גלבוע/גליל אלופת המדינה 2009/2010

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏25/5/10.

  1. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם מגליל כקבוצה אני לא לוקח דבר לעתיד (אלישי כדיר על הכוונת של מכבי ואם קטש עוזב אני לא אתפלא אם גוני יזרעאלי ואחרים ילכו אחריו), כיחידים אני לוקח הרבה מהקבוצה עם מצבת הישראלים הטובה ביותר שאני זוכר (יותר מחולון שהתבססה יותר על זרים). אלישי כדיר הוא פוטנציאל אדיר. יש לנבחרת בעיה לאורך השנים עם שחקן אתלטי בצבע והוא יכול להיות הפתרון. גוני יזרעאלי מנהל משחק בחסד, יחס אסיסטים-איבודים נהדר וגם גל מקל שהעונה נחלש אבל אני מחזיק ממנו.
     
  2. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מעבר לאדריאטית יוכיח דבר אחד: צביעות.
    זה לא ששם האלופה מוכרעת בסדרה של הטוב מ7 או משהו דומה. גם שם האלופה נקבעת במשחק גמר אחד, במגרש נייטרלי (מה שקצת קשה להגיד על היכל נוקיה).
     
  3. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,175
    לייקים שהתקבלו:
    2,409
    הייתי בנוקיה, היה נהדר, תודה לך גליל !
     
  4. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    הייתי עכשיו בחגיגות האליפות של הפועל גלבוע. היו כ-2,200 אדומים שנדחסו באולם הקטן.
    רוב הטקס היה כדי להעביר לעודד קטש מסר על הישארות וחנופה לרענן כץ על מנת שיתמוך בקבוצה ויוכל לעזור לה להחזיק סגל איכותי ל-2 מסגרות.
    עוד סופר שהגדלת האולם ל-2,400 זהו רק צעד ראשוני ושהכוונה היא שתוך 3 שנים האולם יעיל לפחות 5,000 מקומות כדי שהקבוצה תוכל לשחק היורוליג.

    נחיה ונראה. היה נורא נחמד. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/5/10
  5. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין גם שום סיבה שהיא תתקדם,אף אלופה בשיטת הגביע הזאת היא לא באמת ראויה לאלופה,מכבי של השנה הייתה כל כך גרועה שהיא יכלה להפסיד את האליפות גם בפלייאוף וראינו את זה במשחקים מול בני השרון,חבל שהמנהלת גרמה לזה שיש עוד אליפות עם כוכבית(ליתר דיוק גביע שני) במקום לתת צ'אנס לקבוצה לזכות באליפות על מכבי בצורה שיוויונית.

    באמת שההרגשה שהרגשי נחיתות שיש לחלק מאנשי הכדורסל אל מול מכבי דופקים את הליגה,למה שהיורוליג יקחו קבוצה שלא לקחה את האליפות בזכות ואין לה תקציב או שחקנים שישארו על פני מכבי ששנה אחרי שנה מוכיחים את מקומם ביורוליג (גם אם הם לא מגיעים לפיינל פור מכבי עדיין קבוצה חזקה ביורוליג).

    בקשר לגליל,אני מקווה בשבילם שהם יצליחו לשמר חלק מהשחקנים,הפועל ירושלים שתמיד הייתה מתבכיינת על זה שמכבי גונבים שחקנים טובים כבר כמה חודשים מדברים על הרצון שלהם לראות את כאדיר אצלם,אני מקווה שהם ישמרו על אנדל שהוא ענק ומדהים,על כאדיר ועל פרגו ויוסיפו עוד קצת בטון בצבע ומי יודע אולי הם יוכלו להצליח גם באירופה.
     
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני חייב להסכים עם ידידי מאור,

