בית ד' - מחזור שני: וייה וספרד בשנייה האחרונה

הנושא בפורום 'פורום יורו 2008' פורסם ע"י Raulito, ‏14/6/08.

  1. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ההגנה של ספרד הייתה בסדר גמור עד שפויול יצא. היחיד שיכול להחליף את פויול זה ראמוס, לא אלביול, וששחקן אחר יהיה מגן. עמדת המגן לא קריטית בספרד כמו עמדת הבלם, ובטח כאשר ראמוס מציג יכולת כזאת בינונית בעמדת המגן, ואני לא רוצה להגיד יכולת רעה שאוהדי ריאל לא יתנפלו עלי.

    החילוף שך צ'אבי לא מובן, אבל כנראה אראגוניס רצה שססק ינהל את המשחק וזה יצא סגנון שדומה למה שססק רגיל בארסנל, ולדעתי גם הפעם הוא לא הביא את השינוי. אם כבר רוצים לעשות שינוי במשחק וללכת יותר רדימה, מוציאים את צ'אבי ומכניסים את קאזורלה, כי צ'אבי וססק פשוט לא נראה לי מסוגלים לשחק אחד עם השני, כל אחד מושך לסגנון אחר. קאזורלה נכנס לצד, איניסטה לאמצע ביחד עם ססק. פשוט חלומי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/6/08
  2. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    חבל על השבדים(למרות ההתגוננות שנוצרה כתוצאה מהיציאה של זלאטן), לא הגיע להם להפסיד היום לנבחרת ספרדית בינונית מינוס. מלברג בטעות לא אופיינית למשחק שלו היום בסיום וכל העבודה הקשה שלהם הלכה לטימיון. חבל. אגב, השיפוט היום היה מצויין.
     
  3. chiae Member

    הצטרף ב:
    ‏13/6/08
    הודעות:
    39
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שתיי מסקנות מהמשחק :

    1. שבדיה לא שונה בהרבה מיוון ,אני מעדיף שיוון תעלה מאשר השבדים .
    2. ספרד לא מועמדת שיכולה לאיים על התואר .

     
  4. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא הייתי ממהר להסיק מסקנות כאלה. סה"כ, מי האמין שאיטליה תזכה בגביע העולם? גם לה היו תצוגות גרועות. לא קובעים דברים אחרי משחק אחד, ולדעתי מול יוון הם יצאו עם עוד 3 נקודות.
     
  5. guyholl Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/06
    הודעות:
    2,120
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איך אתה מסיק מסקנה כזאת אחרי משחק אחד בלבד? אם כך גם גרמניה,איטליה וצרפת לא נבחרות שמאיימות על התואר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/6/08
  6. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    עכשיו תגובה קצת יותר רצינית...

    מחצית ראשונה שהתחילה בכדורגל נהדר של ספרד, הגול של זלאטן(ראמוס נראה לידו כמו בניון)הוציא קצת את הרוח מהמפרשים לספרד ונתן המון ביטחון לשבדיה שמאז לקחה את השליטה במשחק ושיחקה נהדר...
    בקשר לשאלת הפנדל מהמחצית הראשונה, ברור שהיה פנדל ! השבדי לא ניסה בכלל לעלות לנגיחה עם סילבה, הוא פשוט דחף אותו כדי שסילבה לא יגיע לכדור, בשבילי זה פנדל לכל דבר.

    במחצית השנייה כבר ספרד שלטה אבל בסה"כ שליטה אופטית... שום דבר מאיים, הכניסה של ססק במקום צ'אבי וקסורלה במקום אנדרס שזה לדעתי היה אחד הדברים המוזרים במשחק עשתה את השליטה של ספרד לעוד יותר סתמית והיא הניעה רק כדורים לרוחב ולא שיחקה כלל לעומק...
    אבל הגיע לשבדיה, כל נבחרת ששמה כל כך הרבה שחקנים בהגנה מגיע לה להפסיד, ואם זה בדקה האחרונה של התוספת זה עוד יותר מתוק, שילמדו כבר לשחק כדורגל כמו שצריך סעמק !!
     
  7. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    מסכים איתך .
    מאז שפויול יצא השבדים לא הפסיקו לתקוף ולמעשה השתלטו על המשחק .
     
  8. chiae Member

    הצטרף ב:
    ‏13/6/08
    הודעות:
    39
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כשאנשים קבעו שספרד כן מועמדת אחריי המשחק נגד רוסיה זה בסדר ועכשיו לא ?
    בשניי המשחקים ספרד לא הרשימה אותי ,גם במשחק הראשון בסוף המשחק ספרד נלחצה והלכה אחורה ,היום מול נבחרת מסודרת שלא שיחקה פתוח הם לא הצליחו לתפקד (מלבד פברגס שיודע להכניס כדורים בין 5 שחקנים ) וראינו איך טורס וויה נעלמו .

