גמר ליגת האלופות 2017: יובנטוס וריאל מדריד רוצות להיות המלכה של אירופה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏3/6/17.

  1. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,196
    לייקים שהתקבלו:
    4,785
    מין:
    זכר
    יכול להיות שהפרשן שם טעה בנתונים אבל אם אני זוכר נכון הוא ציין שריאל מתוך ה 9 פעמים האחרונות שהגיעה לגמר, לקחה 7.
    יובה מתוך ה 7 שהגיעה, הפסידה 5.
     
  2. Dayatso #BlackAndWhite#

    הצטרף ב:
    ‏30/1/16
    הודעות:
    327
    לייקים שהתקבלו:
    129
    מין:
    זכר
    תגובה כמו שלך אינה מטרילה להבדיל מהתגובה שצוטטתי. יש פה כאלה שפשוט מרדדים את השיח ותו לא, אני לא צריך אותם בשביל שיח רדוד בשביל זה יש לי את הבת שלי בת ה9 חודשים.

    מסכים לגמרי שפעם היה יותר טוב אבל זה דור הזהב של הספרדיות ולמזלן (ולעושרן) יש להן את האובייקטי מין שציינת.

    הכדור עגול זה עוד ישתנה, תשאל את יובה שהיתה עד לפני עשור בסרייה בי, תשאל את אינטר שנהנו מזה שיובה בסרייה בי.

    תשאל את מונאקו שחגגו על הראש של פסז, ואת יונייטד שדרסה במשך שנים את האנגלית עם פרגי ועכשיו מדשדשים בבינוניות.

    אז כמה שנים של דומיננטיות חירבו את המפעל עד לרמה שבפורום הזה כותבים כמו בטוקבקים של one?

    אז כן מי שמרדד פה את הרמה הוא טרחן וטרול.



    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  3. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,635
    לייקים שהתקבלו:
    403
    לא הייתי אומר טרול אבל מי שמשתעמם מליגת האלופות פשוט צריך לשאול את עצמו אם הוא באמת אוהב כדורגל, לא דרמה לא מתח כ-ד-ו-ר-ג-ל. כי זה המפעל עם הכדורגל הכי טוב שיש וזאת עובדה. אם מה שעושה לכם את זה זה המתח אתם לא באיזור הנכון זה רק חלק שולי בכדורגל.
     
    Don Joan Roman, Captain Canada ו-קשר שמאלי אוהבים את זה.
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,261
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    היה כבר דיון על זה. הפורמט הנוכחי מיצה את עצמו.
    אני בכל אופן נהנה הרבה יותר מפרמייר ליג.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
  5. אדום של פעם Member

    הצטרף ב:
    ‏12/1/17
    הודעות:
    164
    לייקים שהתקבלו:
    39
    מין:
    זכר
    ככה אלופת אירופה צריכה להיראות.

    קבוצה מרשימה. כזאת שעוברת את היריבות שפייבוריטיות לזכייה. ריאל הבקיעה מול באיירן 6 שערים בשני מפגשים ומתוכם 2 על אדמת גרמניה, מול אתלטיקו עוד משחק מעולה של ריאל שגמר את התתמודות כבר במפגש הראשון ולפינאלה עוד שחמט מצוין של זידאן במחצית השנייה בגמר.

    הסגל של ריאל מטורף. יש שחקנים טובים שנמצאים על הספסל ומחכים להזדמנות לעלות למגרש. שחקנים שהיו מוצאים את עצמם בהרכב הפותח בכמעט כל קבוצה אחרת באירופה. אבל לא בריאל מדריד. וזה מה שהופך אותם לקבוצה הכי טובה באירופה. ריאל הקבוצה הראשונה שזוכה פעמיים ברצף בגביע עם האוזניים הגדולות משנת 1992 בה הושקה ליגת האלופות בפורמט החדש.

    היה לנו גמר גדול אתמול. כזה שענה על הציפיות. מבחינת הרמה הגבוהה של המשחק, הרבה שערים ואחד מהם יהיה מועמד לשער השנה. שתי הקבוצות הכי טובות באירופה על אותו מגרש. אה, וגם כריסטיאנו רונאלדו אחד.

