בית המוות: הולנד חוזרים!

הנושא בפורום 'פורום יורו 2008' פורסם ע"י Nesta, ‏9/6/08.

  1. Claret&Blue Member

    הצטרף ב:
    ‏23/2/06
    הודעות:
    4,149
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה יופי של משחק היה אתמול, מהצד הכתום זאת אומרת. אחד המשחקים היותר טובים שראיתי בזמן האחרון וכששחקנים כמו ואן ברונקהורסט, שנראה כמו שחקן גמור, נותנים כזו הופעה אז רק תוצאה אחת תהיה למשחק. פשוט כל שחקן ושחקן הולנדי היה נהדר, במיוחד אנגלאאר שהבנתי שבדרך לשאלקה יחד עם המאמן שלו מטוונטה(?).
    בקשר לאיטליה- הגנה מפורקת, קישור אנמי וחוד לא חד.
     
  2. yoni10 Member

    הצטרף ב:
    ‏6/5/07
    הודעות:
    982
    לייקים שהתקבלו:
    10
     
  3. S.Eto'o Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/06
    הודעות:
    213
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחרי השעמומון של צרפת-רומניה היה שווה לחכות להולנד-איטליה.ההגנה ההולנדית שעל הנייר נחשבת בינונית פשוט נתנה משחק גדול אתמול בראשותו של ג'יו שהיה פשוט ענק אתמול גם בהגנה וגם בהתקפה,אנגהאלר שהתרשמתי ממנו עוד ממשחקי ההכנה של הולנד היה מצוין אתמול חילץ הרבה כדורים והמסירות שלו פשוט מצוינות,אני בטוח שיש מלא קבוצות שכבר מתעניינות בו.סניידר וקאוט שבעמדה הזאת בליברפול היה חלש מאוד העונה היו מצוינים אתמול וכמובן VDV שהיה מעורב אתמול לאורך כל המשחק ולא נעלם לרגע וRVN שעשה הרבה צרות להגנה האיטלקית החלשה אתמול.
    ההגנה האיטלקית הייתה חלשה אתמול,קיילני חייב לפתוח במשחק הבא על חשבונו של מטארצי,בקישור איטליה צריכה עוד קשר יצירתי שיצטרף יותר להתקפות,אקווילאני תפור על העמדה הזאת לצידו של פירלו,אבל מצד שני קשה להאמין שדונאדוני יסכים לשחק עם קשר אחורי אחד ו2 קשרים 50/50,במקרה כזה דה רוסי אחרי עונה מצוינת צריך להחליף את אמברוסיני שהתרומה ההתקפית שלו אפסית.בהתקפה אני דווקא לא מסכים שקאמורנסי לא צריך לפתוח בהרכב למרות המשחק החלש שלו אתמול,מי שצריך לרדת לספסל לפי דעתי זה די נטאלה וקסאנו צריך לשחק על חשבונו.
     
  4. A. Arshavin Member

    הצטרף ב:
    ‏26/4/07
    הודעות:
    4,938
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מהרגע שמטראצי יצא וגרוסו נכנס, איטליה השתלטה יחסית על המגרש, אולי בגלל שלהולנד נגמר האוויר, ואולי כי גרוסו הביא את השינוי.
    במשחק הבא דל-פיירו חייב לפתוח, ואם איטליה לא מנצחת את רומניה אז שלום ולהתראות.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏10/6/08
  5. FC_Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏7/4/08
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה משחק מדהים בין הולנד לאיטליה. הטוטאל פוטבול חזר ובגדול. משחק פשוט ענק של חניכיו של ואן באסטן, קצב מסחרר, שליטה בכדור, סיומת אדירה, משחק הגנה מצוין- כל הדברים האלה היו פשוט חוויה אמיתית לאוהד כדורגל נלהב. כל השיעמום של צרפת ורומניה נשכח כשראיתי את התצוגה המדהימה הזו. היה שווה לשלם לצ'רלטון 50 ש"ח רק כדי לראות את האיטלקים מובסים. כמה שאני שונא אותם. כל הכבוד להולנדים, היום, מבחינתי, הם נכנסו לרשימת 4 הפייבוריטיות לזכייה ביורו.
     
  6. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל עוד דונאדוני שם ולא ליפי או נגיד קאפלו, אין על מה לדבר. לתת לבחור צעיר עם קריירת אימון כה קצרה לנהל נבחרת שלפני שנתיים הייתה מאומנת עלידי ליפי, אז ברור שיורגשו ההבדלים.
    נגיד את זה אחרת. גם אם ליפי היה בוחר את אותו ההרכב למשחק כמו של דונאדוני, השחקנים היו עומדים אחרת על המגרש.

    ב 2006 ראינו גאטוסו בשיאו, ראינו נסטה אלוף אירופה וגם פירלו היה עצום. שלא נדבר על קאנברו וטוטי.

    השאלה היותר גדולה. איך האיטלקים לא ראו את הנולד? איך לא צפיתם את זה?
     
  7. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    שטויות. (לריקלמה)

    איטליה עדיין נחשבת לנבחרת חזקה, ויש לה נבחרת צעירה מאוד מוכשרת, ואם יש משהו שבאיטליה לא צריכים לדאוג לו, זה מצב הנבחרת בעתיד, כי יש הרבה שחקנים שיכולים להיות חלק מרכזי מהנבחרת בעתיד, כמו : מונטליבו, אוסבלדו, רוסי, רוסינה, מרקיזיו, ג'ובינקו, באלוטלי, דה- סלבסטרה..... בנוסף לנמצאים כרגע בנבחרת כמו דה-רוסי, אקוויאלני, ברצאלי, גמבריני, אמליה, קילייני.....
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏10/6/08
  8. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחלה, לא אומר שלא. אז תשחקו עם דור העתיד ולא עם הדור שבדעיכה.

