גביע צ'אנס 2011-2012 - הטורניר הראשון של העונה

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏8/10/11.

  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    40 שנה השופטים של מכבי. הם כל כך של מכבי, שהם דואגים לא רק שמכבי תנצח, אלא בהפרש עצום של 50 נקודות. כן, בגלל זה תמיד מכבי מנצחת. הלאה, בואו נחשוב מה עוד לא ספורטיבי בשאר ה-7000 תארים שמכבי לקחו על הפרקט?
     
  2. LIVERPOOL87 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/6/09
    הודעות:
    1,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הדברים נאמרו מתוך סערת רגשות, ובאמת הרגשתי חרא אתמול לשמוע את זה.
    האוהדים ידעו טוב מאוד במה מדובר ולקח להם הרבה זמן להתעשת.
    בקשר למשחק, אין ספק שגם למכבי וגם לירושלים תהיה בעיה גדולה עם חוק 4 הזרים.
    היו רגעים שהיו תפורים על הנדריקס שפשוט לא יכל לעשות כלום חוץ מלעודד.

    בקשר לעמדות 1-2, אני מאוד מודאג, יוגב לצד פעילות הגנתית טובה, חודר לסל כאילו הוא בהפועל ירושלים האנמית.
    יש לו 4 שחקנים נהדרים לצידו ואני מקווה שבלאט יעבוד איתו על העניין הזה.
    בכלל עושה רושם שבלי פארמר הקבוצה הזאת תהיה בנויה על סמית' שהוא שחקן נפלא אבל לא אנתוני פארקר.
    ביורוליג אנחנו נראה טוב יותר וזה מה שחשוב, בקופליג צריך לבוא לקחת את הצלחת וזהו.
     
  3. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,175
    לייקים שהתקבלו:
    2,409
    אני לא זוכר שאמרתי את זה.
    לא יודע אם שמת לב אבל נתניה קיבלה 3 טכניות (!), שרקו נגדה עבירת תוקף בתוך הצבע (איך שורקים על דבר כזה, אין דבר כזה), בתחילת המשחק אוחיין קפץ לריבאונד ודרך על הקו בבירור והשופט היה מטר משם ולא שרק 5 הדק' הראשונות של הרבע השלישי היו ביזיון מבחינת שיפוט אבל עזוב לא מאשים אותך ולאת מכבי תל אביב, רק את השופטים הפחדנים, אתה בטח לא שמת לב לזה אבל השיפוט נגד נתניה היה ביזיון וגם 2 הטכניות שקיבל אתמול עודד קטש היו ביזיון.

    בקשר להפועל ירושלים, יש קבוצה מעולה חוץ מעמדות הרכזים, נעימי בכלל לא רכז הוא 2 וגוני זאת בדיחה, נקווה שהזר החדש ייתקן את זה כי הבנתי שהוא יותר קלעי בסגנון המשחק.
    די ג'יי שחקו פשוט יוצא מן הכלל, לא מפחד, קולע לא רע, שומר אדיר, חודר מצוין, קצת אנוכי לטעמי אבל זר מעולה, אני לא אוהב שחקנים מהסוג של לוק ג'קסון אבל מסתמן בשחקו בסדר גמור וורנאדו קצת נגר אבל שחקו עם ראיית משחק טובה, ריבאונדר מצוין ושחקו הגנתי אדיר.

    בקשר למכבי נתניה, בנקס כהרגלו אדיר, רנדל איכזב קצת אבל עוד יפתיע את כולם, אוסברי במשחקו הראשון בליגה הראשונה היה חושך אבל הוא ייתקן זאת, אני בטוח, חכמון - ווטסון - גואטה זאת שליישית גבוהים לליגה הלאומית אבל זה לא מפתיע אותי, בארנס לא יעזור וצריך עוד גבוה אבל אין מה לעשות, אחת החלשות בליגה מכבי נתניה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/10/11
  4. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    מה לא היה ספורטיבי בזה?
    הערך הראשון של הספורט הוא התחרות, ומכבי עשתה הכל כדי שלא תהייה לה תחרות, חלקם סתם דברים מעצבנים במקומות שבהם היה אפשר לצפות ממכבי לכבוד מתוך מעמדם, חלקם דברים כשרים אבל מסריחים וחלקם גם לא כשרים.
     
