בית"ר ירושלים 2015/16

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏16/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Doritoz FCBJ - RMCF

    הצטרף ב:
    ‏7/9/10
    הודעות:
    1,113
    לייקים שהתקבלו:
    278
    מין:
    זכר
    שוב יואב בורוביץ' , שוב בערוץ הספורט, שוב אותן סיסמאות ואותם מילים שחוזרות על עצמן.
     
  2. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,042
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    בורוביץ׳ זבל אנושי לא פחות מהפמיליה.
     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  3. Doritoz FCBJ - RMCF

    הצטרף ב:
    ‏7/9/10
    הודעות:
    1,113
    לייקים שהתקבלו:
    278
    מין:
    זכר
    נשבע שאם זה לא היה יקר לליבי, מזמן הטלויזיה שלי הייתה מנופצת בגללו. מדברים על נושא אחד והוא ממשיך לחפור על זה שהמועדון לא מחתים שחקנים ערבים. בחיאת זומזום, שתוק !
     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  4. yon2303 Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    208
    לייקים שהתקבלו:
    25
    מין:
    זכר
    היום ב102 fm העלו אוהד ביתר מלה פמיליה שטען שעיתונאים ישראלים אמרו לתקשורת הבלגית שאוהדי ביתר הרגו מוסלמים והפיצו שקרים על אוהדי ביתר
    מישהו יודע אם זה נכון ומי העיתונאים ?
     
  5. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,623
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    ONE תקשורת מקצועית ואמינה:

    ראש עיריית ירושלים ניר ברקת זימן הערב (ראשון) ללשכתו את נציגי עמותת אוהדי בית"ר ירושלים וזאת בצל האירועים בשרלרואה. ראש העיר הצהיר כי הוא יפעל לטיפול באלימות האוהדים ולכן בחר להיפגש בלשכתו עם נציגי עמותת האוהדים המייצגים את הפלג השפוי שבקהל האוהדים של בית"ר.

    מה ייצא מזה? צריך להמתין ולראות. ראש העיר יהיה חייב להבין כי בלי אלי טביב אין שום דרך להציל את בית"ר. אוי ואבוי אם במשמרת של ניר ברקת בית"ר תתפרק או תידרדר לליגה הלאומית, אחרי כל מה שבנה והשקיע הבעלים טביב.
     
  6. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    איזה דמיון יצירתי. אני נדהם כל פעם מחדש כמה הם גאים בעצמם אחרי המופע בבלגיה, קהל כ"כ מטומטם (אם אפשר לקרוא להם ככה בכלל)
     
  7. Doritoz FCBJ - RMCF

    הצטרף ב:
    ‏7/9/10
    הודעות:
    1,113
    לייקים שהתקבלו:
    278
    מין:
    זכר
    אני גם נדהם כל פעם מחדש איך הם חושבים שמה שהם עושים זה בעצם טוב וזה מוסיף לקבוצה, כשבפועל זה רק הורס .
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אסף שקד, מי ששימש כדובר המועדון במשך חמש שנים: 'המסמר האחרון בארון'

    http://www.israelhayom.co.il/sites/default/files/styles/566x349/public/images/articles/2015/07/19/14372984267299_b.Xxx

