גביע המדינה בכדורסל 2011/12:מכבי ת"א מחזיקת הגביע!

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/2/12.

  1. LIVERPOOL87 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/6/09
    הודעות:
    1,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אפילו לא שמתי לב שהוא על המגרש, הייתי בטוח שנראה אותו על אזרחי עד הפיינל פור.
     
  2. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    חולון הרסה לעצמה את המשחק. ברגע שסופו ירד מהפרקט מכבי הייתה במגננה ומספיקות 2-4 נקודות של חולון וזה נראה אחרת לגמרי. חולון ירדה בפיגור 6 למחצית ועכשיו מאבדת יותר מדי ובכלל משחקת לא מסודר. החטאות מוזגמות למדי מהצבע לא מוסיפות. יוגב אוחיון ודווין סמית' מרשימים מאוד, גם ליאור אליהו נותן משחק טוב. מורן רוט מנסה לקחת על עצמו את המשחק אבל הפעם זה לא הולך. הוא שחקן ענק אבל הוא עושה טעויות שמכבי מענישה עליהן.
     
  3. LIVERPOOL87 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/6/09
    הודעות:
    1,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה מצחיקים האוהדים האלה של חולון, כל הכבוד על התמיכה בקבוצה שלהם, אבל הם פתאטיים לגמרי עם השירים שלהם בסיום.
    העיקר שקיבלו 20 הבדל שיחזרו לפחים שלהם.

    הצגה שלנו בדקות הקריטיות שחולון יכלה לשנות משהו במשחק אחרי הפציעה של סופו, פשוט כל הכבוד לכל הקבוצה על הגנה אדירה.
    יום חמישי סיפור אחר, ראשון בכושר טוב מאוד אבל הבקעה היום הוכיחו שאפשר בקלות לכפות עליהם משחק צמוד, יש להם ספסל קצר ומעט מאוד כלים כדי לנצח את מכבי.
     
  4. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,175
    לייקים שהתקבלו:
    2,409
    מצחיק שאתה שופט את רוט לפי המשחק הזה, תשפוט אותו גם לפי המשחק הקודם בין הקבוצות העונה בהיכל נוקיה, שם הוא קלע 12 נק' ומסר 10 אס' ואני בטוח שאם היית זוכר את המשחק הזה היו לך סיבות לשאול למה הוא לא במכבי תל אביב.

    על ערן אסנטי כנראה שלא שמעת, אני צודק?
    שחקו ההגנה הכי טוב בארץ הוא הנתנייתי, ללא ספק בכלל.

    מצחיקים מצחיקים אבל שמעו אותם לאורך כל המחצית השנייה, אפילו שמכבי תל אביב הובילה ב-20 הפרש והייתה עם יתרון קטן בכמות הקהל.
     
  5. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    כל זמן שהפועל חולון לא הצליחה למצות את הפוטנציאל שלה, אין מה לדבר על לנצח את מכבי תל אביב, שמבחינתה הציגה משחק הגנה אדיר.
    לא הבנתי למה אחרי כל מה שקרה עם סופו הוא חזק לשחק. אני מבין את הרצון לנצח את השד המנטלי, אבל אולי היה עדיף לאפשר לו לנוח, כדי שנפילה בלתי מחוייבת כמו זו שכבר אירעה לו לא תקרה שנית.

    מסתמן יופי של גמר. מכבי ראשון לציון קבוצה שיכולה לנצח את מכבי תל אביב ביום טוב של הזרים שלה. היא גדולה יותר בצבע מהפועל חולון.
     
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    יעקב, את רוט אנחנו נשפוט כשהוא יוכיח עצמו ביורוליג. בינתיים יוגב עשה את זה והוא לא. על ערן אסנטי, שכבודו במקומו מונח, אני אפילו לא אגיב.
    רוט מתאים לכל הליגה, לא למכבי ת"א. הוא שכונתי מדי בשבילנו, אבל שיהיה. הוא בהחלט שחקן לא רע, אפילו טוב, שווה מקום בנבחרת, לא תודה למכבי.

    לא יודע מה הקטע שלך להתנגח כל הזמן באוהדי מכבי אבל גם כאן הוויכוח מיותר. שמעו אותם מקללים ב-20 הבדל למכבי, בזה כל הקהלים בארץ אלופים. בלצעוק מכבי זונה כשהם במינוס 40. שיבושם לכם חברים, הקטר הצהוב ממשיך לדהור קדימה.
     
