דור העתיד של גרמניה:: The Next-Gen

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י HapoelFan, ‏27/2/12.

  1. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    זה נכון, אבל:
    1. אם אני לא טועה, הוא עשה את זה בליגת נוער חלשה יחסית, ליגת הצפון/צפון מזרח שהקבוצות הבולטות בה הן וולפסבורג, הרטה, לייפציג וברמן, למיטב ידיעתי ליגת הנוער המערבית (עם דורטמונד, לברקוזן, שאלקה, בוכום שחזקה בגילאי נוער, קלן, וגלאדבך) נחשבת להכי חזקה מבין ליגות הנוער בגרמניה. אבל אני לא בטוח לגמרי לגבי זה, אז הטיעון הזה פחות משכנע :)
    2. שחקנים בולטים בדרך כלל מאוד דומיננטיים בגילאים הצעירים. באותה הליגה של אגשטיין, בעונת 13/14 פדריקו פלאסיוס מרטינס מלייפציג - עוד חלוץ שנחשב לכשרון גדול בגילאים 17-18 - כבש 29 שערים ב-14 הופעות (בעונה האחרונה הציג סטטיסטיקות לא מרשימות במילואי לייפציג בליגה הרביעית). פליקס פסלאק, כנראה הכישרון הכי בולט בגרמניה משנתון 98, סיים את העונה האחרונה עם 17 שערים ו-17 בישולים ב-22 הופעות בליגת המערב והוא קיצוני. ניקלאס שמיט (נראה כמו שחקן לא רע, אבל לא נפלתי ממנו), קשר התקפי שמשחק יחד עם אגשטיין בברמן, סיים עם סטטיסטיקה דומה לזו של פסלאק. כך שלמרות שאולי אגשטיין עדיין קצת יוצא מן הכלל לטובה, דומיננטיות מוחלטת בליגות הנוער המחוזיות זה דבר די סטנדרטי בקרב השחקנים הבולטים.
    3. אני לא ראיתי אותו בליגה, כך שאני לא יכול להגיד איך הוא היה שם.
    4. בטורנירי העד 17 שבהם ראיתי אותו הוא היה טוב וסיים עם 5 שערים ב-8 הופעות בשני הטורנירים אבל לא דרס יריבים כמו שמקס מאייר עשה שלוש שנים לפניו ביורו עד גיל 17. כנראה שזה גם קשור לתפקיד ולסגנון המשחק, יותר קל, לי לפחות, לשים לב - בגילאים האלו ואולי בכלל - לדריבליסטים המהירים כשחקנים הדומיננטים מאשר לסקוררים הפחות ״מלהיבים״.
     
    Lebron אוהב/ת את זה.
  2. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    כשנכנסתי לדיון הזה אתמול בהקשר של מה שדנו פה על אגשטיין והחלוצים הצעירים, נכנסתי לעמוד הראשון ובו יש שתי הודעות מ-2012 - של @Rosner שתירגם את רשימת הכוכבים הצעירים לפי הבילד ושל @Muurad שכתב על נבחרות גרמניה עד גיל 17 של 2011 ו-2012 - שהזכירו כל מיני כשרונות צעירים.
    כיום, השחקנים האלו בני 21-23. חלקם ידועים יחסית, אחרים אני מכיר אבל לא ידעתי מה מצבם והיו גם כמה שלא הכרתי. גם לקראת היורו עד גיל 19 שמתחיל מחרתיים הקיקר פרסמו על ״מה קורה היום עם שחקני הנבחרת שזכתה ביורו עד גיל 19 לפני שנתיים״, אז כך בא הרעיון. וגם קצת זמן פנוי לא הזיק :)

    אז זה, בגדול, מצבם של הכשרונות הגדולים בגרמניה ב-2012 כיום. אם יש הערות, מוזמנים לכתוב:

    סאמד יסיל - נחשב בעבר לחלוץ העתיד של גרמניה ושיחק בלברקוזן (ליתר דיוק, בנוער). עבר לליברפול, לא הצליח לפרוץ - גם בגלל כמה פציעות - ובעונה האחרונה הושאל ללוצרן השווייצרית וגם שם לא הצליח להרשים. החוזה שלו בליברפול הסתיים והוא עשוי לעבור לטורקיה.
    סיאד קולשינאץ׳ - עוד אחד שסבל מפציעות שפגעו לו בקריירה. פרץ לבוגרים של שאלקה בגיל צעיר ונחשב אז לאחד משחקני ההגנה הבולטים בגרמניה, היום אחרי כמה פציעות עדיין נחשב לכשרון מעניין אבל אחד שלא סביר שיגיע לגבהים שציפו ממנו. לרוב שחקן הרכב בשאלקה ובנבחרת בוסניה.
    אבדול רחמן באבה - המגן השמאלי הגנאי הצטיין בפירת׳ ובאוגסבורג ועבר תמורת סכום גדול לצ׳לסי לפני שנה, אבל התקשה בלונדון.
    מקסימיליאן ארנולד - קשרה של וולפסבורג הפך לשחקן הרכב קבוע של הזאבים, אבל (עוד) לא ביסס את עצמו כשחקן ששייך לרמות הגבוהות ביותר.
    אמין יונס - גדל בגלאדבך, לא הרשים במיוחד בכמה השאלות ונחשב לכשרון די מבוזבז עד היורו לנבחרות צעירות ב-2015, שם היה מצוין וזכה במעבר לאייאקס. הפך לשחקן הרכב אצל סגנית אלופת הולנד.
    קוראי גונטר - גדל בדורטמונד ועבר בגיל צעיר לגלאטסראיי, אבל בעונה האחרונה בקושי שיחק בטורקיה. אם אני לא טועה ראיתי לא מזמן שמועה שיחזור לגרמניה לקבוצת תחתית או לליגה השנייה.
    מתיאס גינטר - הרשים בפרייבורג, הקבוצה בה גדל, אבל למרות חצי עונה מוצלחת לא ממש משכנע מאז המעבר לדורטמונד, ולקראת העונה הקרובה המעמד שלו בקבוצה של טוכל לא ברור, כמו גם התפקיד שלו (בלם, מגן ימני או בכלל קשר אחורי).
    מארק שטנדרה - הפך לשחקן חשוב בפרנקפורט בגיל צעיר, אבל שינוי עמדה מקשר התקפי לקשר אחורי ובעיקר פציעות פגעו בו. כרגע פצוע (קרע ברצועה אם אני לא טועה, בפעם השנייה בשנה-שנתיים האחרונות) ויחזור רק באמצע העונה.
    אמרה ג׳אן - לא קיבל הזדמנויות בבאיירן ועבר ללברקוזן, אחרי עונה מוצלחת יחסית עבר לליברפול ולמרות ששיחק הרבה בתפקידים שונים בהגנה במקום בעמדה הטבעית שלו בקישור (גם בלברקוזן וגם בליברפול), ביסס את עצמו כשחקן טוב מאוד וכמובן פתח בהרכב בחצי גמר היורו.
    לוקאס ראדר - כנראה שנמאס לו להיות גיבוי (שוער שלישי-רביעי או של המילואים) בבאיירן, והוא עבר ליעד מפתיע יחסית, ויטוריה שטובאל הפורטוגזית. שיחק שם לא מעט אבל לפי הסטטיסטיקות הוא לא שחקן הרכב קבוע שם.
    ראני ח׳דירה - אח של. די איכזב ולא הצליח להרשים במיוחד בלייפציג, לא ברור אם ימשיך לשחק במדיה גם בעונה הקרובה או שיעזוב.
    רפאל הולצהאוזר - האוסטרי לא הרשים מספיק בשטוטגרט וכמושאל באוגסבורג ועבר לפני שנה וחצי לאוסטריה וינה, שם הוא שחקן הרכב קבוע.
    אנטוניו רודיגר - למרות בעיית פציעות, ביסס את עצמו כאחד הבלמים הצעירים המבוקשים בעולם אחרי עונה מוצלחת ברומא. היה אמור להיות בסגל ליורו אבל... נפצע.
    לבנט אייג׳יג׳ק (לא בטוח לגבי ההגייה) - לא הבריק בברמן וגם ההשאלה למינכן 1860 בינואר האחרון לא התבררה כהצלחה גדולה. לא יודע מה מצבו לקראת העונה הקרובה.
    אוקאן איידין - כמו יסיל, ממוצא טורקי והיה בלברקוזן. לא הצליח לפרוץ לבוגרים של לברקוזן ואחרי עונה לא מוצלחת בטורקיה חזר לגרמניה ושיחק בשתי העונות האחרונות בארפורט מהליגה השלישית.
    פביאן שנלהארט - שיחק רק פעם אחת בבוגרים של קלן ועבר לפני שנתיים לדואיסבורג. בעונה שעברה הושאל לקיל מהליגה השלישית, וכנראה שהוא ימשיך בליגה הזו מאחר ודואיסבורג ירדה ליגה.
    רובין יאלג׳ין - כמו כמה אחרים ברשימה, ממוצא טורקי, וכמו כמה אחרים גדל בשטוטגרט אבל לא הצליח לפרוץ במדיה. עבר לפני שנה לריזספור הטורקית ולפי הסטטיסטיקות נראה שנתן שם עונה מוצלחת יחסית.
    מיטשל וייזר - גדל בקלן, עבר בגיל צעיר לבאיירן ולמרות שקיבל כמה הזדמנויות בקבוצה הבוגרת בעונת 14/15 עזב בקיץ שעבר וחתם בהעברה חופשית בהרטה ברלין. היה אחד מהמגנים הימניים הטובים בבונדסליגה בעונה האחרונה.
    אודיסאס ולאקודימוס - גם כן לא זכה לצ׳אנסים במדי שטוטגרט חוץ מבקבוצה השנייה ובנוער, עבר לפני שנה לשתף פעולה עם אחיו בפנתינאייקוס והיה השוער המחליף שלה.
    לאון גורצקה - הפך לשחקן הרכב בבוכום בגיל מאוד צעיר ועבר לשאלקה, גם במדיה הפך לשחקן הרכב ושיחק פעם אחת בנבחרת הבוגרת. אחד מהצעירים הבולטים בגרמניה כיום, ואולי עם הצוות המקצועי החדש בשאלקה יוכל לפרוח עוד יותר.
    מקס מאייר - פחות או יותר מה שנכתב על גורצקה, מינוס החלק על בוכום.
     
    AS R אוהב/ת את זה.