גמר ליגת האלופות: טרבל של באיירן או היסטוריה בפריז?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏22/8/20.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אל תשכח גם שמסי ולבנדובסקי משחקים בתפקידים שונים. לבנדובסקי הוא הפיבוט שמשחקים עליו, בעוד מסי משחק יותר מאחורה ועסוק גם בדברים אחרים(ועם כל זה מעמיד מספר מרשים של שערים).
     
  2. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    מה הבעיה עם לחשוב על היום שאחרי נוייר?

    ברצלונה לא חשבה על היום שאחרי מסי ומפה לשם יש לה סגל זקן שאף אחד בו לא ראוי לצחצח לו את הנעליים. ולא נראה לי שמישהו חושב שמסי סוס מת או משהו כזה, אפילו שגם לו היו בקריירה עונות יותר מרשימות מהעונה החולפת.
     
  3. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    אין לי בעיה עם הבחירה של רוברט לבנדובסקי כי למרות שהוא אולי לא כדורגלן טוב כמו מסי ולא היה גם בעונת 2019/20 כדורגלן טוב כמו מסי ברמת היכולות המגוונות, היתה לו עונה מטורפת בכל קנה מידה. וזה שהוא לא בלט בשלבים האחרונים של ליגת האלופות לא משנה. זה השחקן המצטיין של העונה, לא השחקן המצטיין של שלושת המשחקים שאתם הכי זוכרים.

    הבעיה היא עם ההידרדרות של מסי למקום שביעי (כן, גם בבחירה של העיתון שלי; מיותר לציין שהענקתי לו מיקום גבוה יותר). כי זה פופוליזם שמבוסס כנראה בעיקר על הזיכרונות הטריים האחרונים מברצלונה - אובדן האליפות ובעיקר התבוסה לבאיירן - ולא באמת היכולת שלו לאורך העונה.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא משווה את מספר השערים שלהם, זו לא נקודת המבט שלי. בשביל זה כמאמר הקלישאה יש את נעל הזהב. מסי לא היה טוב נגד באיירן, לא היה טוב בצמד הקלאסיקוס, העונה הזו חריגה מבחינתו במספר השערים בליגת האלופות לצורך העניין בלי קשר לשחקנים אחרים בטופ. שוב אני אומר לך - הוא עדיין שחקן התקפה, אל תהפוך אותו למגן שמאלי. הוא כבש רק חמישה שערים נגד קבוצות שמדורגות בעשירייה הראשונה. רק עיוור לא ישים לב לכך שגם מסי דועך גם ביכולת. הוא תמיד יהיה מגוון מלבנדובסקי ומשחקים אחרים, אז הפרס צריך ללכת אליו על אוטומט? לבנדובסקי לא היה טוב יותר ממסי העונה? הייתי אומר את זה גם בלי הטרבל. גם עם אליפות גרמניה בלבד. גם בלי אליפות גרמניה.

    אגב אני הראשון לבקר את הזכייה של מודריץ' בכדור הזהב עם כל הכבוד לגמר המונדיאל ולטורניר ענק שלו אבל זה היה חודש, הוא היה לא מספיק טוב במדי ריאל באותה עונה. מי סחב אותנו לגמר? רונאלדו, זוכה לגיטימי ממנו לטעמי אז. אמיר, בוא תציג את העשירייה שלך :)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/8/20
  5. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אני יכול לקבל העדפה של לבנדובסקי על פני מסי, אבל רק הוא. מסי במקרה הכי גרוע צריך להיות שני לדעתי. מודה שלא את כולם ראיתי במשך הרבה משחקים אבל הוא היה מצוין.
    , (וגם לשבור שיא בישולים של כל הזמנים תוך כדי שהוא מסיים גם מלך השערים זה מאוד מרשים). הנתון של ה10 קבוצות מאוד מאולץ לדעתי, בשום מקום לא זכור לי שמסתכלים על זה, אין באמת הבדל בגודל/חשיבות המשחק (או כל פרמטר אחר) בין מקום 8 למקום 13. אם כבר רוצים להסתכל על נתון כזה מסתכלים על טופ 4 או טופ 6. כלומר משחקים גדולים. סתם לשם השוואה מסי כבש + בישל העונה נגד טופ 6 לא כולל פנדלים 6 פעמים כמו דה בריינה, רונאלדו עם 5. לא טרחתי לבדוק את כל הרשימה וזה גם לא רלוונטי, זה היה רק בשביל להראות שהנתון הזה הוא לא יותר מאחיזת עיינים.
    מסי לפחות ממה שאני ראיתי היה משמעותית יותר טוב מכל מי שהופיע לפניו ברשימה לא כולל לבנדובסקי (לא ראיתי הרבה ליגה גרמנית- מודה).
    אז נכון הוא לא נתן משחק טוב נגד באיירן ממש חוכמה גדולה הרי כל הקבוצה היתפרקה. בשמינית נגד נאפולי הוא נתן הופעה יותר גדולה משל דה בריינה מול ריאל או של רונאלדו נגד ליון.