ברצלונה אלופה בפעם השנייה ברציפות !

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י rivaldo, ‏1/5/06.

  1. EL Capitan Member

    הצטרף ב:
    ‏19/9/05
    הודעות:
    5,181
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא משו שאמור לעודד אתכם (המדרידיסטאס) במיוחד.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא ראיתי אתמול את המשחק, ראיתי רק את עשרת הדקות הראשונות, אני נבוך להגיד אבל נרדמתי באמצע, היה לי סיור באותו יום והייתי מאוד עיייף. ממה שאני הבנתי, ריאל מדריד שלטה במשחק באופן אבסולוטי, אבל לא תירמה את הכל למצבים. אני חושב שהיה פנדל מוצדק, אני רק מתחרט על זה שדווקא קרלוס בעט, חבל שלא ראול, שער היה משחרר אותו, כפי שזה נראה עכשיו, גם קסיאס ייבעט פנדל לפני ראול.

    ריאל מדריד כבשה שהיא הייתה צריכה, חבל שהכדור של ראול לא נכנס אלא דווקא סולדאדו, שהוכיח התמצאות ברחבה. קארו עלה במערך שדיי אהבתי, שני חלוצים, ראול דווקא היה בסדר, עשה עבודה טובה בקישור, פאבלו גארסיה פשוט אנטי כדורגל לדעתי.
    מה שלא הבנתי למה סיסיניו המהיר על הספסל וסאלגדו פתח... אבל זה קארו. פעם זה בראבו במרכז ההגנה ופעם זה מח'ייה.

    שזידאן נכנס לשחק ראול טיפה ירד ביכולת, התוצאה הייתה כבר 2-0, ריאל לא הייתה עם מוטיבציה כמו בהתחלה. גוטי היה בסדר לדעתי, את בקהאם לא ראיתי יותר מדיי, אני בכלל לא יכול כל-כך לפרט על המשחק.
    לא ראיתי את השער של רוביניו אבל שמעתי שהוא יפה.

    דאבל השערים שספגנו מראסינג הם בושה וכלימה, איזה תרדמת בהגנה, דייגו לופז היה אשם בשער השני לדעתי, אבל לא נורא, חוץ מזה הוא היה בסדר. מדהים לראות שבעה שחקנים בחלק האחורי של ריאל, כאשר אף אחד לא שומר על השחקן שלו. אבל, ריאל היו הרבה יותר טובים, ראסינג התקיפה מאוד מאוחר ולא הגיע לה להשוות.

    ראסינג במרחק של נקודה מהקו האדום, יש לה את אוססונה בבית ואת ויאריאל במדריגל, משחקים קשים, היא חייבת להוציא לפחות תיקו מכל משחק.
    אני משוכנע שאלאבס תנצח בסראוגסה במחזור הבא, ונגד דפור בבית היא תביא תוצאת תיקו.

    ריאל מדריד עולה למקום השני, אולי העונה הזו תיגמר גם יפה, חייבים לנצח את ויאריאל שבוע הבא, לולנסיה יש את אוססונה בחוץ במחזור האחרון, מקווה שנגמור שני.
     
  3. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תחושה נפלאה. פשוט פרוייקט ספורטיבי נפלא המודל הזה של הבלאוגרנה. עם בארסה תנצח ב- 17, זו בהחלט תהיה קבוצת הכדורגל הטובה ביותר שיצא לי לראות באופן אישי. אמנם הליגה אכן הייתה חלשה, מה שהקל על בארסה במשימה לרקוד בשתי חתונות, אך ההישג עדיין עצום. כל הכבוד ללאפורטה, צ'יקי בגיריסטיין, טן-קאטה, רייקארד, רוסל ואחרים. הם בנו קבוצה לתפארת. תענוג.

    אמפלמן, ה"בצורת" של אטו נמשכה 3 משחקים בדיוק, לפניהם הוא כבש ב- 3 משחקים רצופים. חלוץ של תקופות זה אחד ששם 7 גולים בחודש וחצי ונעלם לחודשיים. ממש לא אטו. תפוקת השערים שלו ירדה, אבל הם עדיין מתפרשים בצורה די אחידה.

    אתלטיקו סאקס. קבוצה נטולת כל אופי, והם מסרבים להבין שזה הדבר הראשון שעליהם לבנות.

    חבל שולנסיה מאבדת נקודות איפה שהיא לא צריכה, לא יפריע לי לראות את המנדרילים נוסעים לאיזה ליטא. אראנגו באמת אחלה שחקן, ואולי הגיע הזמן שישתדרג לאיזה קבוצת מרכז-צמרת.
    איזה בלאגן הולך בתחתית! אני מהמר על כך שבסופו של דבר קאדיז ואלאבס לא יכשלו, ויחזרו לסגונדה.

    ריאל מדריד דווקא שיחקה לא רע, ממה שראיתי. ראול אמנם נראה זוועה, אבל רוביניו וגוטי היו בסדר גמור. ואגב... MADRID, CABRON, SALUD AL CAMPEON!!!!