גומלין 1/8 גמר ליגת האלופות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏5/3/19.

  1. ייא Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    4,653
    לייקים שהתקבלו:
    805
    מין:
    זכר
    מה החוק אומר לגבי ה3-0 שהיה שם עם החוץ? כמה שניות אחרי מהלך לא חוקי אפשר לחכות עד שפוסלים או לא שער?
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  2. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    עוד שחקן שבלט יותר מאחרים באייאקס אתמול הוא פרנקי דה יונג. יש עוד דברים שהוא צריך לעבוד עליהם - מקצועית ומנטלית - אבל אתמול הוא שיחק כמו BOSS, ויש סיכוי שבראייה לאחור אנחנו נסתכל על המשחק הזה כחילופי מעמדות בשליטה של מרכז השדה באירופה.

    דה יונג פשוט אנס את קרוס ומודריץ' שנמצאים בירידה חדה ביכולת שלהם כבר תקופה ארוכה. כל ה-moves שלו היו טיפיקל ברצלונה DNA. סיבובים על המקום עם הכדור, תנועות גוף שמפרקות לחץ בשניה, ראשון לכל מאבק על כדור, השתתפות מצוינת במשחק ההתקפה.


     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חלילה לא מזלזל באייקס וזו הדחה כואבת אבל נוחה מבחינתי כי אני מחבב אותם מאוד וזה סיפור יפה, הם שיחקו כדורגל והם עושים היסטוריה. בשלב הבתים ראינו ניצנים של כדורגל מעולה והתמודדות עם אתגר אבל שלב הבתים שונה מנוק-אאוט, לדוגמא טוטנהאם-ריאל משנה שעברב ומה שקרה לשתיהן בנוק-אאוט.

    המערך המאוד התקפי שלהם יחד עם קצת נאיביות ופזיזות בהתקפה - ולא בכל משחק יהיו שתי בעיטות לחיבורים - גורם לי להטיל ספק יחד עם זה שיש יריבות חזקות. לדעתך ברצלונה או סיטי ואפילו פאריס לא היו מנצלות את ההיפקרות המסוימת של אייקס?

    ומשהו אחרון, אני חושב שמודריץ' רחוק משיאו אך היה צדיק בסדום בריאל מדריד אתמול. חילק הוראות, דחף קדימה, ניסה לתקן טעויות. אל תעשה לו עוול על סמך המהלך ההוא. שלוש רמות מעל קאסמירו הכבד וטוני קרוס שטעה וטעה וטעה ולא הגיע לעונה הזו ומעולם לא היה כוס התה שלי. מודריץ' אגב לא יכול לשחק כבר שלושה משחקים כאלה בשבוע. סבלנו בגלל סולארי וכמובן הפציעות. החלק הקדמי שבריאל כה בנו עליו בקיץ - אסנסיו-בייל-בנזמה.
     
  4. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אני לא פוסל כלום.

    ע"ס מבחן העין - אם כי אני רואה פחות משחקים מבעבר - לא מרגיש לי שיש העונה קבוצה שהיא פייבוריטית מובהקת שבטוח תנצח במשחק כלשהוא. האם הקבוצות שציינת יכולות לדרוס את אייאקס? בהחלט. אבל האם אייאקס יכולה להעניש כל אחת מהן בחזרה? HELL FUCKING YEAH.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/3/19
  5. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,779
    לייקים שהתקבלו:
    1,828
    אם ליברפול עולה אני רואה ככל הנראה סיכוי שקבוצה אנגלית תהיה בגמר
     
  6. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,447
    לייקים שהתקבלו:
    3,889
    אחרי ההדחה של ריאל, כל עוד סיטי לא מגיעה לגמר זה כישלון (אלא אם תפגוש את ברצלונה לפני). יחד עם המנצחת ביובה/אתלטיקו, אלו שלושת הקבוצות החזקות במפעל כרגע.

    Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אל תבטלו את ברצלונה וזה מעבר לטיעון הנצחי "מסי". גם טר-שטגן ואלבה בעונת שיא, תראו את פיקה. בארסה בניגוד לסיטי יכולה להוריד גז בליגה. קצב צבירת הנקודות של בארסה נמוך ממה שהורגלנו אבל שימו לב לתוצאות שלהם במשחקים הגדולים(סטיית התקן, נניח - ולנסיה). אם בארסה תהיה קצת יותר טקטית אפילו ומחוייבת היא תוכל להעניש פה ושם במתפרצות ולפתות את היריבה לתקוף יותר.

    שוב מזכיר את מה שכתבתי לגבי ההגנה של סיטי. ליברפול למשל לא בטוח שתעבור את באיירן אבל אולי דווקא באירופה פחות לחוצה. אין לה את הקוף של "30 שנה בלי" וההגנה טובה. לא הגיוני שההתקפה תמשיך כך...
     
