בעד ונגד: האם קון אגווארו צריך לעבור לריאל מדריד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏17/7/11.

  1. Nitay a Member

    הצטרף ב:
    ‏16/4/11
    הודעות:
    108
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בעד! לאגוארו אסור להיתקע באתלטיקו.
    אמנם לריאל יש התקפה טובה גם בעלדיו,אבל אין ספק שחלוץ כמו אגוארו יכול להיות האס שחסר לה במאבק נגד ברצלונה.
     
  2. hai80 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/08
    הודעות:
    1,299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מבחינה מקצועית ריאל עדיפה על אתלטיקו זה ברור לכולם. מבחינה מוסרית אגוארו אפשר להגיד גדל באתלטיקו ועשה שם את הפריצה והוא צריך לשמור למועדון חסד נעורים והדבר המינימלי שהוא צריך לעשות זה לשמור על הכבוד שלו למועדון ולא לעבור ליריבה השנואה ביותר שלה.

    דעתי? בתור אוהד אתלטיקו אין לי בעיה שיעבור לריאל כי אני מבין שהשחקן רוצה לזכות בתארים, ריאל היא הקבוצה הטובה ביותר לכך יותר מכל קבוצה אחרת בעולם. זה יצבט לי בלב וגם יאכזב אחרי האמירות אבל אם קון חכם והוא באמת רוצה לעבור לריאל וזה יהפוך למשהו פרקטי אז הוא צריך לעשות ריאיון חדש ולהתנצל בפני האוהדים ולהסביר את עמדתו, אם הוא ידע לדבר עם כל הכאב האוהדים יצטרכו להבין ולסלוח לו כי צריך לזכור כמה אגוארו תרם לנו וסה"כ הוא רוצה בטובת הקריירה שלו ולשחק בריאל מדריד זה לא כמו לשחק בארגנטינה, פה זה הטופ העולמי. ריאל היא הקבוצה הטובה בעולם אחרי ברצלונה, לברצלונה הוא כבר לא יעבור, אז מה נשאר? האוהדים עם כל האכזבה לדעתי צריכים לתמוך בו אבל בשביל שזה יקרה הוא חייב במידה ומהלך כזה יקרה להצהיר על אהבתו לאתלטיקו ולבקש סליחה מהאוהדים ובקיצור לשכנע את האוהדים שהוא תמיד יאהב את המועדון אבל הקריירה חשובה יותר ואם האוהדים לא יבינו זה בעיה שלהם, אני בתור אוהד של אתלטיקו יבין את זה.
     
  3. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    אני לא חושב שאגוארו זה החלוץ שריאל צריכים. כשיש את אוזיל-רונאלדו-די מאריה (וקאקה) מאחורה, החלוץ בשפיץ צריך להיות כמעט סקורר נטו. אגוארו יכול לעבוד נהדר בתור חלוץ שני ב4-4-2, אבל כחלוץ שפיץ אני לא חושב שהוא עדיף על היגוואין, וגם אם כן, לא בהרבה. אותו הדבר לגבי ניימאר, אגב.