בית"ר ירושלים 2015/16

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏16/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    אמנם יש קורלציה מאוד חזקה בין נורדיה לבית"ר ירושלים אבל הם עדיין לא אותו מועדון ואתם חייבים לעשות את ההפרדה הזאת, בית"ר היא קבוצה חולה ונגועה שהלוואי ומישהו היה שם סוף לאותם נגעים אבל אני לא יודע אם הייתי מסוגל בתור אוהד ללכת לעודד קבוצה שמתיימרת להיות הקבוצה שאני אוהד ולא משנה מה הייתה הסיבה, אנשים כאן קוראים להם לעבור לעודד קבוצה אחרת דומה למקור ככל שתהיה וזה לא דבר פשוט בכלל, לדעתי אפילו לא אפשרי.
     
    aviran11 אוהב/ת את זה.
  2. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,160
    לייקים שהתקבלו:
    907
    20 שקל זה מצויין, עשית צעד גדול גבר, באמת

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk
     
    Raulito ו-עומר אוהבים את זה.
  3. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,945
    היא לא קבוצה חולה, יש לה סרטן במצב מתקדם.
     
  4. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,022
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    הסרטן של בית״ר הוא עם גרורות. גם אם יעקרו את הלה פמיליה, הגרורות ישארו. הניקיון יצטרך להיות ממש יסודי ויקח זמן רב.
     
  5. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,769
    עומר אתה לא מדייק בכ"כ הרבה דברים ואין לי זמן לעבור איתך על דבר דבר אז כמה נקודות:

    - בית"ר ירושלים היא בית"ר ירושלים הנוכחית, כן זו המכוערת שלא מתמודדת על תארים כבר 6 שנים ונורדיה מה לעשות היא לא, מספיק כבר עם הגניבת דעת הזאת עומר. גם לידס יונייטד הייתה פעם אימפרייה וכבר 12 עונות ברציפות היא בליגות הנמוכות, קבוצה אוהדים בלי קשר למי שיושב איתך ביציע ובלי קשר למצב הכלכלי שלה, אפשר לחשוב שאם המצב הזה היה קורה אצלכם היית עוזב את מכבי שלך לטובת קבוצה אחרת.

    - כל הפופוליזם הזה ביממה האחרונה על כמה אבוקות הוא מגוחך, אין ספק שזריקת הבורג הייתה הקש ששבר את גב הגמל וגם ההתנהגות הכללית של האוהדים הייתה ברברית(בהיסטוריה האירופאית אולי מקום 80 אבל בואו נסתכל על עצמנו ולא על אחרים) אבל התקשורת יודעת שיש לה סיפור טוב בטח שמדובר בבית"ר ומנפחת את העניין ע"מ שיהיו לה כמה כותרות לסופ"ש, אלי טביב ממילא חיפש סיבה לעזוב ולמכור את כל ה"נכסים" וכל הטמרפיסטים מכל קצוות הקשת הפוליטית? טוב הם לא מפתיעים אותי ואני לא מתרגש מהם בדיוק כמו שאני לא מתרגש מטביב.

    - נורדיה היא פרויקט נחמד שאני מקווה שביום מן הימים יתאחד עם בית"ר המקורית בדרך לימים יפים יותר ועתיד ורוד יותר אבל אני לא מסוגל להחליף את הקבוצה שלי, מי שכן? שיהיה לו לבריאות ושיהנה, באמת מכל הלב. עם הלה-פמיליה אפשר להתמודד ולמחוק אותם סופית, כמה תביעות משפטיות והם לא מתקרבים אפילו לאיזור של קניון מלחה מהפחד, עשו מהם מינימום משפחת פשע סיציליאנית אבל שוכחים שבשנתיים האחרונות המעודון ואותו טביב חיבקו אותם והפכו אותם לחלק בלתי נפרד מבית"ר ועוד אחרי מה שקרה בתקופת הצ'צ'נים אז למה אתם מצפים? ברגע שבאמת ירצו להתמודד איתם יהיה אפשר להעיף אותם מבית"ר במהירות.
     
    aviran11 ו-oFiRzZz אוהבים את זה.
  6. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,945
    ההשוואה בין לידס יונייטד לבית"ר ירושלים פשוט כל כך נכונה...ARE YOU SERIOUS?
     
  7. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    ולחשוב שהיה לי איתך אין ספור ויכוחים בנושא וכל פעם מחדש ניסית להפריך את העובדות האלו, הכרה במצב זה כבר שינוי חיובי ואני מקווה שיום אחד תפטרו מהגרורות האלו.
    ועדיין, לא מובן מאליו שכל הקהל השפוי של בית"ר יעבור לנורדיה.
     
