בית"ר ירושלים 2015/16

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏16/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    דבר אחד זה נושא טביב עצמו וזה שהוא לא ראוי להיות בעלים בכדורגל שלנו לדעתי כולם יסכימו אבל נושא לה פמיליה זה נושא חמור עוד יותר שאיתו אף אחד לא מתמודד וזה מה שיכול להטביע את בית"ר סופית.
    ירושלים עיר הקודש של העם היהודי ועל פניו זה כבר מספיק בשביל למשוך משקיעים אבל לה פמיליה מונעת זו.
    צריך טיפול שורש של כל הרשויות כדי לחסל את האירגון וזה לא באמת קשה לעשות במדינה שבדיוק עכשיו שברה כמה כרישי פשע גדולים.
    בלי המהלך הזה בית"ר תתרסק. אין לה סיכוי בטווח הארוך או אפילו הבינוני. אם יפתרו את העניין גם עניין בעלות אפשר לפתור במהרה.
     
  2. yros1 Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    370
    לייקים שהתקבלו:
    69
    מין:
    זכר
    לה פמיליה זה שטויות. זה להסתכל על הסימפטומים ולנסות לטפל בכל התפרצות אחרי שקרתה,
    ולא על גורמי המחלה. גורמי המחלה זה ניהול כושל של ליגת העל, רף ענישה גמיש וחלש,
    ענישת קבוצות במקום החמרת ענישה על אוהדים שנתפסים, ורצון של התקשורת והמנהלת לאפשר
    לארגוני אוהדים אלימים להתקיים כדי להמשיך לקבל כותרות ו"עניין" מחוץ למגרש כדי שתסתיר הלאה
    את ההשקעה הדלה ביצירת שואו ממשחקי הכדורגל, ולהסתיר את הכדורגל הדל והאיטי והלא מעניין
    או את העובדה שחצי מקבוצות ליגת העל מנוהלות גרוע יותר ממוכר פרחים בצד הכביש, על ידי ראשי ערים.

    לא ניצלו את האצטדיונים החדשים כדי להכניס כללי התנהגות, ענישה ובידוק מחמירים יותר ולא סיפקו
    שיווק נכון שיעדיף משפחות על פני לה פמיליות. לכולם נוח המצב הנוכחי של רף אלימות בגובה "רק
    צריך ניצוץ קטן ונקבל תגרה ביציע". התקשורת עושה את שלה לתת לארועים כאלו הד חיובי תחת מסווה
    ה"נו נו נו". אם רוצים לטפל באלימות, מתחילים בניקוי התקשורת משדרנים שהורשעו באלימות ויקללו בשידור.
    ממישיכים בהרחקת בעלים עם הרשעות פליליות ודרישה לשקיפות מוחלטת מכל הקבוצות, ממשיכים
    ברף ענישה גבוה שכלל לא קשור לקבוצות אלא מתייחס לאוהדים שיתפסו ומגבירים את אמצעי הבקרה.
    ומסתיים בשחקנים ערסים ואלימים שזורקים על אוהדים משענת שמסולקים מהליגה אוטומטית..
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/7/15
    Alta Tensione, Don Joan Roman ו-Hapoel_Tel_Aviv אוהבים את זה.
  3. Bon Argumentum Ad Hóminem

    הצטרף ב:
    ‏3/11/13
    הודעות:
    552
    לייקים שהתקבלו:
    575
    "בבית"ר הוסיפו: "ההעמדה הזאת לדין תעלה לנו ביוקר. זה גם האבוקות והרימונים בתחילת המשחק, גם החפץ על השוער, זה בדרך לקנס גבוה ומשחקים ללא קהל או השעייה. אנחנו גם עם מינוס שתי נקודות על תנאי בליגה על גזענות, מי ירצה לגעת במועדון הזה כשהדברים לא משתנים? מדהים שיש אוהדים שעומדים ליד הבלאגן הזה ושותקים, פשוט מדהים". - תגובה חצופה של המקורבים לטביב.

