גביע אופ"א 2006/7

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י לא מצאתי כינוי, ‏24/6/06.

  1. Maccabi_Haifa Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/06
    הודעות:
    954
    לייקים שהתקבלו:
    210
    יש לי שאלה אחים שלי וזה דחוף, רציתי לפתוח על זה נושא אבל אני מפחד שיתנו לי אזהרה אז בבקשה מי שיודע שיענה לי..
    לפי מה שאני רואה בהגלה של גיבע אופ"א דירגו את זה בבתים אני חושב שאני מבין איך זה הולך אבל אם מישהו יכול להסביר לי בדיוק כי אני רואה פה למעטה שההגרלה היא כבר לפי בתים
    http://www.uefa.com/competitions/UEFACup/n...sId=448958.html

    אז השאלה שלי אם זה יהיה חלק מהבית בשלב הבתים למשל אם בבית של הפועל כל הקבוצות המדורגות ינצחו זה יהיה הבית? או שיעשו עוד הגרלה לשלב הבתים אחר כך
    כי אם כן זה לא יהיה ממש נחמד אם היא תעלה לבתים הסיכויים שלה לעלות מהבתים יהיו קלושים כל הקבוצות המדורגות קבוצות עם שם ניוקאסל, קייבו, סלטה ויגו ורנג'רס
    וגם למכבי חיפה זה לא יהיה כזה נחמד אבל יש לה יותר סיכויים כי היא קבוצה יותר טובה וקבוצות פחות קשות
    אני מקווה שמישהו הבין את השאלה שלי
    דחוףף אחים שלי תודה
     
  2. משוגע בירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,633
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הבתים האלה לא קשורים לכלום זה רק שיהיה נוח בהגרלה להפריד את זה לפחות אפשרויות...
     
  3. BugSniper Member

    הצטרף ב:
    ‏29/7/06
    הודעות:
    309
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ליטקס לובאץ' קנו משחק מול אומוניה ניקוסיה הקפריסאית, צריך לעבור אותם טכני. במדור כדורגל ישראלי כתבתי:

    "http://www.uefa.com/competitions/UEFACup/F.../Report=EV.html

    לפי מה שכתוב באתר אופ"א, במשחק של ליטקס נגד אומוניה הקפריסאית, בשלב המוקדמות השני של גביע אופ"א שהביא את הבולגרים לשלב המוקדמות השלישי בו תפגוש את מכבי חיפה, הקפריסאים הוציאו קשר ושחקן DEFENDER (מגן או בלם) בדקות ה-90 וה-91 והכניסו שני מגנים/בלמים (DEFENDERS).
    כנראה שלא הבנתם מה שעכשיו כתבתי, אתם יכולים להיכנס לאתר של אופ"א ולבדוק...

    מי שיבדוק את הדברים לעומק יבין שזה הזוי לחלוטין. אומוניה ניקוסיה הייתה חייבת שער מול ליטקס לובץ' כדי לא לעוף מאירופה, ובגומלין היה לה מספר דקות בודדות לעשות זאת, ובמקום זאת היא מעבה את ההגנה שלה בתוספת הזמן ועוד מבזבזת זמן בחילופים. לא ברור בדיוק על מה המאמן שלהם חשב באותו רגע. הדבר חשוד מאוד מבחינתי. כמעט ובכלל לא שמים לב לפרטים הקטנים האלה, אבל יכול להיות שזה משחק מכור או משהו? למה מאמן אומוניה ניקוסיה עשה את זה?! הוא פשוט רצה לתת לליטקס את המשחק?! אומוניה הייתה צריכה שער בודד כדי לעלות בזכות שערי חוץ! כבר בדקה ה-74, כשאומוניה הייתה צריכה שער בלבד כדי לעלות, היא הכניסה מגן/בלם במקום חלוץ.

