בית 1 - אורוגוואי, מצרים, רוסיה, ערב הסעודית

הנושא בפורום 'פורום מונדיאל 2018' פורסם ע"י Franco, ‏10/6/18.

  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    לדעתי וסינו היה במשחק הכי חלש שלו בנבחרת בשנים האחרונות, מדובר באחד השחקנים היציבים ביותר בסגל וכזה שבמדי הסלסטה מוסר כדור לא טוב על כל כמה עשרות של כדורים מדויקים ב-90% מההופעות שלו. אבל היום הוא בלט בחולשתו ובניגוד לדה ארסקאטה ונאנדס אין לו "תירוץ" כי הוא שיחק בעמדה הרגילה שלו בנבחרת וכזו שהוא מרגיש בה בנוח. בנטאנקור היה בסדר גמור ולדעתי יותר חיובי מוסינו בבירור, וזה שחקן שלפני שנה חשבתי שאין לו מקום בהרכב. הייתי מכניס את טוריירה טיפה מוקדם יותר @DRORIKO , אבל לגבי השאלה שלך - אם הוא לא היה אוהב אותו הוא לא היה מזמן אותו, בטח שהוא השאיר בחוץ את ואלורדה, שחקן שהוא בוודאות אוהב.

    בכללי, אני חושב שעניין הציפיות החריגות שיש מאורוגוואי לקראת המונדיאל הזה, במקרים מסוימים בחיזוק חוסר הכרה של הנבחרת (לא תמיד ולא אישית כלפי אף אחד פה), גורמים לכל מיני אנשים לראות הרבה שלילי בהופעה הזו. אבל פעם אחרונה שאורוגוואי שיחקה טוב מאוד נגד נבחרת סבירה זה היה... אין לי מושג. אלו היו שנתיים די קשות מאז הבטחת העלייה, אפילו קצת לפני, שהחלק המוצלח היה הופעות סבירות בגביע סין מול ווילס ועוד נבחרת אירופאית בינונית שאני לא זוכר כרגע איזו. אף אחת מהן לא הייתה מאומנת כמו מצרים של קופר היום. אני חושב שגם התייחסתי לזה בקצרה בסיקור(?)

    בסופו של דבר היה ניצחון מינימלי בדקות הסיום במשחק שאורוגוואי סומנה כפייבוריטית ברורה, אבל אם להתייחס למשחק עצמו ומה שראיתי - מצרים לא הגיעה כמעט לשום דבר וייצרה מספר קטן של חצאי מצבים, אולי גם מצב או שניים שאני לא זוכר כרגע (מסירה לא טובה של טרזגה בסיום מתפרצת זה אחד מהרגעים המסוכנים ביותר אם אני לא טועה). בעוד אורוגוואי ייצרה כמה מצבי הבקעה של אחד על אחד מול השוער, שלושה לפחות של סוארס (כולל זה מהקרן שהוא לא 1 על 1 קלאסי נגיד), ועוד שחקן חופשי מול שוער משמונה-תשע מטרים אחרי הבעיטה של קבאני לקורה. אלו 4 מצבים שפחות או יותר שווים 2 גולים ואפילו יותר לשחקנים ברמות האלו. ביום יותר חד שלו זה יכל להיגמר בניצחון גדול. על המצבים האלו אפשר להוסיף מספר יפה של מצבי הבקעה נוספים פחות ברורים פלוס איומים של קבאני מחוץ לרחבה שבשני מקרים היו גם די מסוכנים.

    לא אוהב את הנעת הכדור האיטית של אורוגוואי, שהיום עם וסינו ובנטנקור (או ואלורדה לפני המונדיאל) עובדת טוב יחסית אם המטרה שלך זה לשמור על פוזשן. לא אוהב אותה לא רק, אבל גם, כי בקו אחד יש שחקן קישור מרכזי דינמי שלא יצור מצבים לאחרים ומצד שני שחקן די מוכשר אבל שנראה הלום קרב פתאום מהופעה במונדיאל ובכלל יש לי ספקות לגביו. הכניסה של שני שחקני קו טבעיים כמו קרלוס סאנצ'ס וסבוז'ה, שבפני עצמם הם לא שחקנים ברמה גבוהה במיוחד (היום, במקרה של השני פעם כן היה לדעתי), הקלה מאוד על אורוגוואי לצאת יותר מהר ולאיים.

