בית המוות: הולנד חוזרים!

הנושא בפורום 'פורום יורו 2008' פורסם ע"י Nesta, ‏9/6/08.

  1. C-J Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/06
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ידיעה שהגיעה זה עתה:

    חדרי המיון בבתי החולים מוצפים בשעה אחרונה בצופי כדורגל שראו את המשחק רומניה-צרפת.
    הסימפטום המאפיין חולים אלה הוא שילוב קשה של בחילות והקאות!


    שיט. הלכתי להקיא!
     
  2. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,287
    לייקים שהתקבלו:
    5,361
    מה קרה להנרי?
    ראינו את הגומיס האפס הזה,בכלל לא מתאמץ,קשה לי להאמין שהוא זילזל אז אני חושב שהוא פשוט קיבל פיק ברכיים.
    נאסרי שיחק 10 דקות והכניס המון התלהבות,משחק הבא יהיו המון שינויים בהרכב,מקווה שגם בעמדת המאמן http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dry.Xxx
     
  3. yoni10 Member

    הצטרף ב:
    ‏6/5/07
    הודעות:
    982
    לייקים שהתקבלו:
    10
    ניהול משחק חובבני של דומאנק מסדר לאיטליה והולנד תוצאה טובה להמשך.
     
  4. Jack Wilshere Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/07
    הודעות:
    5,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הנרי עם קביים ו-40 מעלות חום יותר טוב מהחלוצים ששיחקו היום.

     
  5. SkiMan Member

    הצטרף ב:
    ‏19/6/06
    הודעות:
    1,758
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מבזה של הנבחרת הצרפתית שמביא אותה על שכרה עם נקודה מסכנה מהנבחרת הכי פחות טובה בבית. שום יצירתיות, השחקנים לא רצים ולא רוצים, אין תנועה, הכל היה שבלוני וצפוי. הבעיה של צרפת לדעתי התחילה ממרכז המגרש - טולאלאן במקום ויירה הוא חילוף כפוי אך לטולאלאן אין את היכולת לנהלאת המשחק כמו ויירה. נאסרי היה עדיף, במיוחד במשחק בו אתה חייב את שלושת הנקודות, אבל הקיבעון של דומנק הפושע, ידוע. מעבר לכך, בנזמה היה מאוד נסוג ואנלקה התקשה לבד בדיוק כפי שהתקשה לבד השנה בצ'לסי. צרפת במקום לנסות לשנות טיפה ולעשות תנועה שקצת תשבור את השבלוניות המשיכה בשלה, כדורים ארוכים לאנלקה. היה ניסיון אחד של צרפת לשנות מעט את המערך אבל הם חזרו לשבלוניות מהר מאוד. היחידי שניסה לשבור את הבנאליות טיפה היה ריברי המצוין.

    חוץ מזה, ניהול משחק מזעזע של הפושע בנוסף להכנה טקטית לקויה שלו. חילופים מאוחרים ולא טובים ושום ניסיון לשנות ולגוון את המשחק. ההתעקשות על אבידל הוכיחה בדיוק את מה שכל אוהד שאינו עיוור צעק - התרומה ההתקפית שלו לא קיימת ואין היגיון להעדפתו על פני אברה. צרפת התקשתה מאוד מול המערך הקשוח של הרומנים והם מצידם תוכנית המשחק שלהם צלחה עם שלושה קשרים אחוריים שניטרלו בקלות את צרפת האנמית.

    אבל ברור לכולנו מה יאמר הפושע במסיבת העיתונאים אחרי המשחק, "מנענו מנבחרת טובה עוד שתי נקודות". צרפת סיבכה את עצמה קשות עם האימפוטנציה שלה, המשמעות של לקחת נקודה מהנבחרת הכי פחות טובה בבית ברורה, צרפת חייבת לפחות 4 נק' בשני המשחקים הבאים - מול נבחרות טובות בהרבה מרומניה. תודה לך פושע על חוסר המיצוי המשווע של הנבחרת המוכשרת הזאת.
     
