דיון החדשות הרשמי 2013/2014

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏30/5/13.

  1. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    אם זה תרגם לי נכון והבנתי נכון את התרגום - אז מי שרצה את שהר בכלל זה פאולו סוסה, וזה מוזר/ טעות של הבילד.
    בכל מקרה שהר לא רוצה לעזוב את הרטה, והרטה לא משחררת אותו.
     
  2. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,964
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    זה כבר באמת לא בסדר מה שקרוייף עושה.
    למה הוא לא פונה לעידן שריקי או עמית בן שושן? מה רע לו בשחקנים בינוניים?
     
  3. Landon Donovan Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/06
    הודעות:
    1,410
    לייקים שהתקבלו:
    61
    לא הבנת. רק להפועל מותר להחתים אקסים של מכבי. ההפך אסור.
     
  4. sagi4814 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/3/13
    הודעות:
    223
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איתי, נראה לי שאתה ממש מתוסכל שזהבי אצלנו אהה? אתה חושב באמת מעניין לג'ורדי את ה*** איפה זה שיחק ואיפה זה שיחק? אין מה לעשות, השחקנים שהיו בהפועל של הדאבל וקצת אחרי, הם מהטובים שיש כרגע, וג'ורדי רואה את טובת המועדון.
    זה שזה כואב לכם אוהדי הפועל, תיהיו בריאים, לא ג'ורדי העיף את טביב מהפועל עד כמה שזכור לי, אז תעשה לעצמך טובה תפסיק עם התגובות הציניות האלה כי זה ממש מעורר רחמים. השחקנים שג'ורדי מסתכל עליהם (ברובם) הם מהטובים שיש בארץ כרגע, כולל ורמוט ושכטר, שבחרו לחזור להפועל תל אביב שזה בסדר זאת החלטתם וצריך לכבד את זה.
     
  5. זכאי Member

    הצטרף ב:
    ‏6/6/11
    הודעות:
    717
    לייקים שהתקבלו:
    8
    לא הבנתי את הקשר ל"לא ג'ורדי העיף את טביב"
    אתה יכול להסביר?
     
  6. sagi4814 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/3/13
    הודעות:
    223
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל הזמן אני שומע את אוהדי הפועל בוכים שזהבי הלך לכסף, זה שאין בהפועל תל אביב כסף להביא שחקנים מסוימים ביניהם את זהבי, זה לא אשמת ג'ורדי קרויף אוהדי הפועל הם אלה שרצו שטביב הילך. אני לא מבין מה זה ההיתמסכנות הזאתי שמאשימים פה את ג'ורדי שהוא לוקח שחקנים שהיו בהפועל תל אביב, זה לא מעניין אותו, הוא רואה שחקן טוב הוא לוקח, לא מעניין אותו אם הוא בא מהפועל תל אביב או מהפועל מרמורק. אוהדי הפועל רצו שטביב הילך שישאו בתוצאות ולא יבכו
     
  7. זכאי Member

    הצטרף ב:
    ‏6/6/11
    הודעות:
    717
    לייקים שהתקבלו:
    8
    עדיין לא הבנתי איך זה קשור לזה שטביב הלך?
    אתה טוען שאם טביב היה בהפועל, אז היה לה יותר כסף והיה לה סיכוי להחזיר את זהבי?
    אז צר לי ידידי, אבל אין לך מושג על מה אתה מדבר
    אחת הסיבות שזהבי נטר טינה להפועל ועזב בטונים צורמים, זה טביב שתבע אותו על הרס דירה כיביכול ולא שילם לו. ורמוט ושכטר, אם טביב היה בהפועל, אין שום סיכוי שבעולם שהיו לובשים היום אדום. הרבה יותר סיכוי שצהוב.
    איך הצליחו לעבוד עליך ולגרום לך לחשוב שאם טביב היה בהפועל אז היה לנו כסף ואז שחקני הדאבל היו חוזרים/נשארים?
    איזה כסף בדיוק היה בהפועל אם טביב היה נשאר? טביב רק שדד כסף מהפועל.
     
  8. sagi4814 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/3/13
    הודעות:
    223
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איך זה קשור? בוא נגיד כמה עובדות, כשאלי טביב היה לבד בהפועל תל אביב לאחר שרכש את הבעלות ממוני הראל הוא הביא רכש בדמותם של עומר דמארי(1.5 מיליון יורו על חמישים אחוזים מהכרטיס), אפולה אדל( אפולה אדל 700 אלף דולר), נוסא איגבור, מריו פצ'לקה, מרקו שולר. לגבי השאר אני לא סגור על המחירים אז אני לא אומר סתם.

