בעד ונגד: ריאל מדריד וקאקא

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏26/6/11.

  1. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    מבחינת מוריניו בטוח, אבל שחקן במעמדו של קאקא בריא ולא מרותך לא רואה שיסכים להשאר כאופצייה כמעט קבועה מהספסל
     
  2. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מאוד סקפטי בעניין הזה. אוהד כדורגל ממוצע יקנה בעונה חולצה מקורית אחת לכל היותר. אני בספק אם באמת ישנה כמות מאסיבית של אוהדים שיעדיפו את החולצה של קאקה על פני זאת של רונאלדו, קסיאס, אלונסו... קאקה יושב על שכר אסטרונומי שאינו תואם את מעמדו בריאל מדריד. אין ספק, המותג "קאקה" עדיין איתן והפרסומות השונות בכיכובו הן בוודאי שיקול לטובת השארתו - אבל שיקול זניח.

    junding, קל לך לזרוק לאוויר ביטויים כמו "מועדון רקוב" בלי באמת לפרט או להסביר. הכי קל זה לטנף את הדיון באמירות זולות וללכת. עזוב את זה שגם כשאתה כביכול אומר משהו מדובר בשטויות. קאקה לא יסכים להישאר בריאל מדריד?. קאקה נחוש להישאר בריאל מדריד. קאקה יצטרך להוכיח שהוא עדיין קאקה בכל מועדון בו ישחק, בין אם מדובר בריאל מדריד ובין אם מדובר במנצ'סטר סיטי, צ'לסי, אינטר, מילאן או מ.ס אשדוד. מה מבדיל את ריאל מדריד מיתר האפשרויות? ריאל מדריד לא תלויה בקאקה, לא בנויה סביבו ותנצח משחקים גם בלעדיו. זאת בניגוד למועדונים אחרים בהם קאקה מגיע על תקן כוכב העל שהכל יעשה על פי רצונו ולמענו. תוסיף לזה הרצון להוכיח את המחיר ששולם עליו ולמעשה את כל מה שירדן (צ'אבי) פירט בהודעה שלו.

    לקאקה אין מה להפסיד בכך שיישאר בריאל מדריד, וזאת בניגוד גמור לריאל מדריד שיש לה לא מעט מה להפסיד כלכלית נוכח הישארותו של קאקה.
     
  3. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    באמת יש צורך להסביר?

    יש דרך בריאל מדריד חוץ מלקנות עוד ועוד 'סופרסטארים'?
    היינו בסרט הזה, ושנה אחרי שנה ריאל נכשלת בו ושורפת כסף
    לדעתי האישית גם, יש לה חלק גדול בכך שמחירי השחקנים טסו בשנתיים האחרונות למחירים בלתי הגיונים

    בנוגע לקאקא, אהבתי אותו מאוד במילאן ואני מעריך אותו כשחקן
    אבל המעבר לריאל עשה רק רע לקריירה שלו, ואם הגענו למצב ששחקן במעמדו יושב על הספסל, אז הוא באמת נהרס וחבל
     
  4. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אכן, יש הרבה מאוד מה להסביר.

    בוא תספר לי קצת על ריאל מדריד שקונה אך ורק סופרסטארים. הסופרסטארים להגדרתך הם בצורה הפשוטה ביותר שחקנים אשר משדרגים את הקבוצה. אני לא רואה כל פסול בכך. אני מוכן לעבור איתך שחקן-שחקן בריאל מדריד, במידה ותמצא רוב ל"סופרסטארים" המיותרים, אני מבטיח שאני לא חוזר להגיב בדיון הזה עד שיש לי משהו חכם ומבוסס להגיד, אתה מוכן להתחייבות כזאת גם מצידך?.

    ריאל מדריד כרגע היא הקבוצה השנייה בטיבה בעולם. הסיבה היחידה שאל ארון התארים הצטרף תואר אחד בלבד השנה היא ברצלונה.

    בנוגע לקאקה, בוא תסביר לי איך ריאל מדריד אשמה בירידה של קאקה?. ריאל מדריד בוודאי שוכרת אנשים שיפצעו את השחקן בלילות ויכפו עליו לשחק במונדיאל בידיעה שהוא מסכן את עצמו.