    בתור אוהד מכבי 22 שנים, ככזה שהיה הולך גם למשחקי הגביע מול בית"ר רמלה, ביום חמישי כשנגמר המשחק פשוט עמדתי וחייכתי. לא מהחיוכים האלו של העצבים, אלא פשוט הבנתי כמה פאתטית ליגת הכדורסל בישראל וכמה רקובה תרבות הספורט כאן וכנראה שלעולם זה לא ישתפר. הרי מה מכבי הפסידו מהמשחק הזה? שום דבר, פשוט בדפי ההיסטוריה יהיה כתוב גליל ולא מכבי. האימפריה עדיין משחקת ביורוליג וזה בעצם עבור מה שאנחנו משקיעים. ועדיין חורה לי כל הסיפור של הפיינל פור. כאחד שמכיר את קופל ממש מקרוב (לצערי עבדתי במשרדו 4 שנים), ידוע שכל מה שמעניין את האיש זה לקדם את האלטרנטיבה מירושלים ושל חברו הטוב, דני קליין על מנת שיקחו סוף סוף "אליפות". מדוע גביע ווינר משוחק רק במלחה? הרי בניגוד לנוקיהו, לא חסרים אולמות טובים ממלחה בארץ (רוממה, אשקלון....). קופל כבר הצהיר כי מטרתו בכל הפיינל פור הוא לשווק את הליגה. ל-ש-ו-ו-ק, לא לשפר את יכולתה. איך משווקים? יוצרים טורניר שבו הסבירות שהאלופה הניצחית תיפול בסבירות גבוהה יותר ממה שהשיטה הספורטיבית מאפשרת וככה כל האוהדים של שאר הקבוצות שלא יכולות להתמודד עם מכבי מרוצים ומאמינים שניתן לקחת אליפות. רק חבל שכבר יש מפעל כזה שנקרא גביע המדינה. הוא הכניס את החוק הרוסי, כשאין ישראלים טובים ל-12 קבוצות. בקושי יש ישראלים טובים ל-6 קבוצות. בליגה הזו אין יורדות ועולות עד לשריקת הפתיחה של העונה הבאה, כי כלום לא ודאי. בליגה הזו כל אחת יכולה ללכת לאירופה אם יש לה תקציב, גם אם היא סיימה במקום שביעי (מישהו אמר ירושלים?) ובניגוד למכבי, שלה יש הסכם עם היורוליג עקב היותו ליגה סגורה (מעניין שבמדינות הגדולות לא מתלוננים על "חוסר הצדק" כשפאו, אולימפיאקוס, צסק"א, בארסה וכו' חתמו ללא קשר להישגם בליגה. הרי קל לנגח את מכבי, למרות של"אלופות" מחולון וגליל בקושי יש תקציב להחזיק את עצמן.

    אז אני יכול להבין את מאור שמתבאס לדבר אל הקירות, כי זה מה שקורה 20 שנה. כולם אומרים שופטים של מכבי, אבל אף אחד לא מביא הוכחות (איפה הקלטות ה"מפלילות" של קליין מ-2007??), וכשמכבי מופלת לרעה אז פתאום השופטים בסדר, מכבי הפסידה למרות השופטים...מרוב שנאה עיוורת, אנשים כבר לא מבחינים בין שמחה לאיד על גבול ההיסטריה לבין שמחת קבוצתם. אם ירושלים מפסידה אני שמח. אבל אני אעדיף שהיא תיקח את היול"ב ושמכבי יקחו את היורוליג אם יציבו לי ברירה כזו, משהו שלעולם לא יקרה בהפועל. שם, וכבר שמעתי זאת מפי אוהדיהם לא מעט, שם מעדיפים לרדת ליגה ושמכבי לא יקחו אליפות, ממש אהדה למופת של ה"קהל הטוב בארץ".

    ולשיטה המוזרה של הפיינל פור. בכלל מצחיק אותי שאנשים מנגחים את מכבי שהפיינל פור אצלם בבית. מלבד העובדה שזה האולם הראוי היחיד להכיל כ"כ הרבה אוהדים לכביכול חגיגת השנה בכדורסל, מכבי ת"א לא סיימה במקום הראשון רק 3 פעמים ב-20 השנים האחרונות. אז אם מבטלים להם את כל העונה עם הפיינל פור המטופש הזה, עוד רוצים שייקחו להם את הביתיות? אולי נבטל את הליגה לחלוטין וזהו, בשביל מה לשחק? מדוע שחקנים צריכים לעבוד 10 חודשים, לסיים עם הפסד בודד כל השנה ולהפסיד את האליפות במשחק אחד שברור שכל הלחץ עליהם מול קבוצה שסיימה עם 8 הפסדים ונושא התקציב כלל לא רלוונטי. כמו שבגביע האנגלי יש סינדרלות מליגות החובבנים שמעיפות את מנצ'סטר, ארסנל וכו' למרות שתקציבן הוא 0.001 משל הגדולות, כך גם כאן. הכל יכול לקרות במשחק אחד ובגלל זה ההישג של פרטיזן עצום. שהם ניצחו את מכבי בסדרה, למרות שתקציבם היה קטן בהרבה, אבל מה אפשר לומר על גליל? שהיא אלופה ראויה? גלילה היתה הטובה ביותר בליגה בשבוע האחרון, נקודה. מכבי היתה הטובה בליגה לאורך 9 החודשים האחרונים ועם עובדות קשה להתווכח.

