גביע הטוטו 03/04:מכבי פתח תקווה מחזיקת גביע הטוטו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י ג'רי בית הלוי, ‏8/8/03.

  1. Don p1 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    1,453
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני עוד שניה מוריד לך סטירה..
    עטיה נכנס היום במקום טלקר, וב-20 דקות ששיחק נתן הרבה יותר מאשר טלקר תרם בכל ה-70 דקות ששיחק. תעשה לי טובה, עטיה רץ כמו סוס רעב וגיחה אחת שלו באגף יצרה מצב מסוכן.


    המשחק בר"ג היום, לא היה יותר ממשחק אימון. בחום כזה פשוט אי אפשר לזוז, השחקנים של בית"ר בדקה ה-30 התמוטטו, לא היה להם כח לרוץ לחגוג עם תורג'מן.

    לא הייתי מציע לקבוע הרבה לפי המשחק הזה, חוץ משלפ"ת יש חלוץ נפלא, ארצג הולך להיות משהו משהו..

    טוב לחזור לכדורגל, התגעגעתי :wink:
     
  2. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מאמין - יש לך חיבה לנרקומן הזה? אחרי שהוא הצהיר שהוא משחק בבית"ר רק בשביל הכסף, לא עשה כלום כל העונה שעברה וכמובן העיף אותנו במו אגרופו מהגביע כשהיה פשוט חייב להרביץ לשחקן מכבי?

    אז הוא שיחק קצת טוב היום - לא יעזור. מבחינתי הוא סתם נרקומן, ועד שהוא לא יתחיל לשחק כמו בנאדם (ולא, משחק בגביע הטוטו לא נחשב) אני עדיין מפציר בו לעוף מהקבוצה.
     
  3. Don p1 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    1,453
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל, על סמך מה הוא נרקומן?....

    שנית, ממה שידוע לי כל שחקן כדורגל משחק בשביל הכסף. לא שזה מצדיק את זה, אבל בשנים האחרונות הכסף הפך להיות הכדורגל. וחוץ מבודדים לכולם אכפת רק מהמשכורת שהם לוקחים הבייתה פחות מהסמל בשבילו הם משחקים.

    עטיה עשה כמה שטויות בעונה שעברה, אבל בני הוא סה"כ צעיר ויש לנהוג אליו בסבלנות וכמובן לתת לו היזדמנות נוספת. שטויות כולם עושים, השאלה אם הוא למד ממנה וזה הזמן יוכיח.

    היום בכל אופן הוא שיחק טוב, ובכלל היה צריך לפתוח. לטלקר מגיע לחמם ספסל לעטיה לשחק.

    ועוד משהו, לכל התוהים..אברמוביץ' היה היום מצוין, אוחנה יכול לרדת מהרעיון של בלם זר, גודל לו משהו טוב בין הידיים. חסר לבית"ר בונה משחק, לא מאוחר להחתים את בן לוז.

    ועוד מילה, דיברתי לפני המשחק בדיון של בית"ר על כך שקשרי בית"ר יהיו חייבים להפגין משחק יותר אגרסיבי ולעזור להגנה. בחלק הזה אפשר להיות רגועים, אוחנה עשה את העבודה בצורה טובה. אם הייתי סופר את כמות הגליצ'ים והוצאות הכדור שמליקסון ואבריטמן עשו הייתי משתגע. מליקסון היה נפלא, איזה כישרון איזה לחימה גודל לנו פה סמל חדש.
     