    לסיכום: שלושת החילופים של מאמן אומוניה, בדקות ה-74, 90 וה-91 היו להכניס שלושה בלמים/מגנים במקום חלוץ, קשר ושחקן הגנה. כל החילופים נעשו כשאומוניה ניקוסיה הייתה בפיגור 2:1 והייתה חייבת שער אחד בלבד כדי לעלות. מאמן אומוניה למעשה השתמש בכל חילוף אפשרי כדי להעמיד בונקר לתפארת שידיח אותו מהמפעל. יכול להיות שמשהו פה לא כשיר. רק תדמיינו שיצחק שום, במקום להכניס את אוגבונה, ורמוט ודגו נגד דומז'אלה לקראת סיום המשחק, היה מכניס שלושה בלמים מהנוער. הוא היה מפוטר אחרי אותו משחק. עוד פרט קטן: בדקה ה-78 קשר אומוניה ניקוסיה הורחק בצהוב שני. השער היחיד שאומוניה כבשה מול ליטקס, הוא שער עצמי של שחקן ליטקס, בדקה ה-32, תוצאה שמעלה את אומוניה לשלב הבא. לא נראה לי שאומוניה ממש התכוונה לכבוש נגדם. אז עוד לפני הירידה למחצית היא נתנה לליטקס שני שערים בהפרש של 3 דקות בלבד.. בדקות ה-42 וה-45. השער השני של ליטקס שינה את התמונה וקבע שליטקס תעלה לסיבוב המוקדמות השלישי. אחרי המשחק הראשון, יש סיכוי סביר שהקבוצות סגרו בינהן שליטקס תנצח בגומלין.

    בקיצור, אני לא יודע עד כמה הקבוצה ליטקס לובץ' כשרה:
    לא שילמה ליצחק שום כסף במשך חצי שנה, שבא בטענות רבות להנהלת הקבוצה ואף פתח נגדה בהליך משפטי, המאמן של היריבה שלה באופ"א נותן לה את המשחק, והיא כמובן מסרבת להגיע לישראל, וככל הנראה מקווה לעבור גם את מכבי חיפה בדרך לא ספורטיבית. ליטקס לובץ' בכל מקרה לא קבוצה ברמה נמוכה ותהווה ככל הנראה יריבה שקולה למכבי חיפה.


    **מישהו שיודע עוד על המשחק הזה אולי יכול לתת אינפורמציה? מישהו אחר, חוץ ממני, יכול לבדוק את הדברים? (אם נעשתה מכירת משחק כנראה שהיא לא הראשונה: אחד המועדונים מכר או קנה משחקים נוספים) כי על פניו זה ממש נראה שאומוניה ניקוסיה הקפריסאית איבדה ויתרה על המסע שלה באירופה ומכרה לליטקס את המשחק. תבדקו ותאמתו את כל המידע שכתבתי עם מה שכתוב באתר אופ"א, לגבי מה שהתרחש במהלך המשחק. מכירות משחקים עדיין קיימות, אל לנו להיתמם, ויתכן גם שהנהלת אופ"א מודעת לחלק מהן ומעלימה עין. "

     
  4. צהוב שחור בנשמה!!!! Member

    הצטרף ב:
    ‏1/3/06
    הודעות:
    1,625
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תקשיבו ותקשיבו טוב, הדוד שלי עובד בחברה שהיא הספונסרית של ליטקס, הוא מכיר מעולה את יו"ר ליטקס, (יו"ר משוגע על כל הסכל, כמו שיימן בערך) וכנראה שמה שנכון נכון, יש סיכוי גבוהה שליטקס מכרו את המשחק
     
  5. BugSniper Member

    הצטרף ב:
    ‏29/7/06
    הודעות:
    309
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם אתה יכול לנדב קצת מידע על מה שקרה, אני באופן אישי בטוח שהייתה מכירה. רק צריך לקדם את זה ולהעביר את זה הלאה, ולהביא את זה לידיעת כלי התקשורת השונים, ואז ליטקס לובאץ' שלא רוצה לבוא לארץ לא תצטרך לשחק נגדנו והדבר יגרום לכך שמכבי חיפה יעברו אותם טכנית, ובמקרה ויחליטו החלטה אומללה שלא ניתן לשחק בארץ: פסילת המועדון הזה תוביל לשינוי ההחלטה. מכאן שאפילו להפועל ת"א יש אינטרס שליטקס תואשם בקניית המשחק, ועוד- ליטקס לא שילמו ליצחק שום כסף שמגיע לו והוא תבע אותם משפטית- אפשר להחזיר להם גם על העוול שהם גרמו לשום.
     
  6. צהוב שחור בנשמה!!!! Member

    הצטרף ב:
    ‏1/3/06
    הודעות:
    1,625
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נכון, לדעתי צריך פשוט להתקשר להתאחדות.
     
