דו"ח מצב - Serie A (וגם קצת Serie B)

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ג'ורדן לאב אגדה, ‏16/3/08.

  1. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    פרשת הקאלצ'ופולי הנחיתה על הליגה מכה קשה וכואבת. הנזקים המידיים היו ברורים: חלק גדול מהכוכבים עזב את הליגה, הקהל נמנע מלהגיע למגרשים וכמה מענקיות הליגה איבדו את מעמדן. כשמוסיפים את הנזקים האלה לקריסה הכלכלית של תחילת העשור, מגיעים למצב שבו עונת 06/07 בסרייה A הייתה אחת הגרועות בעשורים האחרונים.
    למרות הנזקים המידיים, נטען שה"ניקיון" הזה טוב לליגה בטווח הארוך. לאחר השקיעה היחסית לעומת שנות התשעים העליזות, נאמר שהמיתון ייפסק בשלב מסויים ושהליגה תתאושש ותחזור למעמדה כליגה האיכותית בעולם. מדובר שתהליך שיכול לקחת שנים, אבל הניצנים נמצאים כבר כאן.
    פה נעקוב אחר המצב הכללי של הליגה - ביחס למה שהייתה בשנים היפות שלה וביחס למה שקורה בשאר הליגות הבכירות ביבשת.
    יש כמה נקודות שצריך להתייחס אליהן בדיון הזה:איזה 20 קבוצות ירכיבו את הסרייה אה הטובה ביותר - את מי צריך בליגה ומי מיותר?איזה קבוצות מייצגות את הבטן של הליגה והאם הרמה שלהן עולה על הדרישות? האם הזרים שבאים לשחק עבור קבוצות הליגה איכותיים מספיק?מה מצב הקבוצות מבחינה כלכלית? מי זורקת כסף ללא תמורה מוצדקת ומי מתנהלת בצורה מחושבת?מהו היחס הנכון בין זרים לאיטלקים שיוביל את הליגה לעמדה איכותית מבלי להפוך לאולסטאר נוסח הפרמיירליג?האם יש סיכוי לראות גידול משמעותי בכמות הצופים במגרשים ללא בנייה של איצטדיונים חדשים?
    כדי לא לאבד כיוון, אני אתחיל מהנקודה הראשונה. בעונה שעברה היה קונצנזוס שטוב יהיה לליגה אם יובנטוס, ג'נואה ונאפולי יהיו 3 העולות מהסרייה B. למרות הסימפטיה הטבעית שיש לאנשים כלפי קבוצות קטנות שמצליחות כנגד כל הסיכויים, יש ספק לגבי התועלת שתביא קבוצה כמו אלבינולפה לליגה. הרוב יסכימו שבולוניה חייבת להיות בליגה הראשונה, אבל מי עוד? האם מחלקת הנוער של אטאלנטה, שהיא ללא ספק אחת הטובות ביבשת, מצדיקה את הימצאותה של הבוגרת חסרת הקהל והזוהר בליגה?

    בנושא הכלכלי, אפשר לשים לב פה בדיון של לואי שלמרות השקיעה, פרט לפרמיירליג אין עוד ליגה שמכניסה יותר כסף מהסרייה A. אם מניחים רגע למובן מאליו (העושר של יובה, אינטר ומילאן) אפשר לראות שרומא מייצבת את עצמה עם כל הצלחה בליגת האלופות, נאפולי הוציאה העונה בסביבות ה-35 מיליון יורו על רכש (מוכן להמר על כך שכל העולות החדשות לפרמיירליג יחדיו לא הוציאו כזה סכום), פיורנטינה על-פי הדיווחים תוציא סכום של כ-25 מיליון יורו על שני צעירים מוכשרים (ברזילאי ומונטנגרי) וככל הנראה גם לאציו יוצאת מההקמצנות שנכפתה עליה לפי ההצהרות של לוטיטו.