    אז בסופו של דבר, לא הופעה גדולה אבל אני יותר מרוצה מאשר מאוכזב (בלי קשר לתוצאה).
     
    Gianzola, gilad16, SerieA ו-4 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  2. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    לאורוגוואי אין שחקן שמשחק 30 מטר מהשער של היריבה. המטרה שלה היא בדרך כלל להעביר את הכדור כמה שיותר מהר לסוארז וקבאני שיעשו את הקסמים שלהם ומנגד להוציא ליריבה את החשק לשחק כדורגל. סוארז וקבאני יכלו לכבוש היום לפני הדקה ה-90 ומצרים לא נראתה עם יותר מדי חשק. את העבודה שלהם הם עשו.
    במונדיאל אתה לא צריך להיות מדהים, רק יותר טוב מהיריבה שלך בערב נכון סך הכל 7 פעמים.
     
    Gianzola ו-סמואל אטו אוהבים את זה.
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא בהכרח על משחקי הבית, אבל אורי קופר כתב דבר מעניין על מאמן נבחרת אורוגוואי, למי שפספס:

    https://img.playbuzz.com/image/upload/f_auto,fl_lossy,q_auto:good/c_limit,w_640/v1529037802/eaeevil0rraajctfexji.Xxx

    הכל בראש
    התמונה שהצטיירה על הדשא הביאה ללא מעט שאלות. שחקני אורוגוואי ערכו עוד אימון לקראת הקופה אמריקה לשנת 2016 וביניהם, כפי שהוא עושה שנים רבות, הסתובב המאמן אוסקר טבארס. עד כאן הכל רגיל, רק שטבארס לא עבר וחילק הוראות תוך הליכה משחקן לשחקן אלא ישב על כסא ממונע, מין קולנועית שאפשר לראות פה לפעמים במושבים ובקיבוצים. משהו לא היה בסדר.

    במשחק הפתיחה של אורוגוואי במונדיאל, היום מול מצרים, סביר להניח שתראו את טבארס על הקווים כשהוא נעזר במקל או שניים. אז, לפני שנתיים, הוא לא היה בטוח שיוכל לעמוד בזמן משחקים. המאמן חשף שהוא סובל ממחלה כרונית שפוגעת ביכולת המוטורית שלו. לאחר מכן פורסם שטבארס חולה בתסמונת בשם גייאן-בארה, הגורמת למערכת החיסונית לתקוף את מערכת העצבים. הידיים והרגליים לא נשמעות להוראות המוח, לא תמיד אפשר לזוז כמו שרוצים.

    טבארס לא רצה לדבר על עצמו, אבל פעם אחת החליט להסביר. "יש לי בעיה מוטורית, בעיקר בהליכה. עכשיו אני כבר רק עם מקל ואם הרצפה מאוד יציבה אני יכול לפעמים גם בלעדיו. זו מחלה כרונית, לפעמים אני במצב טוב יותר ולפעמים פחות. יש ימים טובים מאחרים. יש ימים בהם אני יכול לנוע בעצמי בעוד באחרים לא. ועדיין, כלום לא השתנה בעבודה שלי כמאמן הנבחרת או בתפקוד שלי מול השחקנים".
    "המאסטרו", המורה – כינוי לו זכה גם כי בעבר עבד במקביל לכדורגל כמורה בבית ספר יסודי – כבר בן 71 ונחשב לאגדה חיה באורוגוואי. בשנת 2010 הביא את הנבחרת לחצי גמר מונדיאל ראשון זה 40 שנה. ב-2011 זכה בקופה אמריקה. ויותר מכך: טבארס החזיר את הכדורגל באורוגוואי לדרך המלך.
    כשהגיע לקדנציה שנייה בנבחרת, קדנציה שנמשכת כבר 12 שנים, טבארס הציג תכנית במרכזה "לה גארה צ'רואה" – רוח הלחימה עד המוות, ביטוי אינדיאני עתיק שמאפיין את אורוגוואי. את הרוח הזאת, ונושאים מקצועיים, הוא החל להטמיע בצעירי המדינה. טבארס בחר בעצמו את כל מאמני הילדים והנוער. הוא מכיר כל כדורגלן במדינה, בכל גיל, וכמעט כל סגל הנבחרת היום עבר בפרויקט שלו. שחקנים כמו לואיס סוארס, אדינסון קבאני ודייגו גודין קפצו עוד מדרגה ביכולת בזכותו.
    כולם מכירים את ההתקפה הנפלאה בדמות קבאני-סוארס ואת ההגנה של בלמי אתלטיקו מדריד, אבל אורוגוואי תוכל ללכת רחוק אם גם הקישור יתן את שלו. ופה, כרגיל, נכנס המורה, כיוון שקישור אורוגוואי מורכב משחקנים מאוד מוכשרים וגם מאוד צעירים. הפרויקט המוביל של טבארס הוא נהיטן נאנדס, שישחק באגף ימין. נאנדס הוא מנהיג מלידה, היה הקפטן של פניארול בגיל 21 והיום בבוקה ג'וניורס. במרכז אפשר למצוא אחד שעבר בשנה שעברה מבוקה ליובנטוס, רודריגו בנטנקור בן ה-20. ג'ורג'יאן דה אראסקאטה (24) הוא שחקן סופר-יצירתי שעשוי לפתוח באגף שמאל, ולוקאס טוריירה (22) עומד לעבור לארסנל.
    כל אלה, ואחרים, עברו תחת הדרכתו של טבארס עוד לפני שהגיעו לנבחרת הבוגרת. המאסטרו הסביר שהמחלה לא תעצור אותו. הוא ימשיך ללמד, ולנסות לנצח, גם אם את ההוראות צריך לחלק בעזרת המקל.

