גביע המדינה בכדורסל 2013

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י shlomydavid, ‏2/2/13.

  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx

    בכל מקרה מגיע פה כל הכבוד גם לחיפה וגם לקהל שלהם, שהיה במיעוט אבל שמעו אותו היטב בחצי השני. אני פחות או יותר מסכים עם כל מה שליאור כתב, רק שאסור לשכוח שסטול גם היה אחראי על לא מעט מהניצחונות שלכם העונה. היום הוא היה חייב לזוז הצידה כשראה שלא הולך לא, במקום זה הוא פשוט חירב לחיפה את המשחק (איזו שלשה מפגרת מ-400 דונם כשהיה צמוד ברבע האחרון).
     
  2. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    שון ג'יימס...פשוט לבדו מול כל המסה של חיפה. 6 בלוקים ו8 ריבאונדים ואולי איזה 400 זריקות ששונו/ כבר פחדו להכנס לצבע בגללו. פשוט אדיר.
     
  3. samoel Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/07
    הודעות:
    2,517
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נראה לי שאני פונה לליאור,
    אבל מקל לא עשה קפיצת מדרגה במשחק הזה. התוכנית משחק של מכבי הייתה לשתק את סמית' ותומאס. ולהמר על מקל - כפי שקורה הרבה עם אוחיון, במקום להכניס את החברים שלו למשחק(אהמ רכז) הוא התרכז בלנצח את מכבי - וכן הוא שם לנו יפה בפה, אפילו ניער אותו ונתן משחק מעולה - שגם במכבי לא חשבו עליו.


    אבל אני לא רוצה לדבר על גל מקל בכלל.

    אני רוצה לדבר על משהו אחר,
    אם הקהל של מכבי היה הולך לפני ההנפה כמה עליהום היה? למה אף אחד לא מדבר על זה שמחצית מהקהל של חיפה התפנה עוד לפני שהשחקנים שלו קיבלו את המגנים שלהם. והחצי השני מיד לאחר מכן. בהחלט נתנו תצוגת עידוד מרהיבה היום, ואני חייב לציין שחששתי מהאנרגיות שהם יכניסו ברבע השלישי והתברר שהחששות שלי היו במקום. אבל כנראה שלא ממש יודעים להפסיד שם בכבוד/אוהדי טרמפים.

    מכבי קבוצה מזעזעת השנה. אין אף אחד בקבוצה הזאת, דיוויד איבד שליטה על הקבוצה(בעיקר כי יוגב איבד את השליטה) הכל בלאגן הכל מקרי ומזל שיש בקבוצה הזאת שחקני הגנה - כי שם אין יום רע, בעיני מקל היה ראוי לאם וי פי(מוזר קצת אחרי שקצת קטלתי אותו אבל הוא בהחלט היה הבולט היום על המגרש) אבל כנראה שלא ממש חשתי בהגנה של סמית', שאולי הייתה הגורם לזה שהיה נוראי התקפית. הסלים של סמית' הירוק היו לחצוב מים מהסלע, וכך גם תומאס. ברגע שקאלאת'ס נכנס קצת לעניינים משהו יותר השתחרר אצל חיפה.

    אני חושב שדיוויד עשה בחוכמה כשהכניס את לוגאן(אפס מאופס שונא אותו, אנטי שחקן. עם זאת יש איכויות שרק לו יש וזה מה שיש לי היום). חיפה ירדה לאיזורית כ"כ נסגוה בגלל האנמיות של סמית' אוחיון וסילבן(יחד עם ג'יימס שהוא לא איום מבחוץ) שזה היה פשוט מחפיר לראות את מכבי לא מסוגלת לצאת מהשבלונה של הנעת כדור סתמית. האיזורית הזאת ממש הייתה בתוך הבקבוק - מחריד. ואז לוגאן והיקמן שניים זריזים ומהירים עם איוםל-3, עשו ב- 2 דקות פי1.5 ממה שהקבוצה קלעה ב8 הקודמות עם שתי שלשות וקצת ברדק שאילץ את חיפה לשנות קצת ההגנה שלה ברבע הרביעי למשהו שמכבי כבר יכלה להתקיף מולו ובעיני זה היה כניין של זמן עד שמכבי תסדר חזרה קצת את האחוזים לרוע מזלי חיפה הספיקה לעלות ליתרון, אבל ידעה לבעוט בדלי היטב(כפי שמכבי עשתה לא אחת שיכלה להגדיל את ההפרש).