    פשוט מדהים שאנשים פרטיים עם משפחות ושכל לא הולכים לחוליגנים, מנסים להרגיע אותם ומזמינים מכות? אתם כמועדון לא עשיתם את זה, לא סתם השלמתם עם זה, נתתם לזה יד, ביטלתם להם תביעות ושיתפתם פעולה, ואתם עכשיו מעזים לצאת על האוהדים האחרים? זה לא תפקידם, אתם את המינימום כמועדון לא עשיתם - להחרים מנויים, להרחיק מהיציע. חבורה של חצופים.
     
    ocean99, oranfu, alexshw ו-3 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  4. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,163
    לייקים שהתקבלו:
    907
    נורדיה היא לא אחות חנונית, נורדיה זה האלטרנטיבה לכל השחור הזה שהשתלט על בית"ר ירושלים, מבית"ר נורדיה ירושלים יכולה לקום בית"ר שורשית, אמיתית, איכותית וראויה לעיר ולהוד וההדר הבית"רי.

    סקס אפיל? אם קהל ומועדון עמוס גזענות, נוער בהחרבה ואלי טביב זה סקס אפיל - אני מוותר עליו.

    אם המועדון של נורדיה יפול בגלל ההססנות הזו אז תהיה כאן בכייה לדורות, בתמיכה בנורדיה אתה לא בונה קבוצה חדשה ולא עובר לאהוד קבוצה אחרת, כשאתה תומך בנורדיה אתה בונה עתיד טוב יותר לבית"ר ירושלים

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://images.one.co.il/images/d/400_221/gg1206062.Xxx

    - "בית"ר ירושלים מתה", אמרו בקבוצה, "אף-אחד לא ירצה לגעת בדבר הזה. עמותת האוהדים הוציאה מכתב התנצלות. "הרמנו ידיים בנגע למתפרעים".
    - שחקנים בקבוצה עשויים לבקש לעזוב מחשש שהמועדון לא יוכל לעמוד בחוזים עליהם חתמו, הכיוון המסתמן הוא שאלי דסה ושלומי אזולאי יימכרו, שחקנים כבר התחילו לשאול לגבי עתידם ואיך ההחלטה של טביב תשפיע עליהם. התחושה של חלקם שאין חשק להישאר בבית"ר.
    - קורנפיין - "בלה-פמיליה רואים עצמם מעל בית"ר". היו"ר לשעבר שניסה להילחם בארגון התראיין היום ואמר - "עכשיו יש להם הרבה יותר כוח מאשר בתקופה שלי". קורנפיין הוסיף - "זה נאיבי לחשוב שהארגון הזה ימחק. הם יירדו למחתרת ויחזרו שוב". על השחקנים שמחאו כפיים לקהל - גם להם יש אחריות, קורנפיין הוסיף שאמר בזמנו ששחקנים שיתמכו בקהל שמקלל את הרוש או בן-שושן לא יהיו בבית"ר. "מי שחשב שזה לא יקרה לטביב - טעה, ומי שחושב שזה לא יקרה לבעל הבית הבא - גם טועה".
    - ההתאחדות - "להעמיד לדין את השחקנים שהודו לקהל". גם בקבוצה מתחו ביקורת קשה על כך.
    - טור דעה של משה פרימו - צריך לבנות את בית"ר מחדש - אם החוליגנים הם חלון הראווה של הכדורגל שלנו, העתיד שחור. אלי טביב הודה באיחור בכך שהקומץ המכוער הורס את המועדון, ואחרי שהחליט לעזוב גם המאמנים והשחקנים צריכים להצטרף אליו. פרימו הזדעזע מחרפת שרלרואה.

    לכל אלה שמדברים בכזו התלהבות על בית"ר נורדיה - הלו, סיפור סינדרלה זה טוב ויפה אבל זה לא כזה פשוט. כדורגל זה לא כדורסל והצלחה כמו של הפועל אוסישקין בכסף נמוך היא לא דבר מובן מאליו, תיזכרו כמה זמן לקח לאימפריה להתחבר ואיזה אנשים אציליים עמדו בראש המערכת. בכדורגל אמנם כפר-סבא הצליחה אבל הלחץ בבית"ר הוא שונה לחלוטין וכולם רוצים קיצורי דרך. הכתובת בנוגע לכל האלימות הזו כבר הייתה על הקיר ממזמן אבל כולם בחרו לעצום עיניים חוץ מקורנפיין. מעניין מה חושב אריאל הרוש עכשיו, אני מקווה שהוא ושאר אוהדי הפועל ואני ביניהם נצא בחיים מטדי. זה כבר מזמן לא קומץ אלא קהל אלים!!
    משפטים כמו "בית"ר חזקה מהכל, עברנו את פרעה ונעבור גם את זה" - משהו שצריך להגיד בשביל הגאווה, זה גם נכון בסופו של דבר, בית"ר לא תימחק, היא אימפריה, יש לה תשע נשמות. ומצד שני, כל התוהו-ובוהו הזה קורה דווקא אחרי עונה מצוינת בה בית"ר הייתה הקבוצה הכי טובה בפלייאוף העליון והצליחה לסיים במקום הרביעי עם הכרטיס לאירופה לראשונה מאז חרפת הקראקוב והבסיס היה טוב והייתה אופטימיות לגבי העתיד. סתם אנקדוטה אגב - גאיידמאק היה נוכל אבל הוא השקיע המון כסף, שהיה יכול להחזיק את בית"ר כקבוצה טובה מאוד לא רק עד היום אלא גם עוד עשר שנים קדימה, אבל בית"ר הייתה כישלון ובזבוז כספים.
     