    סליחה על החפירה, אני גם יודע שזה לא יעזור. מי ששונא את מכבי לא ישנה את דעתו בגלל הפוסט שלי, אבל תשאלו את עצמכם (ולשם שינוי ברצינות) למה מכבי כ"כ מצליחה כבר 40 שנה (רמז: לא התחלנו עם תקציב של 20 מיליון דולר ובמעמד של אחת הגדולות באירופה כששמעון לקח אותנו ב-1969).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/5/10
  7. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    זה עובד ל2 הצדדים, חולון שלקחה אליפות סיימה ראשונה בליגה והגמר עדיין היה ביד אליהו.
    נגיד ומכבי הייתה מרוויחה את הביתיות למשחק הזה, זה היה יותר טוב?
     
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    תשמע, אין לי בעיה שהקבוצה שלוקחת מקום ראשון תהנה מהביתיות. זה בדיוק מה שציינתי, שמכבי סיימו רק 3 פעמים ב-20 השנים האחרונות לא במקום הראשון. אז גם את היתרון הזה לקחת להם? חוץ מזה, מאחר ומה שמעניין את קופל זה אירועים וטקסים כאלו, בכל מקרה הוא לא יאפשר פיינל פור באולם אחר. אני מעדיף סדרות בלי ביתיות מאשר פיינל פור ביד אליהו.
     
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אי אפשר לומר שהן האליפות הזאת של גליל וזו של חולון הן גניבות ואני יסביר למה:

    - חולון -

    מכבי של העונה הזאת הגיעה לגמר היורוליג, הגיעה לגמר הגביע וגם למשחק האליפות באר. אבל האם זו באמת היתה מכבי טובה? התשובה היא לא. מכבי של העונה הזאת בניהולו של עודד קטש הדגול כמובן, נראתה באמת בושה וחרפה, קיבלה 20 הפרש במלחה, קיבלה 20 הפרש מחולון במשחק ללא קהל, קיבלה 25 הפרש מעירוני רמת גן רבאק! סיימה את הליגה עם תשעה הפסדים ונוסף על כך גם לא סיימה את העונה במקום ראשון. בואו נזכור שגם בעונה ההיא היו פארסות עם הזרים כמו רנדי וייט שלא שיחק משחק אחד ונחתך וקיבל מאוד אלפי דולרים או את המסומם הזה שהיה בפנאתנייקוס ביופורד שמו, בואו נזכרו שבגמר גביע בפתיחת הרבע הרביעי מכבי הובילה ב-20 על ירושלים והפסידה. נכון היא נתנה כמה משחקים טובים ביורוליג והצליחה לעלות על מזל טוב אבל בסופו של דבר נעצרה בגמר, רק אחרי משחק הירואי מול סיינה, שאם לא הלוזריות של האיטלקים מול מכבי, אין לי ספק שמכבי נעצרת גם בגמר. עכשיו מי סיימה את הליגה הסדירה במקום הראשון? חולון. מי ניצחה את מכבי גם בבית, וגם בבית הגמר שהיווה מעין סוג של פלייאוף לפני הפיינל פור? נכון חולון. ובמשחק הגמר חולון השלימה שלושה נצחונות על מכבי וגם סיימה מקום ראשון הן בליגה והן במשחק האליפות כך שזו לו גניבה.

    - גליל/גלגבוע -

    אליפות שניה לגליל אחרי זו של 93, וראשונה תחת השם החדש גליל/גלבוע. נכון מכבי ת"א היתה קרובה לפיינל פור אבל נכנעה לטירוף של 25 אלף סרבים שאני בספק אם קבוצות נוספות באירופה שהן לא ברצלונה או אולימפיאקוס היו עומדים בו. כנ"ל גם צסק"א, אבל העובדה שהיתה מדאיגה היתה העובדה שבלותנטאל, איידסון והמלך!!! אנדרסון לא הופיעו למשחקים 3 ו-4, שהם היו הקריטים וחשובים שכן נפילה במשחק אחד קרתה בעבר לקבוצות גדולות ממכבי וגם תקרה לקבוצות גדולות ממכבי במעמדים יותר גדולים, לדוגמא העונה הראשונה של היורוליג, קינדר בולוניה הגדולה של מסינה עם ריגודו, ג'ינובילי, יאריץ' וחברים, הגיעה לגמר ששוחק בסדרת פלייאוף אבל הפסידה במשחק הראשון בבית לטאו ויטוריה של סקולה וחברים, ועדיין הצליחה לקחת את הסדרה, כך שאין מה להתרגש מהפסד במשחק ראשון בסדרה בטח כשיש עוד 4 שנשארו בשביל להציל אותה, בטח ובטח כאשר יש לך תקציב גדול יותר, קבוצה שעל הנייר טובה יותר, אבל חוץ מזה צריך גם שחקנים שאיכפת להם מהנעשה ומהקהל הנאמן שמשלם כסף, ולצערי מאז מכבי הגדולה של שאראס, פארקר וויצ'יץ' או יותר נכון ברגע שנגמרה השושלת ב-2006, זה לא קורה.

