בית ח': ספרד גוברת על צ'ילה ומסיימת ראשונה

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י Raulito, ‏25/6/10.

  1. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    לצ'ילה היו את כל הנסיבות המקלות להיות בינוניים. השוער שלהם חילק מתנה אחרי פתיחה טובה שלהם והורחק להם שחקן שלא בצדק (מה יהיה עם השיפוט?) ועם זאת הם ניסו לעיתים רחוקות לתפוס את הספרדים עם המכנסיים למטה. ספרד, לעומת זאת, שיחקה רע והלוואי והיא תמשיך להראות כך גם מול פורטוגל. לזה חוסר ארגון לא ציפיתי מנבחרת עם שחקנים סופר חכמים כמו שיש בקישור הספרדי.

    אני שמח שאלה 2 הנבחרות שממשיכות, למרות הכל, כי באמת שלא רציתי לראות את שוויץ עוברת שלב. הכדורגל שלה אפור והוא כזה שיכול לנצח את ספרד משחק אחד מתוך 5, אך מצד שני הוא כזה שמשאיר לשוויץ את אותם הסיכויים לנצח משחק בו השוויצרים הם אלה שצריכים ליזום.
    האוהדים השוויצרים הולכים הביתה כשהם ראו ב-3 משחקים רק 2 שערים, אחד זכות ואחד חובה. לא יודע עד כמה הם נהנו מהטורניר.
     
  2. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    אנגליה נראת פנטסטי לעומת ספרד.
     
  3. Alan Smith Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/02
    הודעות:
    1,260
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הם נהנו אחרי הניצחון נגד ספרד ונהנו לפני המשחק היום. חוץ מזה הם אחת הנבחרות שיצאה הכי פרייארית הטורניר הזה.
     
  4. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    אחרי שפאברגאס נכנס במקומו של טורס, המשחק הזה נהיה ממש נורא, מאוד מזכיר את המשחק של ספרד במחצית הראשונה נגד שוויץ. היו איזה 5 קשרים ספרדים באמצע, את פאברגאס ראיתי ליד אינייסטה ורק וייה היה חלוץ אחד בחוד, וזה מול 9 שחקני שדה צ'יליאנים. מדכא לראות סתם מסירות כדי להעביר את הזמן. אני ממש מצטער על צ'ילה, ששוב יצטרכו לפגוש את ברזיל בשמינית הגמרבשביל לחטוף רביעיה כמו מלפני 12 שנה. כל כך חבל על הנאיביות והתמימות הזאת בהגנה, מספיק שספרד לוקחת כדור ומניעה אותו, כבר היא מגיעה למצב מסוכן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/6/10
  5. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לכול האנגלופילים שרוצים לראות את ספרד עפה,
    תחשבו לפני שאתם כותבים,הרי אתם יודעים שאלה השחקנים שעושים קסמים בברצלונה בספרד ובליגת האלופות,אתם מכירים את חלק מהשחקנים האלה שעושים דברים אדירים בליגה האנגלית. אולי תפסיקו כבר עם הטינה שלכם והשנראה העיוורת הזאת ותתחילו להאשים את המאמן של ספרד?
    הרי כול בנאדם שמבין כדורגל ברמה מינמלית ראה היום את אחת מתצוגות האימון הכי גרועות בהיסטוריה של הכדורגל. מתי מישהו ממכם ראה בפעם האחרונה מאמן מכניס 6 קשרים שכולם משחקים באמצע ומשאיר חלוץ אחד כשמולו עומדת נבחרת הרבה פחות איכותית (מבחינת חומר שחקנים) בעשרה שחקנים.

    משהו נראה לי לא כשר בכול הסיפור הזה,הרי אני לא מצליח להבין איך מישהו שיש לו תעודת מאמן מסוגל לעשות כול כך הרבה טעויות בשלושה משחקים במונדיאל עם קבוצה של שחקנים כול כך טובים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/6/10
  6. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,568
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    היו איזה 4 צ'יליאנים ברחבה ולא היה אף שחקן ספרדי, כאשר רק טורס היה בדרך לשם. בכל מקרה אסטראדה יוצא אידיוט ברמות של דביל בוסקה.
    אפילו דקה של גרביג' טיים הוא לא נתן ליורנטה. כאילו לא מספיק לו שטורס חלוד.
     