    אם הגענו למצב ששחקן במעמדו של קאקה יושב על הספסל ניתן לייחס זאת לשני גורמים:
    א. קאקה פצוע כרוני ואין אף אחד שאשם בזה מלבדו. שישמח שהוא יושב לו רק על הספסל אלא גם על שכר מטורף.
    ב. ריאל מדריד מספיק חזקה ועמוקה בשביל לרוץ ללא קאקה. ממש לא משהו להצטער עליו.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    למה בכלל לבזבז זמן ולהגיב על הודעות חסרות תכלית שכאלה שמטרתן רק להצית אש על כלום? מילא הבחור היה מכוון אל עבר רכישתו של דיוויד בקהאם ומגדיר אותה כ'מיותרת' מבחינה מקצועית - עוד הייתי מבין. בטח כשהיה כבר בכנף ימין את לואיס פיגו התותח ועמדת מרכז השדה זעקה לשמיים - 'הצילו' אחרי הוויתור על מקאללה. קאקא הגיע לריאל מדריד בגיל 27 בו הוא אמור להיות בשיאו או קצת אחריי, כאשר המועדון ניקה את כל האשפה שהייתה לפניכן(לא מכליל כאן את רובן וסניידר) והוא היה הרכש הראשון כדי להוביל את הפרוייקט החדש. למה מיותר? זידאן חזר מפרישה באותו זמן לכושר של 2001-02 ולא הודיעו לי?

    גם הטיעון השני שלו לא נכון - מה עם מנצ'סטר סיטי ששמה 30 מיליון יורו על שחקנים ממוצעים מהפריימרליג? האם היא לא צד בעליית המחירים? לפני תשע שנים זיזו נחת בברנבאו בתמורה ל-75 מיליון יורו - שבירת שיא ההעברות. עדיין המחירים בכדורגל העולמי לא היו כאלה.

    דעתי האישית: אסור לוותר על קאקא. אלא אם כן קבוצה שמה על השולחן סכום לא הגיוני במצב הנוכחי בדמות 50 מיליון יורו. אני חושב שלמכור את קאקא ב-30 מיליון יורו זה יהיה נחמד אבל עדיין מפסידים כאן יותר מ-50%. בתור אחד ששואף תמיד לזכות בכל התארים ולא רק בתור סיסמה כמו שקרה בריאל מדריד בחלק מהעונות האחרונות(מוותרים מראש על גביע המלך למשל) - להחזיק שחקן כמו קאקא על הספסל זה לוקסוס שאין לאף מועדון באירופה. ומה יקרה אם אוזיל חלילה יפצע? אם יישאר סגל רחב כל-כך בעמדת הקישור ההתקפי תיהיה מלחמה אדירה על המקום בהרכב ואף-אחד לא יוכל לזייף. כמוכן יש תמיד את הציפייה והאמונה 'העיוורת'(כך אני יכול להעיד בתור אחד שמעריץ את ראול וקיווה שהוא יחזור לעצמו וזה לא קרה בשנים 2004-06) שקאקא יתעלה על עצמו ברגע האמת ופתאום ידפוק שלושער ברבע גמר הצ'מפיונס. אגב, במידה וקאקא נשאר - כלל לא בטוח שמקומו יהיה על הספסל. יהיה לו קשה להזיז את אוזיל כרגע אבל קאקא מסוגל להיכנס לכושר שיא ולטעמי הוא היה מצויין בסיום העונה, בעיקר במשחק נגד ולנסיה. אני גם מאוד אוהב את סגנון הבעיטה שלו - מסובב ומדוייק לחלק הזעיר בין השוער לקורה. לא סתם לבעוט חזק בלי לכוון.

    קאקא לטעמי באמת מגיע לעונה הנוכחית עם הרעב והמוטיבצייה הדרושים, נקווה שגם יהיה בריא. אני משתוקק כבר לראות אותו חוזר לשחק באופן סדיר.

    אני לא כל-כך מוצא קשר בין הדברים. הגעתו של שהאין לא אמורה לפגוע בקאקא אלא יותר בחדיירה או לאס דיארה שלאט-לאט רואה את הדרך החוצה ואני לא מאמין שהוא יישאר. קשה להאמין שריאל תשנה את השיטה ל-4-3-3 באופן קבוע(בטח אחרי ההצלחה של מערך ה-4-2-3-1 בעונה שעברה - לטעמי המערך יושב בול על סגל השחקנים) למרות שזה כלי ידוע למשחקים נגד ברצלונה ובהם גם ככה קאקא לא בעל סיכויים גבוהים לשחק.

