דיון החדשות 2012/13:: עונת המלפפונים התחילה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Iker Casillas, ‏10/7/12.

  1. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם נהיה מאד עדינים, אתה כותב שטויות.

    אל טאני הפסיק להשקיע כי מאלגה היוותה עבורו כלי לקדם פרוייקטים בקוסטה דה לה סול. ברגע שהם לא קודמו לשביעות רצונו, לא הייתה לו סיבה להמשיך להשקיע. מעבר לזה, שהבעיות במאלגה בכלל לא נגעו להשקעות עתדיות אלא לתשלום כספים שהוא התחייב אליהם לגבי העונה הנוכחית (כלומר הקודמת), עונה שהוא נכנס אליה כאשר ההכנסות היו ידועות לו מראש. עזוב השקעות עתידיות, שישלם את הכספים שהוא התחייב אליהם. מגוחך שאתה מאשים גורמים חיצוניים בזה שבן אדם לא משלם את ההתחייבות שלו.

    אני חוזר על עובדה שאתה מתעלם ממנה באלגנטיות: סיטי הפסידו בעונה הקודמת 200 מיליון פאונד. במילים: מאתיים מיליון פאונד. עם חלוקה צודקת של זכויות שידור. אני לא אתפלא אם ההפסדים של פ.ס.ג' העונה יהיו אפילו גדולים יותר.
    במילים אחרות, הנחת הבסיס שלך כאילו חלוקה צודקת של זכויות שידור היא מה שהופך קבוצות כאלו למשתלמות להשקעה מבחינה כלכלית, פשוט לא מחזיקה מים בברך. האנשים האלו לא באים לעשות כסף מכדורגל, הם משתמשים בו לקידום מטרות אחרות. עוד 10-15 מיליון יורו לעונה לזכויות שידור, זה לא מה שיעשה את ההבדל עבורם.

    זה לא אומר שלא צריך לשנות את השיטה הקיימת בספרד. ברור שצריך. זה אומר שזה לא מה שמשנה עבור אנשים שמלכתחילה לא מתכוונים לבנות קבוצה על פי מודל כלכלי. זה משנה לרוכשים אמריקאיים לדוגמה, שבאים לעשות כסף.

    יש עוד נקודה שמשום מה אתה מתעלם ממנה: קבוצה כמו אתלטיקו, שאתה מתלונן על חוסר ההשקעה שלה, מרוויחה מהחלוקה הנוכחית של זכויות השידור אפילו יותר מברצלונה וריאל (שיש להן הכנסות עצומות גם ממקורות אחרים). כל עונה היא מרוויחה את הסכום השלישי בגובהו, כולל בעונות שבהן היא מסיימת במקום העשירי. עם כספי זכויות שידור בהתאם למיקום בליגה, היא כבר מזמן הייתה פושטת רגל.

    יש עוד נקודות שאפשר להתייחס אליהן בהקשר הזה, אבל אני לא אכנס אליהן כרגע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/9/12
  2. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לגבי עלות השחקנים.

    מצחיק שאתה משתמש בסכום ששולם על קאסורלה בעברה פנים ספרדית לעומת העברה לאנגליה, כאינדקציה לכך שזה השווי האמיתי שלו, כאשר בפועל זה מוכיח בדיוק האת ההפך. הרי המחירים באנגליה שונים מהותית.

    20 מיליון בספרד זה הרבה כסף. באנגליה זה מחיר של שחקנים כמו ג'ו אלן, הנדרסון, פיל ג'ונס רודוול או דאוניג. סטיבן פאקינג פלטשר נמכר שם העונה ב14.5 מיליון פאונד, סכום שווה בערך ל20 מיליון יורו. האם אתה טוען שסטיבן פלטשר הוא שחקן ברמה של קאסורלה?

