גלבוע/גליל אלופת המדינה 2009/2010

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏25/5/10.

  1. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    תודה לך גליל תודה לך על ניצחון אימפריית הרשע, אין דבר שיותר משמח אותי מלראות את מכבי מפסידה לאחר השחצנות שלה, ישש.
     
  2. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    עם כל ההתרגשות מהאליפות המרגשת של גליל והנפילה הכל כך רצויה של מכבי ת"א אצל כ"כ הרבה אנשים, תרבות הספורט אצלנו פשוט רקובה ומשנה לשנה אנחנו רק הולכים וקרבים לתואר מדינת הספורט(בכל הענפים) הפתטית ביותר בכל אירופה.

    אני מתכוון כמובן לפיינל פור, האחות הקטנה והמכוערת של שיטת הקיזוז בליגת ווינר. כמו הקיזוז - אומנם יש חגיגה למספר ימים, אבל זה פשוט מרגיש מלאכותי מדי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/5/10
  3. מראדונה Member

    הצטרף ב:
    ‏23/5/10
    הודעות:
    530
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פיני גרשון אולי שחצן ובכיין, אבל צודק בכל מילה.
    והוא גם אמר את זה לאורך כל העונה, ששאלו אותו על הליגה,הוא ישר צעק "לא ליגה, גביע".צודק, גלבוע גליל זכתה בגביע הישראלי, מזל טוב.

    לא אוהד מכבי ושמחתי שקטש לקח את הגביע, אבל נראה לי לא הוגן שמכבי לאורך עונה שלמה משחקת על.... כלום!
     
  4. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מצטער, זה הכי מתבקש שיש - אתה האיש הקטן פה.
    גם אני לא אוהב לעיתים לראות את ההתנהגות של דון שמעון, אבל מה אתה רוצה ממנו הפעם?
    בא לנשק את קטש, לחץ יד לכל מי שהיה צריך, התנהג בצורה סופר מכובדת ולגבי הנושא שהעלית - תשובה מוחצת ונחרצת שאי אפשר להתווכח איתה.
    עונה שלמה הקבוצה רושמת שני הפסדי ליגה, וכל זה בשביל מה?להגיע לגמר ולמשחק בודד.
    חביבי, זה גביע!
    אליפות חייבת להיות מוכרעת בסדרה.
    שיטת המשחק הבודד - האח התאום של שיטת הקיזוז.

    אני בטוח גם שכל קבוצה שהייתה מנצחת בסדרה את מכבי, הייתה מרגישה עם עצמה הרבה יותר טוב.

    רק אני לא מבין את ההיסחפות עם ההצהרות לגבי סנסציה?
    פאקינג משחק בודד, כל הלחץ על מכבי, שנראית השנה כמו הצרות של אל באנדי ביום ממוצע, באמת שהכל יכול להיות.
    פשוט בלתי נתפס שאליפות שמייצגת טורניר של 7/8 חודשים מוכרעת על משחק אחד!

    ועדיין, מאסיב שאפו לגליל, קבוצה סופר סימפטית שידעה בדיוק מה לעשות, למזלה הערב המחריד מהקו לא קלקל לה את הניצחון המוצדק.
    הישג עוד יותר גדול בהתחשב בעובדה שמקל היה רע.

    מכבי?כמו כל העונה - פרקינס (שחקן ענק) ופניני מופיעים, היתר מצטיינים בלהפריע.
    אנדרסון עם קבלת החלטות של נכה, וויז'ניאבסקי כ"כ פרווה, אידסון...סביר ביום טוב, וככה זה שאתה תלוי ביכולת הקליעה של בלות'נטל מ-30 מטר.

    נ.ב: אם אתה מחפש איש קטן, אז הנה, מצאתי לך אחד:
    רענן כץ, מבעלי מכבי תל אביב לשעבר שהגיע לצפות במשחק, אמר בסיומו: "לא מתעסקים עם RK, אלוהים רואה הכל ומחזיר כשיש לו זמן".
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/5/10
  5. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    האמת שלא הגיע לגליל, מתוך 3 משחקים העונה היא ניצחה את מכבי פעם אחת.
    נתנו היום משחק מצויין, אבל מה שווה כל העונה הזאת אם בסוף הכל מוכרע במשחק אחד ביד אליהו. כשחולון סיימו את הליגה במקום ראשון הם לקחו אליפות, אבל הם היו קרובים באותה מידה להפסיד אותה ואז זה לא היה בצדק.
     