  7. BugSniper Member

    הצטרף ב:
    ‏29/7/06
    הודעות:
    309
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.israel-football.org.il/contact/index.asp

    אפשר דרך הקישור הזה לפנות להתאחדות. כל הפרטים המזהים שאתה צריך לתת על עצמך זה רק אימייל, אתה יכול ליצור כתובת אימייל באיזשהו אתר (לדוגמה: www.walla.com), לתת אותה ולא להיחשף.

    תשלח להתאחדות את כל המידע שאתה יודע על הדבר כולל ההתרחשויות במשחק עצמו וקטעים ממה שכתבתי או שנכתב בטלספורט על העניין אם אתה רוצה. אנחנו יכולים לפעול.
     
  8. BugSniper Member

    הצטרף ב:
    ‏29/7/06
    הודעות:
    309
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.uefa.com/competitions/UEFACup/F.../Report=EV.html

    עפ"י מה שכתוב באתר אופ"א, במשחק של ליטקס נגד אומוניה הקפריסאית, בשלב המוקדמות השני של גביע אופ"א שהביא את הבולגרים לשלב המוקדמות השלישי בו תפגוש את מכבי חיפה, הקפריסאים הוציאו קשר ושחקן הגנה בדקות ה-90 וה-91 והכניסו שני שחקני הגנה.

    מי שיבדוק את הדברים לעומק יבין שזה הזוי לחלוטין. אומוניה ניקוסיה הייתה חייבת שער מול ליטקס לובאץ' כדי לא לעוף מאירופה, ובגומלין היה לה מספר דקות בודדות לעשות זאת, ובמקום זאת היא מעבה את ההגנה שלה בתוספת הזמן ועוד מבזבזת זמן בחילופים. לא ברור בדיוק על מה המאמן שלהם חשב באותו רגע. הדבר חשוד מאוד מבחינתי. כמעט ובכלל לא שמים לב לפרטים הקטנים האלה, לדעתי מדובר במשחק מכור. למה מאמן אומוניה ניקוסיה עשה את זה?! הוא פשוט רצה לתת לליטקס את המשחק?! אומוניה הייתה צריכה שער בודד כדי לעלות בזכות שערי חוץ! כבר בדקה ה-74, כשאומוניה הייתה צריכה שער בלבד כדי לעלות, היא הכניסה שחקן הגנה במקום חלוץ.

    לסיכום: שלושת החילופים של מאמן אומוניה, בדקות ה-74, 90 וה-91 היו להכניס שלושה בלמים/מגנים במקום חלוץ, קשר ושחקן הגנה. כל החילופים נעשו כשאומוניה ניקוסיה הייתה בפיגור 2:1 והייתה חייבת שער אחד בלבד כדי לעלות. מאמן אומוניה למעשה השתמש בכל חילוף אפשרי כדי להעמיד בונקר לתפארת שידיח אותו מהמפעל. יכול להיות שמשהו פה לא כשיר. רק תדמיינו שמאמן הפועל ת"א, יצחק שום, במקום להכניס את אוגבונה, ורמוט ודגו נגד דומז'אלה לקראת סיום המשחק, היה מכניס שלושה בלמים מהנוער. הוא היה מפוטר אחרי אותו משחק. עוד פרט קטן: בדקה ה-78 קשר אומוניה ניקוסיה הורחק בצהוב שני. השער היחיד שאומוניה כבשה מול ליטקס, הוא שער עצמי של שחקן ליטקס, בדקה ה-32, תוצאה שמעלה את אומוניה לשלב הבא. לא נראה לי שאומוניה ממש התכוונה לכבוש נגדם. אז עוד לפני הירידה למחצית היא נתנה לליטקס שני שערים בהפרש של 3 דקות בלבד.. בדקות ה-42 וה-45. השער השני של ליטקס שינה את התמונה וקבע שליטקס תעלה לסיבוב המוקדמות השלישי. אחרי המשחק הראשון, יש סיכוי סביר שהקבוצות סגרו בינהן שליטקס תנצח בגומלין.

    בקיצור, אני לא יודע עד כמה הקבוצה ליטקס לובץ' כשרה:
    לא שילמה ליצחק שום כסף במשך חצי שנה, שבא בטענות רבות להנהלת הקבוצה ואף פתח נגדה בהליך משפטי, המאמן של היריבה שלה באופ"א נותן לה את המשחק, והיא כמובן מסרבת להגיע לישראל, וככל הנראה מקווה לעבור גם את מכבי חיפה בדרך לא ספורטיבית. ליטקס לובץ' בכל מקרה לא קבוצה ברמה נמוכה ותהווה ככל הנראה יריבה שקולה למכבי חיפה.


