גמר קופה ליברטאדורס 2016 - אתלטיקו נאסיונל מחזיקת הגביע!!!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏2/2/16.

  1. Iittaayy Member

    הצטרף ב:
    ‏14/5/16
    הודעות:
    3
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מין:
    זכר
    הררה נכנס לנעליים הענקיות של לרונדו. הררה היה פעם ילד הפלא שלנו והנה אחרי שנים שהוא מדשדש הוא חוזר ונאלץ למצוא את עצמו בצילו של לרונדו, לא פשוט לחלוץ. האמת היא שהוא עושה עבודה טובה סהכ. נראה כאילו צ'אצ'ו לא סומך עליו במאה אחוז ובכל זאת הוא שם תמיד, משקיע ורץ בלי סוף. אנדרייטד לטעמי! בכל מקרה מת כבר שיתחיל הגומלין!! השנה הזאת צהובה כחולה מאונכת!!!
     
  2. Iittaayy Member

    הצטרף ב:
    ‏14/5/16
    הודעות:
    3
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מין:
    זכר
    ותודה רבה

    בחיים לא ראיתי קבוצה עם כל כך הרבה פצועים, אז אם ניקח משהו השנה, רק על הפציעות זאת ספירה כפולה
     
  3. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    זוכר את הררה מתחילת דרכו אצלכם, גם בתקופות הטובות היה צריך 3-4 מצבים טובים בשביל גול אחד :)
     
  4. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    סאו פאולו בשלב הבא אחרי הפסד 2-1 במיניירו, באסה על חוק שערי החוץ המיותר הזה ובאסה על זה שהמקומיים בחוץ (למרות שאני רוצה בהצלחתו של ריקי בסאו פאולו). סאו פאולו מסתמנת כקבוצה הפייבוריטית במפעל, אבל בטח יגיע הרגע בו הם יבעטו בדלי כמו שכמעט קרה להם אתמול מול קבוצה חזקה מאוד גם כן. אחרי שאני כותב את זה אני נזכר מי המאמן שלהם והחמוץ הזה בטח לא יבעט בדלי.
     
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    פנדל הזוי. החלטה הזויה שכמעט גמרה משחק אחרי 8 דקות בגלל שופט בן אלף זונות. אבל הקבוצה האדירה הזו הוכיחה בפעם המי יודע כמה שהיא יורקת דם עד הסוף ואין יותר מגיע מהתוצאה 1-3 בשניה האחרונה שנותנת לנו בצדק גמור את הכרטיס לחצי.
    בסוף שוב המראות מול הוראקאן, הפעם בגלל בריו שיצא מלך עם השער האחרון אבל בעיקר אידיוט עם החגיגה המיותרת מול סוסה, שגם הרחיקה אותו באדום צודק וגם סתם הוסיפה זמן פציעות מיותר.
    חצי גמר, סאו פאולו. הולך להיות חם.
     
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    עוד פארטידאסו של הקבוצה המדהימה הזו.



    בריו קיבל 4 משחקים הרחקה מהקונמבול, לטעמי חמור מדי עבור המעשה אבל אין מה לעשות כי הוא הביא את זה על עצמו. מאוחר יותר הוא התנצל ואמר שהוא טעה, אבל גם ציין שלאורך ההתמודדות סוסה העיר לו מספר פעמים הערות גזעניות ולכן הכל התפרץ בגול השלישי. חבל ששוב שופט מאבד את השליטה על המשחק (הפעם זה היה נגדנו) וחבל שבריו לא יהיה איתנו יותר בקופה. בכל מקרה, הוא המצטיין של הלילה עם בישול ושער ענק - Gracias Orlando!
     
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    הנה החיסרון של הקונמבול מול אירופה - משחקי חצי הגמר צפויים להערך בעוד פחות מחודשיים(!) באיזור תחילת אמצע יולי. לטוב ולרע הדחייה הזו שכן חלק מהקבוצות עשויות ככל הנראה להיות עם סגלים שונים, המומנטום כמובן לא יהיה אותו הדבר וזה בהחלט מתסכל שבקונמבול לא מצליחים לסיים את הטורניר בזמן כשיש קופה/מונדיאל. מקווה מאוד שזה לא יפגע בנו, אנחנו צפויים לאבד כמה שחקני מפתח לקראת העונה הקרובה.
     
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    הגביע חוזר מחר אחרי הפסקה של 43 ימים. הלוואי והייתי יכול להכין תירוצים, אבל ההפסקה (ככל הנראה) פגעה ברצף השוטף של כל הקבוצות. מחר משחק מאוד קשה בחוץ מול סאו פאולו, למרות שמבחינת הסגל אנחנו לא צפויים לסבול מחסרונות פרט לאלו של איבארבו (סיים השאלה), בריו (מורחק) וקופטה (עבר לסנטוס). מחיה ודבינסון עדיין איתנו עד לסיום הקופה ואז הם עוברים לקבוצות שלהם. מצד שני, רשמנו את השחקנים שהצטרפו אלינו וביניהם שני חלוצי 9 כמו בורחה ורסקאלדאני, קשרים מוכשרים כדאחומה ואוריבה וכן מגן שמאלי אדווין ולאסקו, שיהווה תחליף ראוי לדיאס בסגל.
     