    דעתך האישית על קאסורלה היא לגטימית בחברה דמוקרטית, אבל כל מי שלא מושפע מדעות קדומות לגביו וראה את שלושת המשחקים הראשונים של ארסנל העונה, הבין מיד שהוא נמצא ב 5 דרגות מעל כל שחקן אחר בקבוצה שלו (או בקבוצות ששיחקו מולו). וזה לא שהוא למד לשחק לשחק כדורגל באנגליה. מדובר בשחקן שבגיל 27 יש לו כמעט 50 הופעות בנבחרת ספרד ועוד בעמדות הכי חזקות ותחרותיות של הכדורגל הספרדי, שנבחר בעבר לשחקן הספרדי המצטיין בליגה, שהיה שחקן מפתח בקבוצות שסיימו בטופ 4, כולל בויאריאל שסיימה לפני ברצלונה ב2008. אבל מה כל זה משנה? העיקר שפה הפכו אותו לאפס מאופס, להבדיל כמובן מגאוני הכדורגל ראול גרסיה, אלברו דומיניגז, פבלו הררנדז וסלומון רונדון.

    לפחות במובן הזה מזל שהשחקנים הללו עוזבים את הליגה הספרדת ואנשים יכולים לראות את היכולות הנפלאות שלהם ממקור הראשון ולא דרך דעות של אנשים אחרים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/9/12
  3. Valencianista Member

    הצטרף ב:
    ‏5/6/11
    הודעות:
    476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש למישהו מושג מה קורה עם מולינה? האם הוא חזר לאמן? מעניין מה הוא עושה אחרי הטראומה הקצרה שעבר בויאריאל... הרי הוא רק התחיל את קריירת האימון שלו.
     
  4. skyday20 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/7/09
    הודעות:
    7,340
    לייקים שהתקבלו:
    3
    נערך לאחרונה ב: ‏12/9/12
  5. skyday20 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/7/09
    הודעות:
    7,340
    לייקים שהתקבלו:
    3
    בריאל אומרים שסכום העברה של CR7 יהיה 200 מיליון יורו. כ160 M פאונד.

    רוצים שהוא ימשיך בריאל, אבל אם זה לא יקרה, זה הסכום שהם רוצים לקבל.
    http://sports.walla.co.il/?w=/7/2567498
     
  6. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,553
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
  7. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    "בגד"? במי או מה בדיוק? זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות לכם.

    המקסיקני הזה הוא האיש הכי עשיר בעולם, אגב.
     
  8. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,553
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    תראה מה קורה לבית"ר. באים מיליונרים, אחד הזוי יותר מהשני, אחר כך נעלמים ומשאירים הרס. גם בספרד היו כבר מקרים כאלה. שמעת על דמיטרי פיטרמן?
     
  9. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הבעיה היחידה עם התיאוריה שלך היא שאתם כבר נמצאים במצב של הרס (ניהולי, לא מקצועי).

    לא מדובר פה באיזה שייח עלום שם מהמפרץ או איש עסקים מפוקפק מהמזרח הרחוק שאתה לא יודע מי הוא או מה מקור הכסף שלו. הבן אדם (שהוא האיש הכי עשיר בעולם, תבין על מה מדובר פה: http://en.wikipedia.org/wiki/Carlos_Slim ) יסגור לכם את החובות, יהפוך אתכם בקביעות לאחת הקבוצות הטובות באירופה ולעשירה ביותר, יסייע לבנות איצטדיון חדש. וגם אם הוא יעזוב אחרי תקופה, לפחות כבר לא יהיו לכם חובות, יהיו לכם הכנסות גבוהות הרבה יותר (תוצאה של שנים של השתתפות בשלבים הגבוהים של ליגת האלופות ופיתוח המותג של "אתלטיקו") ויהיה לכם איצטדיון חדש, נקודת פתיחה טובה בהרבה מזו שבה אתם נמצאים כרגע.

    אתה יודע, הבעלים הנוכחיים שלכם אפילו לא משקיעים את כסף שלהם בקבוצה ו"יכולת הניהול" שלהם הובילה את הקבוצה למצב כלכלי קטסטרופלי. איך מישהו (אפילו כזה שלא עונה להגדרה "האיש הכי עשיר בעולם") יכול להיות יותר גרוע מהם, לא ברור.

