גביע הטוטו 17/18 - מכבי תל-אביב היא מחזיקת גביע הטוטו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Blanco 7, ‏28/7/17.

  1. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    לאוהד הכדורגל הישראלי יש סך מסויים של עניין שהוא יכול להפעיל לאורך עונה, יש גביע המדינה וליגה, אין שום צורך בלהפוך את גביע הטוטו למפעל בעל ערך, להיפך.
    הקטע שחלק מהמשחקים נערכים לפני העונה ושיש בתים קבועים זה אפילו גרוע עוד יותר. במקום שהפעם הראשונה שהפועל ומכבי ייפגשו תהיה במשחק עונה רגילה, יש להם כבר 2 משחקי גביע טוטו ששודרו בצורה מלאה.
    גביע הטוטו צריך להיות המפעל השלישי בחשיבותו, לחבר קבוצות ליגת על עם ליגה לאומית, להיות משוחק באמצע שבוע במהלך העונה הרגילה, בשעות אחרי הצהריים ולמשוך ילדים אחרי בית ספר באווירה רגועה יותר מאשר הליגה והגביע. לא להתחרות בהם.
     
  2. אבי סנדור Member

    הצטרף ב:
    ‏24/6/05
    הודעות:
    913
    לייקים שהתקבלו:
    419
    אם אני מניח בצד את ההילה שמרחפת מעליו בעקבות הציפיות, זה לא משחק שהוא ירצה לזכור..לא תרם להתקפה והחמיץ שני מצבים טובים שאחד מהם זה שער בטוח.
    אם אני מחזיר את ההילה, ומתחשב בעובדה שלא כל שבוע יעמדו מולו בלם נבחרת צ'כיה ובלם שהיה שחקן לגיטימי בצרפת..יש לי הרגשה שאנחנו עוד הולכים להנות ממנו..
     
    Drama2 ו-הרצליה אוהבים את זה.
  3. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,439
    לייקים שהתקבלו:
    2,305
    סתם נתון מעניין, בארבע עונות במכבי הרצליה, הוא אף פעם לא כבש שער ראשון במשחק הראשון.
    בשלוש מתוך הארבע הוא הבקיע שער במשחק השני.
     
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,750
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    לדעתי ההחלטה לשחק את גביע הטוטו לפני העונה היא החלטה טובה.
    הפכו אותו ללגיטימי יותר כשהשלב הראשון שלו מתקיים לפני פתיחת העונה, כי גם מגיע קהל למשחקים כי עבר זמן בלי כדורגל ויש ציפיות חדשות ורצון לראות שוב את הקבוצה שלך, גם אם זה רק בגביע הטוטו, וגם הפכו אותו ללגיטימי יותר מבחינה מקצועית כי בגלל שהוא מתקיים לפני הליגה קבוצות רואות בו הכנה לליגה ומתייחסות אליו לרוב ברצינות עם הרכבים מלאים.

    אז נכון, לנו ולמכבי תל אביב הוא די תקוע בגלל המשחקים באירופה, אבל גם כאן, הוא נותן לנו הזדמנות לתת דקות במפעל רשמי לשחקני הספסל, ככה שלפחות מהבחינה הזאת הוא תורם גם לנו וגם למכבי תל אביב.
     
    yakar אוהב/ת את זה.
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,750
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    בנוגע למשחק שלנו אתמול מול אשקלון, דווקא הניצחון על אשקלון (יחסי הכוחות שיקפו יותר 6-1 מאשר 3-0) בגביע הטוטו, מלמד על החוזק שלנו ועל ההתקדמות העצומה שעשינו כמועדון בשנים האחרונות.
    בתקופת אלי *ינו, אנחנו היינו הרבה פעמים במצב של הפועל אשקלון. מגיעים למשחק ראשון של העונה במסגרת רשמית, במועד שהיה ידוע מראש, בלי שחקנים רבים שלא עברו בבקרה. אני זוכר את הימים שהיינו מתעסקים לפני משחק במי יעבור בבקרה ומי לא, ואיזה שחקן צעיר ופחות מוכר אצלנו יקבל את הצ'אנס מחוסר ברירה בגלל ש*ינו לא העביר שחקנים בבקרה. ואז גם היכולת ופתיחת העונה היו בהתאם.

