ברצלונה 2011/12: תם הפרק?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Bensh, ‏16/7/11.

  1. המבין Member

    הצטרף ב:
    ‏28/3/09
    הודעות:
    467
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איך שאני רואה את זה מקומם של מסי, צ'אבי, אינייסטה ווייה בהרכב מובטח. על שני המקומות הנותרים יאבקו בהתאמה על שתי עמדות: סאנצ'ס ופדרו על העמדה השלישית בהתקפה ובוסקטס ומאסצ'ראנו על הקשר האחורי, אבל בגלל ששניהם יכולים לשחק גם בתור בלמים, אז הם יזכו להרבה יותר דקות משחק. ססק וטיאגו יאבקו ביניהם מי יהיה המחליף הראשון של צ'אבי (ואולי קצת של אינייסטה).
     
  2. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה שבאמת מדהים ברשימה של אור זה שאפילו שחקן ברמה של אפלאיי לא מוזכר. זה כנראה אומר הכול על העומק.
     
  3. AFCA Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/09
    הודעות:
    1,447
    לייקים שהתקבלו:
    281
    ואיפה אפלאיי בכל הסיפר הזה? :aaa021:

    לדעתי גם הם היו יכולים לוותר על הרכישה הזאת הקיץ הזה כי ברור שהזמן פועל לטובתם. ססק לא היה מאריך חוזה בארסנל וככל שצ'אבי היה מתבגר וברצלונה הייתה צריכה יותר את ססק, היה לה אפילו יותר קל להשיג אותו( למרות שכמובן שגם ככה הם השיגו אותו במחיר זנות)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/8/11
  4. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
    אחד הדברים הטובים שיצאו מהעסקה הזאת. חלום לא לשמוע יותר על הדם הקטלוני ושאר זיבולי השכל..

    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_dance.Xxx
     
  5. קטלוני Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/08
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש 4 קשרים על 2 משבצות בקישור אבל צ'אבי הוא היחיד שלא יכול לשחק בשלישייה ההתקפית.כלומר שההרכב יכול לכלול את צ'אבי וססק בקישור ואינייסטה קיצוני.
     
  6. המבין Member

    הצטרף ב:
    ‏28/3/09
    הודעות:
    467
    לייקים שהתקבלו:
    0
    על חשבון מי אינייסטה ישחק בשלישייה ההתקפית? יכול מאוד להיות שגם אפלאי יועדף על פניו (לפחות בחלק מהמקרים). גם פדרו וגם סאנצ'ס יועדפו על פניו בעמדה השמאלית שהוא אוהב ולכן אני לא רואה אותו מרבה לשחק שם העונה.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ברצלונה עשתה עיסקה טובה, כמו שכבר אמרתי לא פעם - קשה להאמין שהיא הייתה ממשיכה לקטוף תארים בקצב שכזה ועוד עם סגל קצר - מלבד ההרכב הראשון נספרו ברוטצייה אולי עוד 2-3 שחקנים כמו מסצ'ראנו בעונה שעברה וגם אדריאנו. ברצלונה שיפצה את הקישור וההתקפה בצורה פנטסטית, למעשה נשאר רק אולי בלם כדי לדבר על סגל חלומי. העניין הוא שקשה לראות את צ'אבי, אינייסטה וססק משחקים יחד כי ברצלונה עלולה לשלם על כך במחסור בגרזן על-אף הלחץ הקבוצתי המצויין להשגת הכדורים(רייקארד שיחק בברנבאו עם צ'אבי-אינייסטה-דקו בעונת 2006/07 וריאל מדריד פירקה את ברצלונה בהתקפות מתפרצות). ססק הוא שחקן ענק, יכול להעמיד שחקן מול השוער בכל עמדה על המגרש, מכדרר על שטח קטן יותר טוב מצ'אבי והוא מאוד צעיר. השאלה היא האם כרגע לא מדובר על רכש סטייל דיוויד בקהאם לריאל מדריד. ושם החלה הנפילה של ריאל...
     
  8. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    ססק צ'אבי ואנייסטה לא ישחקו ביחד,בטח שלא במשחקים רציניים.
    בלם לא כזה דחוף כי אבידל ומסצ'ארנו היו טובים שפויול היה חסר.
     
  9. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    החמדנות תהרוג אותם בסוף. ארסנל כבר לא תרצה לעשות עם ברצלונה עסקים, והרבה מועדונים אחרים ראו ולמדו ולא לעולם חוסן.
     
  10. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא הבנתי.

    הם יכולים לשחק ביחד אבל לא כאשר שלושתם קשרים. זה אפשרי לשחק עם שלושתם כאשר אינייסטה מוסט לצדדים. אני לא אומר אם זה עדיף על פדרו או סאנצ'ז באגפים, זו בסה"כ (עוד) אופציה מתוך הרבה אפשרויות שיהיו לפפ גווארדיולה בעונה הבאה.

    אני חושב שהפעם משמעות הסגל תהיה הרבה יותר גדולה מאשר השנים הקודמות, ויהיה פחות משמעות למי שחקן הרכב ומי לא. גם אם ססק פברגאס או אלכסיס סאנצ'ז לא יהיו "שחקני הרכב" על הנייר, אני משוכנע שיהיה להם אחריות ומשמעות בהצלחת הקבוצה. כך גם הדברים מתנהלים במנצ'סטר יונייטד. הם זוכים בתארים כקבוצה - כסגל ולא כ-11 בודדים. אין בזה שום דבר רע. ההפך הוא הנכון.

    אני לא יודע איך פונטאס, אבל זו לא אופציה אידיאלית כ"כ שהבלמים המחליפים שלך הם מגן שמאלי וקשר אחורי. כמו כן, לאבידאל לא היה תיאום טוב עם פיקה שעשה לא מעט שטויות במהלך העונה האחרונה. ניכר שפויול היה חסר כאשר הוא לא שיחק. פיקה נראה מבולבל בלעדיו. היה רצוי להביא בלם חדש ו/או מגן שמאלי חדש. אם לא הקיץ הזה, אז בקיץ הבא. פויול לא נהיה צעיר מיום ליום ומקסוול פשוט לא מתאים לרמה הזאת. כמובן שהכול בפרופורציות, אנחנו מדברים עכשיו על סגל חלומי ברמה שמתאימה רק לפלייסטיישן.

    שטויות. אם רובין ואן פרסי ירצה עכשיו לעבור רק לברצלונה, מה ארסנל יעשו? זה המצב. כמו כן, כסף מדבר. אם תגיע הצעה טובה אז אין לי ספק שנמכור.
     
  11. Gianluigi Buffon Campione d'Italia

    הצטרף ב:
    ‏12/3/06
    הודעות:
    3,737
    לייקים שהתקבלו:
    65
    מין:
    זכר
    אתם מדברים על כך שהסגל של ברצלונה היה קצר בעונות האחרונות, ואם מישהו נפצע הם משחקים פחות טוב, אז העומק שיש עכשיו הוא לטובה.
    אבל זה לא עמוק 'מדי' [אם יש דבר כזה]?
    אני רוצה לראות חצי עונה עוברת ואת בארסה מסתדרת עם הקישור המעובה הזה אלקנטרה, צ'אבי, אינייסטה, אפליי, פברגאס, מסצ'ראנו, פדרו, סאנצ'ז, מסי, בוסקטס... מישהו אמר קרבות כבוד? אגו?

    אם יש משהו שיפיל את בארסה, זה זה.
    יודעים מה? רוצים סגל מעובה וספסל כשרוני. מה עם ההגנה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/8/11
  12. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    פדרו לא קשר, וטיאגו ואלקנטרה זה אותו שחקן, ככה שזה לא כזה נורא.
    ואן פרסי לא יתעקש לעבור לברצלונה, אין לו "דם קטלוני", ואם לארסנל נשארה עוד טיפה כבוד, הם תמיד יעדיפו מעכשיו לא למכור לברצלונה. ומי שלא יודע לעשות עסקים כמו ג'נטלמן, לא יקבל כבוד גם מגורמים נייטרלים. הם הרוויחו את פברגאס בפחות ממחיר שוק אבל לדעתי הפסידו הרבה יותר.
     
  13. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    ההגנה של בארסה בעונה שעברה ספגה 22 שערי ליגה, זה עם אינני טועה הנתון הכי מרשים של הגנה בליגה הספרדית מאז ומעולם, רק לשם השוואה, ההגנה של מוריניו וריאל מדריד החזקה ספגה 33 שערים, יותר מ-10 שערים מבארסה, שגם באלופות בקושי ספגה בעונה שעברה, וזה עוד שפויול היה חסר יותר מ-3 חודשיים, והמחליפים שלו היו מגן שמאלי וקשר אחורי.

    אני לא מבין מה אנשים רוצים מההגנה של בארסה, ובגלל ההתקפה הנדירה שלה שוכחים שלבארסה יש הגנה אדירה, וזה הרבה מעבר לזה שהיא מחזיקה 70 אחוז מהזמן בממוצע במשחק.

     
  14. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברור לך ש"דם קטאלוני" זה לא יותר מאמירה זולה. אף אחד לא באמת מאמין בזה, גם אוהדי ברצלונה האמיתיים. ססק חוזר לברצלונה בדיוק מאותה סיבה שהוא עזב אותה - הוא חושב שבמקום החדש הוא יצליח יותר והוא צודק.

    כבוד ואגו לא מעניינים בעסקים וענף הכדורגל הפך להיות כזה. אם רובין ואן פרסי ירצה לעזוב אך ורק לברצלונה אז אין לנו ברירה למכור אותו אליהם. זה לא נעים לשמוע אבל זה המצב.

    אני כן חושב ששחקני ההגנה שלה לא מקבלים מספיק קרדיט אבל המחליפים של שחקני ההרכב לא מספיק טובים. בנוסף לכך, משחק ההגנה שלה ברובו מתבסס על אחזקת הכדור ומשחק הלחץ כך שזה לא ממש מדויק להגיד שזה הרבה מעבר לזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/8/11
  15. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא יכל לעבור לריאל, מנצ'סטר, מילאן, כל קבוצה למעשה שמצליחה יותר מארסנל. הוא "בחר" בברצלונה והוריד מכיסו 5 מליון רק בגלל ה"דם הקטלוני". הוא משלנו, לא יעזור כמה תלעגו על האמירות של הדי אנ אי ובלה בלה בלה. הוא משלנו, ולכן הסיפור איתו היה אובססיה.