  7. רמי Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/05
    הודעות:
    309
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כ"כ הגיע לצ'ילה יותר מהמשחק הזה.
    עם האדום נעשה צדק ספורטיבי כי כמה דק' לפני כן אותו שחקן היה צריך להיות מורחק, אבל השופט המקסיקני (נוראי) החליט לחוס עליו.

    טורס בצלילה אופיינית הוכיח שכמה הוא שחקן אדיר ככה הוא מגעיל.
    בכלל משלוש המשחקים שראיתי של ספרד השחקנים שלה נותנים תחושה של "אסור לגעת בנו,כי אנחנו מתמסרים ממש טוב, יפה ומהר". כל שניה מישהו מהם צולל לדשא. הלוואי והיה אפשר לשלול מבוסקטס את הרשיון שלו לשחק כדורגל כי הוא פשוט התגלמות כל הרוע בעיני. שחקן מבחיל.

    ההגנה של הספרדים היום הייתה מתחת לכל ביקרות ואני לא רואה אותם מחזיקים מעמד מול פורטוגל.
    אני כ"כ שונא את שתי הנבחרות האלה אבל איכשהו אני בעד פורטוגל, שיכניסו לכוסיות האלה ושישלחו אותם לבכות בבית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/6/10
  8. מראדונה Member

    הצטרף ב:
    ‏23/5/10
    הודעות:
    530
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מעניין,כי אני יכול להישבע שראיתי את ג'ואי קול הולך לדגל הקרן בכל התקפה של אנגליה.


    don't hate the player hate the game
    זה המשחק,אתם רוצים פיירפליי תצטרפו לקופמן בכדוריד,כדורגל זה לא סתם ספורט,שחקנים ונבחרות יעשו הכל כדי לנצח !


    בדקה ה-60 בערך כבר הלכתי לבדוק מה שלום שוויץ ונתקעתי על המשחק הזה.
    משחק כל כך ביזיוני,המון המון המון זמן לא יצא לי לראות.כמה ששוויץ אפורה,כמה שהונדורס מפגרת,לא יאמן הבושה שהלכה שם.
    כל המשחק פתוח,ללא טיפת הגנה,שוויץ לא מסוגלת להכניס שער אחד והונדורס בכל התקפה מתפרצת לא יודעת מה לעשות ונותנת לשוויץ עוד הזדמנות להתקפה.
    לשוויץ אין מה להציע יותר בטורניר,יש להם כדורגל משעמם ואין להם שום ערך מוסף,צ'ילה זה פשוט בלבל אחר לגמרי.
    ביאלסה הבטיח וקיים.צ'ילה שיחקה סופר-התקפי והביכה את ספרד,עד השער של ספרד צ'ילה פשוט ישבה על ספרד,לא זוכר שראיתי משהו כזה במשחקים של נבחרת ספרד,שהם לא מצליחים להניע כדור. אבל זה המחיר - ספרד יותר מדי איכותית,וכל איבוד יכול לעלות בשער,שיש לך גאונים כמו אינייסטה וצ'אבי,וחלוצים כמו טורס ווויה,לשחק עד כדי כך התקפי זה לירות לעצמך ברגליים.זה לא מזל רע לצ'ילה,זה פשוט היה צפוי.
     
  9. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ההוראה הזאת להפסיק לתקוף ולעשות מסירות מאחורה הגיעה מדביל בוסקה,ככה אמרו בטלויזיה הספרדית.
     
  10. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    ספרד הייתה עדיפה וניצחה בצדק, מחמאות לצ'ילה על המלחמה ועל הנסיון לשחק כדורגל טוב בפרקים רבים של המשחק. כמו שביאלסה אמר, ומסיבה לא ברורה הרבה לא האמינו לו, צ'ילה לא עלתה לשחק על תיקו כי זה היה מסבך אותה יותר. חבל שספידי גונסאלס החלש החמיץ בתחילת המשחק מצב מצוין.

    השופט היה רע אבל לא חושב שהוא השפיע על תוצאת המשחק, הטעות בהרחקה של אסטרדה מובנת לאור ההצגה המוצלחת של טורס, מה גם שהוא יכל והיה צריך להיות מורחק קודם. כואב לי רק על טעות אחת של השופט הערב, על זה שאכל (עוד) הצגה מגוכחת של בוסקטס נראה לי (כמעט בטוח שזה היה הוא) ולמעשה מנע מגרי מדל הנהדר עוד משחק במונדיאל ע"י הצהבתו.

