ברצלונה אלופת אירופה 2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏26/5/11.

  1. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    רציתי לומר משהו על זה שכולם קוראים לזה "הגמר המושלם" וכדומה. מנצ'סטר יונייטד קבוצה נפלאה בחודשים האחרונים, אבל נורא קשה לי להגדיר את העונה שלה ככזו שמרשימה כמו של ברצלונה או אפילו של ריאל. נכון, אליפות אנגליה וגמר אלופות, אבל בוא נסתכל על מה שקרה בפועל- בשני המפעלים היא בסה"כ היתה טובה מצ'לסי. צ'לסי בעונה עלובה היתה המכשול העיקרי של היונייטד בשני ההישגים האלו. בליגה היא עוד כמעט הצליחה לסכן את האליפות שהיא עוד לקחה מינואר, ובאלופות היא הראתה יעילות ושיחקה באמת מעולה. אבל שוב, מול שאלקה וצ'לסי הזאת, צ'לסי שאם ראיתם משחקים שלה לאורך העונה תוכלו להבין למה זה לא כזה סיפור כמו פעם. אני לא אומר שצ'לסי של השנים האחרונות היתה עוברת את היונייטד הזאת, אני פשוט מדבר על מה שקרה בפועל.

    ואני בטח לא אומר שיונייטד לא ראויה למחמאות, יכול להיות שכן, אבל רק בגמר נוכל לדעת אם היא באמת ברמה הזאת ששמו אותה או שהיא סתם היתה יותר טובה מצ'לסי וארסנל החלשות. אחרי הכל אלו שתי הקבוצות הטובות ביותר שהיא שיחקה מולן העונה. אני לא טוען את זה כנגד היונייטד, הרי איזה אפשרויות היו לה לפגוש יריבות על רמה? צ'לסי, אינטר ובאיירן בעונות חלשות, מילאן עפה מוקדם, מה נשאר? ריאל וברסה. לכן בנתיים, עם דגש על בנתיים, עד שבת בלילה, אני חושב שהגמר המושלם לעונה הזאת זה ברסה-ריאל. למרות כמה שזה היה סבל לצפות בזה.

    אני חושב שזו אחת העונות היותר חלשות של ליגת האלופות, בגלל כל הקבוצות שכל כך איכזבו לעומת עונות שעברו. אני מקווה שהגמר יחפר על זה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/5/11
  2. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,051
    לייקים שהתקבלו:
    6,770
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,256
    לייקים שהתקבלו:
    25,768
    מין:
    זכר
    כן, בגלל שצ'לסי לא בגמר ויונייטד כן, אז זו אחת העונות החלשות.
    עונת האלופות הכי חלשה הייתה ב - 03/04.

    תפנים כבר יונייטד השיגה הכל בזכות. היא באמת הקבוצה היחידה באירופה נכון להיום שמסוגלת לעצור את ברסה במצב מסוים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/5/11
  4. johnnie walker Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/08
    הודעות:
    2,350
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שתי קבוצות בלתי נסבלות,
    שענן האפר הוולקני שמסתובב מעל אירופה ינחת בוומבלי בזמן המשחק בשביל שלא יהיה צורך לראות את אחת משתי הקבוצות מניפה את גביע אירופה.
     
  5. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    אני יודע שזה נשמע קצת מתנשא ולא אמין, אבל באמת שמשחק המחווה לגארי נוויל השבוע ריגש אותי יותר מהגמר מחר. שילוב של איזשהו שובע שיש לי מליגת האלופות מאז מוסקבה 2008, מיאוס מהמפעל באופן כללי, הכרה בכך שמתמודדת מולנו קבוצה טובה בהרבה ותחושה שעם האליפות כבר עשינו את שלנו העונה. כל זה מביא לכך שאני חושב על אפשרות של ניצחון כמו על האפשרות לזכות בטוטו-מדי פעם מפנטז, ואז ישר מזכיר לעצמי שאין סיכוי ושצריך נס ושזה לא ריאלי וכו'.