  7. LIVERPOOL87 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/6/09
    הודעות:
    1,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עידן צודק בכל מילה ואוסיף יעקב שאני מקווה שאתה מבדיל בין משחק חצי גמר לסתם משחק באמצע השבוע שמכבי בכלל לא חושבת עליו,אין לה זמן לחשוב,אין לה רגליים כדי להיכנס למשחק כזה וממילא הוא לא משפיע על זוכת הקופליג.
    היום זה היה מאני טיים,יוגב הוביל את מכבי לניצחון, רוט עם משחק לא רע אישית לא עשה את חולון טובה יותר וזה תפקידו של רכז, לא לקלוע.
    רוט בפיק שלו אין לאף אחד ספק שהוא שחקן טוב מאוד, יוגב רק התחיל את דרכו במכבי ובליגה האירופאית האמיתית, ואם זאת עונת הרוקי שלו אני לא יודע מה יהיה כשהוא יהיה בגיל 29 ואם ישכיל לעבוד על הקליעה שלו למרות שבגילו זה לדעתי כבר די מאוחר,הוא יהיה טופ 5 באירופה מהשחקנים האירופאיים.

    ובקשר לאוהדים, רשמתי כבר כל הכבוד להם על הטירוף גם כשהקבוצה מפגרת ב-20, זה בהחלט שיפור גדול מהקונטרה הירושלמית שקשה לקרוא להם קהל.
    אבל אם צריך במעמד כזה לקלל 40 דקות במקום לתמוך בקבוצתם אז לא צריך את זה.
    קהל של ערסים שלא קשה להבחין שרובו מגיע בכלל מהכדורגל מקבוצה שמייצגת את עיר הבירה.

     
  8. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,479
    לייקים שהתקבלו:
    564
    ללא ספק, ההופעה של הפועל חולון הערב זוכה בקלות בתואר "המשחק המאכזב ביותר העונה". ייתכן ואני מחמיר מעט עם הקבוצה, אך לכל אורך ההתמודדות קיננה אצלי התחושה שניתן היה לתת פייט מעט יותר ממושך לחניכים של בלאט.

    למרבה האירוניה, הגורם העיקרי לבריחה של מכבי תל אביב בפתיחת המחצית השניה היה אדישות ויהירות מסוימת מצד הקבוצה (דווקא במשחק שכזה). כנראה ששמיר "הסתנוור" מאחוזי הקליעה הנוראיים של מכבי מחוץ לקשת בפתיחת המשחק; אחרת, אין לי הסבר ראוי לרכות המפתיעה אותה הפגינו השחקנים ביציאה לחסימות של הגבוהים בצהוב במהלך החלק השני של המשחק. בסופו של דבר, ה"בילופים" בהגנה עלו לנו בשלשות חופשיות של קילרים כדוגמת דווין סמית' וקית' לנגפורד - ומכאן, הדרך לאובדן המשחק הייתה קצרה למדי. חבל שלא השכלנו לנצל את התנאים (פציעה של סופו, מומנטום ברבע השני) לטובתנו, אבל כל זה יהיה בטל בשישים אם נשכיל ללמוד מהטעויות שבוצעו על ידינו הערב, ולהמשיך במגמת ההשתפרות שלנו כקבוצה.

    דאללה חולון!
     
  9. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,175
    לייקים שהתקבלו:
    2,409
    כצפוי מכבי ראשון ותל אביב בגמר, בגמר מכבי תל אביב תפרק את ראשון כצפוי, לבאומן ואוטר לבדם אין סיכוי מול אליהו, סופו והנדריקס.

    למה לא תגיב לערן אסנטי? בגלל שהוא שחקו אלמוני מקבוצה קטנה?! הבנאדם חיית הגנה.

    ממש לא ניסיתי להנתגח בקהל של מכבי תל אביב, פשוט הזכרתי לו איזה בית ספר לעידוד עשו המצחיקים האלה.
     
  10. LIVERPOOL87 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/6/09
    הודעות:
    1,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בית ספר לעידוד? מצטער לא קורא לזה עידוד ותראה תגובה שלי למעלה.
     
  11. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני אגיב על אסנטי - שוב, אני חלילה לא מזלזל, אני לרגע לא אמרתי שהוא לא שחקן הגנה טוב אני גם לא מכיר אותו. אבל בחיית, תשאל 90% מאוהדי הכדורסל בארץ נראה אם הם מכירים אותו. ברגע שהוא יפרוץ ויוכיח את עצמו אז נדבר. בינתיים אני בספק אם בנתניה הוא נחשב לשחקן בכיר. חבר'ה, הזילזול ביוגב כאן הוא קצת מוגזם. הוא לא שחקן מושלם, אבל עשיתם אותו גרוטאה. קצת כבוד.
     
  12. Milanista Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/10
    הודעות:
    404
    לייקים שהתקבלו:
    57
    מין:
    זכר
    נובאמת. כשאסנטי יראה שהוא יכול להגן טוב גם ברמת היורוליג (מן הסתם זה לא יקרה כי הבנאדם הוא נגר בן נגר) אז תשווה אותו ליוגב.
     
