בני יהודה 2010/11 - חזי מגן עוזב את תפקידו כבעלים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏9/7/10.

  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    להיפך. אם בבני יהודה קבוצה בלי לחצים וציפיות לרוץ לאליפות הוא לא התבלט מה הוא יעשה בקבוצה שכל כולה היא לחץ וצריכה להימלט מהתחתית? יקרוס פי 2. הקבוצות האלה צריכות שחקנים מוכחים לא כאלה ששחקן ישראלי ממוצע יכול להחליף, כדוגמת ליניץ'. למשל ראיתי את זוראב באשקלון, מבחינת קבוצות התחתית אשקלון עשתה בינגו איתו הוא היה נייד, מחושב, חילוצי כדור, מסירות, נגד בית"ר הוא היה מצוין והיה אחראי על חלק נכבד מההתקפות של אשקלון.
     
  2. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    עומר - אם הוא יהיה כמו הרוויה קובצ'ביץ', זה יהיה מצוין. מדובר בשחקן שברוב המוחלט של המשחקיפ עשה את הקילומטרז' הגדול ביותר מבין כל שחקני השדה וזה נתון שציינו אותו באחד המשחקים נגדינו לפני שנתיים. מה גם שהיה מדובר ביופי של שחקן, שעשה אחלה עבודה שחורה.
     
  3. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    שחקן שרץ לא בהכרח תורם...ישראלביץ' לדוגמא לא מפסיק לרוץ אבל התרומה ההתקפית שלו היתה כמעט אפסית בעוד בהגנה הוא לא בדיוק שוס.
     
  4. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אל תשווה. אצלכם הוא משחק קבוע בעמדה אחורית יותר. בהפועל כפר סבא הוא היה השחקן החופשי והיו לו מספרים יפים. תודה שזו לא הייתה דוגמא טובה. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/8/10
  5. אלסנדרו דל פיירו Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/04
    הודעות:
    1,340
    לייקים שהתקבלו:
    9
    ליניץ' זר סביר לליגת העל.. חוץ מחיפה ו-2 התלאביביות הוא יכול לשחק בכל קבוצה בארץ..
    מעבר לכך הרמת משמעת שלו מצויינת זה שחקן שלא אוהב צחוקים והסטלבטויות.. הוא מגיע לאימון הוא שם הכל בצד.. לא בליין לא אוהב כותרות...(ד"ש לג'ובאני לדולי ג'ונסון ושות').
    שחקן שנותן את הנשמה.
    כמו לכל שחקן גם לו יש חסרונות.
    אין לו אופי של מנהיג.
    אבל בתור קשר אחורי הוא די סביר.. כמובן לצד משחקיםטובים שלו היו לו משחקים די אפורים.
    אני חושב שבקבוצה כמו עכו , קרית שמונה וכו'... הוא יכול ליהיות מתאים בול! 
     
  6. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
  7. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    באיחור של שלושה חודשים...חבל יכל לעשות את השינוי באירופה במשחקים מול האזרים והאירים...
     
  8. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    חיזוק נהדר לבני יהודה, שעד כה מסתמנת כאחת הקבוצות האפורות בליגה. השאלה היא באיזה כושר מגיע פיני בלילי, אם כי אני מאמין שלא יקח לו הרבה זמן להיכנס לעניינים.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    "כמוכן בקבוצה מקווים לסגור בקרוב את נושא פיני בלילי שכרגע תקוע בלי קבוצתו הטורקית" - זו הייתה שורה קבועה בעיתון ידיעות אחרונות בכתבות על בני-יהודה בחודש האחרון. משה דמאיו וחזי מגן המתינו לו כל-כך הרבה זמן, חשבתי שהם אהבלים והם צריכים לעבור לאופצייה אחרת - אבל הם ניצחו. אני מאוד שמח שפיני בלילי חוזר לשחק בארץ למרות שיש לי צביטה קטנה בלב שהוא לא חוזר לקבוצה בה גדל. בלילי הצליח בטורקיה לפי-דעתי, לא בהכרח מבחינת הסטט' הרי הוא לא חורר רשתות - אך הוא בנה לעצמו בליגה הטורקית שם לא רע, מוניטין של חלוץ שיודע להבקיע. בלילי בזמנו היה השחקן הכי מהיר בארץ, הוא היה מומחה בלעבור שוערים ולהרוג בתוך הרחבה. בלילי הוא סימן שאלה מסוים אבל בני-יהודה צריכה לקחת את הצ'אנס כי החוד שלה מקרטע, ומה גם שבליגה הבינונית שלנו - בלילי לא יתקשה להרעיד חלודה. אני כבר מחכה למשחק נגד בני-יהודה כאשר שער 5 ירעיף עליו אהבה. אולי עוד יסיים את הקריירה בהפועל. וכן, הייתי מחתים אותו ולא את תמוז.
     
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    בשבת בני יהודה חוזרת לנוסטלגיה ותארח את בני סכנין בשכונת התקווה...1000 כרטיסים יוצאו למשחק + אלה שיש להם מנוי כך שצפויים להיות גג 2000 איש במגרש של 8000...לא מבין את ההגבלות המיותרות האלה של המשטרה, למה?
     
  11. idos87 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/08
    הודעות:
    743
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני יהודה מפסידה שלשום בחצי גמר גביע הטוטו לקרית שמונה 5:4 בפנדלים אחרי 1:1 לאחר 120 דקות. בני יהודה הובילה את המשחק עד הדקה ה-94. קצת ריכוז של השחקנים בכתום היה מעלה אותם לגמר גביע הטוטו, דבר שהיה מכניס כסף לקופת המועדון ומוטיבציה לשחקנים.
    אחרי ה-1:1 בליגה מול הפועל ר"ג (משחק שהיה אמור להיות באנקר של בני יהודה), חשבתי שקשטן יצליח להוציא משהו מגביע הטוטו במיוחד אחרי שקרית שמונה הגיעו אחרי הפסד לסכנין.
    בינתיים בלילי לא הביא את היכולת שלו מטורקיה, שחקן שהיה אמור להיות המוביל החדש של בני יהודה בהתקפה מפרק את כל התוכניות שבנו עליו. בשבת בני יהודה תארח בשכונה את הפועל ב"ש. הפסד במשחק הזה יקרב עוד קצת את הזהובים לקו התחתון, ואת קשטן בדרך החוצה משכונת התקווה.
     
  12. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    לפחות לפי מה שאומרים, בני יהודה נראית טוב יותר מהמקום שלה בטבלה, אלא שהקבוצה מתקשה מאוד מול השער. לפחות לפי מה שראיתי בגביע הטוטו, פיני בלילי מחמיץ מצבים מעולים שהוא חייב להבקיע. עם זאת, בני יהודה ידעה מה היא מביאה - שחקן מצוין, רמה מעל הליגה, אבל אחד שלא יבקיע בשבילה כמות ענקית של שערים ושהתרומה שלו תתבטא בדרכים אחרות.

    אגב, לפני כמה ימים הודיע חזי מגן שהוא לא מתכוון להמשיך בקבוצה אחרי העונה הזו. יש אנשים שהראו כוונות לרכוש מידיו את הקבוצה?
     
  13. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    חשוב להזכיר שאסי בלדוט החמיץ פנדל במהלך ההארכה השנייה.

    אבירם - אתה צודק, בני יהודה נראית טוב יותר וצריכה להיות גבוה יותר בטבלה אבל מה לעשות שכל החלק ההתקפי פשוט בדיחה, יבוריאן ממשיך את היכולת החלשה שלו ממכבי, משה ביטון מתאים לרמה של ליגה לאומית, בלילי חושב שהוא עדיין פצוע בטורקיה ואסי בדלוט רק עצבני. בסך הכל יש לקשטן סגל טוב שמתאים לאמצע הטבלה ומטה אבל כרגע בני יהודה קרובה מאוד לתחתית ולא רואים פתרונות בקצה המנהרה.
     
  14. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,003
    לייקים שהתקבלו:
    1,375
    מהפכה גדולה בבני יהודה? בלדוט, ביטון ואפק עשויים לעזוב את הקבוצה.
    http://sports.walla.co.il/?w=/3825/1779591

    לדעתי מדובר בטעות. לא נראה לי שזה מה שיעשה את השינוי.
     
  15. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אני חושב שזו החלטה מעניינת של בני יהודה. יכול מאוד להיות שבקבוצה חושבים שכדאי מעכשיו לבנות את הקבוצה לקראת השנים הבאות ולפי המיקום בטבלה אפשר להבין אותם. בני יהודה כנראה לא תרוץ לאחד המקומות שמובילים לאירופה ולמרות המיקום הלא מחמיא כרגע, לא נראה שהיא תרד. צריך לקחת בחשבון שגם יכול להיות שדרור קשטן החליט לוותר עליהם מסיבות מקצועיות או משפטיות.

    מה שאותי בעיקר מסקרן לראות זה איך הקהל הכתום יגיב לעזיבה אפשרית של אסי בלדוט. מדובר בסמל של המועדון והשחקן האהוב ביותר על הקהל.