    ******

    סיפור מרגש למען האמת ולי אישית זה חידש, אפשר להגיד שהסימפטיה למאמן שאני יודע שהוא מאמן טוב - מתאזנת עם האנטי שהיה לי לנבחרת הזו בגלל לואיס סוארס.
     
  4. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    הסגנון המצרי מבליט את הבעיות ההתקפיות באורוגוואי. מגנים שלא תורמים הרבה, אם בכלל התקפית, במיוחד בגלל שדה ארסקאטה ונאנדז נמשכים למרכז. והראשון היה מאכזב מאוד לטעמי.
    בכל אופן נצחון סופר חשוב לסלסטה. מעניין אם הסעודים ימשיכו לשחק בנאיביות עם החזקת כדור סתמית כמו נגד רוסיה, אם כן, סוארז וקבאני יחגגו.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  5. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    גם אם הנעת הכדור האופטימית מאחור, דווקא ביצעו את זה בצורה לא רעה לפרקים, תנטש לאור התבוסה במשחק הפתיחה, סעודיה עדיין תפתח עם לפחות אחד משני הבלמים ששיחקו במשחק הראשון וזו נקודה אופטימית לאורוגוואי :)

    אני חושב שאתה טועה לגבי נאנדס, הוא נצמד לקו ועבד עם וארלה כל הזמן מבלי להיכנס כמעט לאמצע. אתה יכול לראות את זה בבירור במפת החום שלו אני מאמין. הוא פשוט פחות יעיל התקפית כשהוא משחק על הקו וזה בלט, הוא לא ייקח שחקן בדריבל ראש בראש ואין לו יכולת מסירה להפתיע פתאום עם כדור עומק חכם מול הגנה מסודרת יחסית. כשהוא משחק באמצע יש לו תנועה מצוינת ומפתיעה לעומק הרחבה ואז הוא יכול להיות סיכון התקפי במידה מסויימת, חוץ מזה מדובר בלוחם עם כושר גבוה ולא כלי התקפי. דה ארסקאטה בהחלט "נמשך" לאמצע, אבל אני שם את המרכאות כי לדעתי אלו ההוראות שקיבל להיכנס לחלל בין החלוצים לצמד הקישור ו/או להחליף מקומות עם קבאני. אלו גם השטחים מהם הוא יותר מסוכן בחללים האלו בין הקווים של היריב. בכל מקרה, שניהם היו לא טובים במשחק ולשניהם באופן ספציפי מתאים יותר מערך יהלום שם כל אחד ימצא את העמדה הנוחה יותר בשבילו. אני במקום אל מאסטרו משנה או מערך (יהלום) או את הציוות בהרכב עם ווינגרים שיותר מתאימים למערך של 3 קווים כמו שהוא אוהב.

