דויטשר מנשאפט :: מוק' מודניאל 2014

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Ralph-Lauren, ‏8/7/12.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. סטפן אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏5/11/06
    הודעות:
    297
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אשמח לקבל בסבר למה שמלצר פותח בהרכב?!
     
  2. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כי בואטנג היה הכי טוב ביורו האחרון, בצוותא עם גומז(והצטיין בגמר האלופות, ופתח נהדר את העונה הנוכחית), ולהאם מגן שמאלי מצויין.

     
  3. נעם Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/06
    הודעות:
    1,075
    לייקים שהתקבלו:
    56
    מודה,היה די קשה היום לראות את SV AUSTRIA BREMEN מול המנשאפט והיו רגעים שפיללתי שארנו', יונוסו' ושות' ישיגו נק'. לפחות זה הזכיר לי כמה שחקן גדול זלקו יונוסיביץ וכמה כישרון יש לנו עם פרודל וארנו'.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏12/9/12
  4. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    זה קצת מוזר פעם יוגי מנסה לשחק עם לאם כמו בבאיירן ופעם לא.לאם הוא לא הבעיה כי בשני האגפים הוא המגן הכי טוב של גרמניה.אבל שיש את בואטנג שכנראה מנסים בכוח לא לתת לו לשחק מגן ימני גם בבאיירן וגם בנבחרת אז זה חבל כי שמלצר זה לא מספיק טוב ובטח שלא אאוגו.



     
  5. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    באמת רק אולי אלוהים יודע מה בדיוק רוצה יוגי. ביורו האחרון ובכל השנה שלפניה לאם שיחק מגן שמאלי בנבחרת, אחרי שלפני זה הוא הועבר לעמדת המגן הימני גם כן לאיזה שנה. מה קרה מאז היורו ועד היום (וצריך לזכור שמאז היורו היה יותר פגרה מאשר משחקים) שהיה צריך להחזיר אותו ימינה? מה קרה?
    מילא היה מתגלה איזה מגן שמאלי אבל מה שיש שם היום זה פשוט בדיחה. ולא מהיום. שמלצר מוכיח בזירה הבינלאומית, כבר שנה שלישית שהוא מגן פחות מבינוני.
    בכלל משחק קטסטרופלי של הנבחרת. אם לא הרבה מזל והרבה באדשטובר האוסטרים היו מנצחים ובצדק. אוזיל היה חלש מאוד. גם קדירה לא היה טוב, ובכלל הוא עולה יותר מידי ומשאיר את הנבחרת בלי קשר אחורי, בוודאי כשקרוס לידו ולא שוויני. הנבחרת בקושי מצליחה לחבר 3 פסים רצוף, החלוץ (וגם החלוץ שהחליף אותו) לא בעט אפילו פעם אחת לשער. אין חלוץ מחליף ( http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/bduh.Xxx ). יותר מידי טבחים ויותר מידי אנשים שלא בעמדה הרגילה שלהם. וכל זה עם שחקנים סופר מוכשרים.
    הבעיה שאין מי שיעשה סדר. רק לחשוב עם המאמנים על הקווים היו הפוכים.
     
  6. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    קודם כל יובל,

    רוייס נפצע לפני סיום המחצית, מתח שריר או משהו.

    לגבי סוגיית שמלצר:
    שאתה משחק נגד נבחרת חלשה ממך אני חושב שאין מקום לבואטנג בעמדת המגן הימני. אז לאוו ניסה היום עם שמלצר, ניסיון שכשל גם כי האוסטרים חגגו בשני הצדדים.
    עד שללאוו לא יפול האסימון עם קאסטרו נמשיך לראות חורים באגפים.

    לגבי הבלאגן בקישור: דיברתי על זה גם ביורו, וזה מזכיר לי גם את המערך של הקבוצה שלי במינכן, קייאוס מוחלט. אף אחד לא יודע מה הוא צריך לעשות ומנסה לעשות רק את מה שהמאמן אמר לו. קדירה שבמדריד בקושי עובר את החצי משחק אותו רונאלדו בנבחרת ונכנס כל הזמן לתוך השטח של אוזיל. האחרון בורח לצדדים ומנסה משם לתרום, אלא ששם יש את מולר ורוייס/גוצה.
    אז? שיטת החילופי המקומות!
    אלא שגם זה לא עובד שאף אחד לא יודע בדיוק איך השיטה הזאת עובדת. מולר נכנס למרכז, אז קלוזה בורח לקישור, פוגש שם את קדירה שבכלל היה צריך להיות למטה יותר וממשיך לרוץ אחורה עד שמגיע לנוייר. בסוף קלוזה בלם, קדירה חלוץ, אוזיל, מולר ורוייס נכנסים אחד לשני ברגליים והיה ברור שרק מבצע אישי ישחרר את הנבחרת. קיצר הבלאגן חוגג, אין שיטה, אף אחד לא יודע באיזה עמדה הוא צריך להיות.
    עם קצת יותר דיוק של הרניק וארנאוטוביץ' זה היה נגמר בניצחון אוסטרי קליל.
    לאוו, לבדיה...מתברר שיש להם יותר משותף חוץ מהאות הראשונה...
     
