גביע המדינה:: סכנין מחזיקת הגביע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י minkol, ‏19/11/03.

  1. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אהה... אוהד מכבי ת"א.. אם כך הכל ברור. הרי זו סמכות רשמית.
    מזכיר לי את שכשמשחקים בשכונה (לא שכונת התקווה, בשכונה עם החבר'ה) ויש ויכוח אז אם אחד חושב שחברו לקבוצה נגע ביד (לדוגמא), שחקני הקבוצה השניה אומרים לשאר השחקנים שמוכנים להישבע שלא היה יד את המשפט המפורסם: "אפילו מהקבוצה שלך אומרים", והלוואי שהיה לי שקל על כל פעם ששמעתי את זה, כאילו שעצם זה שהוא מאותה קבוצה מראה על כך שאכן הייתה נגיעת יד. אני מקווה שהבהרתי בעזרת אנלוגיה טפשית (אך ראויה).

    שוב, הלוואי שתקבלו קבוצה קלה וזה יוציא אתכם מהחשיבה הפרימיטיבית הזו של "דופקים אותנו".
     
  2. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משה, אל תכניס לי מילים לפה. אני רק אמרתי שזה נראה לי קצת תמוה שאנחנו מקבלים את הקבוצות האלה כל שנה(ואיכשהו מתקשים לנצח אותן http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/dry.Xxx), לא אמרתי לרגע שאנחנו מקבלים עזרה ממישהו.
    אגב, בעונת 99/00 "זכינו" לקבל את הפועל כבר בשמינית הגמר. זה גם נכנס לקטגוריה של הגרלות קלות, לא, כי גם בחצי גמר של 00/01 יכולנו לקבל את מכבי פ"ת, אבל קיבלנו את הפועל.
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,768
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    גל אני מבקש בלי הכללות.
     
  4. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הבהרה!
    במילה אתכם התכוונתי לכל מי שחושב "דופקים אותי כי..." ולא לאוהדי באר שבע באשר הם, או לאוהדי שום קבוצה!
     
  5. אסף שקד Member

    הצטרף ב:
    ‏12/3/04
    הודעות:
    51
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הנה ההגרלה:

    בית"ר- הפועל חיפה/מכבי פ"ת
    קריית שמונה-מכבי ת"א
    אחי נצרת-הפועל עכו
    בני יהודה-מכבי נתניה
    הפועל ירושלים-מכבי חיפה
    הפועל בא"ש-הפועל ת"א
    אשדוד-ראשון לציון
    נצרת עלית-סכנין
     
  6. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    אוקי..אני חייב לומר שזה כבר הופך להיות מוזר שב"ש שוב מקבלת את הפועל ת"א...

    חיפה קיבלו הגרלה טובה, ירושלים קבוצה טובה אבל ניתנת לעבירה.
     
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    אסף, באר שבע כותבים ככה - ב"ש, ולא ככה בא"ש(שזה בית שאן).
    כמה מפתיע, מכבי ת"א קיבלו את האימפריה מקריית שמונה, בעוד אנחנו קיבלנו בשמינית הגמר זה שנה שנייה ברציפות את הפועל ת"א.
    אגב, בשמינית הגמר, ב6 שנים האחרונות, קיבלנו 4 פעמים את הפועל ת"א, ופעמיים את מכבי חיפה, אני בטוח שמכבי ת"א לא התקרבה לכאלה הגרלות אצלה.
    כאמור, בהפתעה גמורה, באר שבע קיבלה את ההגרלה הקשה ביותר מבין כל הקבוצות שהוגרלו, את הפועל ת"א, בעוד מכבי ת"א קיבלה הגרלה נוחה בדמות קריית שמונה(וזה רק אני או שמכבי כבר שיחקו מולם בעבר ועברו אותם).
    כשאמרתי שניצן מודה, אמרתי את הדבר הפשוט, אוהדי מכבי ואוהדי שאר הקבוצות בליגה, מבינים שעוזרים למכבי להגיע כמה שיותר רחוק, בניגוד לבאר שבע, שמאז ההשפלה שהייתה ברודה, כל שנה מנסים להעיף אותנו.
    אני לא אומר שהאנשים שמעלים גורל הם המושחתים, אני אומר שיש התערבות במשקל הכדורים ובהגרלה שגורמים לתוצאות להיות ככה.
    כי עם כל הכבוד, גם למזל יש סוף, לא יכול להיות שבכל פעם מכבי ת"א מקבלים הגרלה קלה, לעומת באר שבע, שב6 שנים האחרונות, קיבלה 4 פעמים את הפועל ת"א ופעמיים את חיפה.


