גביע הטוטו 2019/20 - בית"ר ירושלים מחזיקת גביע הטוטו בפעם השלישית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י alexshw, ‏21/7/19.

?

מי תזכה בגביע הטוטו?

הסקר סגור ‏24/9/19.
  1. מכבי תל אביב

    63.6%
  2. בית"ר ירושלים

    36.4%
  1. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    מה ראית ממכבי תל אביב בעונה שעברה? אני ראיתי קבוצה רעבה ומאומנת, לא ראיתי כוכבי כדורגל.
     
  2. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    נראה לי שהגנרל הזה יפסיד במשחק חשוב גם לקבוצה מליטא.

    אה רגע בעצם וכו'
     
  3. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    עזבו, אומנם קצת נחת לביתר אבל זה רחוק מלהראות טוב להתמודדות על אליפות.
    השילוב של הבעיות הידועות (חלוץ וקישור אחורי יחד עם הגנה פרווה להוציא את קונט וניצן) יחד עם הבעיות שצצות להן כרגע (נפילה עם וארדסקה, פציעה של אוחנה ופלומה שלא נראה טוב) הולכת להיות לרוני לוי עבודה קשה העונה. ביתר חייבת קהל סבלני.

    ביתר בקלות תצא מהתקופה שלה ותתבסס בפלייאוף העליון בגלל חולשת הליגה, אבל בשביל שביתר תאיים על המקום הראשון יותר מדי דברים יצטרכו להתחבר.
     
  4. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    לפעמים הקבוצה הפחות טובה מנצחת.
     
    italiano ו-oFiRzZz אוהבים את זה.
  5. Morientes Member

    הצטרף ב:
    ‏18/2/19
    הודעות:
    5,251
    לייקים שהתקבלו:
    925
    מין:
    זכר
    שקרעה פה את הליגה? אם כל שחקן אצלנו הוא שחקן ברמת אשדוד למה אשדוד לא לקחה אליפות שנה שעברה ב31 הפרש?
     
  6. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,769
    אחרי 10 שנים בלי כלום גם גביע הטוטו זה משהו, כבר שכחתי איך נראית הנפה והיה כיף היום לראות מקרוב שוב את הקבוצה שלך זוכה בתואר, גם אם לא כזה חשוב.

    היינו טובים יותר בעיקר בחצי השני וטוב שהצלחנו לעשות את זה אם כבר הגענו למעמד. ברגע שרוני לוי עבר לשחק בצורה יותר מבוקרת ולהשתמש יותר בשחקני הסגל הרחב אנחנו נראים כמו קבוצת כדורגל, פתאום יש מלחמה על ההרכב והסגל לא נראה קצר. זה לא כדורגל מבריק יותר מדי ולא שווה אליפות או אפילו מאבק על האליפות אבל בהחלט קבוצה שיכולה להתמודד מול כל קבוצה בליגה בכבוד ולא הגועל נפש שראינו מול רעננה והפועל חיפה שהזכיר יותר קבוצה שיכולה לרדת ליגה.

    הפנים לשבת, חותם על תיקו.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  7. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,439
    לייקים שהתקבלו:
    3,839
    אתה באמת נהנה להסתנוור מה31 הפרש הזה? היתה פה את הסגנית הכי חלשה בהסטוריה של הליגה. את המיתוס של קבוצת העל כבר ראינו מול סודובה
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כשבית"ר העפילה לגמר גביע הטוטו הם בטח היו משוכנעים שיגיעו למשחק הזה במצב רוח הרבה יותר טובה, אבל מה זה חשוב. הצינים יגידו שזה כולה גביע הטוטו, אבל כשמועדון מחפש תואר אחרי עשור שומם (היו עונות בצמרת, אבל לא תואר משמעותי) - זה אחרת, ובטח כשהיריבה מכבי ת"א. לא צפיתי במשחק בלייב אלא רק בתקציר והתעדכנתי בהמשך, אבל הבישול של עלי מוחמד - חשמל, ומי היה שם את הכסף על מגבו? הזוי כמה מכבי חלשה ולא מייצרת בכלל מצבים. נכון שאצילי חסר אבל חוץ ממנו כולם בריאים. השחקנים במכבי 'עובדים' - שכטר, עטר, לא יודע מה, אבל אין כדורגל, אין ניצוץ. מכבי תוכל לתקן רק אם תנצח בטדי בשבת. מעניין כמה המשחק הזה ידחוף קדימה את בית"ר. לגבי החלוצים אגב, וגם לוי דיבר על זה - חבל שאי אפשר לערבב את שניהם יחד. יש אחד שמתאים לסוג משחק מסוים והשני למשחק אחר.
     