  7. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אני מתמקד באוזיל. והסיבה לכל מה שכתבת על אוזיל, היא פשוטה. זה לא המקום שלו. אני אומר את זה כבר מזמן ולאוו מתעקש על זה מזמן. לא לחינם אוזיל הרבה פחות טוב בנבחרת ואת רוב הפעולות הטובות שלו הוא עושה בצדדים. הוא לא מס' 10 ולא שחקן של מתחת לחלוץ.
    חובה, במיוחד ששוויני יחזור, להעביר למקום הזה את קרוס ואת אוזיל לצד שמאל. ככה ההגנה שלנו תהיה הרבה הרבה יותר טובה (כמובן עם הוראות לקדירה לעבור את החצי פחות, אבל גם אז כשהוא יעבור יהיו גם את קרוס וגם את שוויני) וגם יהיה הרבה יותר סדר ואפשרויות במשחק ההתקפי. בדיוק כמו שלבאיירן יש כאשר קרוס למעלה ריברי/שאקירי בשמאל ומולר בימין.
     
  8. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    הבעיה של הנבחרת מתחילה מהקישור האחורי.אתמול הם כמעט ולא מנעו התקפות והיו מאוד רחוקים מצוות הבלמים.קדירה הוא חור בהגנה,אולי הוא שחקן טוב אבל הוא ממש לא עומד נכון וממש לא אחראי לעמדה הזאת.ללא צמד הבלמים שהשילוב שלהם הוא לדעתי הטוב באירופה הבלוף של יוגי כבר היה מתגלה בתקשורת כי משחק ההגנה שלו לא מתפקד.שוויני ובואטנג היו חסרים.

    לפחות יאמר לזכותו שהוא נתן לרוייס מקום בהרכב.
     
  9. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    מישהו יודע להסביר מה קרה לקשר השמאלי המהולל שלנו לוקאס פודולסקי?
    בערך 4 שנים הוא באנקר בהרכב כקשר שמאלי. מה קרה שדווקא עכשיו נזכרו להוציא אותו מהעמדה?
     
  10. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה זה משנה עדיין מספר 10 משחק מס, 6 ומס' קשר שמאלי משחק מס' 10 על ערך המגן השמאלי ישחק בימין, המגן הימני בספסל והמגן השמאלי ישמש תפאורה ליריב מזל שלא היה יריב קשה יותר אמש.
     
  11. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ואת כל זה אני אומר כבר 5 שנים. מה השתנה בדיוק?
     
  12. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    אוסטריה קבוצה טובה מאוד,מספיק טובה כדי להביך את ההגנה של יוגי פעם אחר פעם.הניסיון עם שמצלר נכשל שוב.התירוץ לכך שלאם משחק בימין בבאיירן הוא כבר לא רלוונטי כי באגף שמאל פשוט אין מגן אחד נורמלי.אבל מה כנראה שאין מצב שנראה את בואטנג מגן ימני. יוגי כבר מעדיף לשחק עם הוודס מגן ימני במקומו שזה הזוי לחלוטין.מי יודע אולי הוא יפתח עם באדשטובר מגן שמאלי במשחק הבא.

    אני לא יודע כמה דברים ישתנו ששוויני יחזור כי קדירה ימשיך להיות חור בהגנה וחייב קשר אחורי שבאמת משחק כקשר אחורי.העמידה של קדירה על המגרש היא פשוט לא מובנת.

     
  13. נעם Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/06
    הודעות:
    1,075
    לייקים שהתקבלו:
    56
    באמת שאני לא מבין את כל הביקורת הזאת על קדירה.. מסתבר שגם לא מעט אוהדי ריאל לא מעריכים אותו. כשאני רואה אותו אני רואה קשר אחורי שמנצח ב80 אחוז מהקרבות שלו, חזק, ענק, יודע להוציא מתפרצות ולהבקיע שערים ובעיקר ווינר! הלואי היה לי בברמן חצי ממנו..
     
  14. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    נעם, קדירה שחקן מצויין. הלוואי בבאיירן (אם כי כיום יש לנו מספיק טובים בעמדה הזו). הבעיה היא שהוא עולה יותר מידי ובנבחרת הוא אמור להיות הגרזן, השחקן האחרון. שוויני ובטח קרוס, עם כל הכבוד להם והם שחקנים יוצאים מן הכלל, הם לא גרזנים. קדירה הוא שאמור להיות השחקן האחרון.
    עכשיו, זה שהוא עולה הרבה, בכלל לא בטוח שזה מיוזמתו, אלא מיוזמת המאמן. וגם אם זה מיוזמתו, הרי שהמאמן צריך לראות שיש יותר מידי חורים ולהורות לו להישאר יותר מאחור.
    והדברים לא צצו אתמול או נגד איי פארו, ככה היה גם ביורו.
     
  15. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בוא נשים דברים על השולחן שכל ישר השמינייה עם אוזיל באגף plus ק'דירה, והומלס.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.