  6. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    אני נהנתי. נקודה יקרה מפז לרומנים הנהדרים. טוב, לא עשו התקפית יותר מדי, אבל נקודה מול צרפת בהחלט מספקת. עכשיו רק ניצחון על הולנד ואפשר לחלום על שמינית הגמר. :aaa021:
     
  7. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק שהיה כתוב עליו 0-0 מההתחלה לא ככה?

    רק שזו לא תהיה המשמעות של בית ה(שעמום ל)מוות.
     
  8. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    זה היה צפוי, לצערי. בלי הנרי, אין אף אחד שיכול לדחוף בחלק ההתקפי את הנבחרת הזאת קדימה.
    כן, הוא מעבר לשיאו. כן, הוא כבר לא אותו שחקן. ועדיין, הוא הרבה הרבה יותר טוב ממה שהיה היום.

    ריברי איכזב, כאיש המרכזי של הנבחרת, היה צריך לקחת על עצמו יותר במחצית השנייה. התמיכה מהמגנים- אחח, רק לדמיין אם זה היה סאנייה ואברה(או קלישי), ולא צמד הטיפשים האלה- איזה הבדל זה יכל להיות.
    מלודה חלש, שני קשרי האמצע הם קשרים הגנתיים מצויינים, אך לא מועילים בעליל בחלק ההתקפי, אנלקה דווקא עשה כמה מהלכים יפים, אבל הרס עם סיומת רעה. כנ"ל בנזמה.

    על דומנק הביזיוני, אני מעדיף לא לדבר. אפס עגול ומאופס, איכס.
    רומניה- יופי של בונקר. גועל נפש של משחק.

    משחק הבא הצרפתים מול ההולנדים, מוכרחים לנצח- בתקווה שזה יהיה עם ויירה ותיירי הנרי, שני שחקנים שיכולים לעשות את ההבדל, בניגוד לשחקנים ששיחקו היום.
     
  9. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא ציפיתי מצרפת לגדולות, אך גם לא ציפיתי לפתיחה כזו מעליבה. המחצית הראשונה התנהלה בהליכה, השחקנים הזכירו לי את החשק של אנלקה למשחק הכדורגל - בלי שום מוטיבציה, חשק ורצון לעשות משהו. כאילו שהדברים יקרו מעצם. מחצית שניה קצת יותר טובה, אבל למרות הכל זה לא מספיק, בכלל לא. מרכז שדה של טוללאן את מקאללה הוא אפור וחסר כל יצירתיות, כמה שחסר שם איזה ויירה כדי לדחוף קצת את העיניינים. השחקן היחיד שראוי לשבחה הוא ריבירי, וקצת בנזמה. הראשון הוא היחיד שעוד מסוגל להניב משהו כלשהו, השני לא במשחק גדול, אך לפחות רץ. אבל מה כבר יכול לעשות ריברי לבדו ללא תמיכה משאר שחקניו לנבחרת?

    לסיכום קצרצר, המשחק המשמעמם ביותר עד כה בטורניר, ניהול משחק כושל של דומאנק, ונבחרת צרפת שמגיעה למשחק ללא שום שיטה ומטרה. נדמה שזוהי הפעם הראשונה ששחקן נפגש שם עם חברו. האשמות ברובן מופנות לדומאנק - כשיש לך כלים כאלו, לא יתכן שכך יראו הדברים.