    בסופו של דבר, איך לדעתכם מתקדמת ההתאוששות? תוך כמה זמן נגיע למשל למצב האופטימלי פחות או יותר מבחינת הרכב המועדונים בסרייה A? והכי חשוב - איך נדע שמשימת ההתאוששות הושלמה? מהי המטרה בעצם?


    שימו לב - זה דיון מורכב שנוגע בהרבה תחומים. לא חובה לעסוק בכולם בו זמנית ולא חובה לגעת בכל הנושאים בזמן הקרוב. המטרה היא שמדי פעם הדיון יוקפץ על מנת לבצע מעקב על מצבה הכללי של הליגה.

    תהנו...
     
  2. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    תרשה לי לחלוק עליך בעניין הקלאצ'יופולי. מאז תחילת העשור מרחף ענן שחור מעל הסריה א', אנשים בודדים כמו זדניאק זמאן העזו לומר זאת בקול רם בלי חשש לעונשים מההתאחדות כשכל הצדדים (גם אלה שלא הואשמו) מיהרו להכחיש. "פרשת הקאלצ'ופולי הנחיתה על הליגה מכה קשה וכואבת" ?? זה הדבר הכי טוב שיכל לקרות לכדורגל האיטלקי, השחיטות ביובנטוס הייתה גם ככה באוויר , הצדק יצא לאור ואוהדי הכדורגל ראו את פניהן האמיתיות של הנהלות המועדונים הנאשמים. הכוכבים לא עזבו את הסריה א', הם עזבו את הסריה ב' (לא זוכר שמישהו עזב את מילאן או פיורנטינה), כל אחד והסיבה שלו.

    עוד דבר שהיייתי רוצה להתייחס אליו זה המצב הכלכלי של הליגה. זה ידוע שהירידה של הסריה א' ביחס לליגה האנגלית נובעת מכניסה של משקיעים זרים כמו אברמוביץ', גלזר ושאר האירנים והתאילנדים הפחות מוכרים. מצב כזה נותן לקבוצות האנגליות יתרון להחתים את השחנים הטובים ביותר בכך שמציעים להם הרבה יותר כסף.
     
  3. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הייתי רוצה לראות את ברשיה, קייבו ובולוניה במקום קליארי, ליבורנו ורג'ינה בעונה הבאה. לקבוצות כמו אמפולי ואטאלנטה ללא ספק יש זכות קיום בליגה, לקטאניה וסיינה לא כל כך.

    בכל הנוגע להשלמת המשימה:

    - יובה ומילאן חייבות לחזור לשלוט בליגה, ובנוסף להתחזקותה של אינטר בשנתיים האחרונות, נוכל לקבל ליגה מרתקת אף יותר מזו של העשור וחצי שקדם לקלצ'ופולי. רומא היא כמובן תמיד איום, ופיורנטינה מראה סימנים מאוד חיוביים שהיא תהווה תחרות עקבית על מקום בליגת האלופות.

    - השלב השני הוא להפסיק את גלות האיטלקים לחלוטין! רק תארו לעצמכם איך הליגה היתה נראית עם רוסי, טוני, זמברוטה, קאנאבארו, גרוסו ואביאטי בקבוצות שונות ולא רק בארבעת הגדולות. הייתי רוצה שההתאחדות האיטלקית אפילו תרחיק לכת ותעשה אפליה בלתי רשמית כלפי שחקנים שמשחקים מחוץ לאיטליה כשזה מגיע לזימון לנבחרת הלאומית.

    - בקשר לכוכבים זרים אני לא כל כך מודאג, וזה יותר אספקט פיננסי מאשר רמת הליגה. בספרד ובאנגליה הכסף מושך יותר, והייתי מעדיף שאיטליה לא תיגרר לקדחת המסחרית הזאת שתזהם אותה ב-long run, אלא תמשיך לבנות תשתית מקומית ככל האפשר. אפשר לקחת דוגמא מפרמייר ליג שמפוצצת בזרים שמונעים מהדור האנגלי הצעיר להתקדם באופן טבעי, ועתידה של הנבחרת הלאומית הוא להיאבק על העפלה לטורנירים.

