גמר ליגת האלופות 2022: 0-1 קטן ואליפות אירופה מספר 14 לריאל מדריד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏28/5/22.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כן רק שמנצ'סטר סיטי ופריז סן ז'רמן של אז היו יותר 'כותרת' מאשר מציאות, חסרות ניסיון באירופה יחסית. שתיהן נופלות משמעותית מהקבוצות של היום הן ברמת הסגל והן ברמת המאמנים. סיטי הוליכה את הטבלה במחזור הראשון ובמחזור ה-20 באנגליה וזהו-זה, אבל עשיתי את העבודה השחורה בשבילך. היא כשלה גם בגביע האנגלי ובגביע הליגה. וברצלונה של הטרבל הייתה חזקה מאוד, זה העניין, לריאל מדריד הנוכחית יש לא מעט 'חורים' בהרכב שלה. היריבה הכי מרשימה שברצלונה עברה באותה עונה הייתה באיירן מינכן לדעתי.

    על דרך מגוונת לא שמעתי, זה משהו חדש כנראה. ריאל עברה ב-2016 את רומא האיטלקית, את וולפסבורג הגרמנית, את מנצ'סטר סיטי האנגלית ובגמר ניצחנו את אתלטיקו מדריד הספרדית, מאוד מגוון וכיף.
     
  2. Yoni47 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/3/21
    הודעות:
    97
    לייקים שהתקבלו:
    25
    אוהב אותך אחי, אין צורך בתגובה מתגוננת. לא חושב שהייתה עקיצה אליך בתגובה שלי, תקן אותי אם אני טועה.

    אוקיי, חשבתי שהדיון היה על הדרך הכי קשה, לא על מי הייתה הקבוצה הכי חזקה. מבחינת חוזק אני חושב שדיי ברור שריאל מדריד הנוכחית לא אלופת אירופה הכי חזקה שהייתה, או אפילו הקבוצה הכי חזקה באירופה נכון לעונת הזכייה שלה.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא חושב שהבנת חלק ממה שאמרתי: קודם כל ריאל מדריד הנוכחית לדעתי עברה קבוצות חזקות יותר מברצלונה של הטרבל. בוא נסתכל רגע רק על היריבות, פ.ס.ז' של אז הייתה קבוצה בהובלת איברהימוביץ' אבל ראית מי עמד בשער שלה למשל? לא היה לה 11 שקרובים לשלמות נניח כמו עכשיו; מנצ'סטר סיטי עפה בבתים ב-2013 למשל ושנה אחר כך נעצרה בשמינית הגמר נגד ברצלונה. מעבר לכך, ריאל מדריד הנוכחית פחות טובה משמעותית מבחינת הכדורגל כמובן (אבל אסור לזלזל באלמנטים כמו קבוצה שלא מוותרת ומשחקת עד הסוף), כך שהיו הגרלות שהיו יכולות לאתגר אותה הרבה יותר. אם חשת זלזול אז סליחה. אבל באמת לא שמעתי על עניין של 'גיוון', אני לא חושב שזה רלוונטי.
     
  4. Yoni47 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/3/21
    הודעות:
    97
    לייקים שהתקבלו:
    25
    לאור ההופעה של דונארומה נגדכם, אני לא בטוח שהייתי מתקדם עם הטיעון הזה במקומך ;)

    בכל מקרה, אני חושב שלפגוש ולהדיח את אלופות כל הליגות הבכירות זה מסלול קשה ואלגנטי (היי, עוד מילה חדשה), קצת מצחיק לחפש לו כוכביות. אתה כמובן מוזמן להציג כל אחת מהן כקבוצה עלובה אם זה מרים לך, בדיוק כמו ש-ZobyGadol עשה ליריבות שלכם, אבל אני לא בטוח איך זה מקדם אותנו לאנשהו.