    אל תסתנוור מהצלחה הנוכחית. סימאונה ופלקאו עושים את זה למרות ההנהלה, לא בזכותה.

    ואם אתלטיקו לא ירצו את ההשקעה שלו, אני בטוח שולנסיה יקפצו על המציאה (מה שיסגור מראש שלוש מקומות מתוך הארבע שמגיעים לאלופות). עבורו לסגור את החובות שלהם ולהשלים את בניית האיצטדיון זה כמו עבורי ועבורך לאכול במסעדה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/11/12
  10. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    איצטדיון חדש יהיה אם או בלי המילארדר המקסיקני.

    בהחלט מסכים, לא מדובר באיש מפוקפק, אלא באיש רציני שבהחלט יכול להפוך את אתלטיקו למשהו גדול, כרגע זה רק ספקולקציות.

    קשה להבין באמת איך עוד אין איזה מילארדר שסם את היד שלו על אתלטיקו, אני מאמין שבסוף זה יגיע, הפוטנציאל שם עצום מכל בחינה.
     
  11. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    קרלוס סלים בניגוד לאברמוביץ' והקטארים לא עשה את הכסף שלו ממזל או קומבינות, לכן הוא לא יגיע וישפוך כסף ללא תחתית.
     
  12. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/icon_thumright.Xxx

     
  13. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב, על פי הדיווחים הוא הולך לרכוש את...חטאפה.

    http://www.marca.com/2012/11/01/en/footbal...1351808230.html

    The multi-millionaire Carlos Slim, who is considered to be the wealthiest man in the world, has decided to buy into the Spanish football league and, according to the website 'Libertad Digital', has taken the first steps towards becoming the new owner of Getafe.

    Ángel Torres, the club's chairman, has been looking for a buyer in view of the money the club owes, and the Mexican looks set to take over at Getafe.

    Carlos Slim has started negotiations to buy Getafe and the deal should be finalised in the next few days. The Mexican is a big fan of Spanish football and aims to transform the club into one of the biggest teams in Europe. Money is no object as he has very deep pockets.

    The takeover will be carried out by América Móvil, the company that owns the broadcasting rights of the 'Liga BBVA' in Mexico. Carlos Slim's dream is for Getafe to be in a title contender, challenging the might of Real Madrid and Barcelona




    פשוט טימטום מוחלט. במצב אופטימלי עדיף היה שירכוש את אתלטיקו או לנסיה. אם לא אותן, אז את סביליה, בטיס, דפור, אפילו סראגוסה או אספניול. אבל חטאפה? קבוצה חסרת זהות וקהל, עם איצטדיון ברמה של קריית אליעזר? הקבוצה עם הפוטנציאל הכי קטן מכל קבוצות הליגה הספרדית תהיה הקבוצה הכי עשירה בעולם?

    טימטום וביזבוז. נקווה שמישהו / משהו יעצור את הטירוף הזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/11/12
  14. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    באמת די מוזר. האם אפשר לסמוך על הכתבה הזו? היית מצפה מהבן אדם העשיר בעולם לחקור את הליגה על בשרה לפני שיגיע להחלטה.

     
  15. hai80 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/08
    הודעות:
    1,299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ת'אכלס הייתי רוצה שיסגור ת'חובות וילך חח, אתלטיקו קבוצה מרגשת ואם פתאום היה מישהו והופך אותה לפ.ס.ז זה מוציא את כל הכיף מלאהוד אותה, כל הכיף בלאהוד אותם זה הריגוש בניצחונות ובאתגרים, לדעת שאנחנו באים צנועים ומנסים להצליח בגדול. ברור שהחלום שלי כאוהד זה שהקבוצה תזכה בתארים אבל כשהקבוצה זוכה עם שחקני נוער ומלחמה ולא בגלל שנשפך כמות עצומה של כסף זה הרבה יותר מרגש ומשמח.