    מה גם שבעניין המאמנים אני לא מסכים. הדור של קאפלו וליפי הוא נדיר בסוגו. כל עוד המאמנים האלו יכולים לאמן, רק הם צריכים לעמוד על הקווים בנבחרת. לתת לכל מיני צעירים והנה מה שקורה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/6/08
  9. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    התגובה לא הייתה מופנת אליך, אלא לרקילמה שמשום מה הודעתו נמחקה.

    ואם כבר התייחסת למאמנים, אז גם בעניין הזה לא חסר לאיטליה, כיום יש עוד שלושה מאמנים שיכולים להוביל את הנבחרת, והם: פראנדלי, ספאלטי ואנצ'לוטי.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏10/6/08
  10. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לשלישי יש יופי של קבלות (קאלו) ורק מאמן שהוכיח דיו בליגה ובאירופה שהוא מנוסה מספיק לאמן נבחרת כה גדולה צריך לקבל את המינוי. זה יהיה אחלה מינוי.

    אבל למה בתהאחדות האיטלקים רצו את דונאדוני? מאוד לא אופייני לשושלת המאמנים האיטלקים בנבחרת.
     
  11. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,035
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    אני אדם מאוד רציונלי, תמיד מפריד רגשות משכל ישר. אני נרתע מאמונה וכל המשתמע מכך ולכן גם אני לפעמים לא מבין איך הכדורגל במקום להיות אצלי אסקפיזם טהור הפך אצלי לממשות והוויה כה מרכזית בחיי. כנראה שטמון כאן החלק שלי כיצור אנושי בעל חולשות. אם ברבדים אחרים בחיי אני מצליח להיות שכלתני ונקי מרגש, כאן בכדורגל, באיטליה, אני הופך לפונדמנטליסט בצורה קיצונית למדי. אבל אין טעם לשפוט אותי על כך, כי כפי שאנו לא בוחרים את מי לאהוב, אנו גם לא מצליחים לפעמים לקבוע הכיצד.

    שיגיע יום שישי כבר.

    פורצה איטליה!
     
  12. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    מוזר, כי גם מנגד עמד מאמן צעיר וזה לא מה שקרה.
     
  13. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צעיר מול צעיר זה יכול ללכת לכאן או לכאן. אפילו ואן באסטן לא ציפה בחלומות שלו (לדבריו) שהם ינצחו כך. גם הביקורות בתקשורת על המונדיאל העלוב שלו כמאמן בנוסף הביאו את אוהדי הולנד והתקשורת ההולנדית להיות בספק גדול אם יצליחו להוציא משהו מהטורניר הזה.

    להסתכל מעבר לכביש זה לא פיתרון. עושים בדק בית. מה דונאדוני עשה שהוא צריך היה לרשת את ליפי ולקבל עליו את אלופת העולם?
     
  14. משוגע בירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,633
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא עניין של גיל, זה עניין של כשרון לאימון ולהרגשה במהלך המשחק לאן הולכים הדברים. דונאדוני עם כל הכבוד לו הוא פשוט מאמן גרוע, שכל מה שהוא עשה זה לאמן את ליבורנו וחבל מאוד שההתאחדות האיטלקית לא פיטרה אותו עוד במוקדמות...
     
  15. אחד_מנתניה Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    993
    לייקים שהתקבלו:
    0
    א. זה מה יש.
    ב. אני בטוח שלא ראית את קייליני משחק בלם לאורך כל העונה.
    ג. אם בארצלי חסר ניסיון מה תגיד על הנבחרת ההולנדית? וחוץ מזה את הניסיון שלו הוא כבר צבר במשך כל המוקדמות. המשחק אתמול לא משקף הרבה, כי ליד הגרוטאה הזאת שנקראת מאטרצי כל אחד היה נראה רע. אפילו בופון נראה חסר אונים, אחרי כל טעות של הכסחן הנראזורי שלמרבה הפלא לא הורחק לאחר שבעט ב-(ברח לי מהראש השם של השחקן ההולנדי-ואן דר וארט/סניידר נראה לי) .

    בקשר לחלק השני של המשפט שלך - איטליה כבר ניצחה משחקים גדולים וטורניר גדול ללא נסטה, החיסרון שלו הפך למשמעותי אך ורק בגלל העדרו של קאנברו.
    טוטי מעולם לא סיפק את אותה תרומה לנבחרת כמו שהוא עושה זאת במשך השנים ברומא, כך לצאת מנוקדת הנחה שטוטי היה משנה משהו תלוש מהמציאות.

    החיסרון היחידי שבלט אצל האיטלקים, הוא כמובן החיסרון של קאנברו, באמת שניתן להבחין שזאת כבר לא היתה אותה הגנה. המנהיגות שלו מוסיפה כל כך הרבה שקט לכל שאר הקבוצה, אני רק מתאר לעצמי מה היה קורה אילו הוא היה משחק אתמול ולא הכסחן הזה מאטרצי, כמות המצבים של ההולנדים היתה יורדת בחצי אם לא יותר.
    אני לתומי חשבתי שעוד אפשר איכשהו להתגבר על העדרות של קאנברו, אבל לאחר המשחק אתמול בהעדר המנהיגות, ניסיון והיכולת שלו (קאנברו) אין הרבה מה להוסיף. אבל שוב זה מה יש ואם זה עוד אפשר לנצח.