  8. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    חבר׳ה בוא נהיה אמיתיים, עוד שבועיים המצב יחזור לקדמותו.
    כמות הפעמים שטביב החליט ״לעזוב״ כבר איבדנו ספירה, והקהל שלכאורה עוזב יחזור אחרי 2 ניצחונות בליגה.

    בוא נגיד גם שמשהו ישתנה ופניג׳ל יקח את בית״ר, מישהו פה חושב שהוא יתמודד נגד הפמיליה? או שמישהו יקח את
    הקבוצה הזאת כדי לצאת למלחמה איתם?
    המשטרה, בתי המשפט והממשלה הם בדיחה אחת גדולה. טרמפיסטים שברגע האמת ישאירו את בעלי הקבוצה לבד במלחמה.
    במצב כזה אין למה לצפות לכלום, הכל ישאר כמו שהוא.
     
    yonatan, עומר, oranfu ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  9. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,160
    לייקים שהתקבלו:
    907
    ולכן בית"ר נורדיה ירושלים הוא פרוייקט חשוב מאוד

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אפשר לבקש את הצילומים מהמשחק עצמו, בית"ר יכולה להרחיק את האוהדים לכל החיים ולדחוף כמה שניתן שבתי הדין המתאימים ימצו את הדין עם אותם פרחחים. ענישה של גוש של אנשים, יותר מקומץ, יכולה לגרום להד משמעותי. למשל קנס כספי שמן - הרי המועדון עצמו יספוג למשל 200 אלף יורו שזה מליון שקלים, שלא נדבר על נזקים נלווים, וכמובן כמה שנים מאחורי סורג ובריח. היה צריך לטפל בשורש בצורה חריפה מלכתכילה, טביב התעורר מאוחר מידי.
    את כל הטרמפיסטים ואלה שרק חיכו למשהו קטן כדי להטיל את הרעל על בית"ר(ואני בטוח שזה גם היה קורה הפוך, כמה אכלו לנו אוהדי הפועל את הראש על פואד?) - אפשר להשאיר בצד, אבל אפשר להבין למה טביב לא רוצה את הכאב ראש הזה. זה לגיטימי שזה הקש ששבר את גב הגמל. הוא לא היה בעלים טוב כי על שחקנים טובים שהביא בגרושים הוא רצה לעשות קופה לכיסו האישי, ובתור אוהד הפועל אני יכול לספר לכם הרבה על הכסף שנעלם מליגת האלופות - השאלה מי יבוא במקומו.

    אני בהחלט מתחבר למה שאדם כתב על עניין השייכות ואהבת הקבוצה. בית"ר נורדיה היא לא בית"ר, זה לא רק השם תרתי משמע. רק שלידס לא התפרקה בגלל אוהדים. גם אני מוכן לתרום לבית"ר נורדיה 20 שקל. גם אריאל הרוש
     
  11. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,022
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    נורדיה היא הרבה יותר בית״ר מאשר בית״ר שקיבלה אתמול חמישייה.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כן ואת זה אתה אומר על סמך מה? גם האימפריה של ארקדי קיבלה חמישייה מויסלה קראקוב, בית"ר מעולם לא הביאה הישגים באירופה והיו לה הרבה מאוד בושות לאורך השנים. זו בדיוק אותה קבוצה שרק לפני כמה ימים כתבת עליה שאם הכל מתחבר כמו שצריך היא יכולה אפילו לאיים על אליפות, משהו שלדעתי הוא מאוד הזוי עם כל הכבוד לשחקנים צעירים טובים שיכולים להתקדם עוד וגם לתמיכה של הקהל כשהם מתעסקים בלעודד ולא מתעסקים בקקה. והלה-פמיליה הם אלימים כבר זמן רב.
    אגב, כשדיברת על הקבוצה של בית"ר אשתקד כמרגשת ביותר מאז ההונגרים - מה עם בית"ר של כל הצעירים בתחילת דרכם, יצחקי, ברוכיאן, מליקסון, מגובים בסמל קורנפיין בשער ואבי נמני, קבוצה ששיחקה כדורגל התקפי והייתה מלאת תשוקה ואנרגיות? גם הקבוצה של לואיס פרננדס היתה אחלה. הגיעו זרים איכותיים כמובן וזה היה עוד לפני מרבית שכירי החרב כמו גרשון ועוד.
     
