בית 4 - ארגנטינה, איסלנד, קרואטיה, ניגריה

הנושא בפורום 'פורום מונדיאל 2018' פורסם ע"י Franco, ‏10/6/18.

  1. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    2,869
    לייקים שהתקבלו:
    1,166
    מין:
    זכר
    אני קצת מופתע שאנשים פה אומרים שמסי גורם לנבחרת ארגנטינה להראות רע או שהם לא ראו את המוקדמות בלי מסי.ארגנטינה בלי מסי זו נבחרת שלא מגיעה למונדיאל למרות ה"תותחים" שיש לה.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  2. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,850
    לייקים שהתקבלו:
    2,348
    מין:
    זכר
    השאלה מה היה קורה אם מסי לא היה שם בכלל.
     
  3. hbs7 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/10/14
    הודעות:
    2,966
    לייקים שהתקבלו:
    2,348
    מין:
    זכר
    לא יצא לי, לכן שאלתי אוהד אינטר.
    קובא די עומד במקום וזה חבל, אוהב את הילד הזה.
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,650
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    שמע בריאל קשה לתפוס הרכב בקישור, לא משנה כמה טוב אתה. מביא את קובא ליובה בעיניים עצומות
     
  5. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    בכלל בקטע שלא היה קיים שחקן כזה? כנראה שאגוארו או טבס היו לוקחים את המושכות בארגנטינה כמו בתקופת המעבר מהדעיכה של באטיסטוטה ועד ריקלמה ולאחר מכן מסי. לא חושב שהיה הרבה יותר גרוע בהתחשב בזה שיש בדור הזה לא מעט שחקנים טובים.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מסי לא גורם לארגנטינה להיראות רע, גם השונא הכי גדול שלא לא יכול להגיד את זה. הוא התפוצץ עם שלושער פסיכי במוקדמות ובלעדיו הם ממש לא כאן. שים במקומו כמעט כל שחקן אחר וזה כנראה יהיה יותר גרוע. אני לא מסכים שהוא תמיד במיטבו בנבחרת, מראדונה זכה במונדיאל כשהוא משחק עם פרטנרים לא משהו, ולא בכל המונדיאלים הוא היה עם נבחרת פח, הלו.

    לגבי קובא: אני חושב שרק מי שצופה במשחקים שלמים יוכל להבין, כי בתקציר אולי תתפוס מהלך אחד שהוא לוקח כדור, עובר שלושה ובמקרה מוסר בזמן, אבל זה לא המצב. במהירות, בכוח והפיזיות ובדריבל הוא 10. בקבלת ההחלטות ובקריאת המשחק - ציון 3[וברצינות: 6]. הוא קשר אחורי שלא מאיים על השער ולא מתקרב ללספק מספרים. אולי הוא קנה אותך[אותכם כשהצליח להיות 'אנטי-מסי' בסופר-קופה. תראו, בשלוש עונות בריאל מדריד יש לו 109 הופעות, זה לא מעט. העונה הוא נפצע נגד אפועל ניקוסיה והתפספס לו, אבל הוא שיחק ב-2016/17 בקלאסיקוס ובדרבי וכן קיבל הזדמנויות. ליובה לדעתי יש בעייה בקישור, אבל לא חותם על זה שהוא שחקן הרכב בבאיירן, בסיטי, בפאריס ובעוד קבוצות. לא חושב שאתה מוציא אותו מריאל והופ - שחקן טופ. הוא טוב רק כשחקן ספסל.

    וכמה מילים על קרואטיה: נראו לי מאוד עייפים, שמח עבור מודריץ' בגלל הפנדל אבל היה במשחק רע, ראקיטיץ' לא הורגש וגם פריסיץ' לא, ליותר מדי דקות, זה היה משחק מסורבל. ניגריה מהירה אבל חוץ מהשחקן ההוא עם 'האלכסון'- היא לא מלוטשת. היה משחק מאכזב אבל תיקו נגד ארגנטינה וקרואטיה תפספס מפגש עם צרפת כנראה וזה טוב.
     
