ברצלונה 2017/18:: דאבל ופרידה מאינייסטה; האם גריזמן יצטרף?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Civil, ‏28/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    Without Neymar, What’s Next for Lionel Messi and Barcelona?

    בחרתי פסקאות מסויימות שמראות (שוב) עד כמה הניהול בברצלונה כושל. ועדיין, כל עוד מסי כאן הם יהיו קבוצת על.

    With the departure of the Brazilian star, the team takes an immediate hit, but the bigger blow might come a couple of years down the road. This version of Barcelona just lost the 2020 Barcelona team’s best player. Among Barcelona’s presumed 2017–18 starting XI, Sergio Busquets (currently 29), Ivan Rakitic (29), Messi (30), Gerard Piqué (30), Luis Suárez (30), Javier Mascherano (33), and Andrés Iniesta (33) will be at least 30 before the end of the season. The core of the team isn’t getting any better, and it just got older, too.

    Counterpoint: Barcelona’s spent €340 million on transfers over the past three seasons, and those moves have resulted in only three starting-quality players: Suárez, Rakitic, and center back Samuel Umtiti. That’s why they didn’t win everything. They spent €20 million on Jeremy Mathieu, who now plays in Portugal; €19 million on Thomas Vermaelen, who makes glass look like onyx quartz; €34 million on Arda Turan, who’s yet to eclipse this moment in a Barca shirt; and €65 million combined on Andre Gomes and Paco Alcacer, who are both young and both not good enough for Barcelona.

    On top of that, La Masia, the youth academy that produced Xavi, Carles Puyol, Pedro, Pique, Iniesta, and Messi has dried up. Bartomeu, whose current term ends in 2021, sold this generation’s top prospect, Thiago, to Bayern, and Sergi Roberto is the only current La Masia product who’s even sniffing a consistent place in the starting 11. It’s not easy to produce players good enough for one of the best teams in the world, but the youth players they’ve sold haven’t brought back much either. Meanwhile, Real Madrid just sold Alvaro Morata to Chelsea for €65 milllion, and Dani Carvajal has become one of the best right backs around. They also bought then-18-year-old Marco Asensio from Espanyol for €3.5 million, and he’s now scoring goals in the Champions League final.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2017/08/05/15019136535928.Xxx

    מארקה: איניגו מארטינס באופק, עשוי להיות מוצג ביום רביעי. ואלוורדה רוצה לחזק את ההגנה וכמו שכתבתי, הפור נפל על הבלם של סוסיאדד שהיה מועמד לא פעם לריאל מדריד בשנה האחרונה. סוסיאדד יודעת שאין לה מה לעשות בנידון ובארסה אמורה לשלם את סעיף השחרור שלו העומד על 32 מליון יורו. הבלם של סוסיאדד לא בריא במאת האחוזים כרגע אולם אתמול כשלא נכלל בסגל למשחק ההכנה של ריאל סוסיאדד כבר החלו שמועות על כך שהוא סגור בבארסה.
     
  3. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    401
    לדעתי אוברייטד ענק, לא מהבלמים הטובים בליגה וכנראה גם לא בקבוצה שלו. מה גם שהאיטיות הקיצונית שלו יכולה להיות בעיה לברצלונה.
     
    Captain Canada אוהב/ת את זה.
  4. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,479
    לייקים שהתקבלו:
    564
    @golding אני קצת חולק עליך, ולדעתי בארסה צריכה להתחזק בדיוק בשחקנים מהסוג של קוטיניו (ואולי סרי שאותו אני לא מכיר). זה נובע משתי הנחות בסיס:

    1. בארסה לא תצליח למצוא בעתיד הקרוב סופרסטאר בפרופיל וביכולת של ניימאר (לצורך העניין, אפילו אלכסיס סאנצ׳ז לא כזה).
    2. גם בלי ניימאר, לבארסה יש את חוליית ההתקפה הטובה בעולם בפער (אולי לא גדול כמו קודם).

    מכאן, לדעתי כדאי לבארסה לנצל את הכסף לגיוון המשחק שלה ולאיזון הפערים בין ההגנה להתקפה. קוטיניו אמנם לא מספיק טוב בפני עצמו כדי להוביל את ההתקפה של בארסה, אבל בפועל הוא בסך הכל יצטרך להוות כוח משלים למסי וסוארז. אם בארסה תשכיל לבנות לרוחב ותביא שחקנים משלימים טובים לצמד בהתקפה, היא תהפוך לקבוצה קטלנית הרבה יותר לדעתי. לצורך העניין, זה בדיוק כמו השדרוג עם ראקיטיץ׳ בשנתיים הראשונות של אנריקה, שהוסיף פיזיות ולחץ כשבוסקטס ואינייסטה התחילו לרדת ביכולת.
     