    GRANDE PITBUL http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_clap.Xxx

    תודה להונדורס על תרומתה היחידה לטורניר מבחינתי, להוציא את הצגתו של ג'ורג'י וולקאם האגדי וג'רי פאלאסיוס הגאון, שזו הדחתה של שוויץ.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏26/6/10
  11. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,772
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    כיף גדול שצ'ילה עלתה לשלב הבא, לא הכרתי שם יותר מדי משחקים, לא ראיתי אותם משחקים שנים, אבל ה-3 משחקים שלהם פשוט נתנו לי טעם של עוד.
    אלכסיס סאנצ'ז שחקן מצויין, עושה רושם שהוא מתי להחליט לעבור שחקן הוא עובר, הקטע איתו שהוא צריך לעשות את זה יותר ושהוא קצת לא תכליתי.
    צ'ילה גם ב-10 שחקנים לחצה על ספרד, השאירה 3 שחקנים בהגנה וכל השאר היו במשימות התקפיות, אין ספק שזה לא היה יעיל וצ'ילה לא באמת הגיעה ליותר מדי מצבים, אבל ב-10 שחקנים, לתקוף ולא לחטוף מספרד.. צריך להעריך.

    צ'ילה קנתה אותי בשלב הבתים, גם היום נגד ספרד היא הוכיחה שהיא מסוגלת להוציא דברים טובים גם מול שחקנים איכותיים, אם לא המתנה של בראבו בשער הראשון אני ממש לא בטוח שספרד יוצאת פה עם משהו ביד. נגד ברזיל זה כמובן עוד משחק ומבחן קשה מאוד, הצ'יליאנים נתנו לי את כל הסיבות לחשוב שיש להם מה למכור גם שם.
     
  12. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    כל הדרום אמריקאיות אפשר להגיד קנו אותי בשלב הבתים. אפשר לא להתחבר או לא לאהוב, אבל אי אפשר שלא להעריך את הכישרון, הטכניקה ובעיקר הרצון והתשוקה שהן הראו עד כה. אני מקווה שבשלבי הנוק-אאוט שם המשחקים נהיים עוד יותר 'רעים', הקסם שלהם לא יפוג ושכל ה-4(אחת מברזיל/צ'ילה) יצליחו להעפיל לרבע הגמר, אולי להוציא את פרגוואי שבמשחק הזה אני חצוי עם יפן.
     
  13. קרלס פויול5 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/3/10
    הודעות:
    1,159
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    שוויץ מטומטמים, כ"כ קשה להבקיע שני שערים נגד הונדרוס?היצפלד מאמן גאון אבל נראה שהוא טוב רק מול נבחרות שהוא אנדרדוג נגדם, שהוא מגיח לשחק נגד נבחרת שהוא אמור לרסק 3:0 לפחות הוא פשוט לא מסוגל.
     
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מסכים עם החבר'ה כאן שמחלקים מחמאות לצ'ילה, לדעתי הנבחרת הטובה ביותר של הבית. הוזכרה כאן ההיסטוריה הנוראה שלה (סטטיסטית) נגד בראזיל, אבל לאחר שראיתי גם את בראזיל בטורניר, לא בטוח שלצ'ילה אין סיכוי יותר מסביר לעבור את הבראזילאים. די התאכזבתי מהנבחרת של דונגה ועוד יותר מיריבותיה לסו קולד "בית המוות" ודווקא צ'ילה הנהדרת לא הפתיעה אותי, לאחר שכבר ראיתי במוקדמות מה ביאלסה עשה מהם. חבל לי ששתיהן ייפגשו כבר עכשיו, כי מאוד הייתי רוצה לראות 5 דרא"מ ברבע, מה גם שלכולן היה סיכוי נהדר לעשות זאת. לטעמי כל הדרא"מ פייבוריטיטת במשחקים שלהן בשמינית והאמת שאני דווקא אשמח עם חניכיו של ביאלסה ימשיכו הלאה. אילולא בית המוקדמות המצחיק של שווייץ, גם לה לא היה מגיע להיות כאן והונדוראס עשתה צדק עם התיקו אמש.
     
  15. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,568
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    לפני שאתה משמיץ את טורס, תאר את בוסקטס מקבל בעיטה מפונסה. השופט היה שולח את הצ'יליאני ישר לכלא על ניסיון לרצח שכמעט והצליח.
    ובכלל ספרד זה ממש לא רק מתחזים. אתה עושה עוול לדוד סילבה, סאבי אלונסו, דוד וייה. תנסה להבדיל בין שחקני ברסלונה ליתר הספרדים.