גיא לוזון התפטר ממכבי פ"ת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י אבו, ‏27/1/08.

  1. mdx Member

    הצטרף ב:
    ‏11/9/07
    הודעות:
    13
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מדהים לראות כמה גיא לוזון חושב על עצמו

    עלק טובת הקבוצה
    גיא לוזון בורח מהספינה השוקעת ובעזרת השם (סליחה, בטח ש...) הוא יחזור לאמן אותה בעונה הבאה בלאומית

     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לוזון נחשב עד לעונה הנוכחית כאחד מהמאמנים הטובים בליגת העל. על המשפט שאמרת, שלוזון מלחיץ את השחקנים ולא יודע לתפקד כאשר הקבוצה שלו בפיגור, אין הרבה מה לנתח. אני לא אחפש לך סטט', אבל אני בטוח שתבקופה שלו בפ"ת(בתקופה הטובה) הקבוצה ידעה להפוך פיגור ועשתה זאת לא פעם ולא פעמיים(זכורות לי מספר פעמים כאלו נגד הפועל).
    עם כל הכבוד לשנה המחורבנת שלו השנה והסטט' העלובה שהוא מחזיק בה, לקחת לו את ההצלחה האדירה במכבי פ"ת זה בהחלט לא רציני. זכייה אחת בגביע הטוטו, מקום שני בליגת העל והשתתפות דיי מכובדת בגביע אופ"א, כאשר המשחק הזכור לכולם הוא הניצחון האדיר 5-2 בבלגראד. בואו נגיד שהעובדה שהמשפחה שלו ניהלה את פ"ת בוודאי לא הפריעה לו, אבל עד לשנה הנוכחית לא הייתה שום סיבה לפטר אותו או משהו כזה.
    זה לא שאני מגונן על לוזון ומוריד מההשפעה השלילית שלו על מכבי פ"ת ובטח ובטח על הפועל, אבל אני חושב שגם עם מאמן אחר הקבוצה הייתה יורדת ביכולתה, אולי לא בצורה דרסטית כזו, אבל אי-אפשר להגיע לגביע אופ"א עם חלוץ וחצי. אני תמיד אמרתי שאני מופתע מההצלחה היחסית שלהם בעידן של יוסי מזרחי.

    אני לא יודע אם זו הגדרה נכונה. התקשורת הייתה קוטלת אותו יותר אם הוא היה מוריד את הקבוצה ליגה. עדיף מאוחר מאשר אף פעם. אני שמחתי לדוגמא שלוזון התפטר(50% זה ו50% פוטר, זה היה בייחד, נקרא לזה 'הפסיק את עבודתו בהסכמה עם מוני הראל) והוא היה מאבד אצלי יותר כבוד במידה והיה נשאר לעוד סיבוב זוועתי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/4/08
  3. שגיא Guest

    להתפטר פעמיים באותה עונה? זה בהחלט הישג עבור גיא לוזון. הספינה שלו בהחלט טובעת ובמצב מסויים וקצת הזוי, עוד יכול להיות אפילו ששתי הקבוצות שהוא אימן העונה ירדו ליגה

    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
  4. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם אצלי העונה ירדו הרבה נקודות זכות מלוזון,אבל נראה לי שקצת הגזמתם פה..
    זה אותו מאמן שבתחילת העונה חצי פורום אמר שמגיע לו להיות בהפועל,וכמעט עוד חצי לא אמר שלא..
    מעטים אמרו שלא מגיע לו..אז נכון שהוא יצא טמבל שהוא חזר לפתח תקווה,אבל כל כך להיות מבסוט מזה שהוא לא מצליח?לא מבין מה השמחה.
     
  5. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    עמוס לוזון אשם בשקיעתה של מכבי פ"ת. הכל התחיל מזריקתו של עופר פביאן מהקבוצה, שדווקא היה בתקופה סבירה עם מספר תוצאות טובות שעדיין השאירו את מכבי פ"ת בצמרת. אחרי ההפסד לבית"ר בטדי, עמוס לוזון פיטר את פביאן בטענה שההפסד לבית"ר היה השיא אבל כולם יודעים שהוא פשוט רצה להחזיר את גיא לוזון לקבוצה, וזה בעוד שאחרי שלוזון התפטר מהפועל, עמוס אמר שגיא לא יחזור לאמן עוד העונה וילך למספר השתלמויות. עם זאת, בצורה לא מפתיעה בכלל, גיא לוזון חזר לאמן את מכבי פ"ת, השיג ניצחון ראשון בחזרתו, אך מאז - נאדה. הקבוצה התחילה לשקוע, המשיכה לשקועף, עד שהגיעה למרחק של שלוש נקודות מהקו האדום. גיא לוזון החליט להתפטר בפעם השנייה בעונה עם רקורד של שני נצחונות בודדים והכנסתן של שתי קבוצות חזק חזק למאבקי התחתית.

    בסופו של דבר, עמוס לוזון אשם בכל. אם הוא היה עומד במילה שלו, מניח את ענייני המשפחה בצד ולא מערב אותם בכדורגל, הקבוצה שלו הייתה בצמרת. האוהדים מאשימים את גיא לוזון? שיפנו אצבע מאשימה לבעלים שלהם שהרשה למהלך הזה לקרות.