    אין מה להתרגש מהנצחון היום ,ספרד לא נבחרת חזקה ,כול נבחרת מ "בית המוות" לדעתי חזקה מהנבחרת הספרדית ,נראה מה יהיה ...
     
  9. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    באמת היה די מוזר לראות את צמד הבלמים של ספרד שהוא בעצם שייך לקבוצה כמו ולנסיה שכמעט וירדה ליגה בליגה הספרדית...
    אני חושב שצמד הבלמים המוזר הזה לא יכול להחזיק את ספרד להרבה זמן, חסר להם שם את פויול שינהיג.
     
  10. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק בינוני מאוד של ספרד. הקישור לא היה מספיק דומיננטי. אינייסטה שחקן נפלא, אחד השחקנים היותר חכמים באירופה, אבל באגף הוא פשוט רע, רע מאוד. גם נגד רוסיה למרות שבאותו משחק בישל באומנות לווייה, הוא היה בינוני מינוס. אבל בהעדר קיצוני ברמה גבוהה זה מה שיש לספרד, ואינייסטה פשוט מסורס. באמצע ציפיתי מצ'אבי ובהמשך גם מפברגאס לדחוף הרבה יותר קדימה. דווקא דוד סילבה הפתיע אותי לטובה, יופי של משחק. רץ המון, נלחם על כל כדור וכל הזמן חיפש ללכת לעומק.

    לכל המתלוננים על הבונקר של השבדים, למה ציפיתם בדיוק? ששבדיה תתקיף כאשר אין לה שום כלי התקפי בקישור? כשלארסון בקושי עומד על הרגלים? שבדיה במחצית הראשונה שיחקה כדורגל נהדר. הניעה את הכדור בסבלנות והראתה עד כמה ההגנה של ספרד, בטח ובטח שבלי פויול חלשה. בחצי השני באופן טבעי כשהשחקן הכי יצירתי והכי טוב שלך על הספסל וכשאתה משחק נגד נבחרת ספרד והתוצאה היא 1-1, השבדים שיחקו בונקר. ואם אני מאמן שבדיה גם אני הייתי משחק ככה.

    למרות שספרד הבטיחה כמעט סופית את העלייה המשחק נגד יוון ממש לא לפרוטוקול. נצחון של יוון היום על רוסיה ונצחון על ספרד והם עולים. אני בטוח שארגוניס היה מוותר על האפשרות לפגוש את הולנד כבר ברבע (אם ספרד מסיימת במקום ה-2 היא תפגוש את הולנד).
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏15/6/08
  11. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים איתך.
    ארבלואה עדיף כמגן ימני על פני ראמוס.
    הבעיה היא שאני לא תופס מראמוס בכלל כשחקן הגנתי טוב מספיק.
    הוא שחקן מצויין אבל האוריינטציה ההתקפית שלו מאירה על היכולות הדלות שלו בהגנה - לדעתי.
     
  12. chiae Member

    הצטרף ב:
    ‏13/6/08
    הודעות:
    39
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מדבר לפי התוצאות ,וגם לא לפי משחק אחד .
    180 דקות זה מספיק בהחלט כדיי לראות נקודות חזקות וחלשות אצל נבחרת כזו או אחרת .

    ספרד לא תקח את היורו הזה ,אתה יכול להיות בטוח ,אני מניח שכבר בשלב הבא הם יסעו הבייתה .

    אני חושב שצרפת נבחרת יותר חזקה בהרבה מאיטליה ,במידה וההולנדים לא יפתחו רגליים אני רואה בצרפתים מועמדים לקחת את התואר ,בשביל זה הם קודם כול צריכים לנצח את איטליה אז נראה מה יהיה שם .

    ספרד לא מספיק חזקה ,יש כמה נבחרות חזקות ממנה .

     
  13. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא יודע מה אנשים אחרים, אני יודע על עצמי שממה שראיתי במוקדמות-ספרד הנבחרת החזקה ביותר. כבר מהמוקדמות היא נתנה משחקים טובים ומעולים, ולכן אנשים שמו אותה כמועמדת עיקרית.
    אתה מדבר על בית המוות? כן, כי איטליה וצרפת משחקות מדהים. נו באמת. מאלודה, אנלקה, תוראהם, כן, הם יותר טובים מהשחקנים שיש לספרד. איטליה בלי טוטי ונסטה ועם קוו הגנה מחורבן. הנבחרות האלה לא קרובות בכלל להציג יכולת כמו ספרד, הן אפילו לא יודעות להיות ווינריות כמו ספרד היום.

    דניאל אגר,
    תצפה במשחקים של ריאל, אתה תזיל ריר על היכולות ההגנתיות של ראמוס. חוץ מרונלדיניו וקאפל מסביליה אני לא חושב שראיתי שחקן שהיה מסוגל עליו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/6/08
  14. Jack Wilshere Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/07
    הודעות:
    5,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה צודק שפברגאס לא משפיע מספיק על הנבחרת הספרדית, אבל יש לכך מספר סיבות:

    1. פברגאס מתופקד בנבחרת ספרד בעמדה אחורית מדי, עמדה שמקשה עליו לבוא לידי ביטוי. הסיכויים שלו לבשל או לתת מסירה שתחשוף את ההגנה של היריבה קטנים מאוד.

