גביע אנגלי + ליגה ספרדית - משחקי יום שבת !

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י shlomydavid, ‏3/1/09.

  1. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    http://img227.imageshack.us/img227/4591/fasyr4.Xxx


    כולם מוזמנים להביע דיעות והמלצות להימורים !

    שיהיה בהצלחה !


    * קרדיט לאתר המועצה על הטבלה.
     
  2. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    משחקים די מגעילים להמר עליהם.
    אם הייתי מהמר הייתי מנסה לקחת שלושה משחקים בטוחים (משהו כמו ווסט האם, פורטסמות' וליברפול) ולהשקיע סכום כסף גבוה מאד.
     
  3. itzikhai Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/08
    הודעות:
    128
    לייקים שהתקבלו:
    0
    האל – ניוקאסל:

    האל, הקבוצה שפתחה את העונה בסערה ולאט לאט דואכת כאשר היא מפסידה את שלושת משחקיה האחרונים תוך כדי תבוסות בדמוי ה5-1 למנצ'סטר סיטי וה4-1 לסנדרלנד, מה שמביא אותה למצב של דשדוש במרכז הטבלה. למרות כל זאת, העונה נחשבת עבור האל כהצלחה, קבוצה קטנה עם תקציבים צנועים יחסית ושחקנים צנועים יחסית עולה לפרמיירליג בעונתה הראשונה ולאחר חצי שנה נמצאת בחלק העליון של הטבלה כאשר שאיפותיה הן רק להישאר בליגה, אך "עם האוכל בא התיאבון" ובהאל לא מסתפקים בלהישאר בליגה והם כבר מתחילים לפנטז על הופעת בכורה באירופה. אם לא דרך הליגה אז לפחות דרך הגביע, ולנוכח היכולת הרעה שמפגינה הקבוצה בליגה לאחרונה, הגביע יכול להיות יציאה לדרך חדשה עבור האל. האל צפויה לקבל חזרה את החלוץ קרייג פגן שנפצע לפני 4 חודשים והיווה בעיה לחוליית ההתקפה של האל. כמו כן האל צפויה להעלות בהרכב מלא בלי פציעות והשעיות.

    מנגד מגיעה ניוקאסל המדשדשת, שעושה דרך הפוכה מהאל סיטי, ניוקאסל פותחת את העונה באופן גרוע ולאט לאט משתפרת, אך למרות זאת היא מפסידה בשני משחקיה האחרונים. קבוצת הפאר האנגלית לא הניפה גביע מאז 1955. ניוקאסל צפויה להחסיר שחקנים רבים ומשמעותיים כמו חביב ביי, מארק וידוקה, מרטינז, ג'ואי בארטון וקלאודיו קאקאפה. כמו כן חוסה אנריקה, ניקי באט ושועה אמאובי בספק רב למשחק.

    האל וניוקאסל רוצות להעפיל לסיבוב הרביעי בצורה שווה, האל רוצה להמשיך להפתיע ואילו ניוקאסל רוצה להוציא משהו מהעונה מהעונה הגרועה שעוברת עליה. אני מאמין שהחיסורים יעשו את ההבדל בין שני הקבוצות, מה שגם האל משחקת בביתה. אני מאמין שהאל תעפיל לסיבוב הבא שהיא לא היתה בו מאז 1989.

    המלצה: האל – ניוקאסל 1(2.1)