    4 מאי 2013 - בית"ר ירושלים התארחה בסכנין. זה היה המשחק האחרון שלי כדובר המועדון אחרי חמש שנים וגם המשחק האחרון כאוהד שרוף שמלווה את הקבוצה מגיל 9. במהלך החודשים שקדמו למשחק שנעל את העונה, לה פמיליה אירגנו מחאה נגד ההנהלה שהייתי חלק ממנה. אותם אוהדים דאגו למרר לי את החיים, לאיים עלי, לקלל בכל הזדמנות ולגרום לי להתרחק מהקבוצה שעליה גדלתי. אחרי סכנין אמרתי לעצמי "פרק מרתק בחיים הסתיים, הגיע הזמן להתנתק ולו במעט, גם אם זה קשה".
    מאז חלפו שנתיים שבהן צפיתי מהצד. צפיתי איך הנהלת הקבוצה בראשות אלי טביב שולחת יד לפמיליה ומחבקת אותם. צפיתי ושמעתי את החיזוקים שההנהלה נתנה לאוהדים המתפרעים בתקשורת. חיזוקים שיצאו מפיו של מי שטרם כניסתו לתפקיד סלד מאותם אוהדים, אך נתן להם חיבוק מייד כשקיבל את המפתחות. מאז נמנעתי להביע דעה על בית"ר. הפכתי לאוהד בהקפאה, כזה שמדי פעם רואה משחקים בטלוויזיה, אבל כבר לא מרגיש שייך. בית"ר שגדלתי עליה נעלמה, בית"ר "לה פמיליה" טביב תפסה את מקומה. ניסו לשכנע אותי לחזור למגרשים - סירבתי בנימוס.
    התפרעות האוהדים בבלגיה היתה צפויה, אך לבטח לא חמורה יותר ממקרים קודמים. אירועי הצ'צ'נים בתחילת שנת 2013 היו חמורים הרבה יותר. גם אז התקשורת, המפכ"ל ושרי ממשלה קפצו והבטיחו לטפל בתופעה. הבטחות לחוד ומציאות לחוד.
    כמה חודשים לאחר מכן הגיע טביב שאימץ לחיקו את המפלצת ואף דאג שתגדל יותר. גם הפעם המנטרה תחזור על עצמה. לה פמיליה שמים עצמם מעל המועדון. הסמל שלהם מעל לסמל של המועדון. מטרות הארגון מעל מטרות המועדון.
    האוהדים שטסו לבלגיה והשליכו את האבוקות לדשא בידיעה שפעולה זאת תגרור עונש קשה, עשו זאת כדי שיום למחרת כל העולם ידבר עליהם. הם עכשיו כוכבי יו־טיוב מטעם עצמם. לא באמת אכפת להם מהמועדון, לא מהנזקים, גם לא מכך שבעל הבית עלול לעזוב. אלו אותם אוהדים שדואגים שנים להרחיק מהיציעים אוהדים שלא חושבים כמוהם. אלו שגדלו ביציעי ימק"א והיום לא יכולים להביא את ילדיהם ליציעי טדי.
    האירועים בבלגיה היו המסמר האחרון בארון. הקבוצה המפוארת איננה עוד, אבל הגאווה והכבוד של אותם אוהדים שטסו וחבריהם שנותרו בארץ עלו לשיא. אפילו בעל בית שחיבק אותם הרים ידיים. התקווה ולו הקטנה ביותר נגוזה.
    ב־26 בינואר 2013 הניפו אוהדי הלה פמיליה שלט שבו נכתב "בית"ר טהורה לעד". היום השלט הזה תופס משנה תוקף: בית"ר טהורה לעד מאוהדים נורמטיביים, בית"ר טהורה לעד ממשקיעים פוטנציאליים ובעלי הון, בית"ר טהורה לעד מההוד ומההדר שאפיינו אותה לאורך שנים, בית"ר טהורה לעד מכל מי שלא מוכן לקבל אלימות, גזענות ואת המרות של ארגון האוהדים.

    עודד שלו ואלי שטרן
    כתבו על טביב גם ב'ישראל היום': מצעד הצביעות.