  4. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    אוקיי חברים אני חזרתי מקרית אליעזר לפני כמה דקות, ואני מוכרח להגיד לכם - היה ממש מאכזב. במחצי הראשונה סכנין שיחקו פשוט בטירוף ולחצו על מכבי בחצי שלנו, אבל ההגנה דווקא הסתדרה עם הלחץ בסדר. המחצית הראשונה היתה אגרסיבית במיוחד, ומספר פעמים שחקנים הלכו מכות (בונה איך דנטה לופז שיטח שחקן של סכנין.... הייתי בטוח שהרג אותו.... זה הדבר החיובי היחיד שלופז עשה כל המשחק......). כמובן שגם במחצית הזו חיפה שלטה ללא עוררין אבל הרבתה להחמיץ (יניב קטן הזה צריך ללמוד לכוון....). במחצית השנייה סכנין נרגעו/התעייפו, והם בקושי עברו את החצי (למעט התקפה אחת מאוד מסוכנת....), ומכבי פשוט הפעילו עליהם מכבש אבל לא הצליחו לפצח את הבונקר של סכנין, ששמו 6 שחקנים על הרחבה ומכבי משום מה לא בעטו מרחוק אלא ניסו ללכת עד השער עם הראש בקיר. בתוספת הזמן היו שתי החמצות מסמרות שיער מנגיחות של רוסו וזנדברג.
    חורחה בריטס היה לטעמי המצטיין על המגרש. הוא הביא מלחמה אדירה, ולמרות שהוא לא עלה כמעט להתקפה (הוא שיחק ממש בעמדה של ז'וטא), הוא עשה עבודת ניקוי מצוינת והראה שהוא יודע כדורגל. גם קטן שיחק טוב למרות כמה החטאות מסמרות שיער.
    לעומת בריטס דנטה לופז היה חלש ביותר, ולמרות שהוא כמעט ולא קיבל כדורים מהקישור, בכדורים שהוא קיבל ניתן היה לראות שמדובר בשחקן די גמלוני ולא בחלוץ דרום-אמריקאי קלאסי. מה שדווקא הרשים אותי אצלו היתה הפיזיות והלחימה.
    בקיצור, דווקא משחק ההגנה היה סולידי ביותר וכמעט נקי מטעויות, אבל בהתקפה צריך לעבוד על הדיוק במסירות ועל ההרמות.
     
  5. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא יודע למה אני קורא לו נרקומן... לא יעזור - מיקי עטיה נרקומן!! אם הוא רוצה להיגמר אז שיתחיל לשחק כמו בנאדם. אולי אז אני אסלח לו - כי הוא חייב לי לפחות רבע-גמר גביע.

    תודה לאל שאברמוביץ' חזר לעצמו... המצב של בית"ר השנה כל כך טוב... אפילו ההנהלה השתכללה... הם כבר לא נותנים סתם חוזים, הם מושכים את לוז עד לפתיחת הליגה, הוא יראה שאף קבוצה לא יכולה לממן אותו ויוריד את הדרישות...

    מוזר... מכבי "ריאל מדריד קטנה לידנו" חיפה לא מנצחת את סכנין בבית? מוזר, לא?
     
  6. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    בני מתי תפסיק עם הקטנות שלך? זה הופך להיות ממש עצוב..

    ווירה אני חושב שמוקדם עוד לשפוט את לופז ויש עוד זמן..זה משחק בודד ויש עוד למה לצפות ממנו...אגי'פור פתח?
     
  7. Don p1 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    1,453
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני כבר לא יכול לעזור לך..
     
  8. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סיכום היום השני בגביע הטוטו

    בית א'
    1. נצרת עילית 0-2 3
    2. הפועל פ"ת 1-1 1
    3. בית"ר י-ם 1-1 1
    4. מכבי ת"א 2-0 0

    סנסצית המחזור נרשמה בבלומפילד, כשנצרת עילית המוכשרת ניצחה את עלובת המדינה 2-0. מכבי המשיכה ביכולת העלובה שהיא מציגה מאז המשחק הראשון מול ז'ילניה, ואם קלינגר לא יעשה שינוי משמעותי, נראה שנתחרה בעונה הבאה עם בית"ר על המקום החמישי. את השער הראשון לנצרת עילית כבש יניב כהן עקב טעות של טכור, ואת השער השני כבש זוהר ביצ'ה מנקודת הקרן. שוערה של מכבי, למען הציון, היה ניר גל, ולא לירן שטראובר. למה? עמה.
    במשחק השני נפרדו ה'קבוצה הכי טובה שהייתה להפועל פ"ת' ובית"ר ירושלים בתיקו 1-1. בדקה ה-27 העלה יוסי שבחון את פ"ת ליתרון של 1-0. 11 דקות לסיום השווה חלוצה של מכבי ת"א בעונה שעברה עמיר תורג'מן את התוצאה, ובכך חתם את תוצאת המשחק. עכשיו נשאלת השאלה, קלינגר: למה פרוחה כן ותורג'י לא?


