ברצלונה 2019/20 - פעם שלישית גלידה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Jefecito, ‏13/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    תסתכלו על רשימת המועמדים לפרס:
    בליברפול - ואן דייק 2, מאנה 4, סלאח 5, אליסון 7, פירמינו 17, טא"א 19, ווינאלדום 26.
    בברצלונה - מסי 1, טר שטגן 24 (דה יונג וגריזמן כמובן לא נחשבים).
    אין לי שום בעיה לפרגן לואן דייק, אבל יש סיבה שיש עוד 6 שחקני ליברפול ברשימה. גם להם יש חלק משמעותי בהצלחה של ליברפול.
    בברצלונה פשוט אין אף אחד כזה מלבד טר-שטגן. זה פער עצום.
     
  2. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,175
    לייקים שהתקבלו:
    2,409
    הרשימה הזאת חרטא.
    מחרז 10? טר שטגן שני בשוערים אבל לוריס לפניו בדירוג המלא ?
    ויינאלדום לא נתן 5 משחקים טובים השנה, רק בגלל משחק אחד שמו אותו שם, קח אותו בחינם.

    יש לליברפול הרבה וורלד קלאס אבל כולם בחלק ההתקפי.
    ברצלונה עם שחקנים כמו סוארז, גרייזמן, אומטיטי, פרנקי עם מאמן אחר היו וורלד קלאס.
    שכחת את אלבה.
    רק לחשוב מה מאמן אחר היה מוציא מקוטיניו, דמבלה...
    אתה תביא רכש לחלק ההתקפי בינואר ? אני לא ואם כן על חשבון מי ? דמבלה או פטי ? אני מתלהב גם מקרלוס פרז.
    הקישור מלא ועמוק.

    אתה מוותר בגמר אלופות על מסי או טר שטגן ?
    אין לי תשובה וזה למרות שנטו חתיכת שוער.

    אני מוותר על אליסון למרות מה שקרה עם קאריוס, למרות שאדריאן שוער חלש עם משחק רגל רע מאשר לוותר על ואן דייק, וזה לא שהבלמים האחרים כל כך גרועים.

    ברצלונה קבוצה מעולה, תבדוק תוצאות בלי מסי, אשתקד הסתדרו נהדר בלעדיו.
     
  3. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    401
    גם ככה אף אחד לא באמת יודע מה הקריטריונים לזכיה.
    לדעתי שנייהם היו בעונה אדירה, ואן דייק בטח לא "אשם" שיש לו בקבוצה עוד שחקנים מעולים. מלחתחילה ההסתכלות הזאת עקומה לדעתי. עם מתמקדים ביכולת של ואן דייק ולא של ליברפול, האיכות של שאר שחקני הקבוצה הופכת ללא רלוונטית. בטח בהקשר של שחקני התקפה, מיילא הייתם אומרים שבגלל שמאטיפ היה מעולה זה עזר לואן דייק או משהו כזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/12/19
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מסי ינוח בצ'מפיונס לראשונה מאז 2011, ראקיטיץ' צפוי להישאר

    במחזור הקודם בליגת האלופות, בערב בו ליאו מסי ציין את הופעתו ה-700 במדי ברצלונה, אלופת ספרד גברה 1:3 על בורוסיה דורטמונד והבטיחה את מקומה בשלב שמינית הגמר מהמקום הראשון בבית. לכן, המשחק הערב (שלישי) בסן סירו הוא חסר חשיבות עבורה, זמן מצוין להעניק לקפטן מנוחה, בטח לפני שבוע קשה שכולל משחק חוץ נגד ריאל סוסיאדד ובהמשך הקלאסיקו הגדול נגד ריאל מדריד. מסי, מלך שערי המפעל בעונה שעברה, רוצה תמיד לשחק. ההחלטה של ארנסטו ואלוורדה לא להכלילו בסגל היא לא שגרתית. זה לא קרה הרבה זמן.

    כמה זמן מסי לא קיבל מנוחה בליגת האלופות? כבר שמונה שנים, מאז דצמבר 2011, כאשר ברצלונה של פפ גווארדיולה הביסה 0:4 באטה בוריסוב. לאחר שפתחה עם תיקו 2:2 בסן סירו נגד מילאן במחזור הפתיחה, ניצחה בארסה בכל ארבעת משחקיה הבאים מה שאיפשר את המנוחה. הסטטיסטיקה של מסי מדהימה. הוא רשם 140 משחקים בליגת האלופות בהם תרם 114 שערים ורק שמונה פעמים נותר מחוץ לסגל שלא בגלל פציעה. ארבעה משחקים היו בעונת הבכורה שלו - עונת 2004/05 כשהמאמן פרנק רייקארד לא זימן אותו במשחקים נגד סלטיק בגלאזגו, שחטאר דונייצק בקאמפ נואו וכן בצמד המשחקים בשמינית גמר ליגת האלופות נגד צ'לסי.