  7. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,080
    לייקים שהתקבלו:
    651
    הייתי רוצה לראות את מסי ורונאלדו מחליפים נבחרות. חוץ מלדקלם שמות של חלוצים, המבקרים לא נותנים טיעון אחר, חוץ מהשחוק הזה.

    אהה וזה שאנחנו אוהדי בארסה מטומטמים, מוזרים, שונים ושצריך לנדות אותנו מהעולם. הייחוס הזה כבר מזמן עבר את הגבול, כשאני רואה תמונות של חברים שלי מתנוססים בעמודים ויראליים כמו "כרית בנזמה" ו"תגובות אפשריות של בארסה מאניה" (המנוהלים בידי אותם אנשים), בפוסטים עם ירידות אישיות מלאות שנאה ותגובות מבחילות.

    הטיעונים אחרי המשחק אתמול של ארגנטינה לא מתייחסות למשחק הזה, אלא לנבחרת ארגנטינה בכלליות. אז סבבה, מסי החמיץ פנדל, מישהו ראה משהו שונה חוץ מזה?
     
    oFiRzZz ו-Civil אוהבים את זה.
  8. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    דין טוני וואקמה כדין ערן זהבי. בלי משחקי "אם", כי אם הם טובים לרמה גבוהה יותר, אז שישחקו בה.
    כשטוני וואקמה ישחק מדי שבוע מול "שחקנים אירופאיים" ו"יעבור אותם", נתפלא שהוא לא נספר בהרכב נבחרת ניגריה לפני שחקני התקפה אחרים.
     
    EO11, abcd, גלץ ו-2 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא מכליל, ואני חושב שאתה קורא כאן ופעיל בפורום אבל ברמה נמוכה יחסית, אתה לא קורא את כל הדיונים שמתפתחים כאן אז אתה פחות יודע מה קורה באייסוקר, תקן אותי אם אני טועה. ויש הבדל עצום בין האתר המכובד הזה 'בארסה-מאניה' עם האנשים מפעם שעם חלקם אני עוד מקשקש פה ושם וחלק גם כותבים בפורום החדש - בין דף הפייסבוק המטריל שלהם עם התעסקות בריאל מדריד, בכריסטיאנו ועוד ועוד ועוד. אף-אחד לא אומר שאתם מטומטמים.
    לא היה לנו את הויכוח הזה, אבל אומר שוב: מי שחושב שמסי רמה אחת מעל כריסטיאנו לדעתי זו בורות. אפשר לבחור בכריסטיאנו ואפשר לבחור במסי ולעתים הדיונים האלה הם כיפיים.

    להחליף נבחרות בין כריסטיאנו ומסי זה היה יכול להיות מעניין בתיאוריה אבל בלתי-אפשרי ליישום. אני כן יכול להגיד ברמת הקבוצות שכריסטיאנו היה טוב מאוד במנצ'סטר יונייטד והוא אלוהים בריאל מדריד בעוד את מסי ראינו מצליח בקבוצה אחת. מסי עבר למעין פליימקר בעונות האחרונות וגם כריסטיאנו עשה שינוי עמדה ולכן הם מחזיקים מעמד כל-כך הרבה זמן.
    אגב, לא תמיד לכריסטיאנו היה עם מי לשחק, מה עם המונדיאל הפח שלהם ב-2014 למשל? או הנבחרת ביורו שהייתה הגנת ברזל אבל נאני אשכרה היה באנקר שם. הם לא זכו ביורו 'בזכותו', אבל יש לכריסטיאנו אופי מסוים שאי-אפשר לקחת לו. הוא ממש לא הקפטן האולטימטיבי ומנהיג זו מילה קשה מדי אבל יש בו משהו שונה ממסי.
    משהו נוסף בנושא של שניהם, לספור למסי את הגמרים עם הנבחרת זה די עלוב לדעתי, בטח על קופה אמריקה וכן-הלאה. מבטיח לך שאם פורטוגל מפסידה בגמר היורו לצרפת אני לא מזכיר את הגמר כמשהו חיובי ברזומה.