  13. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,175
    לייקים שהתקבלו:
    2,409
    זה שלאסנטי אין שום יכולת התקפית לא אומרת כלום על ההגנה שלו, הבנאדם פשוט חייה בהגנה, אני בספק אם יצא לך לראות אותו שומר בהגנה, לך תראה את המשחק של נתניה נגד הפועל ירושלים בעונה שעברה, שיתק לגמרי את וויל סולמון.
    ומה קשור לעזאזל שהוא יכול להגן טוב ברמת יורוליג? זה לא ייקרה שהוא יישחק שם אז מה הקטע?!

    ואף אחד לא מוריד מהערך של אוחיון, שחקו מצוין שעושה עונה טובה, פשוט מחמיאים לו יותר מידי.
     
  14. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    חבר'ה, הולך להיות לנו גמר מעולה.
    לדעתי לא הולך להיות כאן משחק חד צדדי. אני חושב שאפי בירנבוים העונה עושה עבודה מדהימה עם ראשון. הם פתחו את העונה לא הכי טוב אבל מאז הם רצים בטירוף בליגה ואין לי ספק שהם יתפסו מקום בפיינל פור. דרווין קיטצ'ן פשוט שחקן מפחיד.. גם יכול לשחק בכמה עמדות, גם יודע לשים את הכדור בפנים בדיוק כשצריך, לוקח על עצמו משחקים. כמובן שאי אפשר להתעלם מהשחקן הכי טוב של מכבי ראשון לציון העונה, אדריאן יוטר. כמה שהוא חסר לנו. כמה דומיננטיות בצבע, התקפית והגנתית. אין לי ספק שכל מי שיודע שיוטר שומר עליו יודע שהוא הולך לחטוף על הראש כמה בלוקים וחטיפות ממנו. ותוסיפו לזה שהוא נותן כל משחק 20 נקודות וריבאונדים.. שחקן מדהים.

    מנגד אם מכבי תשמור על היכולת מהערב גם אם ראשון תציג את היכולת הכי טובה שלה יהיה לה מאוד קשה. ליאור אליהו היה באמת מצוין היום ויוגב אוחיון לא מפספס הזדמנות להציג את הכדורסל שהוא יודע. המזל של מכבי היום היה שחולון הייתה מאוד לא מאורגנת במשחק שלה ומכבי ניצלה את זה עם התקפות מעבר קלות ועם התקפות שהסתיימו בשלשות אחת אחרי השנייה כי חולון לא הייתה מסודרת הגנתית.

    את סוף הפוסט אני אקדיש לאחראים על פתיחת שערי היכל נוקיה: כמו בשנה שעברה, גם בחצי גמר הזה שערי ההיכל נפתחו באיחור ונוצר לחץ גדול סמוך לפתיחת המשחק. אתם מוכנים להסביר לי למען השם, מה ההיגיון? מה מפריע לכם שהשערים יהיו פתוחים אפילו 3 שעות לפני המשחק? ככה אתם חוסכים לחץ, חוסכים בעיות וחוסכים ביקורת. מדינת ישראל 2012 - רק חבל שאפשר לומר את זה על יותר מדי דברים במדינה שלנו.
     
  15. skyday20 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/7/09
    הודעות:
    7,340
    לייקים שהתקבלו:
    3
    אתה מתכוון שאוהדי הפועל ירושלים קשורים לקבוצת הכדורגל של בית''ר, או אוהדי חולון קשורים לבית''ר.? לא הבנתי. בכל מקרה זה לא סביר, וזאת והשערה לא מבוססת ולא רצינית.

    לגבי המשחק, זה היה חוויה לראות את מכבי דורסת אותם במחצית השנייה. ליאור אליהו מצוין פעם אחר פעם מצליח לסיים המון מהלכים מטווח קצר, וליי אפים. יש לו תנועה יפה בלי הכדור ואז הוא פשוט מקבל מסירה לאזורים חופשיים. לנגפורד התעורר לקראת הסוף, ועשה כמה מהלכים טובים שעזרו למכבי לשמור על היתרון.
    יוגב אוחיון לפעמים מתנהל עם הכדור יותר מדי זמן, אפילו עבר את הקו החצי ממש לאט, פעם אחת במקום לשחרר את הכדור מהר, ואז גם איבד את הכדור. ופעם אחרת כידרר הרבה במקום, ואז שנגמר לו הזמן הוא רץ בפזיזות למהלך לא יעיל, זה מקצר את ההתקפה והופך אותה לפחות מסודרת. לצד זה היו לו גם רגעים חיוביים, הוא קלע שלשה קשה מהפינה, עשה עוד כמה מהלכים אישים מוצלחים, וכל הזמן עבד קשה.
    כך שסך הכל זו הייתה הופעה טובה שלו. הנדריקס וסמית גם עשו עבודה טובה מאוד היום.

    מורן רוט בצד השני שיחק פרוע, נלחם על כל הדבר, אפשר להגיד שהוא היה מהיותר טובים בשורות חולון, לצד כמה שטויות שגם הוא עשה.

    זהו פחות או יותר. כל הכבוד למכבי ששיחקו יפה מאוד, מול קבוצה פיזית וקשוחה. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_clap.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/2/12