  6. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,002
    לייקים שהתקבלו:
    1,369
    שאפו לגליל ולקטש, שיחקו אותה. אני לא אוהב את הענף ומודה שלא צפיתי במשחק, אך תמיד לא אהבתי את השחצנות התל אביבית. יכול להיות שכל קבוצה אחרת שהיתה מגיעה למספר ההישגים שהצהובים כחולים הגיעו, גם היתה מתנשאת, אין לדעת, אך כל עוד זה לא קורה, הגישה שאיתה באו התל אביבים גרמה לי לרצות בהפסדם. מסכים עם מספר תגובות כאן, אין ספק שהשיטה לא הוגנת, מי כמוני כאוהד מכבי חיפה בכדורגל יודע את זה. נראה האם ולאן גלבוע גליל תתפתח מהאליפות הזו, לקבוצת צמרת קבועה שתאבק כל שנה על התואר או שגורלה יהיה דומה לגורלה של הפועל חולון? ימים יגידו. משפט לסיום, אין ספק שזו השנה של האדומים מתל אביב, דאבל בכדורגל + איבוד אליפות של היריבה העירונית השנואה בכדורסל, לא מאמין שיש אוהד הפועל ת"א שבטרום העונה האמין שזה יקרה. לגיטימי שישמחו, שמחה לאיד קיימת אצל כל חובב ספורט באשר הוא, הם לא יוצאי דופן.
     
  7. GiladG2 Member

    הצטרף ב:
    ‏11/12/09
    הודעות:
    703
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין שום דמיון בין שיטת הקיזוז לבין הפיינל פור מלבד העניין שהדבר הוחלט ע"מ לדאוג שהקבוצה הבכירה תיכשל. בשיטת הקיזוז פוגעים ישירות בקבוצה שצברה הכי הרבה נקודות במהלך העונה, ככל שצברה יותר כך תיפגע יותר. בכדורסל התנאים שווים, במשחק אחד, ועוד בבית של מכבי תל אביב, עם התקציב שלה היא צריכה לנצח כל קבוצה. הניהול הדפוק שלה איבד לה 4 תארים מקומיים ב 3 השנים האחרונות.
    כולם ממלמלים "פיינל פור", כולל דרק שארפ האידיוט שנמצא בארץ 200 שנה ומבין מילה וחצי בעברית, ושוכחים שבסדרה של הטוב מ 5 הם הגיעו למשחק החמישי נגד בני השרון, הפסידו פעמיים ועם הרבה מאוד מזל ניצחו אותו, מול קבוצה הרבה פחות טובה מגליל. גם בסדרה גליל הייתה יכולה לזכות באליפות.
    אולי הפיינל פור היה לטובת מכבי תל אביב הפעם, להפסיד בסדרה זה יותר משפיל ממשחק אחד. מאחל לפיני גרשון השחצן לחוות עוד הרבה רגעים כאלה, ובמסיבת עיתונאים, ביום היחיד בשנה שהוא צריך להוריד את הראש ולסתום את הפה, הוא עוקץ את קטש על המשחק קלפים.
     
  8. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סוף סוף מישהו שפוי הגיע. מצטער, אבל למכבי לאחר הסדרה המבישה נגד בני השרון הבינונים אין שום סיבה לדבר על פיינל פור. מר דרק שארפ, שפעם חיבבתי למרות היותו סמל מכביסטי, צריך לשבת בשקט וללכת לאולפן לשפר את השפה. אני רק רוצה להזכיר שהפיינל פור היה קיים גם בתקופת פארקר ואז כמובן שלא התלוננו. אבל כשבמכבי נבנת קבוצה בינונית אז מאשימים את השיטה באובדן התארים. מכבי צריכה לבוא בטענות רק לעצמה. דון שמעון המריר יכול לבוא בטענות קודם כל למאמן שלו שבנה קבוצה בינונית ונכשל עם הזרים עונה שנייה ברציפות. מכבי סיימה ראשונה בהליכה, אבל נפלה במאני טיים. ואני בכלל לא בטוח שבסדרה הם מנצחים והעובדה שהם מציגים את שיטת הסדרה כבאנקר לטובתם זה זילזול בקטש וגליל שעשו להם בית ספר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/5/10
  9. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    אני מקווה שהסדרה מול בני השרון הוכיחה סופית שצריך להחזיר את הסדרות. בני השרון כמעט עשו את זה, חולון של עונת האליפות בכיף הייתה יכולה לעשות את זה (אפילו 3-0 חלק) ואולי גם גליל הייתה נותנת למכבי פייט ראוי.
    אני שונא את הקבוצה הזאת שנאת מוות, אבל באמת חייבים לבטל את הפיינל פור הדפוק הזה.
     
