בית 4 - ארגנטינה, איסלנד, קרואטיה, ניגריה

הנושא בפורום 'פורום מונדיאל 2018' פורסם ע"י Franco, ‏10/6/18.

  1. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    המסקנה היחידה שלי מהדיון הזה זה שסיביל לא חושב שהחיים הם כמו פוטבול מנג'ר.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    על סמך מה אתה אומר את מה שאתה אומר על קובא? אתה מודע למספר המשחקים שלו במדי ריאל מדריד? כששחקן מגרד את ה-40 הופעות בכל עונה זה מצחיק להגדיר אותו כמחליף, ועוד העונה היה פצוע איזה שלושה חודשים. זידאן נתן לו אשראי אשכרה בקלסיקו בברנבאו בליגה. אינטילגנציית משחק לעולם זה לא הפלוס שלו. הוא חזק, מהיר, אגרסיבי, טס קדימה. אבל הוא לא אחראי מספיק לשחק את הקשר האחורי ואם הוא בעמדה קדמית יותר זה בעייתי משום שאין לו פס לגול, אין לו מספרים, הוא לא משפיע, קבלת ההחלטות לוקה בחסר.

    לעולם לא אצדיק את מסי על פרישה מהנבחרת אחרי אותו גמר[ואני לא סופר גמרים - בטח לא של קופה אמריקה], אפילו דור הופמן 'נשבר' והוא מעריץ גדול שלו ומישהו שהדעות שלו יותר מוערכות מאשר הדיעות שלי. אבל מסי חזר לנבחרת בסופו של דבר וגם הוא אנושי.
    ומהשחקן הטוב בהיסטוריה, לא אני מכנה אותו כך אבל רבים ואחרים כן - אתה מצפה להתעלות גם עם נבחרת בינונית. לא תמיד ארגנטינה הייתה מביכה.
     
  3. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אנשים נכנסו ליותר מדי סרטים על מסי.

    כולה משחק ראשון בטורניר. פרופורציות.
     
  4. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    נו אין פה אתגר אפילו. הלאה.
     
  5. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    מדברים פה על מתיאו קובאצ'יץ', לא על דוגלאס קוסטה.

    על סמך מה קובאצ'יץ' מחליף? על סמך זה שהוא במקום ה-16 בריאל מבחינת דקות משחק בליגה (קרוס 6, מודריץ' 11 וקאסמירו ראשון), ובאותו מקום מבחינת דקות משחק בצ'מפיונס כשקרוס, מודריץ' וקאסמירו בשביעייה הראשונה. אם זה לא מחליף אז מה זה בדיוק?
     