    בהחלט מסכים לאורוגוואי קשה יותר, בצורה משמעותית, מול קבוצות שמסתגרות בצורה שמצרים עשתה (טוב). אין שחקן שמצטיין ביצירת מצבים במשחק עומד ואיטי כמו שאורוגוואי יזמה ומצרים עודדה. לדה ארסקאטה יש את התכונות אבל לא בטוח שאת האיכות. הקשרים המרכזיים הם לא איום במערך והציוות הזה, אולי אפילו בכל מערך עם כל הכבוד לתנועה של נאנדס. המגנים הם לא איום במשחק פתוח להוציא אולי את לקסאלט שנמצא בסגל כאופציה לצד שמאל בהגנה דווקא. הקיצוניים בכל קונסטלציה לא שחקנים שיוצרים מצבים באופן יציב בהתקפות מסודרות. הכל נכון... אבל אני חוזר למה שכבר אמרתי בתגובה הקודמת, אורוגוואי ייצרה מספיק מצבים לשניים-שלושה גולים במשחק פתוח לפני שדיברנו על האקסטרה של המצבים נייחים שתמיד מאיימים אצל הסלסטה (הגול שהכריע את המשחק וההחמצה של סוארס). כמו שאמרתי קודם, כמישהו שרוצה בהצלחת הסלסטה, אותי זה דווקא יותר מעודד מאשר מדאיג.
     
    gilad16, DRORIKO ו-Bayern אוהבים את זה.
  6. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    הכל נכון, שנינו מתכוונים לאותו דבר. בעוד האחד נמשך פיזית למרכז (דה ארסקאטה), השני "בוחר" לשחק דרך המרכז כי אין לו את היכולת לשחק על הקו. כך שהמשחק מאוד צר לפרקים, במיוחד כשאין תמיכה ראויה דיה של המגן.
    יהלום עשוי להיות מעניין. דה ארסקאטה כעשר יכול להמשיך להחליף מקומות עם קבאני שמזין את סוארז בכדורים נהדרים.

    בנוגע לסעודים, עשו את זה נהדר כל עוד היה יתרון מספרי של שחקן להניע את הכדור, כלומר השלישייה בהגנה. מהקישור ומעלה התקשו מאוד מאוד. בנוסף אפשר לתת להם הנחה על הסיום החלש שלהם בגלל הצום.
     
    Franco אוהב/ת את זה.
  7. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    לא ברור כמה זה נובע מהמשחק הראשון וכמה מהאימונים עצמם, כנראה שילוב, אבל בתקשורת המקומית סבורים שטבארס יעלה את ההרכב שסיים את המשחק (להוציא את טוריירה) עם סבוז'ה וסאנצ'ס באגפים על חשבון דה ארסקאטה ונאנדס. גם לקסאלט נלקח בחשבון לצד שמאל ובמידה ויהיה צורך במשחק יכול להיות שאורטאויסקאז'ה יקבל הזדמנות גם כן. במידה ויש אמת, נראה שהוסקה המסקנה שנאנדס באגף זה לא זה וצריך שחקני קו טבעיים ומתאימים יותר לתפקיד. באופן אישי, אני חושב שהבאסקי הנ"ל לא ברמה וגם לא מתאים למערך, אבל גם שנאנדס במערך הזה לא אפקטיבי בקו.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  8. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    מה יהיה היום רוסיה מצרים?
    ניצחון רוסי קטן?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  9. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    אין לי את מי לעודד. אי אפשר ששתיהן יפסידו? (;
     
  10. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,107
    לייקים שהתקבלו:
    1,406
    יהיה מעניין מאוד היום. רוסיה פוגשת נבחרת אמיתית, מאומנת ועמידה, אמנם בלי דזגוייב אבל אחרי ההופעה של צ'רישב במחזור הפתיחה, אולי אפילו טוב שנראה אותו פותח היום. מצרים מצידה יכולה פוטנציאלית לקבל זריקת עידוד מטורפת בדמות חזרה של מוחמד סלאח להרכב, ואם זה יקרה, אני מהמר על ניצחון של השכנים שלנו. לא רואה איך הבלמים המזדקנים של רוסיה יתמודדו איתו, הוא בהחלט יצטרך לשמור על הרגליים אם ישחק היום.
     
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,188
    לייקים שהתקבלו:
    25,752
    מין:
    זכר
    שאלת השאלות מה קורה עם סלאח בכלל? בלעדיו לא רואה סיכוי למצרים.
     
    גלץ אוהב/ת את זה.
  12. Sarek Member

    הצטרף ב:
    ‏18/12/06
    הודעות:
    980
    לייקים שהתקבלו:
    848
    https://serving.photos.photobox.com/44169520744fd852fb1c78096eb58c18a941e1cf25dd321f097ef6476f3d05c1aa88f18d.Xxx

    שעה: 21:00.