  9. nanana Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/15
    הודעות:
    25
    לייקים שהתקבלו:
    24
    מין:
    זכר
    בסאו פאולו גאנסו יחמיץ את המשחק בגלל פציעה, הם הצליחו להשאיר את מייקון שקנו אותו ב-6 מיליון יורו מפורטו(העברה השנייה בהיסטוריה שלהם).
     
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    הולך להיות חתיכת משחק. הפחד שלי רק שהם לא יתפוצצו עלינו כמו על טולוקה ויהפכו את הגומלין לחסר חשיבות. בעיני הם הפייבוריטים לזכיה בגביע. ההרכב הצפוי אצלנו:
    ארמאני; בוקאנגרה, סאנצ'ס, הנריקס, דיאס; פרס, מחייה; גרה, מאקנלי, מארלוס; בורחה
     
  11. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    סאו פאולו פייבוריטית אבל לא בתקופה טובה, אני לא מוכן להמר נגד נסיונל.
    יש למגרש שלכם בקולומביה אפקט בייתי גדול, אם תצליחו לשמור את ההכרעה לגומלין הסיכויים טובים.
     
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני מאוד מקווה. הפחד שלי זה שהם יגמרו את הספור היום כי ההגנה שלנו לא חזקה בלשון המעטה.
     
  13. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    איזה ניצחון Hijueputa!!!!

    וואו! ניצחון ראשון אי פעם על סאו פאולו במורומבי וזה לא יכול היה לבוא בעיתוי מושלם יותר. בסך הכל המשחק היה די צפוי, שליטה ברזילאית ברוב המשחק, כאשר אנחנו עומדים יפה בהגנה בראשות אלכסיס ודאבינסון @de Middenweg אבל מי שהיה מעל כולם (שוב) הוא כמובן ארמאני הנהדר שהציל אותנו במו ידיו. 10 דקות לסיום, כשאני כבר בא לחגוג את התיקו המאופס ומאיקון מאבד את הראש ומורחק, שתי עקיצות קטנות של בורחה, במשחק בכורה מושלם (כולל אסיסטים אדירים של מאק ומורנו בעקב) ובתוך 5 דקות אנחנו קוברים את סאו פאולו ואולי אנחנו אלו שכבר סוגרים את הסיפור אחרי משחק אחד. ניצחון ענק ענק של 2-0, שני שערי חוץ וגיהנום במדיין שיחכה לברזילאים בשבוע הבא. אז נכון שביום טוב אפשר לראות את הגמר, אני כמובן אתאפק כי בכל זאת מדובר בקבוצה מצויינת שביום נתון ולא חשוב באיזה מגרש, יכולה להתפוצץ. אבל משחק ראשון שלנו אחרי כמעט חודשיים ואני סופר סופר מרוצה. לא יכולתי לבקש תוצאה טובה יותר.
    עכשיו הכל מוכן לגמר ראשון מאז 1995, בבקשה נא לא לחרבן את זה.

     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/7/16
  14. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    קשה לי לראות אתכם מחרבנים את זה... סאו פאולו פשוט לא נראית כמו קבוצה, משהו שמאפיין אותה כבר שנים להוציא הבלחות, אוסף של שחקנים טובים. לפחות בקטע של בורחה הפגרה שבנוהל, על ההזייה שבה, באה לכם טוב. שנה מדהימה לבחור שלא לפני כל כך הרבה זמן התקשה באולימפו הארגנטינאית. ימשיך ככה וילך בוודאות אחרי חברו קוארו לשחק באחת הליגות הבכירות של אירופה.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    בדיוק חשבתי על זה, על נושא הפגרה. זה הפריע לי שהיינו בשוונג ופתאום כמעט חודשיים לא משחקים אבל אתה יודע איך זה, פתאום זה נשכח כשמנצחים. וכן, לגבי בורחה זה בוודאי תורם, כי היינו ללא 9 והתרומה של איבארבו היתה אפסית. גם התגרבנו על חסרונו של בריו ובשביל משחק ראשון אחרי פגרה, זה היה נהדר. למרות זאת, אני מקווה שבעתיד יידעו בקונמבול לעשות טורנירים נורמליים, שיתחילו ויסתיימו ללא הפסקות מיותרות וללא שינוי סגלים. למרות שזה עזר לנו ,אני פשוט לא מתחבר לכל הפסקות הטורנירים האלו כאילו שאנחנו תוך כדי טורניר ששמור במחשב ומשוחק בהמשכים.