    ועדיין, דבר אחד עומד הפעם לטובתנו: לפני גמר 2009 היה נדמה שאנחנו קבוצה שווה לבארסה באיכותה. במשחק עצמו הפערים התגלו, אבל לפניו לא הייתה דרך לבדוק את זה ועשינו עונה יפה באנגליה ובאירופה. הפעם ברור לכולם מהם יחסי הכוחות, ואנחנו נעלה למשחק מעמדת האנדרדוג המוצדקת ולא מתיימרים להיות קבוצה שווה לבארסה. ומכאן, לא תהיה בעיה להתגונן אם יש צורך (ויהיה צורך), לכסח, לעשות את מה שאפשר.

    התחושה שלי היא שוב 2-0. לא הפסד משפיל מדי, אבל מצד שני גם לא הפסד הירואי, יחסי הכוחות יהיו ברורים מההתחלה.
     
  6. שםמשתמש Member

    הצטרף ב:
    ‏1/5/11
    הודעות:
    886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כבר ראינו כמה המשחקים בין הקבוצות היו עלובים ומשעממים, אתה רוצה להמשיך להשתעמם? זה ה-גמר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/5/11
  7. שםמשתמש Member

    הצטרף ב:
    ‏1/5/11
    הודעות:
    886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מאיפה הפסימיות הזאת? ברצלונה הפסידה במשחק נתון גם לארסנל, שהיא בוודאות לא ברמה של יונייטד. תפסיקו להיות מושפעים מהתקשורת. אם ריאל הוציאה תיקו 1-1 בקאמפ נואו, וריאל לא יותר חזקה מיונייטד, אנחנו לבטח יכולים לעשות את זה. יש ליונייטד התקפה קטלנית, בעיני הכי מסוכנת בעולם, בנוסף לכל החוכמה, האופי והניסיון של פרגי ושאר השחקנים שכולם עובדים המון על המגרש, בהגנה ובהתקפה. בעיקר קיים הרצון לתקן את מה שנעשה לפני שנתיים. אני מקווה שלא כולם חושבים כמוך.
     
  8. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    שם משתמש קרא לזה פסימיות. אני קורא לזה תבוסתנות! ולא בפעם הראשונה אצלך.
    מה דעתך למסור כתב כניעה עם תנאים משפילים טיפה פחות מחוזה ורסאי.נסכים להפסד 2-0 וככה תיחסך מאיתנו עוגמת הנפש.
    האמן לי אני אף פעם לא מצליח להבין את מערכת הגלגלים בראש שלך...

    אנחנו עולים 11 מול 11. הכל יכול לקרות במשחק נתון אחד.אתה בעצמך אלוף בנתונים סטאטיסטיים יודע כמה פעמים משחקים צפויים הסתיימו בתוצאה מפתיעה.
    לא פסלתי את בארסה יש להם אחלה כדורגל ומאמן מוכשר.גם מבחינת החומר האנושי הם יותר וירטואוזים.
    ואני שואל אוקיי אז מה?
    לנו יש את פרגי. לנו יש קבוצה שהשלם עולה על סך כל חלקיו זו ההגדרה הכי ראויה.לנו יש הגנה מעולה וכשרונית.לנו יש את רוני וגיגסי ולנסיה צ'יצ'ה פארק ורוני. ואולי נאני יתעלה על עצמו סוף סוף ויביא את הניצוצות שיש בו כשיכנס כמחליף.
    מה היית עושה בלי אמונה ותקווה בחיים? כלום. יש לי רק תשובה אחת בשבילך.כשאני יוצא לקרב. אני מראש משאיר חיילים כמוך בבית.אתם רק גורמים נזק בדמורליזציה שתגרמו לשאר.
    בהצלחה לנו.בלעדיך!
     