  10. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,322
    לייקים שהתקבלו:
    5,812
    לכן שיטת הפיינל פור פוגעת ישירות במכבי תל אביב. שיטת הקיזוז, על כל תחלואיה - מצמצמת את היתרון של המוליכה אך לא מבטלת אותו. שיטת הפיינל פור מבטלת כל מה שקורה במהלך העונה ומותירה הכל למשחק בודד. מכבי, שהפסידה פעם אחת במהלך העונה הסדירה וגם זה היהבנתניה אחרי 2 הארכות, הרוויחה לפי כל קודי ההגינות הספורטיביים האפשריים את יתרון הביתיות במהלך סדרה. סדרה, שבה אפשר לפשל ומשחק אחרי זה לתקן (כמו מול בני השרון) ובסופה הקבוצה הטובה יותר מנצחת. כולם אוהבים את הסינדרלה וכולם שונאים את מכבי, וזה מובן וגם לי אין סימפיה מיותרת למועדון הכדורסל של מכבי, אבל בסופה של עונת ספורט בישראל בשני הענפים הפופולריים ביותר - הקבוצות שזכו בתואר האליפות לא זכו בו כי היו הטובות ביותר במהלך העונה - גליל אפילו לא נדרשה ליציבות, בניגוד להפועל - אלא כיוון שהיו בצד המרוויח של החלטות עסקנים שמפקירים את ההגינות והפייר-פליי על מזבח הרייטינג והעניין הציבורי.
     
  11. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    מסכים עם הפנסיונר. כל מי שהגיב פה שלמכבי ת"א יש להם לבוא בטענות רק לעצמם... אולי זה נכון, אבל זה עדיין לא הופך את האליפות של גליל לפחות מתוקה בהרבה מובנים. השיטה המטופשת הזו צריכה להיעלם.
     
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,796
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    כאוהד של מכבי אני חושב שהפיינל פור אולי לא הכי צודק, אבל בסה"כ הוא כן התקיים בבית של הצהובים...יד אליהו (המלה נוקיה לא נכנסה לי לפה) כבר לא מבצר בגלל שבמכבי מדברים יותר מדי. פיני גרשון הוא אחד הגורמים לכך., הוא כנראההמאמן הישראלי הטוב ביותר בכל הזמנים, אבל הקשקשנות והיהירות שלו עוברים כל גבול. כרגע טוב לי לשמוע שכנראה דיוויד בלאט חוזר לקבוצה.

    החגיגה סביב ההפסד של מכבי פשוט מצחיקה אותי. בסופו של דבר אני רוצה לראות יותר תחרות בארץ, אבל הקנאה שלכם כלפי מכבי פשוט מטריפה אתכם. זה לא פלא שהפועל ירושלים לא מצליחה לקחת אליפות, אוהדיה וראשי הקבוצה כל כך מלאים שנאה שהם כבר לא מצליחים להבין בראש שקט. לעמית גל גם יש פה לא קטן, אבל בסה"כ הוא ואוהדי הגליל עוד מתורבתים מול החבורה המסכנה של הפועל ירושלים והפועל ת"א.

    דבר אחרון, האם אני היחיד פה שמעז לכתוב כרגע כאוהד מכבי? מה קרה לכם סמואל ואחרים? איבדנו אליפות, אבל תראו את שמחת העלובים? אני נהנה מזה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/icon_thumright.Xxx
    בסה"כ כבר אתמול אמרתי שמכבי צריכה לעשות ניקיון יסודי ואני חוזר על כך גם עכשיו. מזרחי צריך לפרוש, פדרמן אולי גם כן. אנחנו צריכים דם חדש ואז אני בטוח שכל אלה שצוהלים עכשיו עוד יאכלו הרבה מרורים. היה כאן מישהו שאמר שתרבות הספורט בארץ על הפנים? לפי השמחה לאיד אני חושב שאנשים יותר שמחים על איבוד האליפות של מכבי מאשר על אהבת הקבוצה שלהם...

    יאללה, החיים ממשיכים. אני הייתי בכיף רוצה לראות האם גליל/גלבוע יכולה לקחת אפילו משחק אחד מול ענקי אירופה ביורוליג...בוא נראה אותם מנצחים למשל במדריד...אני האחרון שמגן על הפה הגדול של פיני גרשון או השטיקים האחרים של הקבוצה שלי, אבל באירופה אין על מכבי. זה עושה אותי פה בהולנד גאה וזו גם הסיבה שהתחלתי לאהוב את הקבוצה הזאת. בעונה הבאה נראה קבוצה אחרת וכנראה הרבה יותר טובה. ברכות אמיתיים לאנשי הגליל על הזכייה באליפות!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/5/10
  13. samoel Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/07
    הודעות:
    2,517
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא תכננתי לכתוב אבל רק כי ביקשת שי,

    אני קודם אסביר למה נעלמתי. ממש לא כי אני חושש או מרגיש רע. פשוט נמאס לי - מדיונים פורים עם אנשים שמבינים כדורסל הכל פה הפך להשמצות והתבכינויות והקנטות. אפשר בקלות לשנות את דיוני הכדורסל הישראלי לשם הבא: "הדיון הרשמי לניגוח מכבי ת"א" פשוט נמאס לי לכתוב לקירות.