    2. פברגאס בנבחרת ספרד לא רץ חצי ממה שהוא רץ אצלנו בארסנל. לי זה נראה כאילו הוא לא נלחם. בכלל, במחצית השנייה השחקנים הספרדים עמדו במקום, ולא עשו מספיק תנועה.

    3. פברגאס בנבחרת ספרד לא מנסה לבצע פעולות אישיות (אפשר להבין אותו בהקשר הזה).

    4. מעט מאוד מאמנים בעולם, אם בכלל, מסוגלים להפיק מססק את מה שונגר מפיק ממנו.




     
  15. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וויאה, וויאה, וויאה מלך ספרד!

    אחד המשחקים הכי מתסכלים שעברו עלי בשנה האחרונה, במיוחד המחצית השניה שהתנהלה בהנעת כדור אפוטתית חסרת כל תכלית. המשחק נפתח טוב מבחנתנו, אך במהרה הנבחרת כמו שאמרתי בהודעתי הקודמת, איבדה משום מה את הראש ונדחקה אחורנית ובכך איפשרה לשבדים ללחוץ עוד ועוד. הפציעה של פויול השאירה חור גדולה עימה ולמעשה הורידה רבות מיכולתיה של ההגנה. לא אהבתי את איך שהשבדים ישבו עלינו במחצית א', זה אף היה קרוב ליתרון שלהם שמזלינו לא התרחש.

    במחצית השנייה אני מוכרח לציין שכמעט ובכיתי. זה נורא מתסכל לראות 11 סוסים שבדים מולך, כאשר אין ביכולתיך לפרוץ את הבונקר שהתרחש שם. הנעת הכדור אופטית בלבד, עוד פס והנה עוד פס, והשלישי והרביעי והחמישי מגיעים... אין מילה אחרת מאשר "תסכול".- התאכזבתי מססק שלא עשה הרבה ולא היה מספיק דינמי. למרות הההצתופפות בהגנת השבדים, ציפיתי שהכנסתו אל כר הדשא תביא הרבה יותר ויעשה את ההבדל. אבל אני כמובן לא אשפוט אותו על פי מחצית אחת, יש לו עוד הרבה למכור. יש לנו צמד חלוצים נפלא(למרות שוויאה למעט הגול במשחק די חלש)שאנו בנוים רבות עליו, אך חסר מישהו באמצע שיעשה את ההבדל וידע לנווט את הקבוצה בעת שהיריב משחק בונקר. צ'אבי אינו כזה, בוודאי שלא סנה. האיש האידאלי לכך הוא ססק לדעתי, למרות היותו במחצית שניה חלשה, עדיף שיציבו ארגניס באמצע על חשבון אינייסטה בצד ימין שם נעלם.

    טורס, סילבה וסנה ראוים לשבחה לאחר משחק מצוין. בעיקר השני שעשה תנועה ללא הפסקה, נלחם ובניגוד לשאר ניסה יזם יותר והיה פקטור משמעותי בהתקפה הדי כבויה היום.


    עוד כמה נקודות:

    1. אינייסטה פשוט מתבזבז בצד ימין. הוא לא יכול להביא אף פרמטר לידי ביטוי כאשר מוצב שם. הכניסה שלא לאמצע לקויה מהעמדה הנ"ל, הפריצה שלו על הקו עוד יותר וגם קבלת ההחלטות שגויה. עם כבר ארגוניס מחליט שלא להציבו באמצע נטו, אז עדיף בצד שמאל שם שיחק כמה וכמה פעמיים במדי בארסה ושם לפחות יוכל המהנדס להביא עצמו קצת יותר לידי ביטוי.
    במידה ובכונותיו של ארגניס להמשיך לתפקדו בעמדה הימנית של ההתקפה, אז כמו שאמרתי, עדיף י לדעתי את לתפקד את ססק באמצע מאשר אינייסטה שנכחד בימין.

    2. ראמוס חלש להחריד. למעט כמה פעולות לא רעות בחלק הקידמי, האלוהים במשחק זוועתי. לא סגר מספיק טוב, מאוד איטי במחשב שלו ולא מרוכז. חבל, נקווה להשתפרות המיוחלת.


    3. היכולת הזו לא תספיק לנו בשלבים המכריעים של הטורניר. הפעם היה זה וויאה על מנת להציל אותנו ואני בהחלט שמח, אך הנבחרת תתחייב לשפר את היכולת שלה. מול נבחרות יותר חזקות אני לא רואה אותנו שורדים אם ההגנה הרעוע והחוסר יוזמה בהתקפה.