    ופתאום היום, כשכל מי קשור למועדון מתרכז רק בגומלין באירופה, אנחנו מסוגלים להביס את היריבה עם המחליפים ושחקני הרוטציה מחוזקים בשחקני מחלקת הנוער, וזה מלמד המון על השינוי שעשינו בשנים האחרונות כמועדון.
     
  6. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,439
    לייקים שהתקבלו:
    2,305
    אם הייתם משחקים נגד יריבה נורמלית היה אפשר להתייחס למה שאתה אומר ברצינות, להסיק מסקנות מניצחון של שחקני רוטציה(שכל אחד אחד מהם יכול להיות כוכב באשקלון) על קבוצה שלא עברה בבקרה זה כמו להסיק מסקנות ממשחק אימון פנימי או מניצחון על הנוער.

    זה לא מלמד על שום דבר חוץ מזה שהפועל באר שבע היא קבוצה טובה עם סגל רחב ועמוק (נראה לי ששתי אליפויות ברציפות מלמדות על זה קצת יותר)
     
    yakar אוהב/ת את זה.
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אם אתה הולך לקו של 'ילדים אחרי ביה"ס' ועושה מסחרה עם הכרטיסים אז או.קיי, אני בעד גם שהמחירים יהיו נמוכים. אבל עצם זה שחצי קבוצה לא עוברת בבקרה זו כבר שכונה. פייר, לא יודע איזה עניין היה לי להגיע למשחק כזה שהנוער משחק בו. אגב, תזמון זה עניין של טיימינג. בקיץ עוד עשוי להיות למפעל הזה ערך אם שלב הבתים יתוקתק, בהמשך העונה זה פח זבל. גם אם הטורניר מעולם לא יהיה יוקרתי כמו גביע המדינה והוא לא צריך להיות - אפשר שהמענקים יוגדלו, תמיד אפשר לחשוב על דרך יצירתית. אגב דווקא המשחקים האלה שציינתי משכו הרבה קהל. היה דרבי בין הפועל למכבי ב-2005/06 גם בגביע הטוטו בסוף יולי\תחילת אוגוסט וגם במחזור השני בליגה, אז מה?
     
  8. Melikson24 Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/16
    הודעות:
    4,811
    לייקים שהתקבלו:
    2,508
    מין:
    זכר
    איינבינדר עשה את השינוי. עלה ולא הפסיק לחלק כדורים נהדרים. מבסוט מהבחור, עד כה הוא המצטיין שלנו ביחד עם טוני ומאור.
     
  9. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אין בעיה של קהל לדרבים.
    המחשבה שלך זאת המחשבה של האנשים בהתאחדות של יותר זה טוב. יותר זה לא תמיד טוב.
    אין שום צורך לעשות את גביע הטוטו יותר חשוב, רק להיפך. שהקבוצות ימקדו את מאמצי האוהדים שלהם בליגה ובגביע, אי אפשר הכל.
     
  10. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אני מכיר בעובדה שאוהדים מתגעגעים לקבוצות, זה למה כדאי לשמור את הגעגועים הללו למחזור הראשון של העונה ולא להגיע למחזור הראשון בלי הרעב של תחילת העונה בגלל גביע הטוטו.
     
  11. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,214
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    המפעל הזה לא תורם בכלום ואין שום סיבה הגיונית שיהיה בו שלב בתים.
    נוקאאוט בו בשלב הראשון שתי קבוצות לא משחקות (נגיד אלופה ומחזיקת גביע, נגיד פיינליסטיות מעונה שעברה. לא משנה), וזהו. אם רוצים שיסתיים לפני תחילת הליגה, אם רוצים למרוח את זה קצת גם בסדר, רק שישחררו את כולם ממסת המשחקים המיותרת הזו שלא מעניינת אף אחד.
     