    לא אני זה שבחר להזכיר כמה חזקה ברצלונה, בניגוד לזוכות אחרות...
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הבחור החביב כאן לא ממש ניהל דיון או לא גיבה את דבריו בטיעונים, אבל עזוב. אלופה של כל ליגה היא סבבה אבל אפשר לבדוק את הקבוצה בקצת יותר רצינות מעבר לבאיזה מקום היא סיימה בליגה המקומית שלה. ליברפול הרי לא אלופת אנגליה, היא לא קבוצה טובה משמעותית מצ'לסי, או מפריז סן ז'רמן שכן הייתה אלופת צרפת? היא לא חזקה יותר ממנצ'סטר סיטי שהייתה בזמנו אלופת אנגליה ב-2013/14 וברצלונה כמובן לא התקשתה מולה? כן צפיתי את העניין עם דונארומה, אתה מוזמן להשוות את ה-11 של אז מצד פ.ס.ז' לאלה של היום. אגב, לא אמרתי שהיריבות אותן הדיחה ברצלונה היו 'עלובות' אלא פשוט פחות טובות מאלה שריאל מדריד התמודדה איתן העונה. מה עם זהות המאמנים על הקווים? קצת ברחת מזה, הא? הטיעונים שלך לא משהו.
     
  6. Yoni47 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/3/21
    הודעות:
    97
    לייקים שהתקבלו:
    25
    האמת היא שהוא כן גיבה את דבריו בטיעונים:
    ובכנות, אני לא מרגיש הבדל איכותי מטורף בין הטיעונים שהוא הביא נגד המסלול שלכם לבין הטיעונים שאתה הבאת נגד המסלול של ברצלונה. אם כבר, הטיעונים שלו היו מבוססים יותר על כדורגל (בין אם אני מסכים איתם או לא) ופחות על ויקיפדיה.

    לטיעונים שלו לא התייחסת אגב, אלא רק ביטלת אותם עם התקפה אישית:
    שזה משהו שאני רואה שבחרת לעשות גם בתגובה האחרונה אלי, שוב:
    וזה למרות שכבר הערתי לך על זה לפני שתי הודעות.
     
  7. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    401
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    שמע אתה אומר הרבה ולא אמרת כלום בעצם. כתבתי למה לדעתי המסלול של ריאל מדריד קשה יותר - היא פגשה קבוצות חזקות יותר הן ברמת הסגל והן ברמת המאמנים על הקווים. להדיח את מנצ'סטר סיטי עם פפ גווארדיולה על הקווים זה קצת אחרת מאשר את הקבוצה של מנואל פלגריני. אלו קבוצות שצברו עוד ועוד ניסיון. זה לא ויקיפדיה, את כל הקבוצות האלה ראיתי. רק עיוור יתעלם מהפערים בין הסגלים. להיפך, הטיעון על 'מסלול מגוון' זה משהו שלא שמעתי עד שהיה לך נוח להשתמש בזה. אותה פ.ס.ז', "אסופה של שחקנים" הדיחה את באיירן מינכן אלופת אירופה הגאה ב-2020/21 למשל, וגם שחקנים בעלי כישרון עצום מנצחים משחקים. אמבפה כמעט ניצח אותנו לבד, כמו שבנזמה ניצח קבוצות גדולות כשעשה שער מכל מצב.
    הוא ביטל את כל הקבוצות הגדולות בעולם בעצם, אז זו לא יריבה גדולה וגם ההיא קבוצה חלשה (צ'לסי הקבוצה הכי חלשה מבין אלה שהדחנו לדעתי, כבר אמרתי, לא נפנפנתי בטייטל שלהם 'אלופת אירופה'), אז אשמח אם מר בחור ידרג את הקבוצות הטובות בעולם בשנה האחרונה לפי ראות עיניו. אתה גם זה שכביכול שימש לו קרש הצלה והציג מסלול אלטרנטיבי לזכייה. אבל המסלול הזה הרבה פחות קשה.
     