  13. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,160
    לייקים שהתקבלו:
    907
    אל תתרום, המועדון לא מבקש תרומות מהפועל, שמור את הכסף ל2 מנות פלאפל

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk
     
  14. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,022
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    תשמע, שאפו. הודעה כל כך מנותקת מהדיון לא ראיתי פה כבר הרבה זמן. אם אתה חושב שבית״ר ירושלים זה סגל השחקנים שלה אז אתה בכלל לא מבין מה מנסים לעשות כאן. בית״ר ירושלים היא מועדון שמסמל המון, או לפחות סימל. סימל תמימות, אהבה, נאמנות. היום המועדון הזה מסמל בעיקר רוע. פעם היה קל לסמפט את בית״ר, היום אפילו לאוהדים שלה קשה לעשות את זה. בית״ר נורדיה היא הרבה יותר בית״ר של פעם מאשר בית״ר הנוכחית, ואת זה אני קובע על סמך אהדה של שנים לקבוצה. סביר להניח שאני אדע הרבה יותר טוב ממך מה זה בית״ר ומה לא.

    ואגב, אני עדיין חושב שעם הסגל שבנו כאן בית״ר הייתה מגיעה רחוק מאוד. לא רלוונטי כרגע.
     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  15. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    ניפחו את מה שהיה אתמול מעל ומעבר.
    מה שהיה אתמול זה היה הפגנת כוח של הלה פמיליה, להראות מי הם באירופה(כן גם האנטישמים מהצד השני תרמו הרבה). זה לא רק הלה פמיליה זה כמעט כל אולטראס באירופה עושה את זה. ואין לזה קשר להרס הקבוצה. הטעות הראשונה שהם עשו זה השלכת האבוקות למגרש. אבל כבר הייתה להם התלהבות יתר ובטח מסטלה הם כבר לא ידעו מה הם עושים. בטח טמבל אחד זרק וכולם קפצו אחריו. זה עדיין פעם ראשונה שהם נותנים תצוגה כזאת. אבל עם טעות כזאת עוד אפשר לחיות. זה קרה מספיק פעמים ויקרה עוד המון פעמים.
    הטעות השנייה של הקהל הזה היה הבורג לעבר השוער בסיום המשחק. וזו טעות מאוד קשה.
    מכבי תל אביב נגד באזל זרקו אבוקות לכר הדשא, אני זוכר גם פעם בדלה אלפי נתנו מפגן מרשים, מכבי חיפה גם עשתה את זה שכחתי נגד מי, על הפועל תל אביב בכלל מיותר לדבר זה כמעט כל משחק אצלם קורה, ובצורה אפילו יותר מוגזמת. זה קטע של אולטראסים ואני באמת לא רואה בזה משהו רע.
    על מה שהיה מחוץ למגרש בכלל מיותר לדבר כי מי שלא היה שם לא יודע מה באמת קרה והאמת שזה גם לא משנה כל עוד זה לא בתוך תחומי האצטדיון.

    בקיצור הקהל של ביתר יותר מדי פועל מרגש ולא חושב יותר מדי. לא הכי חכם בארץ. את הגזענות דווקא מצליחים למגר לא רע ולא קשה לראות את זה. חוץ מזה הקהל של ביתר תמיד יהיה עם דעות ימניות חזקות וגם פעם שחקנים כמו רפעת טורק היו זוכים לקללות גזעניות מהיציע, זה דבר שלא ישתנה לעולם, זאת ביתר והעונה זה קרה הכי פחות פעמים, בגלל היד הקשה שנקטו במקרה אחמד עאבד. בעונות קודמות לא היה משחק אחד שלא היה קללות גזעניות 90 דקות.
    אני באמת חושב שתוך שנה-שנתיים-שלוש הקהל של ביתר יכול להיות הרבה יותר טוב ממה שרואים עכשיו. ומה שקרה אתמול זה יכול להיות מצוין לטווח הארוך להבין שלא עושים את זה יותר בפעם הבאה שהם יהיו באירופה שוב. טביב חייב להבין שזה לוקח הרבה זמן לשנות את הקהל של ביתר. אני באמת חושב שאם ימשיכו לטפל בזה ולא ירימו ידיים כמו שטביב עושה עכשיו(כי מה לעשות הכסף אצלו מעל הכל ואני לרגע לא מאשים אותו גם) אפשר לגרום שם לשינוי דרסטי.


    ועוד משהו קטן על אלי טביב היקר:

    אתה מגיע למשחק כזה באירופה שיש לך 2 בלמים בסגל ואסקלינג אחד מהם. זה ללא ספק כישלון עצום בבניית הקבוצה לאירופה. לליגה הוא בנה אותה לא רע וצירף שמות מרשימים(דה לוקאס רק לפי כמה נגיעות אתמול עשה רושם של חתיכת שחקן). אבל הלו, יש לך גם אירופה!
     
    aviran11 ו-yonatan אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.