גביע ווינר סל 2012 - מכבי ת"א מחזיקת הגביע

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏1/10/12.

  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    אני נוטה עכשיו לא להגיד דבר. יכול להיות שאתה צודק עידן, אבל בוא נחכה למה שנקבל מהקבוצה שלנו באירופה. חוץ מהאולם המחודש ברוממה לא עניין אותי אתמול הרבה במה שהתרחש בחיפה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
     
  2. LIVERPOOL87 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/6/09
    הודעות:
    1,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ירושלים נבנתה השנה פשוט גרוע, לא מבין איך אנשים חושבים עוד שהפערים בינה לבין שאר הקבוצות גדלו או שהיא צמצמה פערים ממכבי, לקבוצה אין בעל בית על המגרש ועם כל הכבוד לפולן לא יכול להיות שקבוצה שלמה נשענת על איך שחקן אחד קם בבוקר, אם משתקים את פולן ירושלים לא מתפקדת, אתמול ראו את זה וכל קבוצה השנה עם שומר טוב ומאמן טוב כמו ברקוביץ יבין את זה.
    מה שהכי צריך להדאיג את דרוקר היא לא המחצית הראשונה שהקבוצה נקלעה ליום קליעה מזעזע ומצד שני ערב קליעה מדהים של אשדוד, אלא המחצית השניה בה ירושלים פשוט שיתקה את אשדוד וירושלים למרות ההגנה המדהימה לא צמצמה את הפער, בדרך כלל סטופים הגנתיים רצופים מובילים להמון נקודות, אצל ירושלים השנה גם הגנה טובה לא תעזור לה.
    ואגב הגנה, קוקיה פשוט מדהים, השחקן הכי טוב על הפרקט אתמול בשני המשחקים.

    ובקשר למכבי, יש לי הרגשה שהחתמת תומאס במחיר הזה כנראה שתפצה על שינויים במצבת הגארדים, אם היקמן ימשיך ככה הוא פשוט לא יהיה כאן. כנראה שיגיע גארד נוסף אבל אני באמת לא מבין איך הוא נראה כל כך רע, בשנה שעברה הוא היה פשוט מעולה בסדרה נגד קאנטו.
    מקווה לראות את שרמדיני וג'יימס ביחד ביום חמישי, לגאורגי הרבה יותר קל עם ג'יימס ביחד מאשר מדלי שנקווה שיסתדר טוב עם תומאס בקו קדמי מהיר.
    עידן אני לא חושב שצריך להיכנס ללחץ כל כך גדול בשלב הזה, המבחן האמיתי במלאגה ולא שאני חושב שננצח שם, אבל נראה את הרוטציות האמיתיות של מכבי ונראה איך הקו הקדמי מתמודד מול מלאגה שיש לה את אחד הסגלים הטובים באירופה בעמדות 4-5.

     
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    שי, אני פחות לחוץ מאיך שהקבוצה נראית, הרבה יותר לחוץ מאיך שהיקמן נראה עד עכשיו. שוב, אולי תוך חודש היכולת של היקמן תשתנה מהקצה אל הקצה, אבל עכשיו המילה גרוע זו מחמאה בשבילו. השאר אני מאמין שישתפרו עם הזמן, אבל מבחינתי רכז זה התפקיד החשוב בקבוצה ואחד כמו היקמן שכביכול אמור להיות חמישייה פותחת ורכז מוביל, לא יכול להיראות ככה בקבוצה כמו מכבי ת"א.