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,768
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    יחסי הכוחות לא משתקפים באחוזי אחזקה בכדור, נגד ריאל מדריד ברצלונה הראתה המון דקות שהם אחזו בכדור, אבל בלי שום תכליתיות, בלי שום איום, כמה שניסו, זה לא הוביל לשום מקום. אין לי ספק שבוומבלי, שהוא מגרש רחב, ברצלונה שוב תיתן את הטון מבחינת שליטה בכדור, אבל זה לא מבטיח לה שום דבר. ליונייטד יש כל מה שצריך כדי לנצח את ברצלונה. יש לה הגנה חזקה, יש לה קשרים שיודעים לעשות את העבודה ולתת את הלב גם בהגנה, ויש לה שחקני התקפה שמסוגלים לעשות גול מכלום. אני לא בטוח שברצלונה טובה יותר ממנצ'סטר יונייטד, את זה נצטרך לבחון איכשהו מחר, ברור שברצלונה משחקת יפה יותר, בטח מהיונייטד של העונה שהראתה הרבה מאוד רגעים חלשים ולא משכנעים, אבל במשחק שכזה, כל העונה הופכת ללא רלוונטית, זה משחק שהוא בפני עצמו. ברצלונה הנוכחית אף פעם לא הצליחה להוכיח שהיא כמה רמות מעל שאר הקבוצות. תמיד היו הקבוצות שהתקילו אותה והצליחו לנצח אותה או להביך אותה גם בעזרת כדורגל התקפי, או כדורגל פתוח, ולאוו דווקא דרך משחק הגנתי. מה שמטעה את כל הישראלים שלא מבינים יותר מדי, היא העובדה שברצלונה מחזיקה בערך 65 אחוז מהזמן בכדור, ואז כולם ישר קופצים שהיריבה עושה "בונקר"... אין קשר בין הדברים, וזה לא מעיד שום דבר על שיטת המשחק.
    קשה לקחת מברצלונה את השליטה בכדור, אבל זה לא הופך אותך לנחות, כי מה שמשנה הוא לא כמה אתה מתמסר על עיגול החצי, אלא כמה אתה מאיים ומבקיע שערים.
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,256
    לייקים שהתקבלו:
    25,768
    מין:
    זכר
    במשחק יפה לברסה יש הרבה יותר סיכוי לנצח, מאשר במשחק יותר קשוח. יונייטד צריכה להיות נוקשה(כמובן במידה הגיונית, לא בקטע של אדומים), אבל אסור לה לפעול לפי הסכמה של מוריניו. הפסד 1:0 לא יעזור לה, היא חייבת גם לדעת להעיז וכמובן לנצל מצבים.

    אני אומר שגמר זה גם יום נתון של קבוצות. בגמר של צ'מפיונס הכל יכול להיות. יונייטד קבוצה מספיק ראויה כדי לקחת את הגביע הזה, אם כי ברור שברסה פייבוריטית.
     
  11. קטלוני Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/08
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אפשר לחשוב בליגה האנגלית,ספרדית,איטלקית השיפוט יותר טוב.רמת השיפוט בכל אירופה היא מתחת לכל ביקורת,אז כבר לא משנה מאיפה יביאו,הוא יהיה גרוע.
     