    ההתאוששות היא עניין טבעי, ועם כל שנה שעוברת תהיה התקדמות משמעותית. אני אפילו חושב שבעונה הבאה תהיה אחת העונות התחרותיות ביותר אי פעם עם 4 קבוצות שנאבקות על האליפות.
     
  4. Chievo Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/06
    הודעות:
    2,891
    לייקים שהתקבלו:
    6
    דיון מבורך.

    בעונה הזאת יש התקדמות, הליגה מתאוששת, לאחר עונה קשה, דווקא הדברים הכי טובים התרחשו, עלייתם וחזרתם של שלושת האימפריות האיטלקיות, שהביאו את הקהל הכי טוב בסרייה בי, חוץ מזה נאפולי וג'נואה בנוסף ליובנטוס כמובן מוסיפות המון צבע, איתי זה מעניין לראות איך הגדולות ישחקו נגד נאפולי והקהל האדיר שלה, איתי זה מעניין לראות את הדרבי דלה לנטרנה, איתי זה מאוד מעניין לראות שוב את הדרבי של איטליה. העונה הזאת הייתה הצעד הראשון במשימשת ההתאוששות, רק צריך קצת עזרה וקצת תמיכה מההתאחדות לכדורגל כדי לנהל את הדברים בצורה יותר טובה, הרי ההתאחדות ביחד עם המשטרה האיטלקית היא זאת שמתחילה מלחמה נגד האולטראס ונגד האוהדים של הקבוצות, קודם צריך לתת את ההרגשה הזאת לאנשים שללכת למשחק כדורגל זה דבר בטוח ואינו יכול להוות סכנה על חייהם של הצופים ביציעים.

    אני אתחיל לענות על כמה נקודות שהעלה יותם.

    לא תמיד חייבים לבחור את הקבוצות עם הקהל הכי טוב באיטליה, צריך גם לקחת בחשבון את סגנון המשחק שלה, את האיצטדיון שלה, הוותק שלה בליגה גם.
    לדעתי:
    1. יובנטוס
    2. אינטר
    3. מילאן
    4. פיורנטינה
    5. רומא
    6. נאפולי
    7. לאציו
    8. ג'נואה
    9. סמפדוריה
    10. בולוניה
    11. הלאס ורונה
    12. טורינו
    13. פארמה
    14. סלרניטאנה (ממוצע צופים של יותר מ10 אלף צופים למשחק)
    15. קייבו (הסיפור של שכונת קייבו שהקימה קבוצת כדורגל שהתחילה בליגה לא רשמית אפילו, עד שהגיעה לליגה הראשונה ואפילו למפעלים האירופאיים, שגם גרם לי להתאהב בקבוצה)
    16. אודינזה
    17. פאלרמו
    19. קליארי (נציגה מסרדיניה
    20. קבוצה מסיציליה (קטאניה/מסינה) או אולי צ'זנה (איצטדיון מעולה) או את אטאלנטה


    לדעתי הקבוצה שמתנהלת הכי טוב בשוק ההעברות היא יובנטוס, למרות שבקיץ היא שלמה 13 מיליון עבור טיאגו שהתברר שהחתמה גרועה, אבל עדין אני מרגיש שיובנטוס תמיד הקבוצה הכי פעילה בשוק ההעברות, הקבוצה מחתימה את השחקנים הכי איכותיים ואני לא מדבר רק על השנה האחרונה. בנוסף ליובה, פיורנטינה מתנהלת בצורה מחושבת ביותר. מן הצד שכנגד, אינטר היא קבוצה שזורקת המון כסף ומחתימה שחקנים שהיא לא ממש צריכה אותה, דוגמאת- קיבו וסואזו שגם באים לפעמים למועדון על חשבון שחקנים צעירים שאפשר לבנות עליהם לעתיד.