    מישהו בהתאחדות יכול לבדוק את הדברים ולצפות בקלטת של המשחק החשוד? (ואם נעשתה מכירת משחק כנראה שהיא לא הראשונה: אחד המועדונים מכר או קנה משחקים נוספים) כי על פניו זה ממש נראה שאומוניה ניקוסיה הקפריסאית איבדה ויתרה על המסע שלה באירופה ומכרה לליטקס את המשחק. תבדקו ותאמתו את כל המידע שכתבתי עם מה שכתוב באתר אופ"א, לגבי מה שהתרחש במהלך המשחק. מכירות משחקים עדיין קיימות, אל לנו להיתמם, ויתכן גם שהנהלת אופ"א מודעת לחלק מהן ומעלימה עין.

    הדבר נוגע גם בנו, הישראלים, ויש לנו סיבה להתערב. ליטקס לובאץ' מסרבת להגיע לישראל ועלולה להכשיל את מאמציכם הנרחבים (כל הכבוד לכם) להחזיר את המשחקים לארץ, למרות שכבר מתקיימת הפסקת אש. כמו כן היא לא שילמה ליצחק שום את השכר המגיע לו, ויש להוקיע קבוצה שכזאת ממשחקי הכדורגל באירופה. מכירת משחק היא דבר שאין לו עוד מקום בכדורגל המודרני.

    אשמח אם ההתאחדות לא סתם תשב בצד אלא תעשה חקירה מקיפה.
    בברכה, אוהד מכבי חיפה שמחפש צדק



    זה נראה נוסח טוב לשלוח?
     
  9. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    לעזאזל, רק חזרתי מאודסה וכבר הפועל נוסעת לשם? אולי לנסוע לשם עוד הפעם?http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wink.Xxx
     
  10. BugSniper Member

    הצטרף ב:
    ‏29/7/06
    הודעות:
    309
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אופ"א לא מחזירה את המשחקים לישראל, עכשיו צריך להוכיח שהמשחק היה מכור כדי להביך את אופ"א, לפסול את ליטקס ולהעביר את חיפה לשלב הבא, ולנטרל התנגדות להחזיר משחקים לארץ. כמו כן צריך לפעול כדי למצוא משחקים מכורים נוספים של אופ"א שנמכרו בשנה האירופית האחרונה, ולאיים על אופ"א שנחשוף מכירות נוספות ונפגע מאוד בתדמיתו של ארגון אופ"א ה"נאור", עד שהם יוותרו, יכנעו לנו ויחזירו את המשחקים לארץ. הדבר מעשי לחלוטין לא יהיה קשה להוכיח מבעד לכל ספק שהמשחק הזה נמכר לליטקס.
     
  11. Chievo Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/06
    הודעות:
    2,891
    לייקים שהתקבלו:
    6
    Forza Chievo Verona
    נביס את הפוטוגאזים.......
     
  12. BugSniper Member

    הצטרף ב:
    ‏29/7/06
    הודעות:
    309
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשחקים מול ליטקס יגיעו ואף אחד לא יעשה משהו.. תשלחו לאתר של ההתאחדות אני כבר שלחתי, צריך לקדם את העניין
     
  13. Spanish Weapon Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/05
    הודעות:
    3,542
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תגיד לי אחי, אתה חי בעולם הזה?

    אופ"א לא תעשה שום דבר שיועיל לקבוצה ישראלית , יושבת שם בז'נבה חבורת אנטישמים שבדים שהמוסד היה צריך לחסל אותם ממזמן ועושה מעצמה צחוק אבל העיקר שהמשחקים לא ייערכו בארץ.

    אתה באמת חושב שעל סמך חילוף של אומוניה הם יפסלו את לובץ' במשחק נגד חיפה? הצחקת אותי.

     
  14. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    תגיד תודה שהאירופאים האלה נותנים לישראל בכלל להיות בUEFA. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/dry.Xxx

    "אנטישמים,אנטישמים...."
     
  15. BugSniper Member

    הצטרף ב:
    ‏29/7/06
    הודעות:
    309
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המושחטים מאופ"א החליטה לפגוע במכבי פ"ת, ושוב מדובר במשחקים מול קבוצות קפריסאיות, כמו במקרה של ליטקס לובאץ' מול אומוניה ניקוסיה, אבל את המשחק של ליטקס לובאץ' הם לא יחקרו לעולם