    כל שחקן יכול להחמיץ פנדל. אני חושב שהוא לא היה גדול בלי קשר, ושהאחוזים שלו בפנדלים קצת נמוכים יותר משל הפנדליסטים הטובים באמת. אני לא אגיד 'כריסטיאנו', ופתאום רואים שזה לא מובן מאליו שהוא כבש את הפנדל נגד יובנטוס למשל ברבע הגמר, אבל את זידאן אני זוכר מחמיץ פנדל אחד לדוגמא בשנים האחרונות בהן עקבתי אחריו באדיקות - מ-2000 בערך, גם את רונאלדו-פנומנו אני בקושי זוכר מחמיץ פנדלים, את טוטי ואחרים.
     
  10. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,964
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    לפעמים יש שחקנים טובים שמשחקים הליגות מתחת לרמתם וכאלה שעושים הפוך.
    זהבי היה טוב נגד ספרד ובלגיה אם זה אומר משהו.
     
  11. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,080
    לייקים שהתקבלו:
    651
    בין ברצלונה בתקופה של מסי, לארגנטינה בתקופה של מסי יש עשרות קבוצות. הוא אמנם שיחק רק בברצלונה ובארגנטינה, אבל זה לא אומר שהוא לא יצליח באף קבוצה אחרת. שים את מסי בבטיס ואני מבטיח לך שבטיס עולה כמה נקודות גבוה יותר בטבלה.

    אני קורא באייסוקר ובפורומים אחרים מספיק זמן וכל מה שאני רואה זה אוהדי בארסה נגד כל העולם, ואני יכול לתת דוגמאות למשתמשים שמקבלים את התגובות האלה שאני מדבר עליהן. ההתעסקות היחידה שנשארה בבארסה מאניה בשנתיים האחרונות על כריסטיאנו רונאלדו הן בהשוואות למסי, בעיקר בנתונים סטטיסטיים.

    רק מזכיר את תחילת העונה, בה פאוליניו ורונאלדו היו צמודים בכמות השערים. לא כי פאוליניו כזה טוב, אלא כי לפי היגיון כדור הזהב והזיכרון של חובבי הכדורגל, ספטמבר-ינואר שווה לתחת ואפשר לחרבן על הדשא ולסיים את העונה כשחקן הטוב בהיסטוריה.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אז תיקרא את דעותיי אם אתה מחזיק מהן, "שחטתי" פה את רונאלדו על ימין ועל שמאל בכל מחזור ובעיקר בדרבים ובקלאסיקו. וגם אוהדי ריאל אחרים. אולי משום שאני אוהד ריאל זה ככה אבל אני מחובר לליגת האלופות יותר מהליגה. מסי לא הופיע לנוק-אאוט ותלך אחורה גם לקבוצה של לואיס אנריקה בין 2015-2017. אתה מערבב בין "דעת הפורום" כאן והויכוחים שלעתים ילדותיים לבין סאגת כדור הזהב. לצערי אני לא מאלה שבוחרים, אתה יודע..
     
  13. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    2,869
    לייקים שהתקבלו:
    1,166
    מין:
    זכר
    כשמסי היה פצוע בחלק מהמזמן במוקדמות אף אחד מהם לא בלט וארגנטינה התפללה שהוא ישוב כמה שיותר מהר כדי להעלות אותם למונדיאל, אז אני לא בטוח לגבי אגוארו וטבס.