    חד-משמעית לא. איכות האיצטדיונים באיטליה היא הכי גרועה בעולם יחסית לאיכות הליגה, פשוט להביט לעבר גרמניה ולראות שם איך האיצטדיונים הטובים בעולם מביאים גם כמות הקהל הכי עצומה בתבל. חבל שקטאניה הרסה את הסיכויים של איטליה לארח את היורו ב2012, אבל גם כך האיצטדיונים בארץ המגף חייבים שיפוץ.
     
  5. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,181
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    תרשו לי לענות מהסוף -
    איך ננדע שההתאוששות הושלמה? כשלאיטליה יהיו את אותו מספר נציגות ברבע גמר הCL כמו שיש לאנגליה. זה ככל הנראה יכול לקרות בשנה הבאה, או מקסימום עוד שנתיים, אם למילאן וליובה יקח הרקבה זמן להבנות מחדש.
    האם יש סיכוי לראות גידול משמעותי בכמות הצופים במגרשים ללא בנייה של איצטדיונים חדשים? לא. חייבים שאיזה יורו\מונדיאל יהיה באיטליה כדי שהאיצטדיונים ישופצו ו\או יבנו חדשים. פשוט בושה שמשחק CL נדחה בגלל שמילאן ואינטר, שנ יקובצות צמרת, חולקות את אותו אצטידון (שלא שייך להן אפילו), בעוד באנגליה לכל קבוצה יש אצטדיון משלה, ועוד יש את וומבלי.
    מה מצב הקבוצות מבחינה כלכלית? מי זורקת כסף ללא תמורה מוצדקת ומי מתנהלת בצורה מחושבת?
    זורקת כסף - אינטר, אבל זה מתחיל להשתלם בזמן האחרון. מתנהלת בצורה מחושבת - יובה. לא קונים יותר מדי כמו יאנטר, אבל גם לא מתקמצנים כמו מילאן. אם ברלוסקוני יפתח את הארנק אני מאמין שמיאלן תתנהל בצורה מחושבת ולא פזרנית.
     
  6. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    לדעתי ההפך הוא הנכון. יובנטוס השקיעה יותר מדיי כסף בשחקנים שלא שווים את הסכומים האלה ולא לוקחים את הקבוצה צעד אחד קדימה. בומסונג, טיאגו, אלמירון ובטח יש עוד כמה ששכחתי. לעומת זאת אינטר לא הייתה צריכה שינוים בסגל וצירפה שני שחקנים בין הטובים בסריה א', אומנם סואזו משחק מדי פעם על חשבונו של קרספו אבל בגדול הוא רכישה טובה שכל קבוצה בכירה הייתה רוצה חלוץ כזה על הספסל. לגבי קיבו אין מה להגיד, בלעדיו אינטר לא הייתה היום במקום הראשון.
     
  7. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אמנם היותה של רומא הנציגה היחידה ברבע הגמר היא ללא ספק תעודת עניות לליגה האיטלקית העונה, זה לא מדד לשום דבר מאחר וה"שליטה" הזאת מחליפה ידיים מדי כל שנה-שנתיים.

    למה בושה? זה לא צריך להשתנות, ככה זה מתנהל במילאנו וברומא מאז ומתמיד, ואני לא רואה שום בעיה עם זה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏16/3/08
  8. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    זדנק זמאן היה מדבר בעיקר על סמים לא חוקיים. כמו שאמרתי, המכה הייתה קשה וכואבת בטווח המיידי - לא צריך להיות מומחה גדול על מנת לשים לב שהעונה שעברה הייתה ירודה מאוד ברמתה. כמו כן, הזכרתי גם שבטווח הארוך הקאלצ'ופולי נחשב למועיל לליגה. כוכבים כן עזבו את הסרייה A כשצריך להתייחס גם לכך שכוכבים דחו את הסרייה A, שזה חמור לא פחות.

