גביע הטוטו 10/11: עירוני ק"ש זוכה בגביע!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שלו, ‏15/6/10.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    הקבוצה נראית זוועה כמו שהרבה זמן לא ראיתי. אשדוד נראית כמו קבוצה עדיפה עלינו פי כמה.
    זה משחק ראשון, אם להראות רע אז במשחק הזה במפעל הלא מעניין הזה, עדיין יש זמן לשיפוצים, קלינגר אמר שגביע הטוטו זה מדד ולפי הצורך יהיו שינויים, אז אם נשפוט לפי המשחק הזה, לקלינגר יש עוד המון עבודה.
    לא קרה שום דבר, זה עוד משחק אימון ולא יותר, אבל מפה חובה רק להשתפר.
     
  2. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    אבי ריקן לא מגן שמאלי אבל הוא הרבה יותר מגן שמאלי מאביתר, כרגע ריקן יעלם אם ישחק כ-50-50 כי יש לנו באמצע הקישור עומס גדול וגם בצד שמאל(עמית, עידן טל, אביתר, אליחן) אז אני מעדיף שריקן ישחק כמגן שמאלי העיקר שישחק.

    גם אם היה פנדל או לא זה ממש לא משנה, סה"כ משחק גביע הטוטו והרבה יותר חשוב החיבור בין השחקנים מאשר הנקודות ולדעתי מויאל כן נגע ביד, אנחנו לא צריכים להיות בכיינים כמו האלופים המקוזזים.

    ד"א חיים איך אתה מסתדר עם השנאה שלך לקורנפיין וללה-פמיליה כאשר קורנפיין נאבק בהם והרחיק לא מעט מהם למשך השנה הקרובה מטדי והם עצמם גם נגדו, באיזה צד אתה?
     
  3. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    בן שושן מקרה אבוד, משנה לשנה הוא משחק כאילו הוא מנוסה פחות.
     
  4. Fanatic Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/10
    הודעות:
    1,100
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא יודע אם זה בן שושן עצמו, או שזה התפקוד שתמיד המאמנים נותנים לו.
    בן שושן וחן עזריאל מתבזבזים באגפים, הם צריכים לשחק במרכז כחלוצים ולא כשחקני אגף.
     
  5. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    בן שושן:"אני קשר שמאלי,לא יודע מי קבע שאני חלוץ."-באחד המקומונים בירושלים השבוע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/8/10
  6. Fanatic Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/10
    הודעות:
    1,100
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יכול להיות שבן שושן באמת גרוע.
    בכל מקרה, אני זוכר אותו לפני כמה עונות כשהוא שיחק כחלוץ הוא הפציץ.
    חן עזריאל בנוער היה מלך השערים של הליגה גם כחלוץ. הוא לא מספיק מהיר ולא מספיק טכני בשביל לשחק באגף. אני זוכר שאחרי העונה שהוא הפציץ בנוער, נימני ניסה להביא אותו אבל לא הצליח.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/8/10
  7. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    בן-שושן זה סיפור מוזר, פוטנציאל יש לו ואני זוכר את התקופה המצוינת שלו אצל לואיס פרננדס ואחר-כך בתחילת 06/07 שהוא היה שחקן קו מצוין אבל מאז הוא נתקע, השנה שיצחקי וטוטו הלכו הוא צריך לקחת על עצמו אחריות, לדעתי הכל זה בעיה של ביטחון ובד"כ רוב ההחמצות שלו נובעות מהצעד הראשון שלו, הוא תמיד עושה את זה בהיסוס, ברגע שהוא יהיה יותר בטוח וקר מול השער אז נראה ממנו יותר תפוקה של שערים, על הקו לטעמי הוא יותר טוב כי מבחינת מהירות ודריבל הוא בין הטובים בליגה אבל קודם הוא צריך להחליט מה התפקיד שלו - חלוץ או שחקן כנף.

    חן עזריאל היה החלוץ הטוב ביותר בליגה לנוער, בעונה האחרונה שלו שם היו לו איזה 37 שערים בעונה אחת וגם בנבחרת הצעירה הוא הפציץ, יצחק שום הרס אותו במו ידיו שלא הרכיב אותו אפילו פעם אחת כחלוץ והחליט שחן הוא קיצוני ימני ולא חלוץ(כנראה לא ראה את הסטטיסטיקה שלו בנוער) והשיא היה שהרכיב אותו כמגן ימני, זה היה מביך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/8/10
  8. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,162
    לייקים שהתקבלו:
    907
    הבעיה הגדולה אצל עמית זה שאף פעם לא נותנים לו לפתוח ברצף של משחקים באותה עמדה, פעם נותנים לו לשחק קשר ימני, פעם קשר שמאלי, פעם פליימיקר, פעם חלוץ חוד, פעם חלוץ שני הוא מחליף ארבעה-חמישה תפקידים בעונה ובכל תפקיד הוא נדרש להביא משהו אחר, אני מאמין שברגע שיתנו לו רצף של משחקים כחלוץ שמאלי הוא יהיה טוב.
     