    בית ב'
    1. אחי נצרת 1-2 3
    2. בני סכנין 0-0 1
    3. מכבי חיפה 0-0 1
    4. הפועל ר"ג 2-1 0

    במשחק שפתח את בית ב', שיחקו אחי נצרת והפועל ר"ג באיצטדיון ר"ג בהרכבים חסרים מאוד, עקב שחקנים רבים שלא נרשמו בבקרה. בדקה ה-60 העלה הברזילאי של מחזיקת הגביע את הקבוצה ליתרון 1-0, אולם בדקה ה-82 השווה עבד מואד, ודקה לסיום כבש גוסטבו בוקולי את שער הניצחון לזכות העולה החדשה. המשחק השני בבית, שבו אירחה מכבי חיפה את בני סכנין, נפתח בקול תרועה גדול של חיפה שעשתה את הצגת השחקנים המסורתית שלה, אבל נמשך בקול ענות חלושה עם תיקו 0-0 בין הקבוצות.


    בית' ג'

    1. מכבי הרצליה 1-1 1
    2. צפרירים חולון 1-1 1
    3. הפועל ת"א 0-0 0
    4. מ.ס. אשדוד 0-0 0

    מכבי הרצליה עלתה ליתרון מוקדם בדקה השמינית משער של שלומי טולדו, שניצל טעות של השוער. היתרון החזיק 23 דקות, עד שצפרירים השוותה משער של אלירן חסון. הרצליה במקום הראשון בזכות העובדה שמשחקה היה משחק חוץ. המשחק של הפועל מול אשדוד יתקיים במועד אחר.

    נשלח: שבת 08 09, 2003 12:03 am כותרת הודעה:

    --------------------------------------------------------------------------------

    סיכום היום הראשון:

    בית ב'
    1. אחי נצרת 1-2 3
    2. מכבי חיפה 0-0 0
    3. בני סכנין 0-0 0
    4. הפועל ר"ג 2-1 0

    במשחק שפתח את בית ב', שיחקו אחי נצרת והפועל ר"ג באיצטדיון ר"ג בהרכבים חסרים מאוד, עקב שחקנים רבים שלא נרשמו בבקרה. בדקה ה-60 העלה הברזילאי של מחזיקת הגביע את הקבוצה ליתרון 1-0, אולם בדקה ה-82 השווה עבד מואד, ודקה לסיום כבש גוסטבו בוקולי את שער הניצחון לזכות העולה החדשה. המשחק של חיפה מול סכנין יתקיים מחר.


    בית' ג'

    1. מכבי הרצליה 1-1 1
    2. צפרירים חולון 1-1 1
    3. הפועל ת"א 0-0 0
    4. מ.ס. אשדוד 0-0 0

    מכבי הרצליה עלתה ליתרון מוקדם בדקה השמינית משער של שלומי טולדו, שניצל טעות של השוער. היתרון החזיק 23 דקות, עד שצפרירים השוותה משער של אלירן חסון. הרצליה במקום הראשון בזכות העובדה שמשחקה היה משחק חוץ. המשחק של הפועל מול אשדוד יתקיים במועד אחר, ולא מחר.