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,256
    לייקים שהתקבלו:
    25,768
    מין:
    זכר
    אני דווקא שמח שזה לא איזה שטארק. העפלה של ברסה לגמר גם מנעה מאיתנו לראות שופט ספרדי שיהרוס את המשחק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/5/11
  13. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    חיכיתי לגמר הזה.
    מנצ'סטר יונייטד היא קבוצה ווינרית, עקשנית עם אופי ברזל ועם הרבה מאוד כדורגל, יש להם שחקני אגף מהירים, רוני שהוא בטופ של הכדורגל העולמי וכמובן הגנה מצויינת עם בלמים איכותיים ומנוסים.
    אבל מה שאין לה והכי חשוב זה קישור לעצור את הנעת הכדור של ברצלונה. הם יסתכלו על ברסה שולטת לאורך כל המשחק באחוזים של 70+. ברגע ששחקני ברצלונה יהיו ביום טוב, כי למצבים הטובים הם יגיעו אין שום ספק, זה יהיה חד צדדי.
    זה משחק שיכול להגיד לנו המון. ברסה יכולה להביא הצגה חד צדדית ולשלוח לעזאזל את כל המבקרים שלה ולהוכיח שאין שנייה לה, או שיונייטד תגנוב את ההצגה ותראה שברצלונה לא כזאת גדולה והיא כן מנוצחת.
    אני מהמר, כמו תמיד מאז שפפ הגיע לאמן את ברסה על הקטלונים שיעשו את העבודה, לדעתי בדומה לגמר ההוא לפני שנתיים, המשחק יהיה בשליטת ברצלונה וחסר ליונייטד לספוג שער מוקדם במשחק...
    באמת לא רואה את יונייטד מתמודדת עם הקישור של ברצלונה וזה יכריע את המשחק.
     
  14. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    גם ראינו את אותו ה-גמר ב-2009 ואותם בלבולי מוח על 2 הקבוצות הטובות בעולם, בתאכלס? קיבלנו 10 דקות של כדורגל עם גול ברסאי, ו-80 דקות של פיהוק שיונייטד לא מגיעה למצב ולא נוגעת בכדור ובארסה כובשת גול מ-2 מצבים.

    אל תצפו לאיזה משהו אקסטרה אודינרי, לדעתי זה יהיה אותו דבר כמו ב-2009, למרות שהמשחק באנגליה, ולטעמי בארסה תיקח גם הפעם. המשחק הזה לטעמי יהיה כמו הולנד נגד ספרד בגמר המונדיאל, בינוני, פה ושם הזדמנויות לאיזה צד, ובסוף זה יגמר בניצחון ספרדי. אני לא צריך לספר לכם כמה אני שונא את בארסה (אבל לזכותי ייאמר שאני לא שונא את הכדורגל שלה שהוא פנומנלי ומדהים אלא את התוספות שהשחקנים שלה מוסיפים כשברור לכל שזה הדבר האחרון שהם צריכים לעשות) והאמת שגם את יונייטד ביחד עם מילאן והפועל, רביעיית הרשע שלי, אבל במקרה הזה, כיאה לעונת ליגת אלופות די גרועה שהכל נקבע מוקדם ולמעשה גומלין שמינית-רבע-חצי ובתים היו די לפרוטוקול, ולא אמרתי כלום על הגועל נפש שהיה בקלאסיקויים בחצי גמר, שבארסה תיקח...

    עם כל הכבוד ליונייטד, היא לא מזכירה במהומה את הקבוצות הגדולות שזכו ב-99, 08 או כאלו ששיחקו ולא הגיעו לזכיה בשנים אחרות, יהיה מאכזב אם אלופת אירופה תהיה כל כך בינונית, במיוחד שגם הדרך שעשתה לגמר, לא היתה רצופה באיזושהן קבוצות גדולות פרט לצ'לסי גרועה במיוחד, סה"כ מארסיי ושאלקה, שהתפלק לה משחק מהאגדות בסאן סירו שלא תוכל לשחזרו גם בעוד 1000 שנה, שהיה ברור לכל שהן לא יאיימו על יונייטד בשום סיטואציה. יונייטד נתנה עונת אופי אדירה, לקחה אליפות סופר מוצדקת נוכח הרמה הגרועה השנה בפרמייר ליג, אבל אני חושב שכולם יסכימו איתי שיונייטד הזאת, בואו נגיד את האמת, בינונית, לא מישהי שנסתכל אחורה ונגיד אךךךך איזו קבוצה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/5/11
  15. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין ספק שבארסה קבוצה הרבה יותר טובה, אבל המשחק בוומבלי וכל ארוע קטן יכול לשנות את המשחק כולו. אל תיהיה בטוח עומר שהולך להיות שיעמומון בגלל שכך היה במפגש הקודם בניהן.