    modric420 אוהב/ת את זה.
  6. modric420 Member

    הצטרף ב:
    ‏28/4/16
    הודעות:
    19
    לייקים שהתקבלו:
    2
    מין:
    זכר
    דור, אני מעריך את הדעות שלך בד"כ אבל אתה טועה פה בגדול. קובא זה פוטנציאל לוורלד קלאס חד משמעית.שחקן חזק עם כוח מתפרץ אדיר, בעל טכניקה טובה מאוד, זריזות וכדרור צמוד לרגל. הוא עדיין לוקה בקבלת החלטות ובמסירה האחרונה, אבל זה בהחלט דברים שניתן לשפר.
    הוא אכן שיחק הרבה העונה אבל לא ברציפות וגם היה נהדר בכל פעם שנקרא לדגל. הסיבה היחידה שהוא לא פותח בקביעות זה שני קשרים ברמה היסטורית שכבר מצויים בהרכב. למזלו מודריץ כבר בן 33 וחילוף הדורות ממש מעבר לפינה, רק שיתאזר בסבלנות ולא יילך לאיזה יובה - כבר התחילו שמועות...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/6/18
  7. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    האמת שלמי שעומד מאחורי ההחלטה לא להזמין את איקארדי ולהזמין על חשבונו צ'וקר כמו היגוואין, מגיע להיכשל. לא עוקב כבר אחרי הפוליטיקות בנבחרת שלהם אז לא יודע אם סמפאולי האשם או מסי והחבורה שלו שסולדים מאיקארדי בגלל סיפורי וונדה לופז, אבל אם הקבוצה שלי לא הייתה משחקת בטורניר גדול שחקן שהוא גיים צ'יינג'ר ברור בגלל כל מיני סיפורי צהובונים הייתי רותח.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/6/18
  8. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,221
    לייקים שהתקבלו:
    173
    שחקנים שנמצאים במחנה במשך חודש לא צריכים מישהו שמבחינתו לבגוד באישה של חבר שלו לנבחרת זה משהו לגיטימי. זה עוד יותר קריטי מאשר בקבוצה בה כל אחד חוזר הביתה אחרי האימון, לכן זה לא סתם "סיפור צהובונים" אלא משהו שיכול להחריב לך את האווירה בקבוצה.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אולי אני צריך לחדד - אני מתייחס אך ורק לתקופה בריאל מדריד כי לפניכן לא עקבתי אחריו. כמובן שאת הדריבלים הוא עושה במרכז השדה, הוא מגיע תוך שניות מרחבה לרחבה וקשה להוציא לו כדור מהרגל, אבל קבלת ההחלטות שלו שואפת לאפס. לגבי המספרים שציינת - השנה הוא סבל מפציעה של שלושה חודשים, אחרת היה משחק יותר, והיו פה ושם משחקים שהוא החליף את מודריץ' כשהוא שפך לאגר אבל יש לו הרבה מאוד הופעות. הוא שחקן מחליף שמשחק הרבה מאוד. אבל הויכוח שלנו הוא לא על זה, אלא על היכולות שציינת שיש לו.

    ההבדל בין שחקן טופ קלאס לבין שחקן שהוא פוטנציאל זה בדיוק הדברים האלה, את הנתונים קובא קיבל מאלוהים, אבל אני לא משוכנע שהוא יצליח לשפר את זה. הוא תקוע באותו המקום בשנתיים האחרונות. אני לא בטוח במאה אחוז שריאל מדריד תבנה עליו כיורש של מודריץ', אולי יגע שחקן אחר. ואני מסכים עם נקודות החוזק שציינת. אבל אנחנו לא מרוויחים מזה כלום.
     
  10. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    עברו כבר 5 שנים מאז, ולא היה איתו שום דבר שלילי באינטר. הוא קפטן ראוי למרות כל הלכלוכים שרצים עליו, ושחקן נהדר שמשתפר משנה לשנה. שבארגנטינה ימשיכו לתרץ למה לא לזמן שחקנים טובים בזמן שהנבחרת צריכה פנדלים מומצאים כדי לנסות ולנצח את איסלנד, סה"כ לגיטימי.
     
    DaveTheSave, חייל שוקולד ו-יאן קולר אוהבים את זה.
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חושב שיש דברים שהם מעבר לכדורגל, ושאלה לי אלייך: כששמעת את הסיפור במלואו בפעם הראשונה, זה לא הגעיל אותך? זה יישמע פלצני, אבל לא הייתי רוצה לראות שחקן כזה דורך בריאל מדריד. לארגנטינה יש כל-כך הרבה בעיות ורובן דווקא מהקישור ומטה, לא חושב שאיקרדי שהוא חלוץ נפלא[ואולי קצת 'בן-זונה' על המגרש בקטע טוב, קצת כמו דייגו קוסטה, אבל רק קצת] - היה עוזר לה יותר מדי. היה מקום להכניס את דיבאלה אולי ולהעביר את מסי לעמדה קדמית אבל גם אם המאמן עשה טעויות בניהול המשחק - החומר של ארגנטינה מאוד בעייתי.
    העיקר שדייגו יושב במגרש, מפרשן לכל העולם ואחותו, קוטל את המאמנים בזה אחר זה כאילו הוא לא היה אחראי ל-4:0 מול גרמניה עם סגל טוב יותר[ואיך וולטר סמואל וזאנטי הטרבליסטים מאינטר לא היו בנבחרת אז?] ומעשן סיגר באצטדיון למרות שאסור ואז אומר 'לא ידעתי'. כאילו הוא לא שם לב שהוא היחיד שמעשן שם.
     