    פרט לכך, צרפת מסבכת את עצמה בגדול. הניצחון על הנבחרת החלשה כביכול בבית היה בגדר חובה עבורה, ובעצם גם עבור שתי הנבחרות שישחקו אחת נגד השניה בעוד מספר דקות. אילו דומאנק והנבחרת שלא לא התעשתו על עצמם ומהר, לא יהיה זה פלא לולא צרפת תמצא עצמה מחוץ לטורניר כבר אחרי שלב הבתים, במיוחד שאיתה נמצאות בבית איטליה והולנד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/6/08
  10. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    אללללה גיבורים! :aaa021:

    לפני המשחק כמובן שהייתי חותם על תיקו עם הצרפתים בעיניים עצומות, אבל בדיעבד עם איך שהמשחק התפתח קצת חבל לי שלא גילינו יותר תעוזה בחלק הקדמי. השחקנים שלנו בשלב מסוים של המחצית השנייה פשוט ויתרו לגמרי על ההתקפה, וגם לפני זה לא היתה יותר מדי הצטרפות, וחבל, כי לדעתי יכולנו לעקוץ. אבל באמת שאי אפשר להתלונן בגדול, המערך הטקטי הנוקשה של פיצורקה עבד to perfection, השלישייה במרכז המגרש הטרידה והציקה, הרביעייה האחורית נתנה משחק סולידי מאוד, גיבורים. מי שראויים לציון מבחינתי הם הבלמים דורין גויאן (איש המשחק) וטאמאש ששלטו באוויר באופן מוחלט ושיתקו את אנלקה וגומיס שנכנס אחריו, ורזבאן ראץ, שקיבל היום את המשימה הקשה של להתמודד מול ריברי ומאוחר יותר נאסרי שנכנס לצד שלו ועשה עבודה נקייה לגמרי. אני לא אפריז בשבחים על קונטרה כי לשמור על מאלודה המוגבל הזה גם אני מסוגל, איזה שחקן חסר כשרון... ואבידאל ש"תומך" בו באגף לא יותר טוב. העיקר שאברה על הספסל. מאמן פושע דומנק הזה.

    אנחנו צריכים לחלץ עוד איזה תיקו בשיניים מהאיטלקים ולבוא למשחק מול הולנד במחזור האחרון בגישה אחרת לגמרי, עם 4-4-2 ועם יוזמה ותעוזה כמו שהוכחנו להם במוקדמות שאנחנו יודעים.

    צהוב עולה
     
  11. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה הרכב משעמם, אלוהים. שאנלקה כבר יפרוש. מה אפשר לצפות מקישור שכולל בו את מאלודה, טוללן ומקללה?! שיעמומום! כמה חוסר יצירתיות, חוסר יכולת אישית.
     
  12. AVISEY Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/07
    הודעות:
    676
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בעיה חמורה מאוד לצרפת , על ריברי יש יותר מידי לחץ . אנלקה ואבידל נראים כמו הצרות של מוטו . מי שחסר במיוחד זה הנרי . אני לא רואה את צרפת מנצחת את איטליה בשום מקרה .
     
  13. yonuk Guest

    תגיד לי , על מה אתה מדבר ?
    תגיד לי מה הוא אשם שהשחקנים שלו נראו כמו שהם נראו ,כמובן שלהאשים אותו זה קל ,אבל לדוגמא להאשים את אנלקה שפשוט לא עשה כלום - זה אסור .

     
  14. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    גומיס הוא לא הבעיה של צרפת. יובש היצירתיות בקישור גרם לו לנסות ליצור מצבים התקפיים במקום לסיים אותם. התאכזבתי מבנזמה שהציפיות ממנו גבוהות יותר מכל שחקן לדעתי, אחריי העונה המעולה שלו בליון. עוד שחקן שבמקום דומניק הייתי חושב להלחליפו הוא מלודה שלא תרם שום דבר למשחק. הבעיה העיקרית של צרפת היא במרכז המגרש, אני לא מכיר קבוצת כדורגל מצליחה שהקישור שלה מורכב משני שחקנים הגנתיים מאוד שאין להם את היכולת לתרום להתקפה. בחילוף של הילד עם הבעת פנים של אוטיסט מהחתימה שלך, הייתי בטוח שהמצב ישתנה והנבחרת תהנה מהיצירתיות שלו אך חוץ מהתלהבות יתר גם הוא לא הצליח לתרום שום דבר בזמן המועט שהוא שיחק בו.
     
  15. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    ומי הזמין את אנלקה במקום את טרזגה ?