בית"ר ירושלים 13/14: הפרויקט של רביבו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏14/7/13.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    תמיד יש את הספק שמאמן לא מצליח על ההתחלה להחדיר לקבוצה את מה שהוא רוצה. למזלו של אלי כהן הקבוצה צוברת מספיק נקודות כדי שנתן לו להנות מהספק הזה.
    נכון להיום אין לנו קבוצה גדולה, אבל ההתקפה מספיק מוכשרת כדי שנצליח לאיים על השער יותר מפעמיים וחצי בממוצע למשחק, ואנחנו פשוט לא עושים את זה.
    היינו יכולים להחליק לו על הקישור החלש, אלמלא הוא העיף את דאריו על שטות ובחר לצאת למלחמה עם ברק משה, אייס קרים, קריאף ושי חדד, בלי שום ספק חוליית הקישור הגרועה ביותר בליגה העונה, אם לא ב10 השנים האחרונות.
     
  2. Gianluigi Buffon Campione d'Italia

    הצטרף ב:
    ‏12/3/06
    הודעות:
    3,737
    לייקים שהתקבלו:
    65
    מין:
    זכר
    אין לנו בעיה עם הספק הנקודות (למרות שיכול היה להיות טוב יותר, אלמלא התיקו המיותר עם רעננה וההפסד הביתי המחפיר להפועל חיפה..), אלא עם הדרך.
    אני מבין שלא יוצא לך לראות את בית"ר יותר מדי, אבל אין שיטה, אין דרך, ואין כיוון.
    הקבוצה משחקת בשיטת 'בונקר', והבעיה שגם יציאה למתפרצות אין במצב הזה, כמו כן אין משחק לחץ, ואין פשוט כלום. כל הגולים, המצבים והנקודות שהשגנו הם נטו הבלחות מקריות פה ושם.
    אני לא מסכים שהסגל שלנו חלש. אומנם (גם בזכותו של אלי כהן) הקישור האחורי שלנו לא מדהים (אחחחח דאריו דאריו..), אך יש לנו לפחות בחלק ההתקפי מספיק שחקנים שיכולים לעשות את ההבדל, ורואים בכל משחק עד עכשיו, שאין אפילו ניסיון למשהו מסודר. אין יד של מאמן, לא בהגנה ולא בהתקפה. הקבוצה משחקת כמו קבוצת תחתית שמפתיעה את עצמה ומגיעה לצמרת, וזה לא המצב של בית"ר כרגע, ובכלל...
    עם מאמן עם מנטליות של הפועל ר"ג, לא נגיע רחוק, ולצערי (ואעני מקווה שאני באמת טועה) - הבועה עוד תתפוצץ. זה לא יספיק ללרדת ליגה, אבל יספיק בשביל שגם אנשים כמוך, שמסתכלים על הטבלה נטו ולא על התכלס, יאכלו את הכובע.
     

מצב נושא:
הנושא נעול.