    1. בוקר טוב לך אלי טביב. פתאום התעוררת? פתאום נזכרת? אתה זה שפתח את הדלת לפורעי לה פמיליה להרמות כוסית בחגים, לישיבות ההנהלה, לקירובם לצלחת. הפכת אותם לצלחת. כל זאת אחרי שיו"ר בית"ר ירושלים לשעבר, איציק קורנפיין, ניסה לעמוד כמו גלדיאטור מול החבורה האלימה הזו במטרה לעקור את האלימות שלה מהיסוד ולהרחיק אותה מיציעי טדי וממתחם בית וגן, תוך כדי תשלום מחיר אישי כבד מאוד. צעד קדימה, מאה אחורה. פתאום אתה נזכר לזעוק שהם שורפים את המועדון? שאתה שובר את הכלים ועוזב? איזו צביעות. קולך נדם כשגיא לוי אמר ש"זה לא הזמן לצרף שחקנים ערבים לבית"ר", כמו בשורת מקרי אלימות נוספים מבית היוצר של L.F. הרי בינינו, אתה לא באמת יכול לקום וללכת עכשיו. מצד שני, אחרי שלוש קבוצות שעזבת בתוך עשור - אולי הפעם כבר תלך מבלי לשוב.
    הימור מחושב שלנו: אחרי שהבנת שהתבוסה בשרלרואה גמרה את הסיפור האירופי של בית"ר העונה, הצעד הבא יהיה להוציא למדף את הנכסים המובילים שלך (דסה, אזולאי, אצילי וקליימן), ולהכין את הקרקע להתפרקות המקצועית. זה בטח לא הטיימינג שלו ציפית, ויש סיכוי יותר מסביר שבסוף תתקפל כי תבין שעדיין לא באה השעה לאקזיט.
    במקום להתעמת עם הבעיה בצורה אמיתית, סביר להניח שתברח רגע לפני שהאש של האנשים ששומרים על בית"ר טהורה לעד תגיע לפתח הבית שלך. אתה הרי לא תתעמת איתם לעולם.
    2. בוקר טוב גם לכם ראשי מינהלת הליגה. איך הזדרזתם לגנות את ההתנהגות של אוהדי בית"ר בשדות זרים, באמת כל הכבוד ובוקר של כיף. הלכתם, כצפוי, על הפתרון הכי קל. כמו הילד החנון שנוגע בכתפו של הבריון השכונתי וממהר לברוח לפני שהוא ישיב לו מנה אחת אפיים.
    במשך שנים אתם וקודמיכם בניהול הכדורגל בהתאחדות לא עשיתם דבר משמעותי כדי למגר את התופעות האלימות בכדורגל הישראלי, אז עכשיו כשזה קורה במגרש הביתי של שרלרואה אתם גיבורים גדולים. איפה הייתם ב־30 השנים האחרונות? כשכיסאות נעקרו באיצטדיון בעכו, כשאוטובוס השחקנים של בית"ר כמעט התהפך אחרי הפסד בסכנין, כשאין משחק אחד מול הפועל ת"א שלא מסתיים באלימות ובעוד עשרות עד מאות מקרים של אנרכיה. מובן שלא רק אוהדי בית"ר נכללים בקלחת הסחי הזו, לכן התגובה הפבלובית של אנשי המינהלת מגוחכת עד אימה. עכשיו הם מבקשים להעמיד לדין את שחקני בית"ר חסרי עמוד השדרה, שהודו לקהל אחרי משחק שהתקיים במדינה אחרת? מה השלב הבא, דיון בבית הדין על בקבוק הוויסקי המוברח של ורמוט וזהבי?
    3. בוקר טוב גם לך משטרת ישראל. אז מה, החוליגנים של בית"ר שוב בכותרות, אז שלחתם יס"מניקים ושוטרים גלויים וסמויים לנתב"ג כדי לקבל פריימים טובים בתקשורת? הרי לא באמת תעשו עם זה דבר. כשאין נגדם שום צו מעצר בינלאומי ובקשת חקירה/הסגרה, מדובר ביח"צ בלי תכלס. זה באמת מה שייתן את המענה המשטרתי לטיפול בבעיה? תשאול של שלושה אוהדים בנתב"ג?
    4. בוקר טוב גם לאלי אוחנה. לקח לך המון שנים להתעורר ולהוציא את הראש שטמנת עמוק בחול. באופן מסורתי, כשדיברו על האלימות של חלק מאוהדי בית"ר, מיהרת להגדיר אותם קומץ. עשבים שוטים. פתאום, כשהבון טון הוא לרדת על אוהדי בית"ר בעקבות ההתנהגות בשרלרואה, אתה נזכר להתנער מהם?
    זו בדיוק ההגדרה של צביעות. הם מעולם לא היו קומץ קטן
    . לא כל הקהל כזה, אבל החבורה הבריונית והאלימה היתה חלק משמעותי וגדול מהיציעים בטדי גם בעבר. גם בימים שלך כשחקן וגם לאחריהם, כשאיכלסת תוכניות בטלוויזיה ויצאת להגן על הרוב השפוי של אוהדי בית"ר ואמרת שהעבריינים הם רק קומץ. הקומץ עלה על רבו, והיום הוא זה שמנהל את בית"ר. תשאל את אריאל הרוש, תרים טלפון לקורנפיין.
    5. בוקר טוב לאוהדי בית"ר השפויים. אלה שיודעים שפחות גזענות לא תהפוך את קבוצתם לפחות ציונית. יש כמותם עשרות אלפים ברחבי המדינה, מאולם ההחלקה על הקרח במטולה עד מעבר הגבול בטאבה.
    הם בית"רים טובים, כאלה שאוהבים את המועדון, מכירים ומוקירים את ההיסטוריה שלו לא פחות מהפמיליה הפרועה, אבל קולם נשמע הרבה פחות. לעיתים הוא כלל לא נשמע לצערנו. הם חוששים לצאת נגד הזרם החזק והופכים בעל כורחם לקהל מובל שנשלט על ידי דיקטטורים ביציעים.
    בית"ר נורדיה ירושלים היא אופציה לא רעה כהתחלה מחדש, אבל אנחנו מאמינים שעוד אפשר להציל את בית"ר המסורתית, שרק בניהול אמיץ, קשוח ונטול משוא פנים, תוכל לשחזר את רגעיה הגדולים. כל מה שצריך הוא רק להחליט שזה מה שכולם רוצים. מוכנים להשתתף בניסוי?

