בית?ר ירושלים 12/13: עידן חדש?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏6/7/12.

  1. Bensh Member

    הצטרף ב:
    ‏27/1/05
    הודעות:
    6,643
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וכמו שכתבתי בפורום אחר: זאת תקופה פשוט מדהימה להיות חלק מהקבוצה הזאת, עם כל הקשיים וכאבי הלב בהם היא כרוכה

    עריכה: משהו שראיתי כרגע

    "בהרצליה, טרם החתימו שחקנים חדשים לעונה הקרובה, אך היום החלו להתאמן במועדון עדן נחמני, חלוץ בית"ר ירושלים וגיא עובדיה ששיחק בעונה הקודמת בהכח עמידר ר"ג."

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4256397,00.html

    מה קורה עם עדן?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/7/12
  2. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,254
    לייקים שהתקבלו:
    953
    כל המועדון הזה מדהים, אין כמוהו בכל היקום ולא משנה איפה המועדון יהיה מבחינה מקצועית להיות אוהד בית"ר זו זכות גדולה למרות שזה לא תענוג גדול.

    עריכה: לא צריך להתרגש מכל פירסום.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/7/12
  3. Bensh Member

    הצטרף ב:
    ‏27/1/05
    הודעות:
    6,643
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין ספק, אבל גל האהבה והחיבור המחודש זה משהו שלא היה שנים רבות בקבוצה... לזה התכוונתי
     
  4. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,254
    לייקים שהתקבלו:
    953
    כי נרצה או לא, לצד הישגים יפים בתקופת גאידמק גם "העמסנו" איתנו דברים שלא היו מנת חלקה של בית"ר ירושלים עד אותו הרגע ואיבדנו כמה וכמה אנשים יקרים שבזכות המיזם חוזרים למקורות.
     
  5. Bensh Member

    הצטרף ב:
    ‏27/1/05
    הודעות:
    6,643
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בדיוק. מה לגבי נחמני מירו? יש לך איזה מידע?
     
  6. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,254
    לייקים שהתקבלו:
    953
    נבחן שם כחלק מהרצון של אלי כהן לא לגרור סגל רחב מדיי כמו שקרה בשנה שעברה ולהשאיל את מי שלדעתו כרגע לא יעשה בו שימוש ובהנחה שעזריאל, ערן לוי, בן שושן ואולי חלוץ זר יהיו כשלישיה התקפית אין לנחמני יותר מדיי מה לחפש.
     
  7. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
  8. Bensh Member

    הצטרף ב:
    ‏27/1/05
    הודעות:
    6,643
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שאלוי :aaa8: :aaa8: :aaa8:

    פשוט קלאסה של בן אדם, אולי אפילו יותר מהקלאסה של שחקן שהוא היה
     
  9. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,254
    לייקים שהתקבלו:
    953
    רק מראה כמה המועדון הזה עוצמתי וכמה הקהל שלו חיייב להתעורר עוד יותר ולהציל אותו, זה פשוט מדהים כמה האהדה למועדון הזה חוצה גבולות ויבשות.
     
  10. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    כל עניין 'עמותת האוהדים' זה משהו שבאמת מרגש ומאחד(למרות שלדעתי להגיע ל-3,000 אוהדים לא צריך להיות אתגר למועדון בסדר גודל שלנו) ולדעתי אנחנו נצליח בסופו של הקיץ לעמוד על הרגליים ולפתוח את העונה עם הסגל שיש לנו עכשיו פחות או יותר אבל השאלה האם אנחנו שוב פותחים את העונה בקושי כאשר בקיץ הבא יצפה לנו אותו הדבר או שמהקיץ הזה נתאושש ונצא קדימה בדרך לחזור לקדמת הבמה שם באמת המקום שלנו.

    לי לפחות נראה שהאופציה השניה יותר היגיונית, חייבים להתפלל שפניג'ל ומאיר לוי שבאמת אוהבים את הקבוצה ויחזיקו אותה בצורה שפויה יקחו את המועדון ויעמידו אותו על הרגליים, חוץ מהם אני לא באמת רואה אופציה אחרת ממשית(חוץ מאיזה אוליגרך או איש עסקים אמריקאי שיגיעו ולכו תדעו מתי ימאס להם וחווינו את זה כבר על בשרנו).
     
  11. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,254
    לייקים שהתקבלו:
    953
    הדרך היחידה היא בעלות משותפת, 50 אחוז אנחנו ו50 אחוז משקיע וזה יקרה, אנחנו מאמינים בזה בלב שלם.
     
  12. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,254
    לייקים שהתקבלו:
    953
    בעוד ארבע שעות תמריא הקבוצה למחנה אימונים בעיר קובלנץ בגרמניה,, בינתיים מתוכנן לקבוצה משחק אימון אחד כשמנסים לארגן שניים נוספים, הקבוצה תחזור לארץ בעוד כעשרה ימים ותתכונן לקראת משחק פתיחת העונה בגביע הטוטו מול הפועל ב"ש.

    בנוגע לעמותת האוהדים: היום בצאת השבת הצטרפו לעמותת האוהדים 2 שחקני עבר נוספים, דוד אמסלם וניר סביליה, אמסלם אחד מהסמלים של המועדון תרם 400 ש"ח מעבר למניה, וסביליה, שהגיע למועדון ממכבי ת"א והפך במהרה לבן בית בבית"ר ירושלים תרם מניה אחת, עד עתה השיגה עמותת האוהדים יותר ממיליון שקלים(סכום מדוייק לא יפורסם) על מנת לרכוש אחוזים מהמועדון.