  8. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,658
    לייקים שהתקבלו:
    2,490
    דה יונג נהדר, למרות שפעם אחת השתן קצת עלה לו למוח, אבל הפוטנציאל שלו בשמיים.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  9. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,632
    לייקים שהתקבלו:
    401
    לדבר על רונאלדו זה לעשות הנחה גדולה מאוד לשחקני ריאל, הסגל היה צריך רענון גם אם רונאלדו היה נשאר, אני מזכיר לכם שבעונה שעברה איתו הם השיגו 76 נקודות בלבד (17 נקודות פער מברצלונה). וזה לא מי ישמע הוא הביא את הגביע בעצמו, להזכירכם הוא היה החלש בשורות ריאל בשני חצאי הגמר ובגמר.
     
    oranfu, Civil, oFiRzZz ו-3 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,801
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    אני באמת לא יודע מה יכול לקרות ברבע הגמר. קודם כל נחכה להגרלה, אבל מאד קשה לי להאמין שנוכל להמשיך להפתיע. כבר אמרתי אתמול שבד.נ.א של אייאקס אין למעשה משחק הגנה. "עדיף למות יפה מאשר לנצח בגועל". זה היה המוטו של קרויף ז"ל. כבר המון שנים שאני מעז לחלוק על התאוריה הזאת. לפני שנתיים שלוש פ.ס.וו גם הגיעה רחוק במפעל, אבל היא עשתה את זה דרך ההגנה. היא השאירה את אתלטיקו שני משחקים פלוס הארכה על אפס שערים. רק שבעצמה למעשה לא עברה את החצי...הקטע הזה יוצר פה בהולנד כבר מספר שנים לא קטן ויכוח רציני. בגלל שכל הכדורגל ההולנדי היה במשבר מאמנים כמו ואן מרווייק, ואן חאל וקומאן חשבו יותר הגנתי. עכשיו כששחקנים כמו פרנקי דה יונג, מתהייס דה ליכט, וירג'יל ואן דייק מתפתחים השוביניזם יחזור. הכדורגל ההולנדי חי מאז שנות השבעים המוקדמות של המאה הקודמת "טוטאל פוטבול" ולמעשה ברצלונה היא זו שהמשיכה עם זה. במקרה של אייאקס באירופהבהשיטה מאד הרפתקנית, אבל האוהדים לא מוכנים לשמוע על משהו אחר. לפחות בשנתיים האחרונות קיבלנו טיפה נחת. זה לא הביא תארים, אבל שוב מדברים עלינו בחיוב. עכשיו נחכה להגרלה...
     
  11. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    בכל המחמאות לאייאקס יש הערכת יתר לריאל מדריד רק בגלל השם. מדובר בפועל בקבוצה חלשה ברמה המקצועית, יותר חלשה ברמה הטקטית ואפילו עוד יותר חלשה ברמה המנטלית, עם מאמן שלא מצליח לשלוט על חדר ההלבשה ושחקנים ששחוקים, רוצים לעזוב או גם וגם.

    Sent from my SM-J710F using Tapatalk
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  12. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    ערוץ הספורט היקר, למה להעביר לחסויות בזמן המנון ליגת האלופות?!
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני מסתכל על זה לגמרי אחרת - אני לא עושה הנחה לשאר שחקני ריאל, ואני יכול לירות בקצרה: בנזמה - היה עצוב לי שהוא קפטן, ואראן - לא יכול להוביל לעולם, בלי ראמוס הוא עושה במכנסיים, טוני קרוס - כבר לפני שנה קראתי לשחרר אותו, קאסמירו - שחצן...אבל אני אומר עד כמה כריסטיאנו גדול שהוא הצליח להחביא הרבה מאוד נקודות תורפה עם הגולים שלו. אני מזמין אותך לראות עם איזו חוליית התקפה ריאל מדריד שיחקה נגד באיירן מינכן במשחק החוץ. אני אקצר תהליכים - לוקאס ואסקס בצד ימין, רונאלדו בשפיץ, בלי שחקן התקפה נוסף נורמלי כמו בנזמה או גארת' בייל, ובצד שמאל איסקו כשלעתים הוא נכנס לאמצע. הוא היה חלש, מקבל, ומה היה במשחקים שהיו קודם? נגד יובה בברנבאו הוא כבש את הפנדל אבל הציג משחק טוב קודם לכן. עם רונאלדו קבוצות פחדו מריאל מדריד. לגבי השאר אני מסכים - הסגל היה חייב לקבל ריענון אבל הייתי מעיף כמעט את כולם לפני שהייתי נותן לו ללכת.
     
  14. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    העזיבה של רונאלדו הייתה הזדמנות מצויינת למועדון להתרענן עם 100 מיליון יורו+משכורת שנחסכה, שיחררנו אותו רגע לפני שהוא יורד מהשיא והאגו שלו יאפיל על היכולת.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  15. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,279
    לייקים שהתקבלו:
    6,236
    מה שדיבר פה על אייאקס שיכולה לעמוד מול כל קבוצה, רק כי עברה את ריאל, נותן לריאל קרדיט שלא מגיע לה. את השטות של דה יונג אתמול במחצית השניה, או את הרפיון ההגנתי החל מהשליש האחרון של המגרש, קבוצות כמו סיטי, ברצלונה, יובנטוס ואפילו אתלטיקו מדריד יאנסו בלי לחשוב פעמיים.

    אתמול ראיתי מאייאקס משהו שהוא מאוד חדש בכדורגל המודרני. היא משחקת כדורגל, ונותנת לשחק. ברגע שיש לך שחקן עם פטיש על הרגליים כמו טלייאפיקו או שונה אז אתה יכול להיות בצד הסייפטי של המשחק. חלק מהשיטה של לתת לשחק כדורגל מאפשר לאייאקס לקחת הרבה אוויר ולאגור אנרגיות, בצד שקרוס ומודריץ' מתברברים בחלק שלהם של המגרש.

    טאדיץ' הוא השחקן שלי לעונה הקרובה. לא זוכר מתי פשוט התלהבתי משחקן יריבה, שכל מה שרציתי זה רק שהכדור יהיה אצלו ברגליים. רק בשבילו, שיגיעו כמה שיותר רחוק.