    טור של אלי סהר - 'מחזיר את תעודת האוהד'.
    ביום חמישי אחרי שיעור התורה השבועי שעסק בחורבנה של העיר בית"ר לפני אלפיים שנה (מהמאורעות שצמים עליהם בתשעה באב) טילפן אלי חבר מהצפון: "רוץ לטלוויזיה תראה איך האוהדים של הקבוצה שלך שורפים את המגרש בבלגיה".
    נו, חשבתי, מה זה להבעיר את המגרש בחזיזים לעומת "ליל הצינורות" ב-1974 איפה זה עומד ביחס לפריצה לבלומפילד ב-1968? או רמיסת הגדרות ב-1983? כשהצצתי באחת החנויות בדרך ראיתי שיש משחק. נו, לפחות הוא לא התפוצץ, הרי פעם בעונה יש מופעי זיקוקים. הפועל ת"א בשירוקי, אוהדי לגיה ורשה ועוד.
    את המחצית השנייה הספקתי לראות במלואה. התוצאה לא הפתיעה ובאירוניה אמרתי לחבר שהיו זמנים שאם מרחיקים לבית"ר שני שחקנים, השופט שורק לסיום ורץ לחפש מחסה. אז מה עושים כשיש גדרות ואזלו חומרי הבעירה? פוצעים את השוער הבלגי שמאמנו אמר לו במחצית: הבעיה שלך תהיה עם אלה שמאחוריך, לא מלפניך.
    יותר מהוונדליזם של האוהדים, הסנוקרת הגיעה מכיוון השחקנים שהלכו בסיום להודות להם. על מה בדיוק? זו לא היתה תודה אלא התחנפות מתוך פחד. בית"ר בשנים האחרונות מתנהלת בשלטון הפחד של אוהדים חסרי תרבות מינימלית. שום שחקן לא ניגש באפריל האחרון להשתיק חסרי תרבות ששרקו בוז ליניב קטן בטקס הפרידה לכבודו. גם אני אשם. מרוב רצון להגן על הקבוצה מעונשים אבסורדיים בעמודים אלה ובאולפנים עיניי טחו מלראות את ההתרסקות.
    39 שנה אני אוהד בית"ר, מאז גמר הגביע ההיסטורי של מלמיליאן ב-1976. שלשום חיפשתי למי אפשר להחזיר את תעודת האוהד. יש הרבה שעשו זאת לפניי. פעם טדי היה מלא בקברניטי המדינה והליכוד: רה"מ נתניהו, אולמרט, מרידור, מרדכי, בר-און, ולא רק הם; פרופ' אבי ריבקינד מהדסה, אמנים (חברי מה קשור).
    הם היו כנראה הראשונים לזהות שהקבוצה הולכת לאבדון. מכולם נשאר ליברמן, שמגיע כשהוא מריח בחירות. בימים הקרובים הגורמים. שאמורים להקיא את הרפש, כולם יעשו קולות של אכיפה והפורעים יעברו להדממה חלקית, שתצוץ שוב בסוף אוגוסט עת יגיע אריאל הרוש לטדי.
    נ.ב איפה נרשמים כחבר למועדון בית"ר נורדיה?
     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,210
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    ynet אלי טביב הקדים עזיבה למכה - ספורט
    למעשה הכיוון הכללי הוא לקבוע כי טביב אינו כשיר יותר להיות בעלים של מועדון בגלל ההרשעה. ככה שאין באמת קשר לשרלרואה. פשוט לה פמיליה נתנה לו מתנה יפה
     