    בית ד'

    1. הפועל כפ"ס 1-7 3
    2. מכבי נתניה 0-5 3
    3. הכח ר"ג 5-0 0
    4. הפועל רעננה 7-1 0

    היורדת מליגת העל קרעה לגזרים את רעננה בדרבי השרון, שהופיעה למשחק עם הנוער, עקב השתהות של הנהלת רעננה בהעברה של הבוגרים בבקרה. ניב טל עשה את הסיפתח, וצחי שמריהו העלה ל-0:2. תומר בצלאל צימק, אבל 7 דקות לאחר מכן כבש הנבחן מוחמד עיסא את השלישי של כפ"ס. יניב אברג'יל הוסיף צמד, והעלה ל-1:5. שרון עמר כבש את השישי, ושחר סימנטוב חתם את התוצאה 8 דקות לסיום. במשחק שהשלים את משחקי הבית היום, ניצחה מכבי נתניה ניצחון מוחץ את העולה החדשה ישנה לליגת הלאומית, הכח ר"ג, 0-5. אילן בוארון העלה את נתניה ליתרון מוקדם בדקה החמישית, וכך הייתה התוצאה עד המחצית. 3 דקות לאחר פתיחת המחצית השניה העלה קובי חסן את קבוצת היהלומים ליתרון 2-0 מבעיטה חופשית. בדקה ה-55 זה כבר היה 3-0, משער של גזל. כפיר צוקול כבש את הרביעי ובישל לאדו, שכבש את האחרון בדקה ה-58.


    בית ה'
    1. הפועל ב"ש 0-4 3
    2. עירוני ראשל"צ 0-0 1
    3. מכבי קריית גת 0-0 1
    4. בני יהודה 4-0 0

    הפועל ב"ש ממשיכה את התנופה מהעונה שעברה, ומביסה את בני יהודה המתפרקת 0-4. בדקות 8 ו-42 כבש אופיר חיים, ובדקות 70 ו-78 כבש אורן סגרון גם הוא צמד. ב"ש חסרה מספר שחקנים שלא עברו בבקרה. עירוני ראשל"צ ומכבי קריית גת נפרדו בתיקו 0-0.


    בית ו'

    1. מכבי פ"ת 0-0 0
    2. קרית שמונה 1-2 3
    3. הפועל חיפה 2-1 0
    4. הפועל י-ם 0-0 0

    העולה החדשה ללאומית, הפועל קרית שמונה, עשתה מיני-סנסציה כשניצחה את הקבוצה שלפני 4 וחצי שנים חגגה אליפות. חיפה, שהופיעה בהרכב חסר מאוד, שיתפה נבחנים רבים, אבל היא לא תרצה להיסתמך על היכולת שלהם היום. אחד הנבחנים, טודואנה הקונגולזי, העלה את החיפאים ליתרון ראשון, אבל שרון אזולאי השווה בפתיחת המחצית השניה, ו-18 דקות לסיום המשחק השלימה קרית שמונה את המהפך והנצחון עם שער של שלום עקיבא. במשחק השני בבית, בין מכבי פ"ת להפועל ירושלים, פתחה ירושלים את העונה כמו שהיא סגרה את הקודמת: בטעם רע. עומר גולן פתח את מסכת השערים בדקה ה-17, לאחר בישול של הישראלי החדש, מוראד מגמדוב. אבי תקוה כבש את השני בפנדל בדקה ה-25. אנסומבו העלה ליתרון 0-3 בדקה ה-60, וחמש דקות לאחר מכן הבקיע דוברובין את הרביעי והאחרון.
     
  9. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    אג'יופור פתח גם פתח ונתן משחק סולידי ביותר כמו כל הגנת מכבי. תשמע יש לי התקף לב כל פעם כשהוא נוגע בכדור אבל אתמול הוא הרחיק הכל טוב וגם אפילו נתן פאסים נורמליים. וללופז ניתן עוד קצת זמן להתאקלם - אהבתי שכל הקהל מחא לו כפיים שהוא יצא מהמגרש (הוא הוחלף ע"י ערך לוי לקראת הסיום) למרות שהוא שיחק חלש..... נתן לו בטח קצת הרגשה טובה.
     