    אם קאקא מוכן להישאר אני לא רואה כל סיבה לדחוק אותו החוצה. גם אם יהיה שחקן ספסל הוא עדיין לא יהיה במעמד של גאגו שלא מתלבש או דרנטה שיינקה את הספסלים בברנבאו.

     
  6. Yotam Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    1,371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוקיי, אני חושב ששיכנעת אותי. אם קאקא רוצה כל כך להשאר אז עדיף להשאיר אותו, גם על תקן שחקן ספסל. אל תשכח שאת אוזיל מוריניו הוציא 22 פעמים בליגה ו33 בכל המפעלים. קאקא כן יכול להשתלב למרות שאני סותר את טענותיי. אני יותר התכוונתי לזה שהוא ישתלב עם אוזיל כאשר אם הראשון יהיה בכושר טוב הוא ישחק ואם אוזיל אינו יוכיח את עצמו (למרות שהוא כבר הוכיח) קאקא ייפתח. למעשה אני חושב שזה רעיון טוב לעבות את הקישור. אבל מה עם קנאלס?
     
  7. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קנאלס יושאל או יימכר עם אופציה להחזרה בעתיד.
     
  8. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    תסכים איתי שריאל כל שנה עוברת סוג של מהפכה?

    אם הזכרת שמות, אז ווסלי סניידר לדוגמא נזרק לכלבים ופרח באינטר
    כנל אריאן רובן שהוביל את באיירן לגמר האלופות בברנבאו
    וזו הייתה נקמה מושלמת לראות את 2 ההולנדים שנזרקו על מנת לפנות מקום, ולהכניס כסף עולים עם הקבוצות שלהם בקרב על גביע אירופה

    בקשר לקאקא, זה לא סוד שהיה ניסיון לטרייד עם אינטר שהיה מעביר לריאלאת מייקון
    עם העובדות אי אפשר להתווכח, קאקא לא פורח בריאל מדריד ולא דומה במשהו לשחקן הנפלא שהיה במילאן

    הזכרתם את בקהאם כרכש מוזר? לאן מוריניו מייעד את שאהין וקאייחון?

    לסיום, מילה טובה יש לי לומר והיא בנוגע להגנה. אם יצליחו להביא את מייקון וקונטראו, ריאל תדבר חזק השנה
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏27/6/11
  9. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני באמת לא מבין מה אתה רוצה. ריאל קונה שחקנים, מצידך שתעבור 509000 מהפכות-זה חוקי, זה לגיטימי, הם יכולים בניגוד לקבוצות אחרות. ובכלל-מי שואל אותכם? מדוע זה הופך אותם למועדון מגעיל? ממתי מהפכות של שנה הן דבר שלילי ולא לגיטימי? ומי ישמע, מהפכות! מביאים שחקנים חזקים לעמדות שהם צריכים ומתפטרים ממי שלא מרוצים ממנו או שהציעו עליו כסף גדול. זה שהשחקנים האלה אחרי זה הגיעו להישגים זאת חוכמה בדיעבד, וחוכמה בדיעבד מאוד זולה. לסניידר ולכול אינטר הייתה עונה חד פעמית יפה, איפה הוא ואיפה הם היום? איפה רובן? יותר מזה-איפה היה רוביניו?

    אנחנו דוגלים בשחקני בית והם בשחקני חוץ יקרים. אין פה מכוער ויפה, או טוב ורע, יש פה שתי גישות שונות-הגישה של ריאל הצליחה הרבה לפני שהגישה של ברצלונה הצליחה.

    ותעשה טובה, הרכישה של בקאהם הייתה הברקה מבחינה כלכלית, ומקצועית האשמה שלו היא אפסית. הלוואי ומסי היה רץ חצי ממה שהוא רץ, ומשקיע רבע מה שהוא משקיע במשחק. הם קנו מקצוען שנתן להם את הדם והצדיק כל פרוטה ופרוטה עליו, וגם בסוף סיים עם אליפות.