    - העונה שעברה -

    העונה שעברה שבה מכבי לקחה אליפות מול מכבי חיפה, לדעתי מכבי היתה בזיונית ביותר עם כל הזרים והרכבת שעברה פה. לדעתי אם השופטים לא הורסים את המשחק ברבע השלישי עם העבירות המטופשות שעצרו את המשחק מכבי אפילו לא לוקחת אליפות ומאבדת שלוש אליפויות. אבל מה שאני יכול להגיד ל כל הקבוצות הללו זה העובדה שגם אם היו מתקיימות סדרות, אין לי ספק שלפחות אחת מהן היתה מנצחת את מכבי, כי מכבי חיפה של אותה עונה ניצחה את מכבי ברוממה ומכבי ממש לא היתה קבוצה טובה, להיפך, למרות שגרשון בא באותה עונה. חוון הגדולה של דורסמן בוודאות היתה מנצחת בסדרה בטח כשיתרון הביתיות היה שלה עם אולם הפחים ומכבי היתה קבוצה בינונית. גם השנה שוב מכבי לא קבוצה גדולה וכנראה שגם פה אם היתה סדרה היא היתה מפסידה. למה? כי מכבי והשחקנים שלה פשוט לא מעריכים את עצמם ואת הקהל והכסף שהם מרוויחים.

    לאן מפה?

    גליל גלבוע צריכה למנף את עצמה, ומינוף אומר הגדלת התקציב, שמירה על הסגל הקיים ושיפורו. עוד דבר חשוב מאוד זה העובדה שהאולם בגן נר מכיל עם התוספת של הכיסאות מאחורה כרגע 1,100 מקומות וכל קבוצה שרוצה להיות אלופה צריכה לשאוף לאולם של 5,000 מקומות לפחות כדי שהיא תוכל לשחק ביורוליג כי זה יגדיל לה את המוטיבציה לקחת אליפות. אין לי ספק שעם לחץ של מכבי היורוליג מסוגלת לשמור לישראל קבוצה שניה ביורוליג במידה ומכבי לא לוקחת אליפות או בכלל שני קבוצות ביורוליג לא משנה מי לוקחת את האליפות - למה? כי יש ביורוליג קבוצות פח ואם הליגה הגרמנית מקבלת שני נציגות אז למה שהליגה הישראלית לא תקבל שני נציגות? מה שכן הפיינל פור חייב להיות מבוטל, והשיטה הכי טובה שהוא יבוטל זה בנייה של כמה שיותר אולמות עם תכולה גבוהה, לדוגמא הארינה בירושלים תכיל 10,000 מקומות. אין לי ספק שברגע שזה יקרה, גם ירושלים תהיה מתנגדת חריפה לפיינל פור כי באולם מספיק גדול היא תהיה מסוגלת לנצח את מכבי גם בסדרה, כי גם התקציב שלה ישחק בהתאם. גליל/גלבוע חייבת להגדיל את האולם גם אם זה אומר כרגע ל-2,4000 ובעתידל-5,000, מתישהו זה חייב לקרות, וכל אולם שנבנה צריך להיות בסטאנדרט של 5,000 מקומות, בין אם זה להפועל ת"א אם תחזור או לקבוצות אחרות כמו נתניה או לא יודע מה. ביום שיהיו לנו אולמות מספיק גדולים ככה הכדורסל יתקדם מבחינה תקציבית וגם קבוצות ירצו לחזור לסדרות כי אופציות הרווחים שלהם יהיו הרבה יותר גבוהות ומשתלמות אבל כל עוד זה לא המצב אני מבין את הרצון שלהם להיות בפיינל פור, שהוא לא תחרותי אלא מלאכותי בדיוק כמו הקיזוז, ועדיין העונה רק ממחישה את העובדה שכשמכבי היא לא שושלת או קבוצת חלומות סטייל ההיא, קבוצות שיש להן סגל מספיק חזק שרץ יחד שנה שניה לפחות מסוגלת לקחת אותה בסדרה, ולנצח אותה.