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    אולי צריך שבעל בית רציני יקח דווקא את נורדיה ויעלה אותה במעלה הליגות אבל בתנאי שהוא יוכל במקרה כזה למנוע כניסת גורמי לה פמיליה למועדון וסביבתו אחרת לא עשו בזה כלום.
     
  7. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    למה איזה סקס אפיל יש לבית"ר? על מי אתה עובד? על עצמך? בבית"ר אין כלום. בית"ר זה בית קברות. בית קברות. שום אבא שמכבד את עצמו לא ישלח את הילד שלו למשחק של בית"ר, לא ייקח את הילד שלו למשחק של בית"ר ולא ירצה שהבן שלו יאהד בית"ר. בית"ר זה מועדון בהתרסקות אם תרצה בזה ואם לא תרצה בזה.

    נורדיה זה חננות? נורדיה זו בית"ר האמיתית, כל כוכבי העבר של בית"ר מזדהים איתה, הם היחידים שאי פעם חלקו להם כבוד. בית"ר לה פמיליה זו קבוצה בבעלות העבריינים. אם זו הקבוצה שאתה רוצה לעודד? תפאדל.

    אתה אומר שאתה לא מתרגש מעזיבה של טביב, אין לך מה להתרגש, אבל עצם המחשבה שיבוא מישהו יותר טוב מטביב ויציל את בית"ר משולה לאדם שחולה באלצהיימר וחושב שתהיה לו תרופה שתחזיר לו את כל התאים גם אחרי שהרופא אמר לו שיש לו לא יותר מ-3 שנים לחיות.

    אף אחד לא יתקרב לבית"ר ירושלים, אם זה לא היה ברור לך עד עכשיו, אז כדאי שתכניס את זה לראש שלך. כל עוד לה פמיליה שם אתה לא תזכה לראות זכיה בגביע, לא תזכה לראות זכיה באליפות, רגעי הנחת שלך יהיו לגנוב משחק פה ושם ממכבי, הפועל וחיפה.

    אתה בתור הרוב הדומם משלים עם הלה פמיליה, יש רק 2 אפשרויות: או לעזוב את בית"ר לה פמיליה וללכת עם נורדיה ולגלות את האהבה שלך מחדש (ותאמין לי אתה תגלה אותה, בשניה שתראה שאתה במקום שהוא בא מאהבה, שהקבוצה שייכת לך ואתה לא תלוי בגחמות של טביב או העבריינים של לה פמיליה, גם אם היא בהתחלה בליגה ג', מבטיח לך שהיא לא תישאר שם, ואחרי מה שקרה אתמול מאות יצטרפו לנורדיה). הדרך השניה היא לעצור את לה פמיליה מתוך הקהל. אתה תעשה את זה? כולנו יודעים שלא, לכן אתה זה שמשלים עם המצב, ואם אתה מוכן להשלים עם המצב ולא לבחור באחת מהדרכים, אתה לא יכול להתלונן לאף אחד, על אף אחד, רק על עצמך.
     
  8. zahipan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/2/13
    הודעות:
    484
    לייקים שהתקבלו:
    161
    לדעתי האלטרנטיבה לבית"ר ירושלים צריכה להיות הפועל ירושלים.
     