  9. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,611
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    מבחינתם הייתה להם את הקבוצה הכי טובה בהיסטוריה של הכדורגל, אפילו יותר טובה מבאזל.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    משהו לגבי מכבי, כשאין לך מתחרה אמיתית בדרך לתואר והאליפות מובטחת בינואר, יש לזה גם השלכות שליליות מן הסתם גם אם מוריניו בשיאו או פפ היו על הקווים. כשאתה משחק נגד הפועל חדרה והפער שלך מהמקום השני הוא 20 נקודות אז לא בטוח שתהיה לך מוטיבצייה גדולה לתת הצגה ולא חשוב עד כמה התחרות על ההרכב קשה במיוחד. "הבעיה" הגדולה שלי עם מכבי ההיא - היה לה סגל לשני מפעלים, שתי קבוצות, והיא שיחקה רק במשחק אחד. את הכישלון באירופה החליקו מתחת לראדר. ברור לכם שעם כמה ימי חמישי שם התוצאות היו פחות טובות בליגה. חובת ההוכחה על מכבי היא עכשיו, כשקשה, כמו שאמר שכטר. מקצועית, החיסרון של אצילי משמעותי כי הוא כובש, מבשל, מהיר, חשוב לא פחות ממיכה לדעתי, אבל אין תירוצים. ועדיין לדעתי היא הקבוצה הטובה בארץ.
     
  11. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    לא אמרתי שכל שחקן שלכם הוא ברמת אשדוד. אני אומר שיש בסגל שלכם לא מעט שחקנים שאם הם היו משחקים בקבוצות אמצע טבלה-תחתית אף אחד לא היה מרים גבה. בפעם במיליון - אני לא מחזיק מהסגל שלכם, אין בסגל שלכם יותר מ2-3 שחקנים שהייתי מביא למכבי חיפה(גם מהסגל של מכבי חיפה אני לא מחזיק). לדעתי האליפות שלם בעונה שעברה רשומה על איביץ', זו הייתה לדעתי אליפות נטו של מאמן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/9/19
  12. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,022
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    בהרכב בית״ר פתח אתמול, בפעם השנייה ברציפות, תמיר עדי. בפורום פה רשמו כבר לפניי שנתיים שעדי נראה מצוין במדי הפועל ר״ג ובמשך שנתיים - שלוש היה מהשחקנים הבולטים בלאומית. איך הגענו למצב שהוא מגיע לבית״ר רק בזכות מבחנים לשחקני הליגות הנמוכות ובזמן הזה אף קבוצה אחרת בליגת העל לא חושבת עליו? התשובה שעולה לי זה כי אין לו סוכן טוב. כמעט כל המאמנים בליגה הזו, למעט מעטים, מחתימים שחקנים לפי הסוכן שלהם. עזבו יושר מקצועי, עזבו את הרמה המקצועית של השחקן, עזבו את ההתאמה שלו לקבוצה. מחתימים לי כל מיני לירוי צעירים כאלה, שהרמה שלהם היא ליגה לאומית בגג, רק כי הם מקושרים לסוכנים ולאנשים הנכונים.

    עכשיו נניח שזה היה רק תמיר עדי, אבל זה לא רק. שלום אדרי, נאור סבג, גל לוי, אנתוני וארן, שלומי אזולאי הקשר, ברסקי, יובל אשכנזי וכו׳ - איפה כל אלה היו במשך שנים? איך לעזאזל שחקנים טובים, שאתה רואה שיש להם כדורגל, מתבזבזים בליגות הנמוכות בזמן שאנחנו רואים פה כל מיני טמבלים שבקושי מסוגלים לתת פס עוברים ממכבי חיפה לבית״ר ואז לעוד קבוצות בליגת העל רק כי הסוכן שלהם זה דודהאן?
    מחמיאים לאבוקסיס שהוא יודע לקחת שחקנים טובים ולעשות מהם שחקנים, אבל איפה הצד השני? איך זה שרק מעטים כמו אבוקסיס וסלובו ושי ברדה עושים דברים כאלה? ניסו אביטן, שבחדרה בחר לבד את הרכש, הביא זרים נהדרים וגם פיתח ישראלים צעירים כמו גרצ׳קין ואבו פאני, הופך לסמרטוט בשם הניסנובים. בזמן שאומרים כל הכבוד לאבוקסיס ודומיו, אפשר גם בנוסף לבוא בתלונות למאמנים שלא בוחרים לפי יכולת מקצועית והתאמה מקצועית לקבוצה אלא לפי שיקולים שלא אמורים להוות שיקולים.

    וזה לא רק המאמנים בישראל. אילון אלמוג היה פנטסטי אתמול. הדריבל שלו מפחיד, הבעיטה שלו טובה והוא פיזי ועוצמתי ברמות שקשה למצוא כאן. ובכל זאת, יבחר איביץ׳ לשחק עם שכטר שלא פוגע, ועם יונתן כהן שנראה הצל של עצמו, ועם בלקמן הבינוני, ועם צ׳יקו. לא יבחר איביץ׳ לשחק עם פוטנציאל עצום, שנראה מוכן לגמריי לרמות האלה, ומסוגל להרים את ההתקפה הרדומה שלו. לאלמוג אפשר לצרף את קארצב, שבהחלט יכול להרים את הקישור של מכבי ולהוות אלטרנטיבה לדור פרץ שעושה טובה שהוא משחק. את קארצב העדיפו לשלוח לק״ש להשאלה. למה? כי למה שמכבי תשחק עם נכס מקצועי כזה? הוא עוד לא בן 22 שהקריירה כבר נתקעה.