    כל הכבוד לזידאן. הוא נמצא בתפקיד הכי מלחיץ בעולם הכדורגל והוא מגלה ווינריות מדהימה, משתמש נכון בכל השחקנים בסגל במהלך העונה מבלי לשחוק אותם על-ידי זה שהוא מבצע רוטציות רבות(כאלו שגם גרמו לו לחטוף ביקורות רבות) אבל בסוף העונה התבררו כנכונות. כאלו שהובילו לזכייה בדאבל ראשון מאז 1959 למועדון(דאבל של אליפות ואלופות). וכל זה רק אחרי שנה וחצי בתפקיד. ואי אפשר לשכוח לו את הזכייה באלופות בעונה שעברה. מדהים.

    המשחק אתמול נפתח בשליטה של יובה וזה היה נראה שאלגרי עשה שיעורי בית טובים מאוד ושהוא בא מוכן לגמר הזה מבחינה טקטית. הלחץ של יובה הקשה על ריאל לשמור על הכדור ולא נתן לה לשחק את המשחק שלה. יובה היו בהתחלה יותר דומיננטים אבל את השער הראשון הבקיעה דווקא ריאל ואז המשחק התאזן. במחצית השנייה הסיפור היה אחר לגמרי. ריאל עלו בטירוף ונראו טוב מאוד מול הגברת הזקנה שהגיעה אתמול לקארדיף רק למחצית הראשונה ואחריה היא נעלמה ואלגרי לא מצא פתרונות.

    אי אפשר לא לומר משהו על בופון. למרות שאתמול רציתי שריאל יזכו בגלל רונאלדו, שהוא חלק גדול מההיסטוריה של יונייטד אותה אני אוהד אבל עדיין כאב לי על בופון. כאב לי לראות אותו בוכה בסיום. הוא כל כך רצה להניף את הגביע הזה. הגביע היחיד שחסר לו. שוער שנותן קריירה מדהימה וכנראה יסיים אותה ללא זכייה באלופות אחרי שהפסיד 3 גמרים בקריירה. זה כואב. כי באמת מגיע לו לזכות. אבל אולי שנה הבאה הוא יזכה. זאת תהיה ההזדמנות האחרונה שלו. עד לגמר אתמול יובה ספגה רק 3 שערים בליגת האלופות העונה. ואתמול היא ספגה במשחק אחד 4. דבר שלא קרה לה באירופה מאז 2009. מטורף.

    נחזור לרונאלדו. איזה כיף לראות אותו. גם בגיל 32 הוא עדיין נמצא על הבמה הכי גדולה של עולם הכדורגל ומגיע למאניי טיים, כובש ומכריע משחקים. הוא אומנם הזדקן, הוא פחות מהיר, עושה פחות דריבלים וגם הבעיטות חופשיות שלו כבר לא כמו פעם. אבל זה עדיין רונאלדו. רונאלדו שרעב להצלחה, תארים, כיבושים. התשוקה שלו למשחק לא ניגמרת. אותו רונאלדו שכבש מול באיירן, אתלטיקו וגם אתמול בגמר. חלק גדול מהזכייה של ריאל רשומה על שמו. מגיע לו לזכות שוב בכדור הזהב.

    אתמול הוא הבקיע את השער ה600 בקריירה. הוא מלך השערים בהיסטוריה של הצ'מפיונס עם 105 שערים. והוא מלך השערים פר עונה 5 שנים רצוף. הוא כבש 37 שערים באלופות משלב רבע הגמר ומעלה, יותר מכל אחד אחר. הוא היחיד שכבש ב3 גמרים במתכונת החדשה של ליגת האלופות. והשני בהיסטוריה ביחד עם די סטאפנו הגדול. שהמבקרים ימשיכו לבקר ורונאלדו יענה בצורה הכי טובה שאפשר, על המגרש. היה מרגש לראות אותו ואת פרגי אחרי המשחק. כמו שרונאלדו אוהב להגיד שפרוגוסון הוא כמו אבא שלו. איזה יפה זה לראות הערכה כזאת עצומה בין השניים.