    ואם כבר כתבתי, אז התייחסות קטנה.
    שים לב, במקום להתעסק באלופה החדשה כל השונאים המקניטים הפרשנים ושאר ירקות (שהם אחוז קטן באוכלוסיה עד כמה שזה מצחיק) יוצאים בשמחה לאיד, ומתעסקים במי? במכבי ת"א. אז מה הסיפור האמיתי פה? האליפות של גליל? האליפות של חולון? השיוויוניות? מתן ההזדמנות שווה ע"י קביעת אלופה בטורניר גביע? או בעצם, שכולנו מחמיצים את הדבר האמיתי? הפגיעה במכבי ת"א אובדן האליפות שלה וההתעסקות בה. למעשה ימים כאלה רק מחזקים את הטענה שמכבי היא קבוצת הכדורסל היחידה במחוזותינו, כי גם לאחר שכבר מנצחים אותה בדרך לא דרך היא תמיד הסיפור. לאורך כל העונה בבירור ראינו שערוץ 10 בוחר לשדר אותה על פני משחקים אחרים גם אם אולי מעניינים יותר מבחינת כדורסל נטו.

    הייתי אתמול במשחק, אבל הייתה לי פחות התלהבות מאשר המשחקים שהייתי בסדרה נגד בני השרון. תופתעו, אליפות מונחת על הפרק אבל בשיטה שכזו זה באמת לא משנה. תמיד הייתי ממתנגדי הרעיון לעזוב לאדריאטית אבל אולי צריך להתחיל לשקול זאת בחיוב.
    ואם אתם רוצים סדרה ספורטיות שיכריעו בטוב מ-3 זה נשמע לי סביר והכי קרוב לפגיעה מועטה במכבי.


    וכן אם אני כבר כאן,
    אז אתמול עמדתי, הצדעתי, מאתי כפיים, והרעתי לעודד קטש וחבורתו (למעט אלישי כדיר) שבאמת עשו נצחון יפה. כי בניגוד לשאר הקבוצות בליגה, אוהדי מכבי יודעים להפסיד(זה שהם לא חווים זאת הרבה זה עניין אחר) ואוהדי מכבי יודעים לתת כבוד(בגלל שאני לא אגיב לתגובות שיבואו תכף אז אני אזכיר לכם : "כל הפועל תסתובבו את הגביע לא תראו", תבינו לבד מדוע שרנו את השיר הזה באחד הגמרים).

    לגבי סיכום עונה ועונה הבאה אני אתן כנראה בדיון הישראלי.
     
  14. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מאור, כולם מתעסקים במכבי לפני גליל כי זאת מכבי הם מועדון ענק שתמיד ימשוך את מרבית תשומת הלב. את מה שיש לי להגיד על גלבוע/גליל כתבתי כבר (ואם אני זוכר נכון התייחסתי כמעט ורק להם בהודעה שלי), אבל על מה אתה רוצה שידברו עוד בתקשורת? שיזכירו עד כמה קטש גדול? שורה תחתונה לא מדברים יותר מידי על גליל ומתעסקים יותר במכבי כי מה זומן העתיד לגליל? איזו אפשרות יש כאן לאלופה חדשה להתקדם? הם לא יכולים ללכת ליורוליג (ומכבי מנגד גם אם ירדו ליגה יהיו שם), אין להם את הגב שיש למכבי. זה עצוב, אבל אין בארץ אפשרות להצמיח אלטרנטיבה למכבי וביום שאחרי לגיטימי לטעמי שיתנו כמה מילים טובות לגליל וימשיכו לעסוק במכבי כל השבוע. אין מה לעשות, כולם מבינים שגליל לא תהיה שונה מחולון ולא מגליל של 93. מכבי תמיד תהיה הסיפור, לא גליל ולא חולוניה.

    ומה יש לך נגד אלישי כדיר?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/5/10
  15. מראדונה Member

    הצטרף ב:
    ‏23/5/10
    הודעות:
    530
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אלישי כדור?!

    מישהו ראה את ה Dream Shake שהוא עשה אתמול?!