    המשחק הכי גדול שמסי החמיץ היה גומלין חצי גמר ליגת האלופות בעונת 2012/13. לאחר שבארסה הובסה 4:0 במשחק בגרמניה והסיכויים להעפיל היו מאוד נמוכים, המאמן הזמני העדיף שלא לסכנו, ומסי נותר על הספסל מבלי לשחק. מאז אותו משחק נגד באטה בוריסוב ב-2011, שיחקה בארסה 88 משחקים בליגת האלופות. מסי החמיץ עשרה: תשעה בגלל פציעה ובאחד נותר על הספסל.

    עוד בברצלונה, לפי "מונדו דפורטיבו" במועדון הוחלט שלא למכור את איבן ראקיטיץ' בינואר. הקשר הקרואטי חווה עונה מטלטלת. הוא היה מתוסכל מכך שנותר על הספסל פעמים רבות ולעתים אף היה מחוץ לסגל אך לאחרונה חזר לשחק והוא שוב חיוני. ראקיטיץ' היה שותף לשני ניצחונות גדולים נגד בורוסיה דורטמונד ואתלטיקו מדריד (פתח בהרכב והשלים 90 דקות) וכן ל-2:5 נגד מאיורקה. כרגע הוא עוקף את ארתור שסבל מפציעות ודעך. במועדון שיבחו את המקצוענות שלו ומרוצים מכך שהציג אגרסיביות ותשוקה. באלופת ספרד כבר לא חושבים כמה אפשר להרוויח עליו.
     
  5. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    דעתיי חלוקות על המשחק מחר. מצד אחד חושב על דורטמונד ומצד שני אם שחקן חשוב יפצע במשחק הזה זה כתם רציני.
    עדיף לא להסתכן.
     
  6. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,962
    לייקים שהתקבלו:
    4,632


    עושה רושם שכל הנסיונות עם פרנקי הובילו אותו חזרה לעמדה שבזכותה הוא פרץ והגיע לבארסה מלכתחילה; רק שזה משאיר את עמדת ה"זנב של מסי" מיותמת עם ארתור כאיש הכי פחות מתאים לבצע אותה.
    "עלייתו של האביר הקרואטי".
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    [​IMG]

    בתקשורת לא נרגעו כמובן מהפנדל שלא נשרק לפיקה אתמול, הנשיא ברתומיאו אף ישלח מכתב חריף להתאחדות לכדורגל וידרוש הסברים. "סקנדל", נכתב ב"ספורט" יחד עם משחק מילים מרתק "Vargonzoso" - מביש, ובספורט כתבו "שוד הקלאסיקו". סרחיו בוסקטס ("אני לא יודע אם נגיע לקלאסיקו מהמקום הראשון, זה לא תלוי בנו אבל אנחנו בכושר טוב ותמיד מתעלים בקלאסיקו") ופרנקי דה יונג התלוננו בעמדת הראיונות. בכל מקרה, כמה מספרים מעניינים:

    בארסה ספגה כבר 20 שערי חובה ב-16 משחקים, מה שלא קרה קרה לה כבר 16 שנה (את אותה עונה עם פרנק רייקארד על הקווים היא התחילה את רע מאוד). עוד מספרת הסטטיסטיקה בספרד שאף ספרד לא זכתה בכתר עם הגנה כזו מאז עונת 1991/92. כמו כן, אין ספק שהמגרש בסוסיאדד מסתמן כקשה ביותר עבור הקטלונים. בעשור האחרון בארסה איבדה באנואטה 21 נק', נקודה אחת יותר מהסנטיאגו ברנבאו (20 נק'). זו הייתה הפעם הראשונה, אגב, שארנסטו ואלוורדה לא מנצח במגרש הזה כמאמן בארסה.
     
  8. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    אז מחר הגרלת שמינית ליגת האלופות, האפשרויות הן :

    ליון
    טוטנהאם
    אטלנטה
    נאפולי
    צלסי

    מה לדעתכם עדיף לקבל בשמינית לפני ההדחה הצפויה ברבע?
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    [​IMG]

    גריזמן לקראת הקלאסיקו הראשון שלו: "חלום לקחת חלק במשחק כזה, צפיתי בו כל הזמן בטלוויזיה". בברצלונה נרגשים מאוד לקראת הקלאסיקו בעוד יומיים (רביעי) אליו יגיעו מהמקום הראשון בטבלה מי שבמיוחד לא יכול לשחק הוא החלוץ אנטואן גריזמן שמצפה לקחת חלק לראשונה במשחק הגדול. הצרפתי נמצא בכושר מצוין כשכבש שלושה שערים ובישל שער נוסף בחמשת המשחקים האחרונים. החלוץ כבר כבש לא פחות משמונה שערים נגד ריאל מדריד כולל שער ניצחון בדרבי בסנטיאגו ברנבאו במדי הקולצ'ונרוס והוא מקווה להעשיר את הרקורד שלו. גריזמן אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני מאוד מחכה לשחק בקלאסיקו, זה משחק שכולם מצפים לו ומתחילים לדבר עליו ארבעה או חמישה ימים לפני, כל המדינה בטירוף. הייתי צופה במשחקי העבר האלה בטלוויזיה והפעם אשתתף. כולם מצפים למשחק הזה, הוא חשוב לאוהדים ולשחקנים. זו תהיה הפעם הראשונה שלי ואתרגש, אך אנסה להיות רגוע כמו תמיד וליהנות לפני, במהלך ואחרי המשחק עם חברי לקבוצה". על הכושר שלו: "אני שמח מאוד בקבוצה, התיאום עם חבריי משתפר, אני רוצה להמשיך לכבוש ולנצח עוד הרבה משחקים. אני מאמין שאוכל לעשות משחק נהדר".

    כשנשאל על הקלאסיקו הזכור לו ביותר אמר: "המשחק שהכי אהבתי, הכי ריגש והפתיע אותי היה ביום בו רונאלדיניו ניצח 0:3 בסנטיאגו ברנבאו וזכה לתשואות. זה היה משחק נהדר וכל האצטדיון הריע לו" (נובמבר 2005).


    בינתיים בתקשורת המקומית מגנים על השוער מארק אנדרה טר שטגן לאחר השגיאה הקשה שביצע ביום שבת ובסה"כ ארבעה שערים שספג בשני המשחקים האחרונים. "הוא הוכיח שהוא אנושי", נכתב ב"בספורט". "לרוב נוטים להאדיר שחקנים באופן מוגזם, אך השוער מצדיק את ההילה הזו שיש כלפיו", הזכירו את כל היתרונות שלו בין הקורות וגם העובדה שחיכה לצ'אנס שלו כשהגיע כשוער שני לקלאודיו בראבו, ומאז לא אכזב.

    עוד שחקן שזכה לאזכורים הוא החלוץ לואיס סוארס, שתמיד מאמלל את ריאל מדריד. מאז שהגיע לספרד בקיץ 2014 הוא כבש יותר שערים מליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו יחד במשחקי הקלאסיקו, כולל שלושער ענק אשתקד. החלוץ שהבקיע העונה כבר 12 שערים רחוק רק חמישה שערים מהחלוץ ההונגרי האגדי אדיסלאו קובאלה, הכובש השלישי הבכיר בהיסטוריה של ברצלונה. האורוגוואי ישמח לנפץ את השיא עוד ב-2019, כשעד לפגרה יפגוש את ריאל מדריד ואלבס.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    [​IMG]

    לפני המשחק אתמול ברצלונה הציגה לראווה ובגאווה את ששת התארים בהם זכתה הקבוצה של גווארדיולה לפני עשור יחד עם הקפטן דאז קרלס פויול ובהשתתפות שחקנים נוספים מאותה עונה קסומה כמו סיידו קייטה וחוסה מנואל פינטו. בתקשורת הקטלונית כתבו (בתרגום חופשי) "מסי הוא השריד היחיד" וממש פגעו בול. ואם כבר מסי - שנה שישית ברציפות שהוא כובש מעל 50 שערים (בארסה ונבחרת), והפעם השביעית בקריירה - כולן מאז 2012. אפילו כתבו על כך שמסי "העניק את מתנת חג המולד ואיחל חג שמח"| בארסה רשמה בפעם השביעית בתולדותיה שנה שלמה ללא הפסד בקאמפ נואו ולראשונה מאז 2011| לואיס סוארס בישל שלושה שערים בפעם השלישית בספרד.
     
  11. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    איכשהו יוצאים לפגרה מהמקום הראשון. זה נראה שריאל עושים דווקא ע''מ שואלורדה ישאר.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    [​IMG]

    העשור של מסי ומספרי השיא בקאמפ נואו:

    בתקשורת המקומית לעגו לריאל מדריד והחזירו עם כותרת צינית בשער "מונדו דפורטיבו" כשנכתב "קוץ לבן" (לאחר הקלאסיקו, בספרד כתבו "צונאמי לבן" וזו הייתה התגובה). התיקו המתסכל של ריאל קיבל את הבמה העיקרית כשבשער עקצו גם לגבי ההתקפה העקרה של הלבנים - לטריו ההתקפי של בארסה יש 30 שערים העונה בליגה, מול 33 של ריאל.

    "בלתי ניתן להפשרה, כזה הוא קאמפ נואו", נכתב ב"ספורט". בארסה רשמה בפעם השביעית בתולדותיה, כזכור, שנה שלמה ללא הפסד ביתי. היא ניצחה 24 משחקים וסיימה ארבע פעמים בתיקו. הזכירו שם כמובן את הניצחון הענק 0:3 על ליברפול שלא הספיק. רק ולנסיה, סלאביה פראג וריאל מדריד (פעמיים) הצליחו שלא להפסיד. אלה המספרים הטובים ביותר מאז שנת 2011 עם פפ גווארדיולה על הקווים, אז הקבוצה ניצחה 26 משחקים וסיימה ארבע פעמים בתיקו.

    עוד נכתב על "העשור המפואר" של ליאו מסי. "זה לא רק הכישרון המדהים שלו, אלא הסטטיסטיקה וההתמדה שמשאירות אותו רמה אחת מעל כל שחקן אחר", נכתב. מסי כבש 50 שערים בתשע מעשר השנים האחרונות כשרק ב-2013, בה סבלה משתי פציעות של חודש - לא הצליח לעשות זאת. משנת 2010 ועד 2019 הוא כבש 579 שערים עבור הקבוצה (522) ונבחרת ארגנטינה (57). בקאמפ נואו יש לו 250 שערי ליגה ב-234 משחקים - ממוצע של 1.06 שערים למשחק. הוא רוצה לשבור את שיאו של כריסטיאנו רונאלדו ולהפוך לכובש הבכיר בליגת האלופות מאז ומעולם, כאשר כרגע הפורטוגלי כבש 14 שערים יותר (128 מול 114), אם כי הוא גם רשם יותר הופעות ממנו.

    בנושא אחר, בספרד החמיאו לאנטואן גריזמן שהגיע כרכש הנוצץ של ברצלונה בקיץ ונכנס לעניינים. לחלוץ יש שבעה גולים בליגה עד עתה, אך מה שמרשים בעיקר הוא ששישה משעריו היו הראשונים עבור ברצלונה. נגד אלאבס ביום שבת הוא כבש את השער הראשון לדוגמא וקודם לכן נגד ריאל סוסיאדד השווה ל-1:1. "גריזמן, מיסטר 0:1", נכתב.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בבארסה מאניה קיבצו חלק ממספרי העשור של ברצלונה - 7 אליפויות בעשור, הרקורד הטוב של קבוצה איי פעם בספרד.

    https://scontent.ftlv2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/80657103_10159281989599899_251120995425845248_n.Xxx?_nc_cat=102&_nc_eui2=AeF5pqUvkJAdvmPlOpOGZi4s767DYBp2FIx0Zp3p0lrpJiV6J4mv-SPbAJHKBizsIEMYfWMq_UBBklNgR7fwN_D1EeBAiup5lAgxrlRQtSlfdw&_nc_ohc=LhC4jQ_QzqYAQlZDYGZCkfL30-Gz9IwljplGU5IpJuZFk_2r478y849RQ&_nc_ht=scontent.ftlv2-1.fna&oh=2b94b9ffeca09a263847d34179eab91c&oe=5E9FD27C

    מאזן החוץ בליגת האלופות: 27 ניצחונות, 15 תוצאות תיקו, 16 הפסדים. בין היתר: 4:0 מול באיירן מינכן ב-2013| 4:0 מול פ.ס.ז' ב-2017| 3:0 נגד רומא ב-2018| 4:0 מול ליברפול ב-2019.

    המאזן של בארסה בקאמפ נואו בעשור הזה במסגרת הליגה: 164 ניצחונות, 19 תוצאות תיקו, 9 הפסדים| יחס שערים חיובי של 137-615. אחוזי ההצלחה - 85.5%, הכי גבוה באירופה.