     
  8. Diego Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מאוד שמח מההגרלה שמכבי ת"א קיבלה... אני מודה לזה שמכבי מתקשים העונה אבל אני בטוח שמכבי יעברו את קרית שמונה! היא קבוצה שגם כשמכבי בכושר רע הם מסוגלים לעבור קבוצה ברמה של לאומית!
    לחיפה יש הגרלה לא פשוטה הפועל ירושלים הם קבוצה אם יכולת טובה ויודעים להפתיע לפי דעתי חיפה צריכים להזהר!
    אני לא מבין איך לבאר שבע זה כבר פעם רביעית בשש שנים את הפועל ת"א? אני חושב שב"ש יעברו את הפועל. הפועל ת"א נמצאים בכושר רע! וגם כנראה שקשטן בסוף העונה עוזב לפי דעתי הפועל יעשו טעות אם הם יעיפו את קשטן מהמשרה ובכלל להביא את לנדאו? לפי דעתי הם רק ירדו בכושר! קשטן עשה עבודה טובה מאז תחילת העונה בתחילת העונה הם היו במקום נמוך לעומת החלק הזה של העונה שבו הם בין מקום 3-4
    אני בטוח שאחי נצרת יעברו את עכו. עכו הם קבוצה שלפי דעתי קבוצה לא טובה. ואין מה לדבר על המשחק הזה. אבל לפי דעתי נצרת בקושי יעברו אותם בגלל שהם נמצאים בכושר ובמקום גרוע בליגה.
    לפי דעתי סכנין הולכים לעבור את נצרת עילית. נצרת עילית הם קבוצה בינונית וסכנין תפסו מקום טוב באמצע ליגת העל וזה טוב לעונה ראשונה בליגת העל.
    יש גם את המשחק נתניה מול בני יהודה. אני חושב שבני יהודה יצליחו די בקלות לעבור את נתניה נכון שבני יהודה נמצאים בכושר נורא. אבל נתניה מנסים להשתקם אבל לפי דעתי הם עדיין לא בכושר המספיק בשביל לעבור את בני יהודה. גם המקומות של שתי הקבוצות אומרות את זה.
    לגבי אשדוד וראשון לציון. שתי הקבוצות נמצאות בכושר נורא! אשדוד פשוט בירידה למרות שיש להם קבוצה חזקה במשחקים האחרונים יש להם ירידה. העונה של ראשון לפי דעתי ממש לא יפה. מאז הירידה לליגה השניה הם לא נמצאים בכושר טוב שהיה להם לפני כמה עונות עם ניסן קפטה ואבי פיטוסי.
     
  9. אסף שקד Member

    הצטרף ב:
    ‏12/3/04
    הודעות:
    51
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אשדוד-עירוני ראשל"צ
    את ההגרלה הקלה ביותר קיבלה אשדוד ללא ספק, שתי קבוצות שנאבקות בתחתית הליגה שלהם נפגשות ראש בראש לגביע. אשדוד בבית חזקה ויש לה סגל הרבה יותר איכותי מראשון, אשדוד תעפיל ללא קושי לשלב הבא.

