בית"ר ירושלים - בני יהודה: ראשון בערב!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏19/8/07.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 40 בווינר. המחזור הראשון בליגת העל הראה לנו שהמילה באנקר וליגת טוטו הן שתי מילים שלא הולכות ביחד. בית"ר ירושלים האלופה פותחת עונה בטדי ומארחת את בני יהודה של ניצן שירזי. את בית"ר כולם מכירים. הקבוצה הזו פייבוריטית בביתה מול כל קבוצה. על הנייר, לרשותו של יצחק שום עומד סגל כמעט מלא, מלבד תומר בן יוסף שחוזר אט אט מפציעה בגבו, אלא שבצוות המקצועי סימנו 3 שחקנים שעדיין לא נמצאים בכושר משחק ושאיתם יעדיפו שלא לפתוח בהרכב.

    מדובר בחלוץ הצעיר עמית בן שושן, שחזר השבוע לאימונים לאחר שלושה שבועות של פציעה ובצמד הדרום אמריקאים- מירוסביץ' ורומולו שהחמיצו את מחנות האימונים והגיעו באיחור להכנות לקראת העונה. דרק בואטנג, שסחב פציעה קלה, החלים ויפתח גם הוא בהרכב הבית"רי. טוטו תמוז יחזור להרכב על חשבונו של רומולו הברזילאי. בני יהודה היא סימן שאלה די גדול העונה. הקבוצה שיחררה את שחקניה המצטיינים כמו ראובן עובד, ליאור אסולין ווינסנט איניימה להפועל ת"א, מאידך רכשה הקבוצה את דוארטה מכפ"ס, את משה ביטון ממכבי ת"א, את יוסי רוזן מהכח עמידר ר"ג ואת זאב חיימוביץ', הבלם המעולה של הפועל פ"ת בעונה שעברה. אחרי ההדחה של בית"ר מאירופה, אוהדי הקבוצה ירצו פיצוי בדמות משחק משכנע מול בני יהודה וניצחון גדול. אני דווקא צופה פה הפתעה גדולה. ההימור: 2, היחס 7.55

     
  2. ACBenb Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/06
    הודעות:
    2,868
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה לא אוהב כסף נכון?
     
  3. Yellow Hell - מכבי נתניה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/11/06
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש לי גם תחושה, X או 2

    יותר סיכויים ל-X
    בהצלחה.
     
  4. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הימור מסוכן אך הגיוני. בית"ר תבוא בשאננות ולדעתי עם זלזול לאחר הניצחון על הפועל ת"א ובני יהודה יכולה לגנוב נקודה או יותר. אם הייתי מהמר על המשחק הייתי הולך על X בסינגל.
     
  5. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    נכון, בני יהודה נראית מצויין במשחקי הטוטו עד כה, אך זו בית"ר ירושלים בטדי, שכבר 11, 000 אוהדים הבטיחו את מקומם באיצטדיון.
    אני כמעט בטוח שבית"ר תספוג שער באחת המתפרצות המהירות של הכתומים, אך לדעתי בית"ר תגיב בשלישייה.
     
  6. orenko999 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/8/07
    הודעות:
    18
    לייקים שהתקבלו:
    0
    התבדינו עם התוצאה של המשחק. 0-3 לבית"ר, קצת מוגזם למחזור פתיחת העונה לא?
    במקום לראות את בני יהודה מעיזה ומגיעה למצבי כיבוש ממשיים, היא חטפה שלישייה ממשחק בכלל לא גדול של בית"ר ירושלים. ההגנה של בני יהודה חלשה. היא קיבלה מחמאות מיותרות על ההכנות שלה והמוכנות שלה. היא קבוצה בינונית ומטה, יש הרבה שיפור שצריך להיעשות בקבוצה.