    בזמן הזה, בארסה משחקת עם ילד בן 16 בהרכב במקום השחקן הטוב בהיסטוריה של המשחק (לדעתי). שחקנים מהבולטים והמרשימים ביותר בעולם - סאנצ׳ו, דה יונג, דה ליחט ואמבפה - בגילאים של אלמוג וקארצב. מועדונים עם תקציבים של מאות מיליונים, ציפיות של מאות מיליונים וכמות אהדה של מיליארדים ברחבי העולם, ואין את החשש לשחק עם ילדים. רק פה, בישראל, שחקן בן 20 נחשב ל״ילד״. בעולם, שחקן בגיל כזה יכול לסחוב נבחרת לזכייה במונדיאל.

    מדברים פה על כך שמעמד המאמן בשפל, אבל מגיע להם יותר? מגיע להם מעמד של פריימרליג בזמן שרובם מאמנים של ליגה א׳? תנו צ׳אנס לילדים, תביאו שחקנים כמו שצריך, תכבדו את הכדורגל הישראלי ואת האוהדים שעדיין מאמינים ומביאים כמויות אדירות למגרשים (ביחס לגודל האוכלוסיה). גמר גביע הטוטו אתמול, אמצע שבוע, ובנתניה יש מעל ל-10 אלף צופים. מכבי, חיפה וב״ש עם כמות מנויים של 10K+, בית״ר והפועל בין 8-9 אלף וגם נתניה עם כמות מכובדת. אלמלא הקהל העיוור והאוהב הזה, אין פה כלום. וזה קודם כל בגלל ״אנשי המקצוע״, שבלא מעט מקרים מבזים אותו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/9/19
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני יכול לספר ש"מהקבוצה שלי" מעבר לסיפור הידוע על ערן זהבי שעליו אוהבים להגיד "מכר בורקסים ברמת השרון", כמובן מהראן לאלה שהגיע לליגת העל בגיל כל כך מאוחר. שמעון גרשון אמנם לא היה בליגות הנמוכות אבל בנוער לא היה השחקן הכי טוב בעולם וכמעט פרש מכדורגל או לפחות לקח הפסקה בשביל הבגרויות. אני חושב שהמאמנים היום יותר מדי ברדיו, בתקשורת, מתארחים פה ומקשקשים שם במקום ללכת למגרשים ו"לצוד" את הכשרונות האלה. אני בהחלט חושב שהילדים האלמוניים האלה הם הסיפור החם בכדורגל כאן בינתיים. עומרי אלטמן טוב יותר ממישהו מהם? אור אינברום?

    כמובן שגם מנור סולומון שיחק בגיל מאוד מאוד צעיר (לגבי פאטי זה היה קצת מזל, ואלוורדה לא אחד שהייתי אומר עליו 'נועז', כל שחקני ההתקפה היו פצועים אבל זה יצא טוב לכולם). הבעיה שבכדורגל כאן אין פרופורציות. או שמייבשים את הילדים לגמרי או שמטילים עליהם יותר מדי ובגיל 17 אחרי משחק אחד טוב הופכים אותם לכוכבים.

    לגבי כל הצעירים האלה שהתחילו בצורה מבטיחה עכשיו במרכז הבמה - הכי חשובה היא יציבות. הציפיות יעלו לאט לאט, תזכרו מה אמרו על תינוקות הדאבל של קשטן. בהתחלה אוהד מתלהב מכל פס מוצלח וכל גליץ' של הילד. בהמשך זה לא ככה.

    * אגב, הערה אחרת - זה פוסט שעם קצת חספוס, נגדיר זאת כך, אולי פתיח ועוד משהו - היה שווה לשלוח את זה לאתר תקשורת מסוים, לא בתשלום אולי אבל בוודאי עם קרדיט, זה טקסט איכותי אז שאפו. במקומך הייתי מרים את הכפפה. לא הצלחתי לתייג אותך, תחשוב על זה. ברכות על התואר
     
  14. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,439
    לייקים שהתקבלו:
    3,839
    כי זה לא כל כך קל. יש לא מעט שחקנים שהיו תותחי על בלאומית ולא שווים תחתית ליגת על. על כל וארן ואשכנזי יש עשרה קדוסי ואמגד סולימאן
     
  15. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    ליגת העל מלאה בשחקנים ששיחקו בליגה הלאומית, ובכל חלון ההעברות עוד ועוד שחקנים מהלאומית מגיעים לליגת העל. אי אפשר להביא את כל הלאומית לליגת העל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/9/19