    זאת נקודה מאוד חשובה שאני מאמין שהיא גם התשובה שלי לשאלה של מתי נדע שהמשימה הושלמה. ברגע שנהיה טובים מספיק על מנת להחזיק את כל שחקני הנבחרת שלנו, נדע שהצלחנו.

    סתם סקרנות - למה אמפולי כן וסיינה לא?
     
  9. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בעיניי היא מצטיירת כקבוצה חזקה יותר מסיינה, לאו דוקא העונה.
     
  10. פרנקו בארזי Member

    הצטרף ב:
    ‏7/2/08
    הודעות:
    1,459
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי קבוצות שידעו ימים יפים ושיש להן מסורת כמו בולוניה, ברשיה, נאפולי וקייבו חייבות להיות לדעתי בסרייה אה.
    אפשר "לוותר" על קליארי ורג'ינה האפורות אולי גם על אמפולי.
    לדעתי אסור שפארמה תרד ליגה.
    אסור גם לוותר על ג'נובה/ג'נואה איך שלא אומרים את השם שלה.
    חייבים לשמור על הסטטוס קוו הקיים בנוגע לזרים, מנהלי הקבוצות והמאמנים.
    חייבים למגר את תופעת החולגניזם.
    צריכים לבנות איצטדיונים חדשים וחדישים.
    לדעתי אם יקרה מה שכתבתי למעלה, תוך חמש שנים ואולי אפילו פחות הליגה תחזור למעמדה כליגה הטובה בעולם.


     
  11. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    אמרתי שלדעתי נדע שהצלחנו במשימה ברגע שנצליח להחזיק את כל הכישרונות שאנחנו מייצרים (בתוספת הכישרונות שאנחנו מייבאים). אם מקשרים את זה לעניין של הסרייה B ולאיזה 20 קבוצות צריכות להרכיב את הסרייה A, הייתי אומר שכדי להגיע למצב הזה, נצטרך את 20 הקבוצות בעלות הפוטנציאל הכלכלי הטוב ביותר. הרבה כישרונות עוזבים אותנו מכיוון שלחלק מהקבוצות אין אפשרות להציע את הסכומים שמציעות כמה קבוצות אחרות ביבשת (מקרה גרציאנו פלה למשל). לבולוניה יש את הפוטנציאל הזה, כשאני מאמין שגם ברשיה שותפה לו. לורונה ופרוג'יה יש פוטנציאל כלכלי לא רע, כמו כמה מהדרומיות (סלרניטנה, לצ'ה, בארי). המודל הטוב ביותר לטעמי הוא כזה שמציב את היצרניות הגדולות בסרייה B, איפה שיהיה לכישרונות מקום להוכיח את עצמם ולצבור ניסיון ודקות משחק, כשקבוצות הסרייה A בעלות הכוח הכלכלי ידאגו לאסוף אותם ולמנוע מהם לדלוף החוצה לליגות אחרות.
     
  12. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני עדיין לא מבין טיעונים כמו "ליגת אולסטאר" כמו הפרמיירליג.
    הרי בימים שמתייחסים אליהם כימי הזוהר של הסרייה אה כאן לאציו הייתה קבוצה עם ריכוז זרים עצום, וכמוה גם רומא של קאפלו שהייתה עם שלד דרום אמריקאי חזק ובולט מאוד. ימי הזוהר של הליגה האיטלקית נבעו לדעתי מכוכבים כמו מראדונה, גאסקוין, בטיסטוטה וכו' לא פחות ואף יותר משהייתה של באג'יו, מאלדיני וסיניורי.
    האם גם ספרד היא "ליגת אולסטאר"? האם בריאל מדריד יש בהרכב יותר ספרדים מאשר שביונייטד אנגלים? בברצלונה עולים בהרכב ביום נתון שלושה שחקנים ספרדיים, אז למה ברצלונה היא לא קבוצה שמושתת על זרים כמו צ'לסי? האם שון רייט פיליפס, ג'ו קול, טרי ולמפארד הם פחות אנגליים מאשר שואלדז, פויול ושאבי ספרדיים?
    אם לסכם את הנושא, שפע מביא איתו זרים וכשיש שפע מגיעים זרים אבל, זה לא מעיד על מגמה, ולא על שיטה. לפעמים רצוי להביט יותר לעומק.