    קריית שמונה-מכבי ת"א
    מבחינת האוהדים זוהי ההגרלה הכי קשה שהם היו יכולים לקבל- נסיעה של התל אביבים עד לקריית שמונה זה כמו טיול שנתי וקשה לי להאמין שיותר מ-400 אוהדים יצפינו עד קריית שמונה. קריית שמונה מתרכזת העונה בעלייה לליגת העל ואומנם תתן פייט טוב למכבי ת"א, אך מכבי טוב כמו מכבי ת"א תמיד, תתן את שלה ותנצח 1-0 קטן שיעלה אותה לרבע הגמר.

    הפועל ירושלים-מכבי חיפה
    חיפה נאבקת על הדאבל ולא יכלה לבקש הגרלה קלה מזאת. הפועל ירושלים סיימה את העונה וגם בגביע אין לה מה לחפש. מקסימום תעשה קצת חיים קשים לחיפה אבל תקבל בראש בסופו של דבר וחיפה תמשיך לרבע הגמר. הצגה כפולה בטדי יכולה להיות תמונה יפה מאוד..

    הפועל ב"ש-הפועל ת"א
    המשחק הכי קשה. שוב ת"א בבאר שבע ואני מאוד מקווה שבאר שבע תנצח את הקבוצה האפורה מת"א ותשאיר אותה ללא שום תואר העונה. אני לא ינתח את המשחק כי עשו זאת אנשים בהודעות הקודמות.

    אחי נצרת-הפועל עכו
    עוד הגרלה די קלה לקבוצתו של שייע. נצרת סיימה את העונה שלה ותחזור לליגה השנייה בתום העונה, מה שנשאר לה זה לעלות כמה שיותר גבוהה בגביע. בעילוט מול עכו שמתרכזת בעלייה לליגה הלאומית היא לא צריכה להתקשות. עכו יכולה לעלות אבל לפי דעתי תתרכז יותר בליגה. משחק מעניין יהיה בעילוט וכנראה שנה הבאה יחזור על עצמו שוב בליגה הלאומית.

    נצרת עלית-בני סכנין
    שלא תטעו- סכנין קיבלה קבוצה קשה ובעילוט מול נצרת עלית לא הולך לה להיות כ"כ קל. סכנין בכושר לא טוב לעומת נצרת עלית שלא הפסידה כבר 11 משחקים בליגה הלאומית. נצרת עלית תבוא עם דם בעניים, סכנין תבוא עם מטרה להוריד רגליים. יהיה משחק חם מאוד בעילוט שבסופו אני מקווה שנצרת עלית תעבור.

    בני יהודה-מכבי נתניה
    בני יהודה גמרה פחות או יותר את העונה והבטיחה את הישארותה בליגה. אומנם היא פתחה טוב את העונה אך מהמשחק הפסד 3-0 בחיפה בסיבוב הקודם החלה ירידה אצלה והיא לא מציגה יכולת מלהיבה. נתניה לעומתה נאבקת על חייה בליגה ומתרכזת רק בזה, אך ראובן עטר שניצח את הפועל פ"ת 2-0 בשלב הקודם לאחר 20 שנה שנתניה לא ניצחה בפ"ת, יודע שקבוצתו בשכונה יכולה לעשות את זה ולעלות לרבע הגמר. יהיה משחק צמוד בשכונה ואני מקווה שעטר יחגוג עלייה לשלב הבא.

    בית"ר ירושלים-הפועל חיפה/מכבי פ"ת
    אני כאוהד בית"ר יחזיק היום אצבעות להפועל חיפה על מנת שתשחק מולנו בשמינית הגמר אך אין ספק שמכבי פ"ת היא הפייבוריטית לעלות לשלב שמינית הגמר. גם אם חיפה תבוא וגם אם פ"ת תבוא, הולך להיות לשתי הקבוצות הללו משחק קשה מאוד בטדי. פ"ת כבר הפסידה 3-2 בטדי לאחר שהובילה 2-1 והיא יודעת שבטדי קשה לצאת עם ניצחון. השחקן היחידי כרגע שיעדר בוודאות מהמשחק הוא דניאל היידמן שלרשותו 5 כרטיסים צהובים. אני בכל אופן מאמין בקבוצה שלי ויחזיק לה ידיים ויתן לה את הנשמה על מנת לעבור לרבע הגמר.