  10. Bon Argumentum Ad Hóminem

    הצטרף ב:
    ‏3/11/13
    הודעות:
    552
    לייקים שהתקבלו:
    575
    בימים כאלה, הפודלים מתמידים בנביחות: גורמים בבית"ר לא היססו לתקוף את ראש העיר ואמרו: "את ההודעה שיילחם באלימות וגזענות הוא כבר הוציא בבוקר שאחרי המשחק בשרלרואה, הוא לא היה צריך להזמין את עמותת האוהדים לאירוע שואו-אוף ולעשות עליהם סיבוב. הוא עשה את הכל בשביל החלק האחרון של ההודעה, העקיצה לאלי טביב וזה פשוט מביש שזה מה שהוא מתעסק בו במצב הנוכחי". אותו גורם הוסיף: "זה ששניהם לא סובלים אחד את השני זה ברור. גם אם טביב הוא לא האיש הראוי בעיני ברקת, במצב הנוכחי ובסיטואציה הנוכחית הוא צריך לשים את האגו והאינטרסים בצד ולפעול באמת למען בית"ר ולמלחמה באלימות וגזענות" - ימים על גבי ימים נאלץ לראות ניר ברקת את הפודלים של טביב מסתובבים בין כותלי עיריית ירושלים, צמאים לחדשות טובות, לעוד איזו תרומה עסיסית מאיזה איש עסקים תמים שיוכל לממן את הרכישה הבאה של שחקן סוג ז' שטביב רוצה למכור ברווח.

    אחרי שברקת גייס מספר תרומות למען המועדון, לטביב 'נתנו את האצבע והוא רוצה את כל היד', כפויי-טובה כהרגלו. כמו זומבים צמאי-דם הם מחכים שם לטרף הבא, וכשאחד כזה לא מגיע, טביב רוטן על ברקת בכל כלי תקשורת ומתחיל להכפישו. "בורח מאחראיות" הוא מעז להגיד לראש עיירת ירושלים, אחרי שהבעלים של המועדון מתחזק את המועדון שלו דרך תרומות וגניבות כספים מהמועדון (מס הכנסה היה צריך להיות חכם יותר). "בורח מאחראיות" ומאשים את כולם במחדלים של המועדון, התקשורת, המנהלת, פניג'ל, ברקת, אוהדי נורדיה, כולם אשמים, רק דאוויאל מושלם, הוא פה בסה"כ בשביל לתרום לקהילה. חבל שהוא לא נפל על אחד מראשי העיר הקודמים של העיר, אלה שבכלל לא היו יורקים לכיוונו. במקום להעריך את העזרה של ברקת, הוא לא רק לוקח אותה כמובן מאליו, הוא מוסיף להכפישו על כך שהוא לא תורם מספיק, החצוף.
     