  9. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
  10. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    401
    נראה לי לא נוגע. אבל כן לא עף על בנזמה. אם הוא מגלגל לרשת ולא ויניסיוס עד היום היו יוצאות כתבות על איזה גמר הוא נתן, מגזימים איתו מאוד לדעתי.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מצטער חבר אז לא ראית כדורגל בשנה האחרונה. הוא היה גם הפליימקר, גם החלוץ שמבקיע וגם המנהיג. ובתור אחד שעף על כריסטיאנו רונאלדו אני כלל לא בטוח שהעונה הנוכחית של בנזמה פחות טובה מהעונות הגדולות של כריס, מהסיבה הפשוטה שלרוב כריס היה מוקף בשחקני על בהתקפה, קארים שהיה מבשל הרבה, די מאריה, אוזיל עד 2013, בייל. בנזמה היה מוקף בוויניסיוס וקצת רודריגו. הגמר היה משחק חלש מאוד שלו והוא היה צריך לכבוש באותה ההזדמנות על ההתחלה ולא להתמזמז. תסתכל על השער הראשון שלו נגד צ'לסי באנגליה איך כל ההתקפה בניהולו, גם כדור העומק לוויניסיוס שהרים, משחקים גדולים שהוא עשה שער כמעט מכל מצב. אשמח לשמוע איזה שחקנים יותר הרשימו אותך ב-2021/22.
     
  12. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    401
    רק בריאל לדעתי ויניסיוס וקורטואה בודאות לפניו.
    ויניסיוס, מהסיבה הפשוטה שליטרלי כמעט כל משחק הוא היה טוב ממנו. עם קורטואה יותר קשה לתת טיעונים כי הוא שוער אבל גם הוא לדעתי היה טוב מבנזמה.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לוויניסיוס הייתה תקופה לא טובה בתחילת 2021. בנזמה סחב אותו ולא להיפך. בשלב מסוים המספרים שלו היו ברמת המסי וכריסטיאנו. אתה לוקח רחוק מדי את הגמר בו בנזמה היה באמת עלוב וקורטואה היה אלוהים. אפשר לחשוב שוויניסיוס לא החמיץ. בקלאסיקו הארור הוא הגיע לאחד על אחד במצב של פיגור 2:0 והתחכם, התעסק בקקה. נגד מנצ'סטר סיטי בברנבאו הוא החמיץ כמעט משער ריק, מצב אותו הבקיע בגמר, ממש בפתיחת המחצית השנייה. לפי מה שאתה אומר אפשר לחשוב שבנזמה היה דוחק. זה פשוט מתבקש, העיקר שמסי בעונה האחרונה שלו בספרד מאוד הרשים אותך. כשמשחקים שלמים הוא לא הצליח לתת גול עמדת מאחוריו.
     
  14. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    401
    זה לא קשור לגמר, לאורך כל העונה אני אומר שויני יותר טוב (אגב הסכמת אם זה באיזור אמצע העונה). גם לבנזמה הייתה תקופה חלשה. היום מסתכלים בעיקר על מספרים אז אני יכול להבין למה הפוקוס הולך אליו, אבל לרוב ויני היה יותר טוב (אפילו משמעותית).
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא הסכמתי בשום שלב שבקבוצה הזו היה שחקן טוב וחשוב יותר מקארים בנזמה. מן הסתם גם לליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו החייזרים היו תקופות פחות טובות, אולי קצרות יותר - במהלך העונה. ושוב, בנזמה היה כמו חצי פליימקר ומנהל ההתקפות. אתה מדבר כאילו הוא מחכה ברחבה להגבהות כמו כריסטיאנו בימים אלה. בנזמה היה בונה את המהלכים בעצמו, עוזר לקבוצה לצאת קדימה, מקבל את ההחלטה הנכונה. במשחקים החשובים הוא הבקיע באחוזים גבוהים מאוד. אמנם היה שם גם משחק הגנה עלוב, אבל ראית מה הקבוצה שווה בלי בנזמה - בקלאסיקו. זה היה גדול על ויניסיוס 'להוביל'. וגם המספרים של ויניסיוס טובים. זה העניין, כי את הדריבל תמיד היה לו. אני שוב אשמח אם תגיד לי למי היית נותן את כדור הזהב ואיזה שחקני התקפה הרשימו אותך יותר לאורך כל העונה.