    שידור: כאן 11, מכאן 33, 4k ובדיגיטל (שדר: שרון נסים | פרשן: ניר לוין).

    שופט: אנריקה קאסרס (פרגוואי).
    http://rotter.net/User_files/forum/5b29125b5878325f.Xxx
    קאסרס הפך לשופט בינלאומי ב-2010, ולאחר שנה ערך את הופעת הבכורה שלו בגביע הליברטדורס. מאז הוא כבר הספיק לשפוט בשני גמרים של המפעל הבכיר, במפעלים נוספים ביבשת וכן במפעלים בינלאומיים של פיפ"א, בעיקר של הנבחרות הצעירות. בדרך לרוסיה הוא שפט בשישה משחקי מוקדמות מונדיאל.


    אצטדיון: סנקט פטרבורג, סנקט פטרבורג, רוסיה.
    http://rotter.net/User_files/forum/5b2252580ee783a5.Xxx
    אצטדיון קרסטובסקי המודרני הוא השני בגודלו ברוסיה, אחרי אצטדיון לוז'ניקי. הוא נפתח בשנת 2017 ומשמש את קבוצת זניט. בניית האצטדיון הייתה צריכה להסתיים כבר בדצמבר 2008, אך המועד נדחה מספר פעמים והפך להיות יקר הרבה יותר מהצפוי (כ-1.1 מיליארד דולר הושקעו בו, מה שהופך אותו לאחד היקרים ביותר בעולם). האצטדיון כולל כ-67,000 מקומות ישיבה. האצטדיון המרשים מארח שבעה משחקים במסגרת המונדיאל, ארבעה בשלב הבתים, אחד בשמינית הגמר, משחק חצי הגמר והקרב על המקום השלישי. עד עתה התקיים בו המשחק בין מרוקו לאיראן, שהסתיים בניצחון 1-0 לאיראנים (62,548 צופים) במסגרת בית ב'.


    רקע לקראת המשחק:

    http://www.sport5.co.il/files/1/96011.Xxx

    המחזור השני של המונדיאל יוצא לדרך במפגש המסקרן של בית א', בין המארחת לבין מצרים. רוסיה מגיעה למשחק כשהיא כמובן מעודדת מאוד מהתוצאה שהשיגה במחזור הראשון נגד ערב הסעודית (5-0), התוצאה הגבוהה ביותר עד עתה באליפות העולם. היא תקווה לשחזר את ההופעה הטובה נגד מצרים ולהבטיח למעשה את ההעפלה לשמינית הגמר.

    הרוסים יחסרו כמובן את דזגוייב שנפצע בשריר הירך האחורי במשחק הראשון, והשאיפה היא שהוא יוכל לשוב בהמשך הטורניר, ככל הנראה לא לפני שלבי הנוק-אאוט. דזגוייב התראיין ומסר כי הוא מקווה שיוכל להשתלב בהמשך, וכי "זה הטורניר החשוב ביותר בחיים שלי והוא פשוט עובר לנגד עיניי, אין שום דבר טוב בזה".

    סטניסלב צ'רצ'סוב, מאמנה של רוסיה, התייחס אף הוא למצבו של דזגוייב ומסר כי "כששחקן ברמה כזאת יוצא, השאלה שעולה היא מי יכול להחליפו. הצלחנו לעשות זאת במשחק הראשון, וזה ככל הנראה גם מה שנעשה במשחק מול מצרים. אנחנו חושבים תמיד רק על הצעד הבא, לא חושבים עדיין על שמינית הגמר או מול מי ניפגש שם. אם נסתכל רחוק יותר, אנחנו נתרסק. לא רוצים שזה יקרה. יש עוד עבודה לפנינו כדי שנוכל לעשות את החישובים האלה".

    https://pbs.twimg.com/media/DgAFupSXkAAuKGo.Xxx

    המאמן הרוסי התייחס לשילובו הצפוי של הכוכב המצרי מוחמד סלאח: "אני מקווה שהוא ישחק. הוא יבדר את האוהדים, לא רק את אלה של מצרים אלא את כל העולם. הוא מסוג השחקנים שמדליקים משחקים וטורנירים שלמים. אבל למצרים יש עוד שחקנים ברמה גבוהה". מלבד דזגוייב הפצוע, למאמן הרוסי יהיה סגל מלא, כשצ'רישב צפוי לפתוח בהרכב לאור היכולת הנפלאה שלו במפגש נגד הסעודים.