    בנוגע לטענה השניה שלך שזהבי נטר טינה על זה שטביב עשה לו בעיות, תן לי להגיד לך משהו כל הקטע שהיה לשחקנים שעזבו אז את הפועל בטן מלאה ולכן הם לא היו חוזרים זה גניבת דעת, היום שם המשחק זה כסף, ואם לדבר עובדות אז כן גילי ורמוט ויתר על הרבה כסף כדי להיות בהפועל ומגיע לו כל הכבוד על זה,לא סתם הוא אחד מהשחקנים של הפועל שאני יותר מכבד. לעומת זאת בנוגע לאיתי שכטר, אם הוא כל כך ידע שהוא רוצה לחזור להפועל למה הוא נפגש עם נציגים של מכבי תל אביב ומכבי חיפה? כי הוא ידע שהוא יכול לקבל הצעות הרבה יותר גבוהות והיה חשוב לו השכר (כמו כל כדורגלן), אבל גם יענקל'ה וגם קרויף לא היו מוכנים להשתגע בשכר בשבילו, והפועל הצליחה להביאה את המימון שהיה צריך כדי לממן עסקה, ומגיע לאוהדים שלהם כל הכבוד על זה. כל הנושא הזה של טינה ודברים מהסוג הזה, גדולים מזהבי חזרו למועדונים שהם עזבו בצורה יותר מגעילה וצורמת, שם המשחק זה כסף לא בטן מלאה. אז תבין לבד מכל העובדות שרשמתי לך פה שתמורת עוד חמישים או מאה אלף דולר שכטר היה חותם במכבי או בחיפה, וזהבי היה הולך להפועל ולא למכבי אם היו מציעים לו עוד כמה גרושים. אז אף אחד לא עבד עלי פשוט אמרתי עובדות מוכחות.

    ולגבי הנושא האחרון שטביב רק שדד מהפועל, בסופו של דבר כשהוא עזב אם הוא גנב מהפועל או לא, זה רק נדע בעתיד שהתברר כל התביעות, לדבר לא עולה כסף ולכן חיים רמון משתלח בטביב בצורה אגרסיבית, אבל חייים רמון פוליטיקאי ככה מתנהלים החיים בפוליטיקה. ורק תרשה לי להזכיר לך, שטביב היה בהפועל לא היו צריכים כסף מאוהדים כדי להביא שחקנים, שהוא בא מכפ"ס הוא הביא איתו שלושה שחקנים שעזרו רבות להפועל ( יבואה, ידין, ודה סילבה). בזמנו העריכו לשכטר ו-ורמוט ואניימה את החוזים שלהם.

    לבסוף איך כל זה מתקשר להתחלתה של השיחה? שטביב היה בהפועל הוא הביא שחקנים הביא רכש, הקבוצה סיימה מקום שני, זכתה בגביעים ודאבל. אם אלי טביב היה נשאר בהפועל והיה רוצה את ערן זהבי, זהבי היה בא כמו ילד אחרי הכסף וכמוהו עוד הרבה אחרים. אז מספיק להתלונן על קרויף ולבכות כל הזמן למה הוא לוקח שחקנים מהפועל תתעסקו בקבוצה שלכם. וכן שאלי טביב היה בהפועל היה רכש ברמה גבוהה מאוד! והעובדות מדברות בעד עצמן.



     
  9. זכאי Member

    הצטרף ב:
    ‏6/6/11
    הודעות:
    717
    לייקים שהתקבלו:
    8
    את כל הרכש היקר הזה טביב מימן מכספי ליגת האלופות
    שקל אחד הוא לא הוציא מכיסו, וכשעזב קופת ליגת האלופות היתה ריקה לגמרי כבר.
    ככה שלהגיד שאם הוא היה, אז הוא היה מוציא כסף מכיסו ומביא את זהבי, זה מנותק לגמרי מהמציאות... תעשה לי טובה...
    ברור שלא היה בזמנו צורך בכסף של אוהדים, כי היה כסף של ליגת האלופות
    אנשים שחושבים שטביב השקיע מכיסו הפרטי בהפועל כדי להביא את איגבור, דמארי והחברים פשוט מצחיקים אותי.
    אה, ואם את פצאלקה הזכרת - תדע לך שמרוב שטביב נדיב, הוא שילם עליו (מקופת ליגת האלופות כמובן) פי 2 ממה שז?ילינה דרשה. ועכשיו לך תחפש את העודפים באיזה חשבון פיקטיבי בסלובקיה כדי לדעת כמה הוא גנב לכאורה מזה...
    ?אם טביב היה בהפועל לא היו לה בעיות כספיות?. פשוט משפט ענק...
     
