דוידוביץ', שוער ברמה אירופאית או כן?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י תונל, ‏7/10/04.

  1. שגיא Guest

    גם לשמור על שער נקי זה משהו. ואתה יודע מה, דווקא אולי המשחקים שבהם אין לו הרבה עבודה, הם המשחקים שבהם צריך להיות יותר מרוכז, והעובדה שהוא השאיר את השער נקי מספיגת שערים, בטח שמוסיפה לבטחון שלו אחרי גביע אופ"א. דוידוביץ' לא ילד, לא מדובר פה על שוער נוער שעשה טעות באחד המשחקים הראשונים שלו. יש לו נסיון, ויש לו בטחון, וכן, יש לו גם יכולת ויכולת טובה מאוד שמעמידה במעמד של השוער הכי טוב בישראל כרגע.
     
  2. E-tam-R Member

    הצטרף ב:
    ‏15/5/04
    הודעות:
    703
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא קראתי את כל ההודעה הראשונה ואת כל התגובות אז אני לא בטוח שזה לא נאמר...

    אבל אנחנו רואים עכשיו את דוידוביץ' שנה וחצי משחק ואתה אומר שיש לו תכונות מצויינות של שוער.. הדיפות טובות לבעיטות וכד'

    אבל תזכור באיזה ליגה משחק ניר.. בליגה הישראלית.. אין כאן חלוצים כאלה גדולים, אין בעיטות כאלה חזקות ואין מטווחים ובעיטות כל כך רבות במשחק שלפיהן אתה יכול לקבוע שדוידוביץ' ברמה כל כך גבוהה

    תן לו לשחק עונה-שתיים בליגה כמו הספרדית/איטלקית/אנגלית/גרמנית/צרפתית וכד'.. ליגות שבהן יש שחקנים הרבה יותר טובים, גדולים, חזקים. ושבהן הקצב יותר מהיר וישנן הרבה יותר בעיטות לשער בממוצע למשחק - תוך כדי תן לו לשחק בליגת האלופות נגד החלוצים הטובים באירופה, ועם הנבחרת נגד יריבות מכל העולם - ואז אם הוא לא ייכשל תוכל לקבוע את רמתו. כל עוד דוידוביץ' משחק נגד חלוצים כמו כפיר אדרי, ישמעאל אדו וליאור אסולין ופה ושם חוטף גול מטומטם ממיכאלנקו מ-30 מטרים אתה לא יכול לבוא ולומר שהוא בן ה-10 הטובים בעולם... גם לא קרוב לזה. ואני אוהד חיפה.
     
  3. בריישן Member

    הצטרף ב:
    ‏24/7/04
    הודעות:
    19
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזו בדיחה

    דוידוביץ' השוער הכי טוב בישראל, אבל לא יכול לפתוח בשום מעל מקום 8 בכל ליגה באירופה (אולי חוץ מהאזרבייג'נית)....

    משחק גובה גרוע, אחד על אחד חלש...