    @RubberSoul תשמע,זה מזכיר לי שיש כאלה ששונאים את ברצלונה לא כי הם אוהדי ריאל מדריד או אספניול,אלא בגלל שנהיו להם הרבה אוהדי הצלחות בישראל.האירוניה הכי מדהימה פה שהם כנראה בעצמם החלו לאהוד קבוצות אחרות כי הן מצליחות.
    אז אני לא מופתע מצורת "דיון" שכזו.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  14. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,448
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    גם כשמסי זז הצידה ולקח הפסקה מהנבחרת שטופי השנאה קראו לזה בריחה מאחריות(!?) ככה זה, כל עוד יש חוסר הצלחה האחריות עליו ולא משנה איזה צעד הוא יעשה - אבל המינימום זה טיעונים הגיוניים.

    מה עשתה ארגנטינה בהיעדרו? מזיינים פה את המוח על על סוללת הכוכבים שמקיפה אותו בנבחרת כאילו החיים זה פוטבול מנג`ר. נוכחנו מה הם שווים בלעדיו - מקום מחוץ למונדיאל וזאת עובדה. יש עוד משהו חוץ מהמנטרה הלעוסה הזאת?

    היחידים שמצדיקים את החולצה הם אוטמנדי שאמור להחזיק את ההגנה לבד, ומסצ`ראנו שמחשב את הזמן לאחור בסין.

    יחד עם זאת - ארגנטינה את איסלנד חייבת לנצח ולא משנה מה. אבל "הדיון" הרבה מעבר לזה.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  15. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,116
    1. וואקמה שחקן עם פוטנציאל גבוה אבל כמו שרשמו קודם, הוא יצטרך להוכיח עצמו באופן עקבי ברמות הגבוהות כפי שמוזס, איהנצ'ו ואיובי עושים. עד אז אי אפשר לתהות איך הוא לא בנבחרת ניגריה.

    קובאצ'יץ' בפוטנציאל הוא שחקן היסטורי. מעטים השחקנים עם אינטליגנציית המשחק והכישרון שיש לבחור הזה, ואין ספק שבשלב הזה של הקריירה כבר ציפיתי שהוא יהיה במקום אחר לגמרי. הבעיה מבחינתו היא הבחירות בקריירה, אני חושב שלהגיע לאינטר של אז הייתה בחירה לא נכונה ולא חכמה בשבילו, ולהגיע לריאל זו בחירה שקשה להגיד עליה לא נכונה בגלל סדר הגודל של הקבוצה והמעמדים שאתה חווה איתם, אבל פשוט אין לו מקום בהרכב שם. קובא צריך קבוצה שתיתן לו אשראי קבוע בהרכב, שיקבל דקות ואת הביטחון כדי להוציא מעצמו את המיטב.
    הוא יכול להיות גם מעל מודריץ' ומעל כל קרואטי בהיסטוריה אם ידע איך למצות את עצמו.

    ברוזוביץ' במשך המון זמן היה שחקן מאוס ושנוא בעיניי, עם המון איבודים מפגרים, תנועות ידיים מעצבנות וגישה שלילית. ואז (ובמקרה זה משחק שהייתי בו) הגיע המשחק נגד נאפולי בתחילת מרץ, וספאלטי החליט להסית אותו לעמדת הקשר האחורי, ובום קיבלנו שחקן אחר ובעיקר שחקן מעולה. הוא התחיל לשחק בצורה חכמה, נהיה מאוד מעורב במשחק והרים את הרמה של הקבוצה כולה, ברמה כזו שאני כבר מתנגד למכירה שלו. יש לו עדיין יציאות של טמטום, בעיקר בעבירות שגורמות לצבירת צהובים די גבוהה שלו, אבל חוץ? משחקן מאוס הפך לשחקן החשוב ביותר של אינטר בחצי העונה האחרון.

    אם קרואטיה תשחק איתו כקשר אחורי, ראקיטיץ' כ-50/50 ומודריץ' כהתקפי מביניהם, היא יכולה להגיע רחוק בטורניר הזה.
     
    modric420 אוהב/ת את זה.