גומלין 1/2 הגמר השני:: הגברת הזקנה חוזרת למעמד הגמר!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏13/5/15.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    האופי 'הדפוק' של המועדון הוא נושא לדיון בפני עצמו(הדרך של הנשיא, מעמד המאמן אם קיים, הכוח העצום של השחקנים בחדר ההלבשה, המנטאליות והתקשורת). הקהל, הוא השעיר לעזאזל? שריקות הבוז כלפי איקר הן בושה ולא מדובר בקומץ אבל גם לא מדובר ברוב האוהדים, אתמול עשו שלט תמיכה באיקר. הקהל של ריאל מדריד השנה נתן תמיכה מדהימה בכל המשחקים ואני לא מדבר רק על סמך הווליום בטלוויזיה. הקהל של ברצלונה הוא קהל קונצרטים הרבה יותר מהברנבאו. לא פעם יש שם דממה. את הבוז שלו בייל קיבל לא על סמך המשחק אתמול אלא זה נבע מתסכול מצטבר. גם בייל הוא בן-אדם אבל שחקן של כמעט 100 מליון יורו לא יכול להיראות ככה וחייב לדעת להתמודד עם לחץ.

    יש חיכוכים בחדר ההלבשה, בואו נגיד שרונאלדו ובייל לא יוצאים ביחד לארוחת ערב עם בנות הזוג. בבארסה זה נראה 'יותר טבעי', אני מסכים. אבל שוב, לא ברמה שמשפיעה על משהו, והתקשורת עושה מזבוב פיל. אני מציע לחזור לדבר על כדורגל, בקיצור.

    ליגת האלופות, אליפות ספרד, שני גביעי מלך, סופר-קאפ ספרדי, סופר-קאפ אירופי, אליפות העולם לקבוצות - סה"כ 7 תארים.
    לא מדהים, לא מה שציפו, אבל שוב - רונאלדו התמודד מול אולי הקבוצה הטובה בהיסטוריה. לא אמרתי 'שלא היה לו עם מי לשחק', אבל זה לא טניס, זה לא רונאלדו נגד מסי - לא נדאל נגד פדרר, יש מבינים?
     
    דור אוהב/ת את זה.
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,254
    לייקים שהתקבלו:
    25,767
    מין:
    זכר
    אל תספור טורנירים קיקיונים וגם גביע ספרדי טורניר משני שלא עבורו ריאל משקיעה סכומי עתק. בשורה התחתונה היא כישלון.
    ובייל התמודד מצוין עם הלחץ בעונה שעברה אז מה קרה פתאום? כנראה סיבה חברתית ובפרט שחקן ספציפי שחוגג רק את שעריו והופך בעיני עצמו לחשוב יותר מהמשחק.
     
  3. aviran11 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/11/05
    הודעות:
    145
    לייקים שהתקבלו:
    42
    בייל מאז הפציעה לא נראה טוב, לייחס את הסיבה לרונאלדו היא שקר, מכיוון שאף אחד לא יודע מה הולך מאחורי הקלעים.
    בכלל אני חושב שהרבה מהתדמית שמנסים לייחס לרונאלדו היא עוול.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    גארת' בייל וניימאר היו שני השמות הכי גדולים בכדורגל העולמי בקיץ שעבר. הם הגיעו למועדוני פאר בתמורה לסכום עתק כשהיה סימן שאלה גדול לגבי השתלבותם. בייל היה טוב מאוד, כבש שער ניצחון ענק בגמר גביע המלך וגם כבש בגמר ליגת האלופות, הציוות בצד ימין לא פגע בו והוא גם הצליח לבשל גולים ברגל החלשה וגם לכבוש עם הפצצות מחוץ לרחבה והיה די קטלני מול השער. ניימאר התחיל טוב אבל דעך. עד כאן אתם מכירים את הסיפור. תראו את העונה השנייה של ניימאר בבארסה. עשה את קפיצת המדרגה והפך לקילר, שחקן שכובש ומכריע משחקים(כבש גם בקלאסיקו הראשון אגב, רבים שוכחים) ולא רק ילד פדאלדה. ובייל? ציפיתי שגם הוא ייתן פוש ועוד ישתדרג, אבל להיפך. המספרים הסבירים שלו השנה משקרים, הוא כבש נגד גראנדה בתשיעייה וגם מול לבאנטה אבל זהו, כבר חצי שנה שהוא בשביתה. אני בכלל שכחתי לו את האנוכיות פה ושם עם כריסטיאנו, היה ונגמר.
    אלה שמפילים את האחריות ליכולת העלובה של בייל על רונאלדו - בעצם 'מזלזלים' ביכולת של בייל ובמקומו כשחקן גדול. כמו שלא אהבתי בזמנו שהפילו את האחריות לנסיגה העצומה ביכולת של ראול - לסגנון הסוליסטי של רונאלדו 'השמן'. ראול היה שחקן גדול בפני עצמו וגם אם סיפור רונאלדו בטח לא עזר לו - ראול היה חייב להרים את עצמו. היו עונות שהוא היה מחטיא מול שער ריק, גם בזה רונאלדו אשם?