    אלעד, Ice Cream ו-Don Joan Roman אוהבים את זה.
  11. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,621
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    ברור שהוא מתכוון ללכת,זה סתם היה העוד פעם "תחזיקו אותי לפני שאני משתגע". פתאום אתמול הוא נשמע פחות נחרץ,"רק אם תגיע עזרה אמתית אשקול להשאר".
    מקווה שייעפו אותו לקיבינמט ולא משנה מה הסיבה,האיש מסמל את כל החולי שיש אצלנו בכורגל.
     
  12. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,226
    לייקים שהתקבלו:
    938
    עזרה אמיתית דהיינו - כסף או דהיינו כסף פלוס כסף?

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk
     
  13. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    @SaarQ לגמרי.
    אני לא אשכח את הפוסט של אחת הפודליות האלה שכבר לא בעמותה, והיא כתבה שברקת, אותו אחד שכיתת את רגליו בכל העולם למצוא לבית"ר תרומות, במקום לעזור לטביב ולתת לו כסף או למצוא עוד תורמים רק מפיל הכל על הגזענות של האוהדים.

    מה שביטול תביעות מועדון נגד חברים יכול לעשות...
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    משער מוסף הספורט של 'ידיעות אחרונות הבוקר' - מועדון קרב: כך פועל ארגון לה-פמיליה

    http://images1.ynet.co.il/PicServer4/2014/07/28/5489278/54892600100297490304no.Xxx

    איך הארגון מתנהל?
    "ארבעת המנהיגים מדברים ביניהם כל הזמן ומתכתבים בניידים. מה שהם מחליטים יוצא לפועל. אם יוצאים להפגנה מתי ואיך, אם זה להכין מפגן תמיכה או לעלות לאימון לעודד לפני הפועל ת"א או להכין דגל ישראל ענק לקראת סכנין. הם מעבירים הודעות למאגר של עוד כעשרים אוהדים מובילים ממקומות שונים בארץ. לפעמים כל העשרים גם מתייעצים ביניהם אם, למשל, לצאת נגד אריאל הרוש ואיציק קורנפיין. לכל אחד מהעשרים יש חמישים שישים חיילים, ואם רוצים לעשות משהו גדול מפרסמים".

    מנחם נידם, קצין משטרה בדימוס ששימש כקב"ט ומנהל בבית"ר ירושלים, מכיר אותם היטב: "יש שם הנהגה חזקה של ארבעה חברים, שיודעים לפעול היטב ויודעים גם להפעיל חיילים. בגדול הם חברים טובים ואנשי שיחה. אפשר היה לדבר איתם ולסכם דברים". מצד שני אומר נידם, "אני לא מופתע משום דבר שקרה בבלגיה. אין רצף בטיפול ב'לה פמיליה'. עוזבים אותם, הם קמים, וכשבא בעל בית חדש הוא מחזק אותם. טביב עשה ניסיון, הוא רצה לחבק אותם, אבל כשהוא ראה שזה לא הולך, הוא היה צריך לרדת מזה ולהתנתק מהם מזמן".

    מה יהיה אחרי אירועי בלגיה?
    "בית"ר בצרה צרורה.
    זה לא קל. בית"ר לבד לא יכולה על 'לה פמיליה'. המועדון חייב עזרה מכל הרשויות".

    לא פעם נשמעת טענה שבית"ר ירושלים הפכה בעצם לבת ערובה של "לה פמיליה". טביב ניסה לאלף את הנמר ובסוף העסק התפוצץ לו בפנים. כאמור, בשונה מתקופת גאידמק וקורנפיין, בעידן הבעלים הנוכחי הארגון קיבל גב ותמיכה, הועמד לרשותו חדר בו איחסנו החברים ציוד ואף הועבר להם סיוע כספי לרכישת אביזרי עידוד והכנת תפאורה. בנוסף, ראשי "לה פמיליה" אף הרגישו בני בית בתוך המועדון והסתובבו בחופשיות במשרדי האגודה ומתחם האימונים.