    כשמגיע היום של גמר ליגת האלופות אני ברגשות מעורבים. מצד אחד אני שמח כי זה גמר שמחכים לו כל העונה וצפוי משחק טוב ומצד שני אני עצוב כי זה מסמל את סיומה של עוד עונת כדורגל ותחילת פגרת הקיץ. פגרות קיץ שלא כוללות טורניר נבחרות הם קשות. בפגרה אנחנו מבינים כמה הכדורגל חסר לנו. אבל ככה זה געגוע. זה גורם לך להעריך יותר את מה שאתה אוהב. נתראה בעונה הבאה.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/6/17
    אלעד ו-SerieA אוהבים את זה.
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לכל אלה שמדברים על המפעל עד כמה הוא משעמם והכל - א) אל תראו ב) אז בואו נסגור גם את הליגה האיטלקית ואת הבונדסליגה ג) אולי אותן קבוצות זוכות פחות או יותר אבל גם בסוף שנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000 אותן הקבוצות היו מגיעות לשלבים המאוחרים - ריאל, באיירן, יונייטד ויובה, ועובדה שרק העונה קבוצה הצליחה לשמור על התואר.

    ריאל מדריד עשתה את הדרך מהמרשימות ביותר עד לזכייה: דאבל על נאפולי(3:1), דאבל על באיירן(כן, הייתה עזרה מהשופט), ניצחון מוחץ על אתלטיקו בקאלדרון וגם מחצית שנייה מחשמלת נגד יובה, אחת הטובות ביותר של קבוצה בגמר ליגת האלופות. לא חושב שמעריכים מספיק את מה שעשתה. לגבי כריסטיאנו - ימים ספורים אחרי ההצגות נגד באיירן ולפני הקלאסיקו בו החמיץ בשלומיאליות, כתבתי עליו - 'כריסטיאנו עדיין המלך' ושהכושר המצוין שלו הוא הסיבה העיקרית לפיה אני אופטימי בנוגע לאפשרות לדאבל. חבר אמר לי 'עשית נאחס' - והשאר היסטוריה. לי אישית היו ספקות גדולים לגביו אבל הפיניש שלו מטורף. הוא בעבר היה טוחן יותר את כל האלבסיות למיניהן אבל בשלבים המאוחרים בצ'מפיונס היה כובש בפנדלים או ממטר ולא בא לידי ביטוי, לא מנצח כמעט לבד. ב-2015 למשל כבר 61 שערים אבל נעלם בצמד המשחקים נגד יובה. העונה יש לו 'רק' 44 אבל ההבדל ברור. תצוגה גדולה של ווינר. מסי לא כובש גולים כמו שרונאלדו כובש, ולהיפך.

    מילה אחת לגבי יובה: המחצית השנייה שלה הייתה מביכה, ובגדול רק סאנדרו הרשים אותי באמת. האגרסיביות מהפתיחה לא הייתה קיימת עוד. קדירה ופיאניץ' מאוד רכים ויובה חשבה שהיא משחקת נגד העתק של ברצלונה, אבל לא. אנחנו טסים יותר מהר קדימה, המגנים שלנו דומיננטיים, מרכז השדה שלנו. לא יודע עד כמה אלגרי יכל לשנות את הפרסונל, הספסל קצר מאוד.

    ריאל מדריד של סוף מרץ עד מאי שיחקה כדורגל הרבה יותר טוב מאשר ברוב העונה. ההרכב אתמול נראה על הנייר כמעט ללא נק' תורפה עם הכושר של השחקנים באמצע. רק בנזמה שעשה דברים יפים עם הכדור - זה מביך שהוא לא כובש ופשוט לא מאיים על השער במשחקים שלמים נגד הגדולות.
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,697
    לייקים שהתקבלו:
    14,313
    מין:
    זכר
    אם הוא היה ממצה את עצמו הוא היה קורס כלכלית. בפועל משנה לשנה הוא רק עושה יותר כסף, וזאת למרות שהפך לסוג של מועדון חברים. הסיבה לכך היא שאם לפני 30 שנה אוהד היה נאמן לקבוצה של עירו/מדינתו, היום הגבולות הגיאוגרפים היטשטשו לגמרי. אתה רואה למשל קבוצה כמו ברצלונה שאהודה בישראל יותר מכל קבוצה ישראלית אחרת. וישראל היא לא איזה דוגמא יחודית,זה תקף לגבי מדינה שהיא לא אימפריית כדורגל(כמעט כולן)
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,697
    לייקים שהתקבלו:
    14,313
    מין:
    זכר
    אגב ריאל לא לקחה את גביע האלופות אתמול, היא לקחה אותו בצמד המשחקים נגד באיירן. אין ספק שזה היה הגמר האמיתי (ואף מילה על השופט)
     