  5. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    דווקא במשחקים שבהם שיחקו רק 2 מהשלושה לא באמת ראינו ירידה גדולה ביכולת ההתקפית של הקבוצה. נכון שעכשיו הם יהיו יותר פגיעים לפציעות והרחקות של מסי וסוארז אבל ברמה הכללית אני מאמין שעוד שחקן טוב בקישור שיאפשר למסי וסוארז להתרכז יותר בהתקפה יכול לשפר את המשחק של הקבוצה.
    הבעיה מבחינת ברצלונה כמו שהכתבה שהביא @אלעד אמרה זה מה יהיה עוד שנתיים שלוש. ניימאר זה היה גם להווה וגם לעתיד.
     
  6. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    אני לא חושב שללא ניימאר לברצלונה יש את חוליית ההתקפה הטובה בעולם. מבחינתי גם לריאל וגם לבאיירן יש חולייה טובה יותר, כשסיטי - במידה ומשהו שם סוף סוף יעבוד - לא רחוקה ממנה בכלל על הנייר. אני דווקא מסכים עם הקביעה שברצלונה זקוקה לרכש כדי לגוון את המשחק שלה, לא משוכנע שקוטיניו הוא זה שיאפשר לה את זה. הוא אולי יכול לתפוס את המשבצת של אינייסטה, כשחקן התקפה הוא לא יספק לקבוצה את מה שצריך.

    לדעתי שחקן כמו דמבלה תפור על ברצלונה. הוא עדיין לא הגיע לתקרת היכולת שלו, אבל הוא שחקן של מספרים והוא משחק בצורה מאוד ישירה ותכליתית, לפחות ממה שאני ראיתי. זה סגנון שונה שלא ממש קיים אצל ברצלונה בשנים האחרונות.
     
    Raulito אוהב/ת את זה.
  7. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    לריאל בטוח לא. אני לא יודע אם יש סטטיסטיקה כזאת, אבל לריאל יש יכולת גרועה מאוד להמיר כדורגל טוב למצבים מסוכנים.
     
  8. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    מקבל, אבל ניצול מצבים זה רק פקטור אחד בחוליית התקפה איכותית. והבעיה הבאמת גדולה של ברצלונה זה שאין לה עומק בכלל.
     
  9. optimus Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/11
    הודעות:
    920
    לייקים שהתקבלו:
    121
    מעולה.
    אני לא מכיר את השחקן כל כך אבל אני די בטוח שהוא עדיף על ורמאלן שככל הנראה יחפש לו קבוצה חדשה.
    אז נראה שחוליית ההגנה סגורה לעונה הבאה- פיקה, אומטיטי, מסצ'ארנו, איניגו ומרלון. באגפים נלסון,אלבה, וידאל ודין.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הדיון שאני פתחתי אותו קרם עור וגידים באיחור מסוים. אני חושב שקוטיניו יעשה אותה מעט יותר ורסטילית מדמבלה למשל אבל חושב שדמבלה תפור על העמדה שהותיר ניימאר. בארסה ידעה לזהות את מה שקרה ועברה להסתמך בעיקר על ה-M-S-N ודילגה על הקישור יחסית. זה נבע גם מההזדקנות של אינייסטה, ראקיטיץ' שחקן עם איכויות אחרות משל צ'אבי למשל ובוסקטס יודע עליות וירידות. אולי כדאי להעביר את מסי לעמדה אחורית יותר או לחשוב על סגנון משחק אחר, שוב לחזק את הקישור. בארסה לא יכולה לשחק את הכדורגל שלה בכל מקום והטריו שלה באמצע כבר ממש לא מספיק.
    לגבי החולייה הקדמית: מבחינתי אצל באיירן יש הבדל גדול אם רובן משחק או לא; סיטי כרגע עם שחקן על אחד כמו אגווארו והיתר חובת ההוכחה עליהם, זוהי דעתי; ריאל מדריד אולי מציגה שלישיה התקפית קצת דפוקה ואוברייטד אבל כמשחק התקפה שלם אסור לשכוח שיש לנו את המגנים הטובים בעולם, קרבחאל ומרסלו הם כוח מטורף, את החלוץ ראמוס(!) ואני מקווה שאסנסיו ישחק השנה הרבה. האמת שכתבתי בת'רד של ריאל שאני כן מפנטז על אמבפה לאור מה שקרה.

    אגב קוטיניו לא בסגל של ליברפול למשחק הכנה עכשיו וזה מקפיץ את הספקולציות שוב ושוב ושוב. דמבלה אמורה להיות רכש קל יותר מקוטיניו אבל שניהם ברי השגה לדעתי בניגוד לגריזמן בעיקר או דיבאלה מיובה.

    לגבי איניגו מארטינז, בלם לא רע, זה מה שיש בנמצא, רכש שלא צריך להתאמץ כל-כך כדי להשיג אותו. מצד שני אם המדד הוא ורמאלן אז גם אני יותר טוב ממנו ויאללה אני מוכן לשחק בברצלונה, נראה לי.
     
  11. cmon city Member

    הצטרף ב:
    ‏20/7/17
    הודעות:
    200
    לייקים שהתקבלו:
    31
    מין:
    זכר
    מישהו יכול להסביר לי מה ההתלהבות מדמבלה?
     
  12. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    הדיבור הוא על קוטיניו+דמבלה. לא על אחד מהשניים כשאיניגו מרטינס מסתמן כרכש השלישי.

    לגביי קוטיניו - אסור לבצע רכש מתוך פאניקה כי ניימאר עזב. ליברפול רשאית לסרב ולעלות את המחיר כמה שהיא רוצה, זו זכותה.
    יחד עם זאת אין שום הצדקה בעולם להיכנע לסחטנות הזאת ולשלם עבורו למעלה מ100 מיליון יורו. הוא לא שווה את זה וכל הצדדים יודעים את זה.
     
  13. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אין ספק, ליברפול תצטרך להתגמש אם היא רוצה לעשות עסקים עם ברצלונה.
     
  14. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    יש לו סט סקיל בלתי נגמר עם הכדור ברגל, קרי, יכול לעבור אותך בכל דרך אפשרית. סופר מהיר, זריז ומספק מספרים מצוינים - למרות שקבלת ההחלטות והסיומת מול השער צריכות ואמורות להשתפר בהתחשב בגיל הצעיר שלו (אם כי החלק השני הרבה פחות קריטי לצד שחקנים כמו מסי וסוארז). אני מעריך אותו ככישרון השני הצעיר הכי גדול באירופה כיום. לשמחתם של הצרפתים הילד במקום ה-1 גם הוא צרפתי.

    לדעתי זה המחליף הכי טוב שיש לניימאר בשוק מבחינת ברצלונה. אם ברצלונה יצליחו להביא אותו + קשר מרכז שדה איכותי, אני חושב שהם דווקא ישתדרגו על הנייר, בנוסף לכך שאולי יהיה גם שקט תעשייתי ללא הבית זונות הברזילאי של ניימאר, אביו ושאר הפמליה שלהם מחוץ למגרש.

    עוד סיבה שאסור לזלזל בה בכלל במקרה של ברצלונה: הוא שחקן שיהיה אפשר לשווק אותו כמגה-סטאר בהתהוות.

    גם ללא ניימאר, אני מעדיף את הצמד מסי את סוארז על כל חוליית התקפה באשר היא באירופה. הם טובים משמעותית מכל השאר.

    חוליות ההתקפה של ריאל ובאיירן ממש לא מפחידות כבעבר, בעוד לאגוארו ולילדים מסביבו יש עוד המון מה להוכיח. המון. אפשר אולי לציין את פ.ס.ז׳, אבל גם השלישייה ההתקפית שלהם לא באמת מתקרבת לאיכות של מסי וסוארז יחדיו בעיניי; מה שיותר חשוב בהשוואות האלה זה התמיכה של שאר השחקנים בחוליות האלה, ראה ערך: הדוגמא של ראוליטו עם המגנים התוקפים ומרכז השדה הטוב בעולם של ריאל. זה הכוח האמיתי שם.

    *אם כוונתך הייתה להשוות עומק, זה דיון שונה - אבל בסופו של דבר, משחקים רק 3 או 4 שחקני התקפה לכל היותר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/8/17
    owen11111, DRORIKO ו-Die Werkself אוהבים את זה.
  15. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    אני חייב להקפיד על הדגשה בצבע כשאתה בסביבה. מביך כל פעם מחדש.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.