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    הסיבה היחידה שבית"ר ירושלים לא בליגה הלאומית זה באמת נסים משמיים, אחרת אי אפשר להסביר את זה. אבל כולנו תקווה, שהשנה זה יקרה סוף סוף, לא כי אני שונא את בית"ר, אני רוצה אותה למעלה, אבל צריכים לקרות מעשים קיצוניים כדי שהרוב יחליט שדי, יבין שיש לו אלטרנטיבה. אז הלוואי שבית"ר ירושלים תרד השנה, רק בשביל שינוי, רק בשביל שאו שיעזבו לנורדיה או שיכניסו את לה פמיליה אחד אחרי השני לכלא.
     
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אגב מצחיק בעיניי שממשיכים לדבר פה על טביב כאילו שהוא יעזוב אז יהיה יותר טוב...

    ג'ורדי כבר הרים טלפון לאופ"א לעונש כמה שיותר קשה מבחינה כלכלית, כדי שטביב יפחית כספים בשביל למכור את אזולאי ודסה למכבי...אם קודם טביב רצה מיליון יורו ושחקנים רק על דסה, היום נראה לי הוא מוכן את שניהם במיליון יורו מבלי לקחת אפילו שחקן אחד...
     
  11. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,163
    לייקים שהתקבלו:
    907
    ולדעתי האלטרנטיבה היא שתפסיק לנסות ולייצר אש, עאלק הפועל, אני אתאבד לפני שאני אשיר שיר אחד שלהם או אלבש חולצה שלהם, איכסה פיכסה.

    הלו רמבו, מישהו אמר שזה פשוט? הדרך אל האושר רצופה קשיים ומכשולים אבל בית"רים עם אמונה, תשוקה ואהבה יכולים לעבור גם את הדרכים הכי קשות ולהצליח.ואל תדאג אתה תצא חי מ"טדי", מספיק לאכול את הראש.

    מה שצריך זה שהאוהדים הטובים של בית"ר ירושלים יבינו שנורדיה היא פיתרון מצוין, יבואו לתמוך בה ויבנו בה מועדון בריא עם הוד והדר בית"רי ובלי קשקושי ב.ט.ל ואז גם בעל בית איכותי יגיע, הנה כבר עכשיו יש תרומה של 100 אלף דולר מיהודי אמריקאי ואם ברקת יתגייס לעזור אז יהיו עוד המון כאלה.
     
  12. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    נורדיה ביממה האחרונה קיבלה 40 אלף שקל תרומות אוהדים ממה שהבנתי.
     
  13. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    אני קורא בתקשורת את התגובות של שרת הספורט, ראש עיריית ירושלים, יו"ר מנהלת הליגה ועוד בכירים כאלה ואחרים. המשותף לכולם? "נחרדים ומופתעים". הכתובת הייתה על הקיר, במזל זה לא נגמר רע יותר והאשמים במופע הביזיוני של אתמול הם מערכת הענישה בארץ.
    בעיניי אותם מתפרעים אגב ההופעה שלהם אתמול מהיציע היא לא פחות ממעשה גבורה - "אירופה כולה יודעת עכשיו מי אנחנו" הם חלק מהציטוטים הנבחרים. איך הגענו לזה? ההתנהלות הזו פשוט משקפת אותנו כמדינה - כולם חכמים רק לאחר מעשה.
     
  14. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    גם בבית"ר נורדיה עומדים אנשים אציליים בראש. היה יו"ר בית"ר בהיסטוריה מאז דוד הורן שלפני שהוא לקח על עצמו את התפקיד הזה הוא קרא את כתבי ז'בוטינסקי כדי להבין אילו ערכים הוא רוצה להטמיע ואיך?

    מה רע בבעלים הנוכחיים של נורדיה, כלומר אני?
     
  15. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    אני חושב שעשו מאתמול הרבה הרבה יותר ממה שזה היה .
    לה פמיליה עשו דברים הרבה יותר גרועים בעבר אז מוזר לי
    שזה בקש ששבר את גב הגמל . כשהפועל הרימו מופע אבוקות
    והפסיקו משחק לרבע שעה לא היה כזה רעש (ובצדק) .
    לא יודע , נראה לי שהתקשורת הפעם טיפה הגזימה ועשתה
    מזה משהו שהוא יותר גדול ממה שהיה באמת .
    בכל מקרה , בגלל כל ההד התקשורתי אני מאמין שנורדיה הרוויחה
    ביממה האחרונה כמה מאות אוהדים חדשים ..
     
מצב נושא:
הנושא נעול.