     
  10. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שמע, משה, על הנייר ההגרלה של מכבי ת"א נראית קלה מאוד (מה יאמרו עכו ונצרת?) אבל זה ממש לא כך.
    קריית שמונה קבוצה ביתית מאוד ואני עוקב אחריה לאחרונה ויש לה מספר שחקנים שלא יביישו קבוצה בליגת העל (לא קבוצת תחתית). לכן היא תעשה בעיות קשות למכבי ת"א ואולי גם תפתיע, אבל בשביל להפתיע אסור לשחקניה לתת כבוד לשחקנים עטורי המשכורות של ניר קלינגר.
    בקשר למכבי חיפה, הגרלה קשה מאוד מול קבוצה ביתית מאוד אבל חסרת יציבות בצורה קשה. אני מאמין שחיפה תעבוד קשה בטדי ותעלה.

    נ.ב. משה, בש"א זה בית שאן, בא"ש/ב"ש=באר שבע.
    ותיצא מהבאסה. אתם צריכים לעבור את הפועל ת"א הצולעת לאחרונה (בששת המשחקים האחרונים ניצחון, הפסד, ניצחון, הפסד, ניצחון, הפסד). אתם באים פייבוריטים בבית.
     
  11. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הגרלה נוחה למכבי ת"א שמרבה לקבל כאלו בשנים האחרונות..
    לב"ש יוצא הרבה פעמים קבוצות מליגת העל,נראה מה יהיה הפעם..
     
  12. שגיא Guest

    מבחינתי אני מרוצה מההגרלה, הפועל ירושלים בהחלט יריבה נוחה לשלב הזה, בהתחשב בעובדה שיכולנו לקבל קבוצה מליגת העל. אגב, הגביע האחרון של חיפה נלקח כאשר בגמר היא ניצחה את הפועל ירושלים, 2-0, אחרי הארכה. כובשי השערים היו סרגיי בלנצ'וק (זוכרים?) ואלון מזרחי, בשנת 98. מאז מכבי חיפה מנסה לשחזר את ההישג.

    אגב, אני מריח הפתעה מאיזור קריית שמונה או עכו. לא יודע למה, פשוט ככה.


    והיום יושלם מחזור הקודם של הגביע המשחק בין מכבי פ"ת להפועל חיפה. הפועל חיפה החלשה באה בתקופה רעה מאוד שלה, ואני לא מאמין שהם מסוגלים לדגדג את החניכים של גיא לוזון, שכנראה יצאו מנצחים מהמשחק יפגשו את בית"ר בשלב הבא.


    המשחקים יתקיימו בשבת הבאה.
     
  13. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחחחחח אחחחח בלנצ'וק..איזה שחקן!!!! בגמר הזה דורו בישל צמד,איזה מלך!

    חיפה קיבלה הגרלה קלה,אני רק מקווה שהם לא יפשלו כרגיל,את מכבי פתח תקווה אני לא אשכח בחיים[הובלנו 2-0 והפסדנו תוך 15 דקות בערך..]

    מכבי תל אביב דווקא קיבלו הגרלה די קשה לדעתי,יום טוב של קריית שמונה ויום בינוני של מכבי[וזה תמיד קורה לה בגביע] ומכבי תהיה בצרות.....
     
  14. Thierry Henry Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/02
    הודעות:
    595
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה מכבי חיפה
    אני רוצה רק להגיע איתם לפנדלים כי אין מצב שננצח סעמק
     
  15. DaMaGe Member

    הצטרף ב:
    ‏11/1/04
    הודעות:
    240
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חחחחח עם שוער כמו שלכם, גם בפנדלים לא תנצחו, אז זה כבר בסדר.
    סססעמק, רציתי ד=ר=ב=י, אל תדאג, זה עוד יבוא ונזיין אותכם...