  10. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    הפועל תל אביב מאז עונת הדאבל הכניסה כסף מהישגים בליגה האירופית (בעונת הדאבל), מההעפלה לליגת האלופות (10/11) ומכירת שחקנים (11/12).
    מהכסף הזה בלבד טביב מימן כל רכש כלשהו בקבוצה.
    הוא לא הוציא שקל על הפועל כמו שזכאי כתב, תפסיקו כבר לכתוב דברים שאין לכם ביסוס אליהם.
    יש אינסוף סיפורים על איך טביב לא רק שלא השקיע כסף בהפועל, אלא גנב אותו ממנה.

    הדבר הכי חשוב שעשינו זה שהעפנו אותו.
    זה בערך כמו שאני עכשיו אתחיל להטיף לאוהדי בית"ר מה לעשות כשאין לי באמת מושג מה קורה שם.
     
  11. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    אתם יכולים לתקן אותו על טעויות ולהסביר לו את מה שאתם יודעים, לא חייבים להשתיק אותו ולא לאפשר למי שלא אוהד הפועל לדון על זה. עם מי תתווכחו, בינכם לבין עצמכם?

    שגיא - הויכוחים הזה יצא לי מהאף, אבל הביקורת של איתי היא על זה שג'ורדי ומכבי על כל המערך המקצועי שלהם מביאים פשוט את השחקנים הישראלים הכי טובים (=שחקני הדאבל של הפועל) בהמון כסף ולא משהו קצת יותר מתוחכם שבשבילו נחוץ צוות מקצועי זר ועתיר ידע. (למרות שאין כל כך את מי להביא כשיש הגבלה על כמות הזרים, וקרויף כן הביא ופגע בשחקני רכש שבשבילם הביאו אותו - קרלוס, פריצה, טיבי וראדי במיוחד).
     
  12. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    ג'ואל דמאו סיכם בהפועל רעננה וצפוי לחזור לשחק. זה חיזוק טוב מאוד לעולה החדשה, אבל הפארסה שהוא עבר במכבי חיפה שגדולה עליו אולי תוריד מהיכולת שלו במדי סכנין ואולי ייקח לו זמן לחזור לכושר.
     
  13. sagi4814 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/3/13
    הודעות:
    223
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דינו, אני לא חושב שיש פה קטע של השתקה, זה בידיוק כמו ויכוח פוליטי, הם יש להם את הנרטיב (הצד שלהם) בסיפור, אז אני לא מצפה שיסכימו איתי, אני פשוט יש לי נטיה שכל מה שחיים רמון אומר לחשוב ההיפך כי הוא שקרן גדול והוא הוכיח את זה בעבר. כל הדיבורים על זה שטביב גנב כסף הם בגדר חשדות בינתיים אין משהו עובדתי, בוא נראה אחרי שהפועל הגישה כבר תביעה, בוא נראה את מה יעלה בחקירה.

    הם יכולים לבוא בטענות עד מחר על זה שג'ורדי לוקח שחקנים אבל בסופו של דבר הוא עושה את העבודה שלו על הצד הכי טוב, וכמו שאמרתה לא ראיתי הרבה קבוצות מזנקות על ראדי וטיבי בארץ. ופוגעות בזרים כמו קרלוס גרסיה וראדה פריצה
     
  14. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    זה הרבה יותר מחשד.
    לינק 1
    לינק 2
    לינק 3
     
  15. זכאי Member

    הצטרף ב:
    ‏6/6/11
    הודעות:
    717
    לייקים שהתקבלו:
    8
    א) בשביל להביא זרים כאלה אתה צריך כסף. פריצה הוא אולי הזר הכי יקר בליגה. אגיד לך משהו - לקחת אליפות כשיש לך את התקציב הגבוה ביותר זה לא חוכמה ולא הצלחה - זה דבר מתבקש. מבחינתי, קרויף לא הוכיח שהוא איש כדורגל מבריק עדיין, כי הוא סה"כ לקח מקום ראשון עם הקבוצה בעלת הכי הרבה כסף (ובפער). אם הוא יביא הצלחה באירופה - אז הוא יוכיח שהוא איש כדורגל טוב. את זה הוא עדיין לא עשה.

    ב) בקשר לטביב - עזוב גנב או לא גנב כרגע (למרות שיש הוכחות לזה שהוא שילם סכומים מטורפים מקופת הפועל לרו"ח ועו"ד פרטיים שלו - דברים שלך תוכיח בבית משפט שהיו באמת למען לקיחת כסף לכיס - אבל אם אתה חושב שזה בגלל השירות שהם נתנו והנדיבות שלו - שיבושם לך). אבל נניח שהוא לא גנב. לפחות אל תבוא ותגיד לי שהוא שם כסף מהכיס שלו, ושכשהוא היה בהפועל הקבוצה נהנתה מהשקעת בעלים גדולה ולכן הוא גם היה יכול להביא את זהבי.
    זה הציק לי מאוד מה שאמרת - שכאילו גירשנו את טביב ולכן אין לנו יותר בעלים שישים כסף. זו בדיחה