    תרומה בסך 4 מיליון עד 4.5 מיליון שקלים שגייס ניר ברקת בעת שביקר בארה"כ אמורים להיכנס לקופת המועדון עד יום רביעי ויסגרו כמעט במלואו את הגירעון מהשנה שעברה ויאפשרו לעמותת האוהדים לרכוש 50 אחוז תמורת 3 מיליון שקלים שאמורים להיות מוקצים להחתמתם של שחקני הקבוצה אשר יצאו למחנה האימון ללא חוזה: ערן לוי, דאריו פרננדס, שי חדד, תומר בן יוסף ודן איבינדר, בנוגע ל2 השחקנים שאמורים להיות מושאלים ממכבי חיפה: חיים מגרלשווילי וחן עזריאל, השניים גם כן יצאו למחנה האימונים ובקבוצה מקווים שיצליחו להגיע לסיכום עם מכבי חיפה בנוגע לתשלום שכרם (מכבי חיפה מוכנה להשאיל את השניים בחינם אך ללא לשלם אף לא שקל ממשכורתם, בית"ר מעוניינת שמכבי חיפה תשתתף בעלות שכרם שמוערכת ב250 אלף שקל חיים מגרלשווילי ו350 אלף חן עזריאל).

    בנוסף 2 שחקנים קרואטים שהיו בתוכניות של הקבוצה ואף סיכמו עם המאמן אלי כהן על הגעתם לבית"ר ירושלים נמצאים בדרכם לחתום על חוזה בהיידוק ספליט.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/7/12
  13. Bensh Member

    הצטרף ב:
    ‏27/1/05
    הודעות:
    6,643
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש סיבות לחייך בימים האחרונים, נקווה שזה ימשיך ככה
    קצת חבל על הזרים כי אני מכיר את טביעת העין של אלי כהן בנוגע לכאלה, אבל הוא ימצא עוד. אני בטוח

    וסתם בשביל הקטע: אלי דסה בזמן אמת

    Eli Dasa ‏@elidasa24

    נתב?ג, עייפים... שבוע טוב לכולם ‎http://pic.twitter.com/IbyGzhmu‏
     
  14. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,964
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    דון ז?ואן, עושה רושם שיש לך קשר להנהלה לפי המידע שפירסמת פה.
    יש לך מושג מה התכנון לגבי מויאל והרוש? מצד אחד רוצים להשאיר אותם ומצד שני הם אין כסף לחדש את החוזים שלהם ואנחנו מאוד צריכים את הכסף.

    נ.ב.

    חבל על הקרואטים, עוד שנתיים-שלוש בטח נקרא כתבות על שחקני הרכש החדשים של פאלרמו ואוקזר שבית?ר פיספסה בגלל שכמעט הלכה לפירוק.
     
  15. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    הרוש ומויאל מחזיקים בחוזים, רק אם לא נוכל לגייס 10 מיליון שקל נתחיל למכור שחקנים. למרות שלקובי נותרה רק שנה אחת בחוזה...
    לגבי הקרואטים: הלוואי הם היו מגיעים אלינו, אבל זה לא שמדובר פה במנדזוקיץ' וסטריניץ' הבאים. הבלם דינו שקבורץ (22) שיחק בחצי השנה האחרונה 2 משחקים במכלן שלא מימשה עליו אופצייה שהייתה להם עליו לשנתיים, והחלוץ דומיניק גלאבינה (20) כבש 9 שערים בשנתיים האחרונות בקבוצת תחתית קרואטית, ורדיז'אן, ממנה הגיע גם רוברט פונצ'ץ'. שני שחקנים בסדר גודל שלו אני מאמין. ואוקזר אגב, בליגה השנייה בצרפת http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx.

    על העמותה כבר אמרתם הכל בערך, בעניין המקצועי: קודם כל, אני לא מבין בבית"ר את הקטע של "אופציות", מצד אחד- דריו וערן לוי מחזיקים ב"אופציה", אבלן אין להם חוזה תאכל'ס וגם כרטיס השחקן שלהם לא שייך לנו (אז מה האופציה פה?). מצד אחר- עמרם ודיאמנט שגם חתמו שנה שעברה על עונה עם "אופציה"- נוסעים עכשיו לגרמניה למרות ששיחררו אותם (מה זה אומר? שאם הם לא מוצאים קבוצה אנחנו נשארים איתם?)

    לגבי צמצום הסגל- יוזמה מבורכת. אבל אני חושב שדווקא דיאמנט, עמרם ועדן נחמני היו מועילים לנו ולא הייתי משחרר אותם קודם. על עדן בכלל חבל לי, אבל יפה שלפחות נותנים לו לצאת בהשאלה (לא משחררים אותו, נכון?) בניגוד לאידיוט נעים. ערן לוי לא בדיוק חלוץ וגם בן שושן לא בדיוק 9. יש רק את עזריאל שהוא בינוני ואני סתם לא ממש מת עליו. חייבים עוד אחד. אם זה יהיה עומר נחמני גם טוב.

    מה עם מאיר אלקבץ? שמעתי הוא לא חתם בסוף בב"ש, אז מה הלאה? ושלומי אזולאי שנבחן אצלנו? ושאר המושאלים שחוזרים או שחקני נוער שמסיימים (השנה חייבים לחזור ל-15 מושאלים לפחות!)? ומי הסגל שלקחו בסוף לגרמניה?
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏22/7/12