    רוסיה משתתפת בטורניר בפעם ה-11 (אם כוללים בחישוב גם את ברית המועצות), כאשר ההשתתפות הראשונה שלה הייתה ב-1958. בשנת 1966 היא הגיעה להישג השיא שלה - המקום הרביעי. בין שחקניה ה"אגדיים" ניתן לציין את השוער לב יאשין, שנטל חלק ב-75 משחקי נבחרת בין השנים 1970-1954, וכן את ולנטין איבנוב, ששיחק בין השנים 1965-1955 (59 הופעות בסה"כ) וכבש 26 שערים. מאמנה הוא סטניסלב צ'רצ'סוב הרוסי, שמאמן את ה"סבורנאיה" מאז 2016.

    http://www.sport5.co.il/files/8/95538.Xxx

    מצרים מגיעה למשחק עם אכזבה רבה מההפסד 1-0 לאורוגוואי מהמחזור הראשון. הפרעונים היו קרובים לסיים את המשחק בתיקו, אולם שער בדקות הסיום של חוסה חימנס קבע כי שלוש הנקודות ילכו לנבחרת הדרום אמריקאית, ומפלס הלחץ, מטבע הדברים, עולה. למצרים ברור כי הפסד למעשה יסיים את הסיפור מבחינתה, אולם ניצחון בהחלט יכול להחזיר אותה לתמונה. המשוכה בטוח לא תהיה פשוטה, שכן רוסיה תזכה לעידוד מאסיבי מצד הקהל הביתי.

    אחת האכזבות הגדולות עבור האוהדים המצריים הייתה כמובן העובדה שמוחמד סלאח, כוכבה הגדול של מצרים, לא שותף במשחק הראשון וישב על הספסל, עקב הפציעה הזכורה מגמר ליגת האלופות. הפעם, הכוכב הגדול של ליברפול צפוי לפתוח וינסה להוביל את נבחרתו לניצחון החשוב על הרוסים - מה שיהיה הניצחון הראשון אי פעם של מצרים במונדיאל.

    https://pbs.twimg.com/media/DgAErKfXcAAVKXw.Xxx

    בימים האחרונים פורסם ברוסיה ראיון מעט משונה עם אביו של דניס צ'רישב, שחקנה של ויאריאל ואחד הכוכבים הגדולים של הניצחון על ערב הסעודית. אביו טען ביחס לכוכב המצרי כי הוא אומנם "שחקן יוצא מן הכלל", אך "לא כוכב ברמה עולמית, כזה שיכול להתמודד על תואר נעל הזהב. כרגע, רונאלדו, מסי וניימאר הכי טובים, אולי אפילו הארי קיין. ליברפול משתמשת בו טוב, אבל במצרים הסיפור שונה לגמרי".

    הקטור קופר, מאמנה של מצרים, התייחס למשחק שמצפה לה: "כולם יודעים כמה המשחק מול רוסיה חשוב לנו, בעיקר כי אנחנו תמיד רוצים לנצח. ננסה לראות איך לגשת למשחק ומה הדרך הטובה ביותר להשיג שלוש נקודות. התכוננו היטב למשחק וניתחנו את היכולת של היריבה". מוחמד אלנני הוסיף "אנחנו יודעים עד כמה קשה זה צפוי להיות. רוסיה במגרש הביתי ותקבל תמיכה מהאוהדים, אבל אין לנו ברירה אלא לנצח".

    זו ההופעה השלישית של מצרים במונדיאל, כאשר ההופעה הראשונה הייתה בשנת 1934. היא מעולם לא עברה את שלב הבתים (הפעם הנוספת שבה התמודדה במפעל הייתה בשנת 1990 כאמור). בין כוכביה לאורך ההיסטוריה ניתן להתייחס כמובן לחוסאם חסן, ששיחק בנבחרת בין השנים 2006-1985, צבר 169 הופעות וכבש 70 שערים, וכן לאחמד חסן ששיחק בין השנים 2012-1995, בלא פחות מ-184 משחקים, וכבש 33 שערים. במסגרת המוקדמות באפריקה היא ניצחה בסיבוב השני את צ'אד (4-1) והעפילה לשלב הבתים, שם סיימה בראשות הבית והעפילה ישירות למונדיאל (בית שכלל את אוגנדה, גאנה וקונגו). מאמנה הוא כאמור הקטור קופר הארגנטינאי בן ה-62, שמונה לתפקיד ב-2015.

