ברצלונה 2011/12: תם הפרק?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Bensh, ‏16/7/11.

  1. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    רכש ראשון של טיטו, סוף סוף החתמה שהיא שחקן הגנה. ג?ורדי נכנס לנעליים גדולות מאוד של אבידל. ביורו הוא מציג יכולת טובה מאוד ואני אישית מרוצה מההחתמה הזו. היו דיבורים גם על גארת? בייל ולשרוף עליו 40 מיליון יורו אין כל הצדקה. 14 מיליון יורו על אלבה זה בהחלט רכש שפוי, ומעל הכל נחוץ. יהיה מעניין לראות אם יגיע גם בלם, ואם תהיה סבלנות להמתין לדויד וויה. כשזה גם תלוי באיזה דויד וויה חוזר מהפציעה הארוכה הזו
     
  2. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://i45.tinypic.com/2zntrtx.Xxx
     
  3. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אל תתיאש. יש לך את זה.
     
  4. Messi#10 Member

    הצטרף ב:
    ‏22/3/12
    הודעות:
    150
    לייקים שהתקבלו:
    2
    סוף סוף רכש להגנה.
    רק חסר בלם איכותי כמו האמלס ואנחנו מסודרים.
     
  5. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    ג'ורדי אלבה התחיל הכי נמוך שאפשר: אוהדי ברצלונה סלדו ממנו ומההצגות המעצבנות שלו בולנסיה במהלך העונה שעברה וקיוו שלא יגיע, אחרי זה הוא הציג יכולת נהדרת לאורך כל היורו האחרון ואז הגיע רגע השיא בו הוא הבקיע שער יוצא מן הכלל בגמר מול איטליה מבישול מושלם של צ'אבי. השער הזה ללא ספק גרם לכולנו לחשוב על הפוטנציאל שיש לו בברצלונה שהיא הרבה יותר התקפית וקטלנית מאשר הנבחרת הספרדית. מצד שני, על אותו מטבע, נבחרת ספרד משחקת בצורה הרבה יותר הגנתית ונוקשה מאשר ברצלונה ויהיה מעניין לראות כיצד זה ישפיע על ג'ורדי אלבה שיש לו הרבה מה להוכיח. הוא אומנם נכנס לנעליים של אבידאל אבל הוא שחקן שונה לגמרי ממנו, גם באישיותו וגם ביכולותיו המקצועיות. הוא דווקא נראה כסוג של תואם לדני אלבס בהרבה אספקטים שונים במשחק ומחוצה לו וזה מעניין כיצד זה ישפיע על השיטה בברצלונה. שני מגנים התקפים מובהקים יחדיו על המגרש? כיצד זה יסתדר? והאם זה אומר שנראה פחות את מערך ה"אמבה", 3-4-3, אם בכלל?

     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/7/12
  6. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באוהדי ברצלונה יש צביעות רבה. בעיניי הוא עדיין צוללן מסריח, ואני מקווה שהוא יפסיק עם זה בברסה.

    בסופו של דבר הוא גדל אצלינו, ורוסל ממש אוהב להחזיר את הילדים האהובים. את פיקה הוא החזיר, את ססק הוא דרש ועכשיו את אלבה. אלבה מצטרף למשפחה החמה, ואני בטוח שהוא ימצא את מקומו ברוטציה. לא תהיה לו בעיה גם לשבת בספסל וללמד את מונייסה.

    אני מאוד מעריך את התשוקה שלו לכדורגל, לא הרבה שחקנים שנפלטו מהנוער שלברסה בטענה שהם קטנים מידי ולא טובים מספיק הצליחו לפלס את דרכם למעלה. מבחינה הזאת-הוא באמת הגיע מלמטה למטה. הילד אכל חצץ, המון חצץ.
     
  7. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    סיידו קייטה הודיע הערב כי הוא עוזב את בארסה, ומצטרף אל הנדידה האפריקאית וישחק מהעונה הבאה בסין.

    המועדון רצו להמשיך את ההתקשרות עם הקשר, אך הוא העדיף לנצל את הפירצה בחוזה שלו ולסיים את תקופתו בספרד.

    מהלך משונה אני חייב לומר, אומנם הוא לא בדיוק הסתדר עם גווארדיולה בעונה האחרונה, אבל מלבד הרצון להשאיר אותו היו גם גישושים מצד מילאן. קשה לי להאמין שהסיבות לעזיבה לסין הם אך ורק מקצועיות ושלא מדובר במניעים כספיים. אם כן, הקריירה שלו הסתיימה היום
     
  8. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בעיות עם גווארדיולה? המאמן שבעונת 2009/10 העלה אותו ברוטציה במשחקים מכריעים לפני יא יא פאקינג טורה?

    שום בעיות. להפך, אולי הוא הבין שעם העזיבה של פפ נגמר בית הזנונים.

    בשלב מסוים בעונה קראתי סטטיסטיקה לפיה מבין שחקני השדה, קייטה הוא החמישי במספר ההופעות בברצלונה בעידן גווארדיולה (אחרי מסי, צ'אבי, אלבס ופיקה). אז נכון שחלקית הסטטיסטיקה המדוברת היא תוצאה של שחקנים שלא שיחקו את כל התקופה או היו פצועים לתקופות ארוכות יחסית (אינייסטה, פויול), אבל בכל זאת. מקום חמישי (שישי כולל ואלדס). סיידו פאקינג קייטה.

    האמת היא שקייטה לא אשם בקרדיט המוגזם שהוא קיבל ובהחלט היה שחקן נאמן ומשקיע וכנראה גורם חיובי בחדר ההלבשה. מקצועית גם ברור שהוא היה יכול למשוך עוד שנתיים-שלוש באירופה, אבל כנראה הוא רוצה לעשות כמה ג'ובות לקראת סוף הקריירה. לגטימי. שיהיה לו בהצלחה.

    מה שאני לא מבין, זה למה הוא משוחרר בחינם, תוצאה של סעיף בחוזה שלו. ופה עולה השאלה, מי המאותגר שחותם עם שחקנים על חוזים עם סעיפים שמאפשרים להם להשתחרר בחינם? באקלים הנוכחי הוא שווה לפחות עשרה מיליון יורו. פשוט חלמאות.

    עצוב שריאל מדריד על הבררה שלהם עושים (עשרות) מיליונים בזמן שברצלונה מחלקת נדבות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/7/12
  9. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    נראה לי שהם רק רצו להפטר מהחוזה שלו.
     
  10. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז למה הציעו לו חוזה חדש?

    אם היה מדובר בשחקן ששיחק שנים במועדון ותרם לו המון, הייתי יכול להבין מהלך כזה. הוא בסך הכל שיחק בברצלונה ארבע עונות ונרכש (אם אני לא טועה) ב16 מיליון יורו.

    והעשרה מיליון יורו הללו יכולים להיות ההבדל ברכישת שחקן רציני בעמדות נחוצות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/7/12
  11. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    לקייטה היה סעיף שחרור שמאשר לו להשתחרר בחינם, אם הוא לא משחק 50 אחוז מהמשחקים בהרכב.

    חוץ מיזה, 10 מיליון יורו בחיים בארסה לא יהיתה מקבלת עליו, בטח לא שהוא מגרד את ה-33.

    שחקן בינוני ביותר שאיכשהו ישתחל לאחת הקבוצות הטובות בהיסטוריה, אפילו בסביליה לא סבלתי אותו למרות שבהתחלה הוא עשה עלי רושם לא רע.
     
  12. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לזה בדיוק אני מתכוון. מי מכניס סעיף כזה לחוזה עם שחקן שקנית ב14 מיליון (בדקתי) רק לפני ארבע עונות והיה ברור מלכתחילה שהוא לא מיועד להרכב? זה למעשה להבטיח לו שחרור בחינם. על מה ולמה?

    זו סמנטיקה אם אפשר היה למכור אותו בשבעה מיליון או עשרה מיליון, בוודאות ניתן היה להרוויח סכום סביר על שחקן ששיחק לא מעט בברצלונה והוא שחקן סגל (לפחות) לגטימי בכל קבוצה בעולם. לעניות דעתי במכירה לסין, רוסיה או קבוצה במפרץ בהחלט היה ניתן להרוויח עליו סכום כזה, אולי אפילו יותר.
     
  13. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בנוסף לחוזה שלו (7 מליון יורו בשתי עונות) והסעיף בחוזה שבמידה והוא לא משחק יותר מחצי עונה, הוא היה אמור לשלם יותר מיסים. לפני כן הוא שילם 20% מיסים, ועכשיו זה קפץ לו ל43%, כי בהתאם לחוק בספרד כעבור 5 שנים זה עולה (שנה בסביליה ועוד 4 בברצלונה) והוא ציפה שהמועדון ישלם לו, דבר שנהוג.

    מבחינה מקצועית ברור שזה טוב שהוא הלך. זה הדבר והרכש הכי טוב שיכולנו לקבל-סגל ללא קייטע. הוא היה אחלה מחלץ כדורים, אחלה סוגר שטחים, אבל דביל עם קבלות שכל קשר בינו לבין הכדור בין הרגליים הוא מקרי כמו הקשר של נינט טייב למשחק. הייתי מוכן גם לשלם בשביל שיקחו אותו, כי הוא תופס לנו מקום של קאנטרה. הגיע הזמן לתת לדוס סנטוס היזדמנות לתקן את השם שעשה ג'יו למשפחה, עוד דביל עם קבלות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/7/12