  10. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חייבת להתייחס לשני דברים שקראתי היום בבוקר בעיתון:
    א) על "תצוגת הנפל" (ציטוט) של בית"ר ירושלים מול הפ' פ"ת.
    ב) על "המרה השחורה" שנפלה על מכבי ריאל חיפה אתמול.
    ולמי שתוהה- לא,אני לא מתכוונת בכלל ליגוע בנושא של מכבי ת"א. שתתפרק בשקט, כולם פה יכולים להספיד את הפועל, לקלל אותה ולעשות חתימות שלא יביישו אף אוהד צהוב שהפך ירוק (מ ק נ א ה), בינתיים מכבי היא זו שמתפרקת, לפי התחזיות המוקדמות שנתתי בעונת המלפפונים (גאוני,הא? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx )

    בכל מקרה
    לפי מה שהבנתי ממוסף הספורט, אין לבני יותר מידי ממה להתלהב כי גם השנה בית"ר לא הולכת 6 מחזורים לסיום לחשוב כבר על ים ופלחים של אבטיח, כי המשחק אתמול היה בין החלשים שהיו לה תחת פיקוחו של אלי-מוריד מעלה ליגה-אוחנה.

    ועל חיפה יש לי נקודה להבהיר:
    כולם ממהרים לשפוט את לופז/בריטס בגלל המשחק הזה, או לפחות ככה אני מרגישה. אבל אתם שוכחים שזה המשחק הראשון של שני הזרים האלה במשחק רשמי ישראלי (טוב...בערך, סכנין נו..) וצריך לתת לכל שחקן, גם הגדול בגדולים זמן להסתגל,שלא לדבר על שחקן זר.
     
  11. שגיא Guest

    ליהי, דווקא בריטס, לפחות כך דווח, היה מיותר טובים בחיפה במשחק הזה, וזה כשהוא שיחק כקשר הגנתי, כאשר רוני לוי מייעד לו עמדה מעט יותר התקפית, וכך נוכל גם לראות אותו תומך בהתקפה. בכל מקרה מה שאמרת נכון. אני מאמין שעוד נראה מהם משחקים טובים.
    כנראה שההשקעה בטקס הצגת השחקנים אתמול קצת עניינה את השחקנים יותר מאשר את המשחק. תיקו 0-0 מאכזב מאוד, אבל סכנין האלה לאט לאט הופכים לכבשה השחורה שלנו (בגביע הטוטו).
     
  12. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בית"ר ירושלים 1 - מכבי ת"א 0.

    כן כן, למרות שהימרתי על בית"ר בפורום הימורים, למרות שזאת בית"ר ולמרות שמולנו שיחקה אלופת (או יותר נכון, עלובת) המדינה - ניצחנו בחוץ. שער של תורג'מן בדקה ה-86. תורג'מן שוב מוכיח שהוא חלוץ גדול, וגם מראה למכבי ת"א איזו טעות היא עשתה כשהעדיפה את בדיחות העל רודריגו גולדברג, אדרס פרוחרנקוס ואסף קריספיס.

    אגב, שלומי ארבטמן פתח את הראש :cry:... החלמה מהירה... קורנפיין כרגיל היה ענק... מה אפשר להגיד? כל הכבוד!
     
  13. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,619
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    עם כל הכבוד לצרות של מכבי,ולניצחון הראשון של אשדוד העונה,והרביעייה השנייה העונה של ב"ש,פשוט מדההים מה שהולך בנתניה,תוצאת מחצית 5-3 לכפ"ס על המקומייים,וזה עוד לא נגמר..
     
  14. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,619
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    מדהים מה שהולך בנתניה !! 6:6 ככל הנראה תוצאה סופית...
    אברג'יל שלשוער,מוחמד עיסא 2 ודימנטוב אחד כבשו לכפר-סבא
    לנתניה שלושער אדו ושלושער כפיר צוקול.
     
  15. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

    סעמק זה היה בנתניה!!! 12 שערים בנתניה ואני יכולתי לראות את זה!!! למה לא הלכתי?!?!?!?