    טריוויה:
    • רוסיה פתחה את המונדיאל עם ניצחון 5-0 על ערב הסעודית (רוסיה כבשה יותר שערים משכבשה בכל המונדיאל הקודם), שמציב אותה בפסגת טבלת בית א' עם 3 נקודות. מצרים פתחה עם הפסד 1-0 לאורוגוואי, שמציב אותה במקום השלישי בבית.
    • הניצחון של רוסיה על ערב הסעודית נחשב לניצחון הגדול ביותר במשחקי הפתיחה, יחד עם הניצחון 5-0 של ברזיל על מקסיקו ב-1954.
    • זה יהיה המפגש הראשון בין הנבחרות הבוגרות. שתי המדינות נפגשו בעבר במונדיאל עד גיל 20 ב-1991, אז ברית המועצות ניצחה 1-0.
    • מצרים טרם ניצחה בגביע העולם. מאזנה עומד על 2 תוצאות תיקו ו-3 הפסדים מחמישה משחקים.
    • במהלך קמפיין המוקדמות, הבקיע מוחמד סלאח 71 אחוז משעריה של מצרים.
    • רוסיה לא ניצחה שני משחקים רצופים במונדיאל מאז 1970, אז ברית המועצות גברה על בלגיה (4-1) ועל אל סלבדור (2-0) במשחקה השני והשלישי במסגרת שלב הבתים.
    • מאזנה של רוסיה/ברית המועצות במשחקים שהתקיימו ב-19 ביוני במונדיאל עומד על ניצחון (3-0 על ניו זילנד ב-1982) והפסד (2-0 נגד שוודיה ברבע הגמר של 1958).
    • רוסיה/ברית המועצות פגשה ארבע פעמים בעבר יריבה אפריקאית במסגרת המונדיאל, והיא טרם נוצחה. היא ניצחה 4-0 (1990) ו-6-1 (1994) את קמרון, וכן ניצחה 2-0 את תוניסיה ב-2002. במפגש נוסף היא סיימה בתיקו 1-1 עם אלג'יריה ב-2014.

    הרכבים משוערים:
    http://www.uefa.com/imgml/flags/32x32/RUS.Xxx איגור אקינפייב, מריו פרננדס, איליה קוטפוב, סרגיי איגנשביץ', יורי ז'ירקוב, רומן זובנין, יורי גאזינסקי, דאלר קוזיאייב, אלכסנדר גולובין, דניס צ'רישב, פיודור סמולוב.
    http://www.uefa.com/imgml/flags/32x32/EGY.Xxx מוחמד אל-שנאווי, עלי ג'אבר, אחמד חג'אזי, אחמד פתחי, מוחמד עבדל שאפי, טארק חאמד, מוחמד אלנני, טרזגה, עבדאללה סעיד, מוחמד סלאח, מרואן מוחסן.

    בית א' - טבלה עדכנית:
    1. http://www.uefa.com/imgml/flags/18x18/RUS.Xxx רוסיה - 3 נקודות (5+)
    2. http://www.uefa.com/imgml/flags/18x18/URU.Xxx אורוגוואי - 3 נקודות (1+)
    3. http://www.uefa.com/imgml/flags/18x18/EGY.Xxx מצרים - 0 נקודות (1-)
    4. http://www.uefa.com/imgml/flags/18x18/KSA.Xxx ערב הסעודית - 0 נקודות (5-)

    משחקים נוספים בבית:

    20 ביוני, 18:00 - אורוגוואי - ערב הסעודית
    25 ביוני, 17:00 - אורוגוואי - רוסיה
    25 ביוני, 17:00 - ערב הסעודית - מצרים

     
  13. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    Gass12 ו-גלץ אוהבים את זה.
  14. Sarek Member

    הצטרף ב:
    ‏18/12/06
    הודעות:
    980
    לייקים שהתקבלו:
    848
    https://pbs.twimg.com/media/DgEdOaRXUAAYoOT.Xxx ​
     
  15. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    אם רוסיה מנצחת הבית ייסגר עם עליות שלב של אורגוואי ורוסיה.
    תיקו גם לא יעזור הרבה למצרים בגלל שההפרש שערים של רוסיה הרבה יותר טוב ואורגוואי לא באמת תרגיש דיגדוגים סעודים כלשהם.

    נותר לי רק דבר אחד.. להיות בעד מצרים :(:sm_crybaby2: