בית B - ג'מייקה ואורוגוואי בבית, ארגנטינה ופאראגוואי במפגש חוזר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏9/6/15.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    [​IMG]

    ציון הדרך של מסי: הופעה 100 במדי נבחרת ארגנטינה. בין כל השיאים ששבר מסי העונה ברמה האישית וגם עם טרבל שני במדי ברצלונה, הוא עדיין מחכה להצלחה משמעותית בנבחרת, בין היתר בקופה-אמריקה. מחר המשחק נגד ג'יימקה מקבל משמעות. ארגנטינה כבר העפילה אחרי 4 נקודות בשני המשחקים הראשונים, ומסי יציין משחקו המאה בנבחרת. עד היום כבש מסי 46 שערים ובישל עוד 28. מסי זקוק לעוד עשרה שערים כדי להשתוות לגבריאל בטיסטוטה ואח"כ לעבור אותו ולהיות שיאן השערים שלך הנבחרת בכל הזמנים. מבחינת ההופעות, מסי מדורג חמישי אחרי חאבייר זאנטי(145), רוברטו אז'אלה(115), חאבייר מסצ'ראנו(113) ודייגו סימאונה(106). "הדבר שאני הכי רוצה כרגע הוא לזכות בתואר עם ארגנטינה, ומעבר למספר היפה חשוב לי לנצח את ג'מייקה", אמר מסי לעיתונאים כשככל-הנראה מחר יפורסמו עוד כתבות בנושא. "במאה המשחקים האלה היו לי חוויות ורגעים בלתי-נשכחים הן בחדר ההלבשה והן על המגרש. לצערי עדיין אין שום תואר ואני רוצה לשנות זאת".

    למסי היו בנבחרת גם רגעים מוזרים. בהופעת הבכורה שלו, כשהוא עדיין לא בן 18, ב-2005 נגד הונגריה הוא נכנס כמחליף ואחרי 40 שניות ספג כרטיס אדום. מסי בכה בחדר ההלבשה בגלל האירוע, אבל מאז הוא התאושש. ב-1 במרץ 2006 הוא כבש את שער הבכורה בנבחרת נגד קרואטיה במשחק ידידות. רגע השיא אולי מבחינתו היה שלושער נגד ברזיל במשחק ידידות(4:3) ויחד עם בטיסטוטה הוא גם שיאן השערים של ארגנטינה לשנה קאלדנרית - 12 שערים הוא כבש ב-2012 ב-9 משחקים בלבד, בלתי-נתפס. מסי כבש גם כמובן שער במונדיאל 2006 כשנכנס כמחליף נגד סרביה, בישל וכבש בעצמו. ברזומה של מסי יש גם שני הפסדים בגמרים. הוא נראה נהדר בקופה הראשון שלו ב-2007 כשבישל ללא הפסקה, כבש ברבע הגמר ושער אדיר בחצי הגמר אך ארגנטינה הפסידה 3:0 בגמר. במונדיאל האחרון מסי כיכב בשלב הבתים עם 4 שערים ובישול ברבע הגמר לדי-מאריה אך בגמר שיחק רע והנבחרת הפסידה 1:0 לגרמניה ופיספסה זכייה בתואר היסטורי.

    נמשיך קצת עם התפלגות השערים של מסי. הוא שיאן השערים של הנבחרת במשחקי ידידות - 25 שערים. הוא כבש 13 שערים במוקדמות המונדיאל(10 שערים במוקדמות מונדיאל 2014), עוד 5 שערים במונדיאלים עצמם בדומה לשחקנים כמו ראול ועוד 3 שערים בקופה-אמריקה. במונדיאל 2010 הוא לא הצליח לכבוש אף שער (במשחק השלישי בשלב הבתים ענד לראשונה את סרט הקפטן, כך החליט המאמן דאז מראדונה) וזו הייתה השנה הקאלנדרית הפחות מוצלחת עבורו עם 2 שערים ב-10 משחקים.
     