    Love Is Red אוהב/ת את זה.
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,750
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    אתה מגיע למחזור הראשון עם רעב כי אתה מבין שעם כל הכבוד לגביע הטוטו, עכשיו מתחיל המשחק האמיתי.
    אם רוצים לבטל את גביע הטוטו, שיבטלו, אבל אם משאירים אותו, אז המתכונת הנוכחית מונעת ממנו (לפחות לפני שהעונה מתחילה) להיות "גביע של עטים" כפי שקרא לו פעם גיא לוי אחרי שזכינו בו.
    במתכונת הקודמת שיחקו את כולו במקביל לליגה, כל הקבוצות זילזלו בו, והיחס אליו היה בהתאם. עכשיו מתייחסים אליו ברצינות כי הוא הכנה טובה לליגה מצד אחד וצ'אנס ראשון לראות שוב את הקבוצה שלך משחקת מצד שני.
    בשלבים המכריעים הקבוצות הגדולות אומנם מזלזלות בו (בטח לאור העובדה שהמשחקים הם בשיטה של בית חוץ שרק מוסיפות לעומס על הקבוצות), אבל הקטנות לא מזלזלות בו כי הם כבר רואות את הכסף מהזכייה בגביע באופק ולכן רוב המשחקים עוד סבירים מבחינת הרמה והעניין.

    אם היו שואלים אותי, דוחים את פתיחת הליגה בשבועיים, עושים 4 בתים, עולה אחת מכל בית, שני משחקי חצי גמר, משחק גמר, חלוקת גביע ותואר ראשון לעונה, וכל זה מתחיל ונגמר לפני פתיחת העונה.
     
  13. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    זה בסדר גמור שיזלזלו בו. אם היה לקבוצות עוד מקום בנוסף לליגה להתייחס ברצינות למשחקים אז שיוסיפו משחקים לליגה.
    אסור לשכוח שבנוסף לזה שהוא הורס את הציפייה למחזור הראשון בליגה הוא גם יוצר לחץ בהרבה קבוצות. משום מה בכדורגל הישראלי האימפקט השלילי של הפסד בשלבים הללו גדול בהרבה מהאימפקט החיובי של ניצחון.
     
  14. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    האמת שבתור הכנה למשחקי הליגה, הוא דווקא לא רע בכלל. גם לבחון זרים, גם להסיר קצת חלודה.
    הבעיה היותר גדולה, זה לקבוצות שמשחקות באירופה שזה סתם כמה משחקים שלא קשורים לכלום ותקועים כמו עצם בגרון. לקבוצות כאלו צריכים למצוא פיתרון אחר. אולי שישחקו בשלבים יותר מתקדמים של העונה כשיש פגרה מאירופה (אחרי סיום שלב הבתים).
     
  15. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,750
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    כשהמשחקים הם שבת ושלישי, כמו אצלנו בשבוע הבא, זה זה באמת עצם בגרון וטיפשי מאוד.
    אבל כשהמשחקים הם משבת לשבת, גם לנו הם טובים מאוד, כי זאת הזדמנות טובה לתת דקות לשחקני רוטציה ולשחקני ספסל שלא מקבלים בדרך כלל דקות, ולמרות שמדובר בגביע הטוטו, זה גם עוזר בהורדת חלודה וגם עוזר בתחום המנטלי, כי זה עדין דקות משחק עבור כאלה שלא מקבלים דקות, וזה עוזר להחזיק את שחקני הסגל מרוצים, כי לשחק מול 10,000 צופים בטרנר בשידור בטלויזיה, גם אם זה בגביע הטוטו, זה עדין עדיף על לא לשחק משחק רשמי בכלל תקופה ארוכה (בטח כשממול תהיה בית"ר י"ם בשבת הקרובה, אז האיצטדיון אמור להיות מלא, עם קהל של היריבה, עם יריבה חזק ממול).
    וכמעט שכחתי, זאת גם הזדמנות טובה, בטח עבור קבוצה כמו שלנו, לתת דקות לשחקני נוער, וזה תמיד נחמד לראות ילדים שלנו מקבלים דקות במסגרת רשמית.
    וכמעט שכחתי 2, גם עבור הקהל הרחב שלנו, שבדרך כלל מתקשה למצוא כרטיסים לטרנר כי הוא סולד אואט, זאת הזדמנות מצוינת לכאלה שלא יכולים למצוא כרטיסים בדרך כלל לעצמם או לילדים שלהם, לקנות כרטיס למשחק וגם לחוות את הקבוצה (רק מהמשפחה שלי היו אתמול זוג הורים עם שלושת הילדים שלהם, שבדרך כלל הסיכוי שלהם לראות משחק בטרנר ביחד הוא אפסי, וגביע הטוטו זאת הזדמנות מצוינת עבורם לראות את הקבוצה. אני באופן אישי הבאתי את אישתי לראשונה לטרנר למשחק גביע הטוטו מול אשדוד בטרנר בשנה שעברה).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/7/17