    אם רגע לעצור על הנושא של הכדורגל האיטלקי. אני לא רואה משהו נוצץ מדי מיובנטוס. קבוצה שדחוף לה להחתים כבר באמצע עונה מגן סביר כמו אולוף מלברג היא בעיניי לא יותר מקבוצה סבירה.
    מהמעט שראיתי העונה מאיטליה דרוש לליגה רמונט שלם שנראה רחוק מלהגיע, ולמרות נקודות אור כמו רומא ופיורנטינה הליגה האיטלקית צריכה boost, המדינה אינה עשירה ולכן עם כל הצער שבדבר צריכה להיות פתוחה יותר להשקעות מבחוץ.
     
  13. yoni10 Member

    הצטרף ב:
    ‏6/5/07
    הודעות:
    982
    לייקים שהתקבלו:
    10
    תגיד לי אתה מה הציפיות שלך ממועדון שרק חזר לסרייה אה ועוד עשה לפני כן מכירת חיסול של רוב השחקנים המובילים. אי אפשר לבנות קבוצה גדולה ונוצצת תוך שנה. תהליכים כאלה לוקחים זמן ובגלל זה המטרה העיקרית של יובנטוס העונה היא לסיים במקום שמוביל לליגת האלופות.
    בקיץ הקרוב יובנטוס תשתנה ותביא שחקנים נוצצים כמו שאתה רוצה ותכוון לאליפות איטליה וליגת האלופות.
    באשר לאולוף מלברג, זה מסורת אצל יובנטוס להביא שחקנים מסוגו כסותמי חורים בהגנה מה גם שהוא בא בחינם, הרי הוא לא שחקן גרוע.

    נחזור לנושא הדיון.
    אני מת שקייבו וורונה יחזרו לליגה הראשונה. כמה שיותר דרבים יותר טוב. אני גם מאמין שגנואה תישאר אצלנו עוד הרבה שנים כמו גם נאפולי. נמאס ממועדונים כמו אמפולי שמביאים למשחק חשוב ביותר נגד מילאן רק 10000 צופים.
    הליגה חייבת להתחזק במועדונים עם מסורת ובסיס כלכלי טוב. זה המפתח להצלחה. אם זה יקרה יהיו יותר מאבקים על אליפות, אופ"א, ירידה וזה יגרום לליגה שלנו לעניין רב יותר.
     
  14. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    מוזר שדווקא זה מה שגרם לך להוריד מערכה של יובנטוס. מלברג מגיע על תקן שחקן משלים. במקרה הטוב הוא יהיה בלם שלישי והסבירות הגבוהה יותר היא שהוא יהיה בלם רביעי. בנוסף לאנדרדה, קייליני ולגרוטלייה, אמור להגיע בקיץ בלם בכיר (ברצאלי/זפאטה) כשגם קרישיטו שהוא בלם/מגן שמאלי אמור לחזור מהשאלה. מלברג בלם לא רע עם משחק ראש טוב ומה שהכי חשוב מבחינת יובנטוס, הוא שהוא מנסה מאוד. אם אני לא טועה מדובר בשיאן ההופעות של נבחרת שבדיה.
    הרכש של יובנטוס היה בעייתי השנה והעבודה של אלסיו סקו (סוג של גליאני, מנהל רכש) גרמה לכך שלא מעט גורמים שקשורים ביובנטוס מטילים ספק ביכולת שלו להוביל מועדון בסדר גודל שכזה. לאחרונה אף היו שמועות שהוא יועזב בסוף העונה כשפיירפאולו מארינו של נאפולי מוזכר כמועמד להחליפו. סיסוקו, טיאגו, אלמירון - אלה הרכישות התמוהות של יובנטוס, לא מלברג.
    בופון האריך את החזוה שלו בימים האחרונים, מהלך שפרשנים מצביעים עליו ככזה שמראה את הכוונות של יובנטוס. ההנחה היא שבפגישה שקדמה לחתימה, לבופון הובטח שהמועדון יתחזק משמעותית בקיץ, יתחזק בצורה שתשכיח את חלון ההעברות הכושל שעבר על המועדון ביולי-אוגוסט.