    השיפוט היה בסדר, שריקה אחת מעוררת מחלוקת(מרפק של דווין) כל השאר היו שריקות לכאן ולכאן (העבירה של מקל למי שדיבר עליה, יכול מצוא בדיוק העתק במחצית הראשונה עם עבירה של היקמן על אותו מקל אז חדל קשקשת). אני אפילו שמחתי שהשופט תיקן את החלטתו והחזיר את החוץ לחיפה.

    הקהל של מכבי זה נעשה מחריד מיום ליום הכל בגלל הקופונים שם שגוזרים לנו על הגב, הקהל האמיתי נוטש לאט לאט באים אנשים(שחשוב שיראו משחקי כדורסל אין לי ספק בזה) אבל שהקשר בינהם לבין מכביזם מקרי בהחלט. אבל אחד שלא שכח מה זה - הוא גיא פניני, מקווה שזה הזמן להגיד וולקאם בק(סלח לי עידן).
     
  4. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    זה אולי יישמע קצת הזוי שאני אומר את זה אחרי משחק שבו אנחנו קולעים 68 נקודות אבל אין לי שום טענה למשחק ההתקפה שלנו. במחצית הראשונה רק מקל פגע כי הימרתם עליו ושמרתם חזק את כל השאר וזה בסדר גמור, חלק מגדולה של קבוצה זה למצוא את היד החמה ולשים לו את הכדור בידיים. השאר - שזה בעיקר קלאת'ס, סמית' וסטול - זה פשוט לא היה היום שלהם. לקחו זריקות שביום אחר הם קולעים, כולל הזריקות מדאונטאון של סטול. לקלאת'ס וסמית' אני לא אבוא בחצי טענה כי רואים שהם משתדלים כל הזמן והתרומה שלהם היא הרבה מעבר לנקודות אבל כששחקן כמו סטול לא מזיז רגליים בהגנה, לא משתתף במשחק ההתקפה וגם לא פוגע אז יש פה בעיה. אם מדובר בכרמלו שקולע את ה-20-30 נקודות שלו לערב אז אפשר לנסות להחביא אותו בהגנה אבל הוא די רחוק מזה. אני חושב שעם שחקן יותר אחראי ופחות explosive מסטול מכבי חיפה יכולה להראות יותר טוב ובעיקר יותר יציבה - שזו בערך הבעיה הכי גדולה שלנו העונה.

    מבין אותם לחלוטין והייתי עושה את אותו הדבר. לי באופן אישי ממש לא היה אכפת שהנפה ירוקה הייתה מתרחשת לעיני ה-2000 איש שבאו מחיפה. אני סולד ממכבי ת"א ואין לי שום רצון לראות אותה מניפה עוד תואר. מה הבעיה פה ולמה זה קשור לטרמפיסטים? אין לי בעיה לפרגן ולהגיד שהגיע לכם אבל מה אתה עוד רוצה, שאני גם אגיש את הגביע לשון ג'יימס/גיא פניני/מי שלא יהיה הקפטן שלכם? זה התפקיד של הנשיא.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/2/13
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    בעיקרון אני מסכים איתך הנקודה הזו, אבל מאור לא התכוון לזה. הוא התכוון לכך שכשהקהל של מכבי הלך לפני הזמן כשהצהובים הפסידו, אז כולם דאגו לקטול אותם שהם לא יודעים להפסיד בכבוד וכו' וכו'. אם קבוצה יריבה שלי זוכה בתואר אחרי שניצחה אותי, גם לי אין רצון לראות אותה מניפה את הגביע, אין לי כאן טענה לאוהדי חיפה. מה שכן, הצביעות כאן חוגגת בכל הקשור למכבי ת"א.
     
  6. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    אני לא יודע מי אמר את זה וזאת הפעם הראשונה שאני שומע על זה. נשמע לי הדבר הכי טריוויאלי בעולם שיריבה שנואה תנטוש את היציע באירוע כזה. זכור לי בחגיגות האליפות של 2009 בכדורגל אחרי שריקת הסיום לא נשאר אפילו אוהד אחד של בית"ר ביציעים מאחורי השער בקרית אליעזר. זה לא מה שהוריד מהשמחה שלי על מה שאירע כמה דקות לאחר מכן.