  9. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    איזה אכזבה מהפועל באר שבע "החדשה".
    שוב אין מגן ימני (אילוז וקידר לא מתאימים), שוב אין קשר אחורי (העמדה מופקרת ברגע שסוארז מוסט לעמדת הבלם), שוב רביבו משחק בתפקיד שלא מתאים לו (יכול לשחק רק באמצע בגילו).
    אותם ליקוים של העונה שעברה, אותם חורים מהעונה שעברה, מאוד מאכזב.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    עוד הפסד, עוד משחק בלי שערים וגם היכולת גרועה. אבל למרות שאני רוצה לנצח בכל משחק - זה בכלל לא מעניין אותי, המשחק הזה שווה כקליפת השום, מה שחשוב זה הגומלין נגד אקטובה ואני מבין את גוטמן שעלה עם הרכב משני. סכנין גם ככה קבוצה טובה עם הגנה חזקה אז אני לא מתפלא לגבי ההפסד. אולי היה עדיף שבן-סהר כן ישחק היום כי הוא לא התאמן כמו שצריך עם אספניול וחסר לו כושר, אבל הוא לא עבר בבקרה כך שזה לא עניין מקצועי. רומאן רוקי הוריד חלודה וזו נקודת האור היחידה מהמשחק. אני לא אוהב את ויקטור מרעי וזה לא סוד, אבל גם מעריציו הגדולים לא יכולים שלא להסכים שהיום הוא היה השחקן הכי גרוע על המגרש. לדעתי אין לו מקום בהפועל, אולי רק אחרי שנת התחשלות במקום אחר. בקיצור - יאללה ליום שלישי.
     
  11. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    עירוני קריית שמונה והפועל חיפה נפרדו בתיקו 0 במשחק משמים ושקול, החום הוא התירוץ המרכזי של שתי הקבוצות.

    מכבי פתח תקווה מביסה 1-3 את הפועל רמת גן בוינטר. מרינקוביץ, בן חיים וקבהא כבשו לפתח תקווה. תמיר רבאח צימק לזכות המארחים.

    בני יהודה והפועל פתח תקווה נפרדו בתיקו 1. דודו ביטון כבש שער בכורה במדי פתח תקווה במחצית השנייה, הקפטן אסי בלדוט השווה ממש בתוספת הזמן.
    * המשחק החל באיחור של 25 דקות משום שלא היה אמבולנס במקום, בני יהודה צפויה לעמוד לדין על הפאשלה.

    שהיא עולה עם הקבוצה השנייה/שלישית, הפועל ת"א מפסידה בדוחא 2-1 לבני סכנין. אבו ריא וחאמד גנאים כבשו למנצחים, ויקטור מרעי צימק בלבד.

    ---

    התוצאות ממש לא מפתיעות:
    3 משחקים שנגמרים בתיקו בין קבוצות שנמצאות עדיין בשלבי הכנה ואימונים לקראת הליגה, ל5 מהקבוצות האלה זה היה משחק רישמי ראשון.
    אשדוד וב"ש גם היה משחק X על הנייר, אבל נרחיב על זה בהמשך.
    הנציגה היחידה שלנו באירופה ששיחקה היום הפסידה, אי אפשר להגיד שזה מפתיע ואני לא אתפלא אם חיפה ומכבי ת"א לא יקחו 3 נקודות מחר.

    ---

    בנוגע לבאר שבע, חושך חושך חושך. ממש מזל שיש את המפעל הזה. עד כה ההרגשה סביב הקבוצה הייתה חיובית מאוד. המשחק הזה פוצץ את הבועה. שומדבר לא השתנה. לא ההגנה, לא המשחק הסטטי והרדום. יש לקלינגר ה-רבה על מה לעבוד.
     
  12. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אין מה להתייחס להפסד של הפועל, גוטמן עלה עם הרכב שני לגמריי ושונה מזה שיפתח ביום שלישי. לפי דעתי הוא היה חייב לשלב את בן סהר ולתת לו לפחות מחצית על מנת להיכנס חזק לכושר. סביר להניח שהוא זה שיפתח ליד שכטר נגד אוקטובה כי לאלה שיחק היום מחצית אחת וסהר לא ראה שנייה.

    מחר אנחנו פוגשים את נתניה ונעלה עם הרכב חצי שני אבל גם הוא מספיק טוב עם שחקנים כמו אלירן עטר, דור מלול ויובל אבידור. ננצח או לא זה פחות משנה, עדיין זה גביע הטוטו ועם הרכב משני אבל גם ככה הפנים כבר ליום חמישי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/8/10
  13. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    זה לא משנה איפה בן שושן ישחק, עושה רושם שלבנאדם אין קריאת משחק בסיסית. כמעט כל פעולה שהוא עושה שגוייה מיסודה, כשהוא צריך למסור עומק הוא מוסר רוחב וכשהוא צריך לכדרר הוא בועט.
    יכול להיות שכשחקן עולה מהנוער לבוגרים אנחנו סלחניים יותר מאשר שהוא השחקן התקפה הכי חשוב של הקבוצה. אני לא חושב שאפשר להגיע לאנשהו כשהוא החלוץ/הקיצוני המוביל.
     
  14. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    חן עזריאל מהיר,יותר מרוב השחקנים בליגה שלנו,אבל הוא בהחלט עדיף כחלוץ מרכזי והוא יכול להיות אחד הטובים שיש בעמדה הזאת,יש לו הכל והוא יודע מה לעשות מול השער.
     
  15. שגיא Guest

    לא מבין למה אלישע לוי מעלה כלכך הרבה שחקני הרכב ראשון היום למשחק. הייתי בכיף מוותר עד עוד 2-3 שחקני הרכב לטובת המחליפים. כל כך חבל שמישהו יפצע במשחק גביע הטוטו.