    ולסיכום, שוב, תפסיק עם השטויות. קאקה לא פורח בריאל? בין פציעה לפציעה, הוא פרח כמו בחור מאוהב. הוא בישל, הוא ליהטט, הוא הוריד לחץ מרונלדו, הוא כבש בעונה שעברה ב-14 משחקים בליגה 7 גולים. חצי גול למשחק. בעונה שעברה ב25 משחקים הוא כבש 8 שערים בליגה. מה אני אגיד לך, חרא מספרים. כשהוא משחק, הוא משחק טוב. וכל זה בין פציעה לפציעה כמובן...תחזור תחזור למשחקים האחרונים של הליגה, תראה מה זה שחקן פורח. אני מודה לאלוהים כל שניה שבשנתיים האלה הוא לא שיחק הרבה נגד ברסה, בייחוד לא בליגת האלופות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/6/11
  10. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא.

    שני פצועים כרוניים שריאל מדריד ויתרה עליהם משיקולים מקצועיים. לאף אחד מהם אין כיום מקום בהרכב של ריאל מדריד. תעשה לי טובה, ההצלחה היחסית (מאוד יחסית אפילו) של השניים בקבוצות שלהם היא כלל לא נקמה בריאל מדריד.

    אני סקפטי לגבי הסיכוי שבאמת היה ניסיון לטרייד כזה, אבל גם אם כן - מה הקשר?

    אתה צודק, עם העובדות אי אפשר להתווכח, אבל היחיד שאשם בזה הוא קאקה ומזלו הרע. ריאל מדריד לא אשמה בפציעות שלו.
     
  11. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    טראבל בעונה הראשונה באינטר, כולל אליפות, גביע ואליפות אירופה, שאתה השחקן המרכזי, רובן בבאיירן בעונה ראשונה מוביל אותה לגמר ליגת האלופות, אחרי עשור, כמעט לבדו, זה הצלחה יחסית?

     
  12. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מבחינת רובן לחלוטין מדובר בהצלחה יחסית. ריאל מדריד פעלה נכון כאשר ויתרה על צמד שחקנים שמועדים לפציעות בעמדות מפתח. אני לא חושב שישנו אוהד אחד שבאמת יעדיף את סניידר על אלונסו או אוזיל (ובתור אחד הותיקים פה, אתה בטח מודע להערכה האדירה שלי לסניידר ולהודעות שכתבתי כאן סמוך לשחרורו) או יעדיף את רובן על פני די מריה.
     
  13. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    רובן הפסיד יותר ממחצית המשחקים שבאיירן שיחקה בשנתיים האחרונות, אז למכור אותו כנראה הייתה החלטה די טובה. סניידר שחקן מעולה אבל צריך לזכור שריאל החליפו אותו בשחקנים לא פחות טובים.

    התגובה של צ'אבי מעולה ואני מסכים עם מה שהוא אומר לחלוטין. ואני לא אוהד לא את ברצלונה ולא את ריאל.
     
  14. Los Che Member

    הצטרף ב:
    ‏24/4/11
    הודעות:
    170
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה בדיעבד, כי שרובן וסניידר עזבו האוהדים לא היו מרוצים והקבוצה לא הייתה מקושרת בכלל לדי מריה ואוזיל, אין קשר בין הדברים. מסניידר ריאל נפרדה בצורה מגעילה כדרכה לעיתים, אותו לעומת חברו השני(רונאלדו הגיע וממילא הוא היה מקולל בפציעות בריאל מדריד(רובן))היה מקום להשאיר אבל העדיפו לשפוך 60 מיליון על קאקא במקום לתת לו צ'אנס.
     
  15. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לוס צ'ה, באותו קיץ כאשר סניידר החליט שהוא נשאר בכל מחיר ולבסוף התרצה ונמכר לאינטר - תיארתי אותו פעם אחר פעם כשחקן הכי טיפש שאני אוהב (טיפש עקב ההתעקשות הלא ברורה להישאר בריאל מדריד). נכון, זה היה לפני אוזיל ודי מריה אך גם אז היה ברור שלסניידר אין מקום בהרכב.

    http://www.asoccer.co.il/index.php?act=Sea...=posts&hl=&st=0

    אתה מוזמן לקרוא את 5-6 העמודים הראשונים. לחלק מההודעות אני אכחיש קשר לחלוטין (http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx) אבל הרוב המוחלט מייצג את מה שאני חושב גם היום.