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    יעקב, גם אני לא באתי אליך בטענות, אבל יש הבדל כששופטים מכריעים משחק ואז אני יכול גם להיות גבר ולהודות (למרות שגם מכבי הפסידו משחקים גם בגלל שופטים) ויש לבוא אחרי תבוסות ולהגיד שהשופטים פוחדים. גם מכבי מקבלים טכניות על ימין ושמאל וגם למכבי שורקים עברות, עזוב, לא בגלל זה מכבי מנצחת.

    --------------------

    דה לה האסה, ביום שתצא מהקופסה המרובעת של מה מכבי עושים 40 שנה כדי שלא תהיה להם תחרות, דבר איתי. בינתיים מכבי הם אלו שנותנים לכם את השחקנים ובתמורה מקבלים מקליין צינור כמו במקרה פניני. אז אל תשחק אותה תמים כאילו רק מזרחי, שבמקרה הוא יו"ר של אחת הקבוצות, צריך לדאוג להצלת הכדורסל. כשרצו לקחת לכם את הבית באירופה בגלל המצב, לא זכור לי שקיללתם אותו כשהוא הצלח לסדר את זה בזכות ההשפעה שלו, חתיכת צבועים.
     
  6. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    את מי אתם נותנים לנו בחינם אם התנאי של מקל לעזיבה היה כל קבוצה חוץ מירושלים? אם זה היה התנאי של גרין? את ארנולד וששון? תודה רבה. רק אתם העברתם משורותינו את מוריס, חג'ג', אוחיון ופניני. וזה רק מאיתנו- מה עם אלטון בראון וטריי סימונס מחולון, ארון מגי ורביב לימונד מנהריה, ג'ייסון וויליאמס ושון ג'יימס מבני השרון, דורון פרקינס ממכבי חיפה, אלישי כדיר מגליל ויניב גרין ולבאן מרסר מהפועל תל אביב?

    זה שייך לקטגוריה הראשונה של דברים מעצבנים שקבוצה עם כבוד לא הייתה עושה.
     
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    ומה עם הזרים של גליל והמאמן שלה שנה אחרי שלקחו אליפות? ומה עם קלי מקארת'י יום לפני משחק עם ראשל"צ? ומה עם שיחות עם בורשטיין ושפר בסדרות הגמר מול מכבי? תעשה לי טובה ותפסיק להתמם או לטמון את הראש בחול. כאילו שמכבי קיבלה בחינם את השחקנים האלו. תשאל את נהריה למה שיחררו את לימונד ומגי, אחרי שהקבוצה היתה על סף פירוק, אז מה אתה מבלבל בשכל?
     
  8. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    לימונד הגיע אחרי שהוא תפר את מכבי בשמינית הגמר ב-2008/9 במשחק ענק שנגמר ב-99-85 לנהריה ומכבי הייתה חייבת לפצות את עצמה על הפגיעה באגו ולהשתיק איכשהו את האוהדים המפונקים שלה.
    מגי הגיע כי ירושלים צייצה את השם שלו ומכבי נבהלה.

    ואיך יכולתי לשכוח את האחד והיחיד צ'ורה שהגנב שיחד בפיצה לפני סדרת הגמר! זה נראה לך מוסרי עבור קבוצה כמו מכבי?

    לנו ולראשון יש אותו מספר אליפויות, למכבי ולנו לא. כך שאנחנו לא צריכים לנהוג באצילות נפש כלשהי מול ראשון, ובטח שלא מול מכבי.
     
  9. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני אבקש משימון שישלח אליך מכתב התנצלות על זה שהוא דואג לעשות את הקבוצה שלו טובה בדרכים חוקיות מבלי להתחשב בכבוד הפגוע של דני קליין ועוד גם מבלי לשלוח לו חבילת טישו....באמת לא בסדר. מעולם לא חשבתי שאני אגיד את זה, אבל למוריניו ולקליין יש המון מן המשותף. סלח לי אדון דה לה האסה, אם אני אפסיק את הדיון הילדותי הזה כאן, הרי ברור שאתה תמיד יודע מה המניעים של מכבי והנהלתה איזה שחקנים לקחת ואיך לפצות אותם. רק שתהיו בריאים בירושלים ושיהיה חג שמח.
     