  12. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    @Raulito שמעתי את זה ונגעלתי, אבל שוב, זה היה לפניי שנים ומשום מה זה עדיין הופך לאינדיקציה המוחלטת לגבי אופיו של איקארדי ולתירוצים למה לא לזמן אותו לנבחרת. נכון שהארגנטינאים שונים מהאנגלים, שאצלם מקרי ראיין גיגס וג'ון טרי זה בנורמה, אבל עדיין הם צריכים לשחרר. מקסי לופז לא בנבחרת כבר שנים, איקארדי באינטר לא מעורב בשום דבר בעייתי כזה או אחר מהבחינה הזו והוא הלידר של חדר ההלבשה, אין סיבה להיתקע על משהו שקרה בעבר, מגעיל ככל שיהיה.

    הבעיה של ארגנטינה חמורה בהרבה מאי זימונו של איקארדי בלבד, אבל אין לי ספק בכלל שמול איסלנד, זה השחקן שהיה חסר לארגנטינה. משחק הגובה, הגב לשער והמיקום ברחבה, אלא כל הדברים שאתה צריך מול הצפיפות האיסלנדית ועם כל ההרמות שארגנטינה שלחה לרחבה, למרות שברוב המשחק שחקן החוד זה אגוארו, שעם כל הכבוד ליכולות הניתור שלו, בגובה אין לו בט מול האיסלנדים.

    סמאפאולי מזכיר את דייגו יותר מכל מאמן אחר בינתיים. זה אומר הכל בעצם.
     
    Raulito אוהב/ת את זה.
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני שם כרגע בצד את ניהול המשחק למשל והסייגים שיש לגבי סמפאולי מבחינת הסגל הם זימון חלוצים, שוב התקפה: אם זה איקרדי כן או לא ואם דיבאלה שחקן משלים, שחקן ספסל או בהרכב. ואני שואל משהו אחר: איך ארגנטינה כבר עשור לא מייצרת שחקנים טובים כמעט באף עמדה? לא מצפה שיעשו מהפכה בכדורגל שם כי זה קורה רק אחרי כישלון[גרמניה שהודחה בשלב הבתים ביורו 2000 אחרי טורניר מביך, למשל], אבל הם צריכים לעשות שינוי כנראה. באמת שהנבחרת מייצרת רק חלוצים טובים. אני רואה כדורגל קרוב ל-20 שנה ולא זוכר שאמרתי איי-פעם - 'וואו, איזה שוער יש לארגנטינה'. גם על הבלמים אני אדבר שוב על אלה מסוף שנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000 גם אם מתחו את הקריירה שלהם עוד קצת - וולטר סמואל ורוברטו אז'אלה למשל, והיום לנבחרת אפילו אין שחקן מסורבל כמו היינצה. אוטאמנדי יוצא דופן מבחינת התזה שלה, ובאנגה זה נחמד אבל אפשר להשוות אותו לרדונדו או קמביאסו? ממש לא.
     
    Civil אוהב/ת את זה.
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    כנראה שניקולה קליניץ' ישלח הביתה. מדווחים שסירב להכנס כמחליף מול ניגריה.
     
  15. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,257
    לייקים שהתקבלו:
    2,040
    מין:
    זכר
    כן.
    היום ב-4 אחר הצהריים תהיה מסיבת עתונאים והכרזה רשמית.
    סירב להכנס בדקות הסיום כי טען שיש לו כאבי גב.
    צוות האימון החליט לשלוח אותו הביתה.