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    בדיון של המשחק כתבתי על כמה הפציעה של אורטיגוסה עלולה להיות קריטית לפאראגוואי, מאמצים להכשירו אבל אופטימיות אין, וזה היה לפני שלקחתי בחשבון שהקשר היחידי שיכול להיכנס לנעליו כמנהל המשחק ייעדר מרבע הגמר ככה או ככה. ריצ׳רד אורטיס, שהחליף את אורטי׳ הפצוע, קיבל את הצהוב השני שלו בשלב הבתים ולא יוכל לשחק ברבע. כמו שזה נראה עכשיו, לראמון דיאס יש כאב ראש רציני לקראת משחק הנוק-אאוט.
     
  3. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אנדוחאר שבר את היד אבל אל דאגה, ארגנטינה לא תישאר ללא שוער שלישי. אגוסטין מרצ'סין זומן להחליפו.
     
  4. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    מבזק סלסטה

    http://i59.tinypic.com/w7j291.Xxx

    הג'יפ הלבן הוא הרכב של אבא של קאבאני. האופנוע הוא של ההרוג בתאונה בין שני כלי הרכב. אביו של חלוץ נבחרת אורוגוואי נמצא במעצר ואדינסון קיבל חופש מהצוות המקצועי לחזור לסלטו למשפחתו במידה והוא מעוניין. בינתיים החלוץ בחר להישאר לפחות עד למשחק מול צ'ילה, אחרי זה אולי ההחלטה תתקבל בשבילו...

    אז קאבאני נשאר, אבל לפי הדיווחים וההיגיון הראש שלו לא 100% בכדורגל. החלוץ שיחק מתחת לרמתו הרגילה בקופה, אבל אורוגוואי לא יכולה להרשות לעצמה לאבד אותו גם ביכולת הזו. על הספסל לא יושבים כוכבים גדולים וגם ביום לא טוב קאבאני הוא אולי החלוץ הכי טוב שהסלסטה יכולים לשים במגרש. אולי.

    */aa1 פאליטו פריירה לא ישחק מול צ'ילה עקב צהובים, מי שככל הנראה יפתח במקומו הוא חורחה פוסילה. מי שהיה אחד מהמגנים הטובים במונדיאל 2010 (מבין כל המגנים בטורניר כן?) שיחק מאז בערך את כמות המשחקים שמשחק מסי בעונה אחת. ואנחנו מדברים על חמש שנים של פוסילה. ההופעה האחרונה שלו בהרכב הנבחרת הייתה לפני כמעט שנתיים, ניצחון על ארגנטינה במוקדמות, ויותר מדאיג מכך היא העובדה שרק בסוף אפריל הוא חזר לשחק אחרי היעדרות ארוכה של כמעט 8 חודשים.

    אני אוהב מאוד את פוסילה, זה של 2010 בעיקר, אבל לא בטוח שהוא מוכן למשחק ברמה הזו.

    */aa1 מי שבוודאות ישוב להרכב הוא הקפטן גודין שחוזר מהשעיית הצהובים שלו. מלבדו נראה כנראה גם את סבוז'ה רודריגס המנוסה חזרה בהרכב, בעוד ניקו לודיירו צפוי להשאיר את המקום בהרכב לשחקן יותר פיזי ממנו, קרלוס סאנצ'ס.


    אורוגוואי שוב אנדרדוגית, אחרי 4 שנים בהם ההצלחה שלה בתחילת העשור הפכה את הסלסטה לפייבוריטים במידה מסוימת, ומבחינת השחקנים והצוות המקצועי זה בסדר גמור. ככה הם אוהבים, וגם הלחץ עכשיו הוא על צ'ילה כמו שאמר גודין.
     
  5. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    לארגנטינה יש עוד קצת זמן עד למפגש מול קולומביה, אבל זו תהייה הפתעה אם אוטאמנדי וקון לא יחזרו להרכב על חשבונם של דמיצ'ליס והיגוואין.
     
  6. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,556
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    סבוז'ה נראה טוב יחסית לשחקן שלא ברור מה הוא עשה העונה. אני מקווה שאותו דבר אפשר יהיה לומר על פוסילה.