  10. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    אתה באמת מתכוון לבקש משימון שישלח לי מכתב התנצלות? וואו, זו המחווה הכי גדולה אי פעם שקיבלתי מאוהד מכבי על כל עוגמת הנפש שהם גרמו לי. באמת ריגשת. תיכף גם תגיד שאתה תבקש משימון לנסות בתור אתגר לקחת את שחקני הנוער של הקבוצה שהם שחקני הנוער הבכירים המדינה בד"כ ושינסה לזכות עם סקוורר, שטרקמן, ואן אוורקרק והשאר מחוזקים ב-4 זרים בתארים שמכבי זוכה בדרך כלל.
     
  11. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
  12. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    מכבי זכתה אבל פשוט להוריד את הכובע בפני חולון. איזה פייט אדיר. חולון היא כל מה שירושלים חולמת להיות, קבוצה שגם במינוס 19 ממשיכה לשחק ולא מפסיקה להאמין. ושלא נדבר על הקהל שלה.

     
  13. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    כבר שנים שהפועל חולון היא הקבוצה המרגשת ביותר בספורט הישראלי ונראה שגם העונה היא תהיה כזו. כל הכבוד לה על כך שהיא לא ויתרה על המשחק גם כשהייתה בפיגור גדול מאוד וגם כשרון לואיס שיחק רוב הזמן נגדה ולא איתה וכל הכבוד לקהל שלה.
    מכבי תל אביב קבוצה נהדרת, אבל היא צריכה להיות מודאגת מאוד מאיך שנראתה ביום לא טוב של ג'ורדן פרמר.
     
  14. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,479
    לייקים שהתקבלו:
    564
    הכל כבר נאמר; חולון סיפקה תצוגת כדורסל פשוט נפלאה. ניכר היה כי שמיר למד היטב את היריבה (עוד משנים כבר פיתח מסורת של הצקות למכבי תל אביב): פארמר נסגר מצוין על ידי רוט, סמית' קיבל מעט מאוד חופש מצדו של לואיס וגם הדאבל טים של סאליבן את דאנסטון על סופו ביטל כליל את המיס מץ' הבולט ביותר בהתמודדות, גרם לתסכול מוגבר אצל היווני והוציא אותו לחלוטין מהמשחק.

    גם בהתקפה היינו מצוינים והצלחנו לפצח את הלחץ הצהוב פעם אחר פעם. רק לחשוב מה היה קורה אם רוט ומיצ'ל לא היו תופסים יום איום ונורא... אבל מי בכלל האמין שהפסד בהפרש זעום לאחת מהקבוצות הטובות באירופה עוד יגרום לנו לתחושה של פספוס? כמובן, ימים מהסוג הזה גורמים לי להתגאות בהחלטה שקיבלתי אי שם בגיל 7- ובה בחרתי לאהוד את הקבוצה המרגשת ביותר בכדורסל הישראלי.

    ולמרות הכל, חשוב לצאת מהאופוריה במהרה ולהוריד את השחקנים לקרקע. הישגים מהסוג הזה בוודאי יגרמו להעלאת סף הציפיות במחנה האוהדים, וגם בקרב השחקנים עצמם- אבל אסור לנו להתעלם מהמגבלות שלנו ולשכוח מעצם העובדה שעוד לא עשינו דבר במהלך העונה הזו. רק אם נישאר מפוקסים וממוקדים בכל משחק, נוכל לזכות בהמון רגעי שמחה גם בהמשך- כי היום נוכחנו לדעת שיש לנו פוטנציאל גדול.

    ביום ראשון, מול מכבי ראשל"צ, זאת תהיה אופרה אחרת לגמרי. אני מצפה מהשחקנים להפגין רמת מחויבות ונחישות דומה לזו שראינו הערב; זאת צריכה להיות הדרך שלנו העונה. מלחמה, רצון והקרבה. וגם כדורסל טוב לא יזיק. דאללה חולון!
     
  15. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    http://www.youtube.com/watch?v=XW-TSoAfR2A&feature=related

    אני מבין שזה נהיה פה מקובל להפוך את אוהדי ירושלים לעוכרי ישראל וכל מה שרע בעולם הזה אבל למה להמציא המצאות על הקבוצה? גם עוד 50 גביעים ו-60 אליפויות ב-20 שנים הבאות לא יצליחו למחוק את היום השחור הזה ב-2008, למרות שאני בטוח ש"אוהדי" מכבי בטח זוכרים יותר טוב את המחירים של הסושי בנוקיה מאשר משחקים של הקבוצה שלהם בטווח שעולה על שבועיים.