    כמוכן בארסה ניצחה הכי הרבה משחקים בעשור הזה - 289, לעומת 273 של ריאל מדריד. יובנטוס עם 260, מנצ'סטר סיטי ובאיירן מינכן עם 250 כל אחת.

    בארסה סיימה את העשור עם לא פחות מעשרה ניצחונות בסנטיאגו ברנבאו. פעמיים בגביע המלך, פעם אחת בצ'מפיונס-ליג, שש פעמים בליגה.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    במונדו דפורטיבו העלו ביומיים האחרונים תוצאות של סקר ענק בין 300 חברי "סוסיוס" (חברי מועדון) שנבחרו למדגם מייצג, הסקר נערך בפרק הזמן בין הקלאסיקו ועד לסיום המשחק נגד אלאבס. הכותרות אתמול היו "המועדף" על יורגן קלופ והיום "כן לאמבפה - לא לניימאר".

    על קצה המזלג:
    - איבדו את האמון בואלוורדה, 80% רוצים שלא ימשיך לעומת 66% בקיץ (ממש בתחילת יוני).
    - מאמן ליברפול זכה ל-33.6% מהקולות, כשהקדים במעט את רונאלד קומאן מאמן נבחרת הולנד (31.96%) ורוברטו מרטינז מאמן נבחרת בלגיה (17.21%). פפ גווארדיולה רק רביעי עם פחות מ-7 אחוזים.
    - אופטימיות גדולה לגבי האפשרות שליאו מסי יסיים את הקריירה בקבוצה 86% הצביעו שכן לעומת 13.66% שאמרו שלא [חלק קטן בכל שאלה נמנעים].
    - סטטוס ניימאר ואמבפה: 80.66% הצביעו שהן לא רוצים לראות את ניימאר חוזר לקבוצה בה שיחק בין 2013 ו-2017 בעוד רק 14.33% היו מקבלים אותו בזרועות פתוחת. בסקר שהתמקד בשני כוכבי פ.ס.ז', 81.33% בחרו באמבפה לעומת 9.66% בלבד (השאר נמנעו מלהצביע). אמבפה מנצח גם בסקר על שחקן ההתקפה הטוב ביותר שצריך להגיע הקיץ. הצרפתי מוביל עם כמעט מחצית מן הקולות (48.66%), לאוטרו מרטינס חלוצה של אינטר מדורג שני עם 15.66% בעוד גם החלוץ האנגלי הארי קיין (8.33) מקדים את הברזילאי. רוברטו פירמינו עם 4.33%.
    - ומה עם פיקה? 72% מהנשאלים תמכו בבלם ג'רארד פיקה והצביעו על כך שעיסוקיו השונים בטניס לא פוגעים ביכולתו על כר הדשא.
    - ואם כבר מאמנים, הסוסיוס נשאלו גם לגבי שחקני העבר שישובו לאמן את הקבוצה. צ'אבי, מאמנה של אל סעד, מוביל בענק עם 78.66% כאשר במקום השני אנדרס אינייסטה שטרם פרש ממשחק (7.33%). תיירי הנרי שכשל במונאקו נמצא במקום השלישי (6.33%).
    - עוסמאן דמבלה סופג ביקורות שליליות. 73% מהנשאלים היו מוכרים אותו ו-22% בחרו בו בשאלה מיהו השחקן שלא ברור מדוע הוא ממשיך בקבוצה

    https://www.mundodeportivo.com/r/GODO/MD/p6/Barca/Imagenes/2019/12/29/Recortada/img_vmauri_20191229-222441_imagenes_md_otras_fuentes_ba001m1_web-klr-U472601233037x8-572x416@MundoDeportivo-Web.Xxx

    https://www.mundodeportivo.com/r/GODO/MD/p6/Barca/Imagenes/2019/12/29/Recortada/img_vmauri_20191229-222422_imagenes_md_otras_fuentes_ba001m1_web-2-kXnD-U472601302219E0B-572x526@MundoDeportivo-Web.Xxx

    https://www.mundodeportivo.com/r/GODO/MD/p6/Barca/Imagenes/2019/12/29/Recortada/img_vmauri_20191229-222248_imagenes_md_otras_fuentes_ba001m2-kexC-U472601256104I9G-572x849@MundoDeportivo-Web.Xxx
     
  15. SaSa Member

    הצטרף ב:
    ‏13/9/18
    הודעות:
    604
    לייקים שהתקבלו:
    145
    מין:
    זכר
    אם אני לא טועה יש לבארסה כ200 אלף סוסיוס,
    ככה ש300 אנשים לא יכולים להוות מדגם מייצג.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.