בני יהודה 2010/11 - חזי מגן עוזב את תפקידו כבעלים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏9/7/10.

  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    ראיתי את השם של החלוץ הנבחן של בני יהודה ותחילה לא עשיתי את החיבור, פתאום זה קפץ לי, טוני פיארגואידי!!! אין לי מושג איך הוא התגלגל לישראל, אולי דרך גלאבאן ששיחק איתו(?), אבל יותר קשה לי לתפוס שהוא מועמד לחתום בקבוצה מהליגה הבכירה.

    בכנות, אני לא ממש זוכר אותו משחק, רק זוכר שכשגרתי בארגנטינה הוא בדיוק פרץ ונחשב לשחקן עם פוטנציאל להיות שחקן ליגה לגיטימי, לא כוכב, עד שנפצע קשה. אבל מחברות בפורום ארגנטינאי שעוסק בשחקנים זניחים והליגות הנמוכות בין היתר, יצא לי להתקל בשמו לא פעם בהקשרים לא מחמיאים. לאחר שהעביר תקופה עכשיו בליגה הרביעית בארגנטינה, לחתום בבני יהודה בהחלט יהיה קפיצת מדרגה נדירה.
     
  2. number9 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/12/10
    הודעות:
    2
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יצא לי לראות את פיארגודי בכמה אימונים, אמנם לא גדול החלוצים שהגיעו לארץ, אבל בהחלט טוב יותר מיבוריאן ובלילי. אם יוחתם, שדרוג קטן לסגל הכתום.
     
  3. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    9,991
    לייקים שהתקבלו:
    1,363
    נערך לאחרונה ב: ‏20/5/11
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    חבל מאוד.
     
  5. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    מכה קשה לבני יהודה. לחזי מגן יש מניות רבות בהצלחת הקבוצה בשנים האחרונים. הוא תמיד משדר רוגע ומקצועיות ברגעים שבהם העסק היה יכול להתפרק בלא מעט קבוצות אחרות עם הנהלות אחרות.
     
  6. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    לא מכה קשה, מכה אנושה. בני יהודה תרד מנכסיה בשנה הבאה בודאות, אלא אם יבוא רוכש. משמע פדרו גלבאן יימכר למי שיציע את המחיר הגבוה ביותר, כנ"ל לירוי צעירי. האמת? פדרו גלבאן יכול להיות פיתרון מעולה למכבי ת"א במקום מאדוניאנין. מה גם שהוא לא צריך השתלבות והתאקלמות בארץ, ולטעמי הצעה של 1 מיליון דולר יכולה להעביר אותו אלינו וגם לעזור כלכלית לבני יהודה. לטעמי, אם הוא יגיע למכבי בתפקיד עושה המשחק, מכבי יכולה רק להרוויח מכך ואולי סוף כל סוף יהיה שם משהו בקישור. כך או אחרת ברור שבני יהודה, תהיה חייבת למכור את השחקנים שלה בשביל להתקיים בשנה הבאה, בדיוק כמו נתניה בשנתיים האחרונות שעברה ובשנה הבאה כנראה.
     
  7. שגיא Guest

    העיתוי מבחינת בני יהודה הוא נוראי. אחרי פתיחה חלשה, בני יהודה מסיימת את העונה בצורה פנטסטית. ודווקא כשהפנים של הקבוצה קדימה עם שלד טוב מאוד מגן עוזב ומשאיר את בני יהודה ככל הנראה לחזור לימים שהייתה נאבקת על חייה. קשטן כנראה גם לא ישאר וכפי שעומר אמר נראה שגם שחקני המפתח יעזבו.
     
  8. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אחרי עזיבת חזי מגן ובנתיים עושה הרושם שאין אף אחד שייקנה את בני יהודה, הכתומים הופכים להיות פייבוריטים לרדת ליגה, לפחות בנתיים על הנייר. כל השחקנים ה"גדולים", גלבאן, לירוי צעירי, בלדוט, בלילי ואיינוגבה ייעזבו במהרה ובני יהודה תירד מכל נכסייה ובאמת שחבל כי היא קבוצה מאוד סימפטית.
     
  9. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    9,991
    לייקים שהתקבלו:
    1,363
    זה גם מה שאמרו על מכבי נתניה אחרי עזיבת יאמר, לא הייתי ממהר להספיד את בני יהודה.
    יש להם בקבוצת הנוער מספר שחקנים מוכשרים, כשמעל כולם ניצב אמיר עגיוב, יש עתיד למועדון למרות עזיבתו של מגן.