    אני הבנתי משהו אחר מההודעה שלו מתוקף המשפט הזה:
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/2/13
  7. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    נו
    וכל מה שנותר זה לחשוב מה היה קורה אם המשחק היה באשקלון נניח, או אפילו ברוממה חס וחלילה.
    גל מקל שוב בא במאני טיים, הוא גם עשה את זה בגמר הפיינל פור של 2010
    אני מקווה שהוא ייתן את הפריצה שלו כבר, הוא לא פחות טוב מאוחיון מבחינת פוטנציאל.
     
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    איתי, אל תהיה אריה מליניאק ואל תחשוב. ברוממה יכול היה גם להגמר 20 הפרש למכבי, אל תתעסק בספקולציות מיותרות. כבר לקחנו גביעים באשקלון. בכל מקרה, אני שוב חוזר ואומר שבגביע, בניגוד למשחק האליפות, כן צריך לעשות רוטציה בין נוקיה, רוממה, אשקלון, ירושלים וחולון כשהשתיים האחרונות יסיימו לבנות את האולמות.
     
  9. samoel Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/07
    הודעות:
    2,517
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן, הייתה פה הערה עוקצנית לגבי הקהל.
    אבל כמו שעידן אמר(שים לב לפתיחת המשפט) התקיפה היא יותר לגבי הצביעות סביב מכבי.

    אני לא חושב שזו הייתה אסטרטגיה של חיפה לתת את הכדור ליד החמה. לדעתי זה היה פשוט משחק סולו של גל מקל שקיבל את החופש. את זה צריך לשאול את בראד גרינברג - אבל משום מה לא נראה לי שהייתה יד מכוונת.
     
  10. Yaniv "Rey de Copas hay uno solo"

    הצטרף ב:
    ‏22/4/08
    הודעות:
    3,583
    לייקים שהתקבלו:
    60
    מין:
    זכר
    ההודעה הכי מוזרה שקראתי איי פעם.

    רק תאר לך שהמצב ארבע הפרש שהיה שבע דקות לסיום היה 10 שניות לסיום, במצב כזה 70% אחוז מהקהל שלכם היה כבר בחנייה.

    "הנזלת" הזאת איך שאתה אומר עשתה לכם בית ספר אז קח רטלין או משהו כזה כי בפחים יש רק זבל...


     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/2/13
  11. samoel Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/07
    הודעות:
    2,517
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא מבין מה מוזר,
    זה בדיוק מה שאני אומר.

    כשזה קרה נגד גליל בשוד הגדול, בגמר הפיינל פור. אז היה עליהום על מכבי(ד"א, קהל רב מאוד - אני בינהם- נשאר להריע ולצפות באלופה החדשה, כי בניגוד לרוב הקבוצות הקיקיוניות בספורט הזה בארץ למכבי עדיין יש מספיק אוהדים בעלי אופי ספורטיבי - ככה זה שיש מסורת והתחנכת על הערכים הנכונים). אבל שמכבי זוכה אז זה לגטימי ללכת.

    ואל תשחק איתי באם ואם, יותר מזה אם היית טורח לקרוא את ההדועה במלואה היית רואה שאני יוצא על הקהל של מכבי ובין היתר מצביע על הסיבות למצב שאליו הקהל הזה הגיע. אז לפני שאתה כותב משהו אולי כדאי לקרוא.
     
  12. זכאי Member

    הצטרף ב:
    ‏6/6/11
    הודעות:
    717
    לייקים שהתקבלו:
    8
    אז כמה ירוקים היו אתמול ביציעים?
    הדיווחים נעים בין 2000 ל4000
    אגב, מעניין יהיה לראות מה יהיה עם חיפה בכלל בעונה הבאה
    ג'ף רוזן לא הגיע לגמר כי חשש שיעצרו אותו בארץ בגלל ענייני המס!
    זה נשמע רע, אני מאוד מקווה שהוא לא יעשה איזה אחורה פנה, וימשיך עם עבודת הקודש שלו בחיפה
     
  13. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    עכשיו אתם תראו שגמר הפיינל פור ייערך בנוקיה, אין שאלה בכלל.
    אחרי המשחק הצמוד אתמול שמעון מזרחי לא ייתן בחיים שמשחק הגמר ייערך ברוממה