    אז אולי כדי שתהיה מעורה קצת יותר בענייני הליגה לפני שאתה טוען שדרוש רמונט שלם שנראה רחוק מלהגיע. קבוצות הבטן נמצאות בעיצומו של תהליך בנייה לטווח הארוך. אני מניח שהמקרה של הקבוצה שלך הוא הדוגמא הטובה ביותר לכך שקבוצה יכולה להפוך מקבוצת מרכז טבלה בעלת היסטוריה מכובדת לקבוצה בעלת יומרות רציניות בהווה תוך 3-4 שנים.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏16/3/08
  15. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    קודם כל עניין המכירה של הליגה צריך להשתפר ואני מדבר גם על עניין איך שהליגה מועברת לעולם וזה כולל את התנהלות צילום הליגה והמכירה שלה, למה שהאיטלקים לא יפיקו סוג של פריוויו כמו שהאנגלים מפיקים ורואים בצ'לרטון?

    דבר שני צריכים אצטדיונים חדשים וקשה לי להבין איך במדינה שערך הבנייה הוא הגבוה ביותר ממשיכים עם אותם אצטדיונים כבר יותר מידי זמן, יובנטוס צריכה יותר מאצטדיון של 20,000 איש בכיוון של ה-40. פיורנטינה, נאפולי, אודינזה צריכות לעבור לאצטדיון חדש ומהר. יש לי המון סנטימנטים לסן סירו אבל הגיע הזמן שאחת מהמילאנזיות תבנה כבר אצטדיון חדש ולא חסר לשתיים כסף. האצטדיון האהוב עליי ביותר הוא הלוא'יג'י פאריס, בנוי היטב יחד עם קיבלות מתאימה ותנאים. פשוט אצטדיון נהדר.

    המצב הכלכלי משתפר, כמובן שהוא שלא נחזור במהרה לימי שבע האחיות הגדולות אבל זה הרבה בגלל המעבר ליורו, האיטלקים פשוט מתגעגעים עמוקות ללירטה שלהם ושונאים את היורו כמעט כל יום ואני זוכר איך שהייתי באיטליה יצא לי לקרוא קצת מהעיתונים ולדבר עם מוכרים בשוק על כך. המפתח הוא לעשות רכישות מתאימות ואפשר לראות שאודינזה וקבוצות איטלקיות קטנות אחרות עושות סקאוטינג מצויין בדרום אמריקה ומצליחות לא פעם להביא אותה בשחקנים מצויינים ואם הייתי זוכר טוב אז אני הייתי מביא דוגמאות נוספות שאני בטוח שישנן. על האיטלקיות להשקיע בצעירים מוכשרים ולפתח אותם ולשמור עליהם ולא למכור החוצה, למנוע מהאנגליות לקחת אותם , על הגדולות כולל לאציו להביא את השמות הגדולים חזרה ואני משוכנע שזה גם יחזור לאט לאט.

    אנחנו לא נהיה אנגליה ואני לא בטוח שאנחנו רוצים להיות כמוהם, אני שמח על שיתוף הצעירים כי הנבחרת שלנו רק תרוויח מכך. אני לא צריך אוליגרכים כמו אברמוביץ' או שאר מפירי חוק אחרים ששומעים על העסקים שלהם אח"כ במדורי הכלכלה, יש לנו מספיק צרות משלנוhttp://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/3/08