    ברור אגב שהתארים המשמעותיים הם ליגת האלופות, אליפות ועוד שני גביעי מלך(מאז 2007-08 לא היה גמר אחד בו לא שיחקו בארסה, ריאל או אתלטיקו, מעמד הגביע חזר, בקיצור). בכל-מקרה, ציינתי את רשימת התארים כי רונאלדו זכה ב-7 ולא ב-6.

    - ומשהו שמשום מה 'חמק מתחת לראדר' - דיברו פה על הקהל 'החרא' של ריאל מדריד(כמובן שזה נאמר במילים אחרות). מה עם קצת אזכור למחיאות הכאפיים למוראטה, או בעיקר לפירלו, שחקן שלא בדיוק גדל על הדשא בולדבבאס, סתם כי הוא גאון כדורגל(לא הציג משחק טוב אגב) והברנבאו יודע להעריך, כפי שמחאו כאפיים בזמנו לדל-פיירו אחרי הצמד(2008) או לרונאלדיניו(2006?). מתי הקהל של בארסה מחא כאפיים למישהו שהוא לא מסי או אחד מחבריו?
     
    דור אוהב/ת את זה.
  5. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    העונה הראשונה של בייל בריאל מדריד היא התשובה הטובה ביותר לטענות שאולי הוא לא יכול לשחק יחד עם רונאלדו - מבחינה מקצועית. אני לא יודע מה קרה לו בחודשים האחרונים. לפעמים שחקן נכנס למשבר - למרות שנגד ישראל, אני יודע, בסך הכל ישראל, הוא לא נראה כמו שחקן שרחוק משיאו).

    לא משנה כמה מישהו החליט להוציא עליו, גם שחקן של 100 מיליון יורו הוא בן אדם. כשלקבוצה לא הולך, המספרים האלה של דמי העברה מתבטלים.

    בכל מקרה, הסיפור גדול יותר מבייל. צמד המשחקים נגד יובנטוס הוסיפו לסטטיסטיקה העגומה של ריאל, שהפכה העונה לגמרי ל-Flat track bully. קורעת את הקטנות, אבל מציגה מאזן מביך מול קבוצות טובות.
     
    Don Joan Roman, אלעד ו-alexshw אוהבים את זה.
  6. דור Member

    הצטרף ב:
    ‏15/4/15
    הודעות:
    12
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מין:
    זכר
    אני לא מבין מה הקשר של רונאלדו ליכולת הגרועה של בייל. הוא פשוט נכנס לדאון שיש להרבה שחקני כדורגל, איבד את הביטחון, גם המבט שלו נראה שפוף מאוד בכל המשחקים. רונלאדו עושה את העבודה שלו והשחקן שהכי ראוי להערכה לא רק מבחינת כמות השערים, אלא הלחימה וכוח הרצון האדיר שלו, בנוסף הוא גם שינה את תדמית הסוליסט שלו, הוא מרבה למסור ומי שרואה את המשחקים של ריאל מדריד העונה עד לשחקן שחשיבות הניצחון הרבה יותר חשובה לו מאשר מבצעים אישיים ושערים.

    דווקא בייל לא היה הבעיה בכלל נגד יובנטוס, אהבתי את רוח ההקרבה והניסיונות שלו ליירט מרחק, אבל בופון שוער גדול, פשוט לא נגמר הבחור.

    אליפות אחת ב-7 עונות היא בהחלט לא דבר משכנע, אבל צריך לזכור שלאורך העשור הזה התמודדנו מול קבוצה שלא נראת שנים בכדורגל. אני לא חושב שאם היינו זורקים את באיירן מיכן, יובנטוס, צ'לסי או מ.סיטי לליגה הספרדית, הם היו מצליחות לגרד יותר אליפויות מול ברצלונה. עם זאת, יש גם לאצ'לוטי אשמה, הקבוצה בשני העונות האחרונות הובילה את הטבלה ודווקא בפוטו-פיניש התחילה לפשל. כדי להפוך לקבוצה יציבה שלוקחת תארים באופן רציף, צריך סגל יציב(ולא תחלופה של שחקנים מצוינים כמו די מריה והיגוואין, למשל)צריך מאמין יציב(כזה שלא מוחלף כל שנה-שנתיים), ובעיקר בוס יציב שייצב את כל זה, ואת זה אין בריאל מדריד.
     
    aviran11 אוהב/ת את זה.