    Dayatso אוהב/ת את זה.
  9. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    מעודד אותי לשמוע שאנשים מואסים בליגות האלופות, זה רק אומר שהליגות המקומיות, בניגוד למה שקורה פחות או יותר בכל תחום אחר בעולם, מצליחות לשמור על מעמדן למרות הגלובליזציה.
    יש משהו משעמם בליגת האלופות כשכל שנה מגיעות אותן הקבוצות, אבל זה לא תוצאה של פערים כלכליים אלא הצטברות של שחקני על וכמה רכישות מאוד מוצלחות. אלו לא דברים שאפשר לשחזר בודאות לאורך זמן. אני צופה שהדומיננטיות תשתנה וליגת האלופות תחזור להיות מפעל של יותר מ5 קבוצות תוך כמה שנים. עדיין אין שחקנים שעושים רושם שיהיו דומיננטים ברמתם.
     
  10. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,279
    לייקים שהתקבלו:
    6,237
    "פורמט משעמם" זה ניסוח לא מדוייק ל-"הקבוצה שלי לא שם". כבר נחנקנו מזה.
    כן, יונייטד במקום מונאקו בחצי הגמר ואני בטוח שזה הופך להיות המפעל היוקרתי ביותר. זה או שברצלונה זוכה.

    @Raulito
    דווקא לסגור את הליגה האיטלקית יסגור לך את הליגה עם ממוצע הכיבושים הכי גבוה.
     
    YYY אוהב/ת את זה.
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,697
    לייקים שהתקבלו:
    14,313
    מין:
    זכר
    הכוונה שלו היתה שיובה לוקחת אליפות בקלי קלות(בגלל זה הוא גם נתן את הבונדסליגה עם באיירן) בסדר כבר התרגלנו שהוא מינה את עצמו למומחה לאיטלקית למרות שהוא לא ראה אפילו משחק אחד בליגה
     
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,261
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    אין קשר ליונייטד. כלל לא הזכרתי שמות כאלה ואחרים.
    פערים כלכליים כמובן גם תורמים לתחושת מיאוס. אופ"א לא באמת עושה משהו בנידון אלא ההיפך רק מרחיבה אותם.
     
    Telkiyski אוהב/ת את זה.
  13. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,279
    לייקים שהתקבלו:
    6,237
    ההודעה שלי כלל לא כוונה אליך.
    עם או בלי קשר, אני זוכר את אותו המפעל בדיוק, לפני 10 שנים, 3 קבוצות אנגליות בחצי, ואין סוף של אהדה וספונסרים באוויר.
     
  14. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,451
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    כאוהבי המשחק אני לא מוצא סיבה אחת הגיונית לבקר את המפעל שמספק את הכדורגל הכי טוב על הגלובוס.
    את הביקורת יש להשמיע כנגד היורו או המונדיאל - שמטורניר לטורניר הרמה רק יורדת, והשיא היה ביורו האחרון שבשילוב שיטה מעוותת קיבלנו אלופת אירופה שסיימה במקום השלישי את שלב הבתים.

    באשר לאתמול זו הייתה הצגה מחשמלת של ריאל מדריד במחצית השנייה. יובנטוס ירדה להפסקה ונשארה שם.

    כדור הזהב לכריסטיאנו? מבין את ההתלהבות, אבל צריך לקחת בחשבון את העונה כולה ולא רק את החודש האחרון. מסי היה בעולם משלו בעונה הזאת וזה הרבה מעבר לשערים. מה שכן, לפרס הזה אין שום קריטריון ברור ובסופו של דבר הכל זה פוליטיקה. כבר ראינו את ריברי לוקח טרבל לפני ארבע שנים וגם את נוייר אחרי הזכייה במונדיאל - לשניהם זה לא הספיק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/6/17
    Dayatso, oFiRzZz ו-Don Joan Roman אוהבים את זה.
  15. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,254
    לייקים שהתקבלו:
    953
    כשמסי ורונאלדו יפרשו אז הכדורגל יהפוך להיות שיוויוני יותר.
    עד אז, כל השאר ישחקו בפירורים, איזה אלים השניים האלה

    Sent from my m3 note using Tapatalk
     
    orimor2212, oFiRzZz, DUGRI ו-2 משתמשים נוספים אוהבים את זה.