    תקרית שאולי מסמלת את רוח התקופה המדוברת התרחשה באחד מטקסי הרמת הכוסית אליו הוזמנו נציגי הארגון. אחד מהם שזיהה על הקיר תמונה של קורנפיין במדי שוער, ניגש למקום ודאג להסירה ממקומה. מבחינת "לה פמיליה", קורנפיין הוא אחד האנשים השנואים והעובדה שמדובר בסמל בית"רי שתרם את מיטב שנותיו למועדון, כלל לא משחקת תפקיד. רק לאחר תחנונים של אנשי בית"ר הוחזרה התמונה למקומה.
    חלק מאנשי הארגון נקשרו עם אירועים אלימים ששיאם הגיע בשריפת מתחם בית וגן אחרי צירופם של השחקנים המוסלמים מצ'צ'ניה, זאור סדאייב וג'יבריל קדאייב. בהמשך הם אף הניפו בטדי כרזות תמיכה ענקיות באוהד שהורשע בהצתה וזרקו אבנים באימון פתיחת העונה על השוער אריאל הרוש ודריו פרננדס שהביעו תמיכה בצמד הצ'צ'נים.

    http://images1.ynet.co.il/PicServer4/2015/07/20/6179039/30847980100099490325no.Xxx

    השאלה הגדולה היא עד כמה מייצג "לה פמיליה" את אוהדי בית"ר. ידוע כי ישנם רבים מאוהדי הקבוצה שמסתייגים מפעילות הארגון, אבל בינתיים הם דוממים למדי. ב"לה פמיליה" טוענים כי הארגון מופעל באמצעות כ־500 פעילים מרכזיים, אבל מונה לא פחות מעשרת אלפים אוהדים שמביעים את הזדהותם ומגיעים למגרש עם כובעים, חולצות וקפוצ'ונים עם הסמלים המוכרים LF.

    גורם הקשור לבית"ר הדגיש: "מי שטוען שארגון 'לה פמיליה' הוא רק מיעוט או קומץ בקרב אוהדי בית"ר ירושלים, מנותק מהמציאות. זה ארגון של אלפי חברים. ארגון ענק וממודר הפועל לפעמים בסודיות ובמידור כמו ארגון צבאי".
     
  15. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    הגזימו עשרת אלפים תומכים, אבל כן יש כמה אלפים. רק מעבר ל-500 שהם אולי אוהדי בית"ר גזענים ואלימים שלא התבגרו, הרוב זה כל הנוער הבעייתי שמסתובב בירושלים ונגרר אחרי הגזענות הזו, כל מיני ילדי כך, שבבניקים וכו'.
    מה שכן אפשר לציין חוץ מטביב למשל זה את זה שחברים ותומכים שלהם ישבו ועדיין יושבים בעמותה, הם נלחמו בזמנו מתוך הדירקטוריון נגד קורנפיין, בעיקר בנושא של ביטול תביעות, הם הביאו את טביב וסיכמו איתו על ביטול תביעות המועדון האלה (ראינו מה תביעה אישית יכולה לעשות במקרה של דודי מזרחי) - ואפילו שהם לא לה פמיליה הם מייצגים ודואגים בעיקר לאינטרסים שלהם, וככה גם נבחרים האנשים שם.

    לגבי טביב, הוא ידע מי אלה לה פמיליה ואפשר לומר שמגיע לו שהדייסה הזו שהוא בישל מתהפכת לו על הפנים אחרי שביטל נגדם תביעות, בנה להם במה, סידר להם חדר, מימן להם ציוד וטורניר (שבו שיחקו קבוצות עם שמות כמו כהנא צדק, ב.ט.ל ומוות לערבים...) - אבל לא משנה בשם איזה אינטרס טוב שהוא עכשיו נלחם בהם והולך לבטל את כל זה. הוא יודע מי אלה ארבעת המנהיגים (אני יודע בשמות רק 2... אולי 3), המשטרה יודעת, בתי המשפט יודעים... הגיע הזמן שהפרקליטות תגיש נגדם תביעות על הסתה ואלימות ולפחות תרחיק אותם ל-5 שנים, זה משך הזמן המקסימלי הניתן להרחקה.

    עד עכשיו גם נמכרו רק 350 מנויים במחירים יחסית זולים. מביך.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.